
Er w As een klein mis verstand de telefoonniste zij dat ik het digitaal kon doorsturen dat was een mis verstand
Alles is tot nu toe goed afgehandeld
Zeer goed en snel geholpen bij meerdere zaken, zoals een kleine schade aan de auto en het verstrekken van een nieuwe WA verzekering voor een tweede auto.
Alles vlekkeloos verlopen bij de aankoop van mijn woning. Veel informatie gekregen over de financiën verder vriendelijk en professioneel.
Super snelle afhandeling, met zeer bekwame wernemers
Een ingezette telefonische schademelding wordt vanaf de eerste verbinding t/m overmaking schadebedrag als GEWELDIG positief ervaren. Zelfs kundig meedenken met schademelder om optimaal deze zaak op te lossen is toch prima. is De snelheid van afwikkelen schadebetaling is ongekend snel. FIDUS: een aanrader dus.
Zeer correcte en snelle afhandeling van de schade.
schade werd snel afgehandeld, voel me als persoon echt gewaardeerd bij hun, je bent geen nummer op formulier. Heb al mijn verzekeringen bij hun en er word goed door hun bijgehouden of er een update nodig is.
Goede en zeer snelle schade afwikkeling.vriendelijk personeel goede afwikkeling van probleem of dit nu een groenekaart is of schade. Wijn zijn zeer blij met fidus
Fijne communicatie, duidelijke uitleg. Alleen maar lof m.n. voor mevrouw Schellekens.
30 oktober heb ik schade laten repareren aan mijn auto nadat iemand anders er een deuk in had gereden met de trekhaak. Bij het ophalen van mijn auto moest ik bij de garage 150 euro eigen risico betalen. Ik vind dit raar. Iemand anders rijdt een deuk in mijn auto en ik moet hiervoor 150 euro betalen. Na contact te hebben gehad met Fidus werd me verteld dat ik de 150 euro terug krijg nadat Fidus het bedrag van de andere verzekering heeft ontvangen. Vandaag (bijna 3 maanden later) heb ik het geld ontvangen. Verder had ik het ook erg op prijs gesteld als Fidus mij dit had aangegeven toen ik de schade meldde.. Ik moest nu van de garage horen dat ik eigen risico moest betalen.. erg vervelend ook voor de garage.. Hopelijk gaat dit in de toekomst op een andere manier en sneller.. jammer.
Wellicht is bij de melding u niet duidelijk gewezen op het eigen risico. Dat u dit als vervelend ervaart, kunnen wij begrijpen. U heeft gekozen voor een autoverzekering met een eigen risico. U kunt dit eigen risico ook afkopen, daarvoor betaalt u dan wel meer premie. Het eigen risico geldt voor iedere schade en is voor rekening van de klant. Als een schade verhaald kan worden, zoals in uw geval, dan nemen wij het eigen risico in onze verhaalsactie richting de tegenpartij mee. Zodra het volledige schadebedrag is terug ontvangen, wordt het verhaalde eigen risico aan de klant doorbetaald. Van de snelheid van de afwikkeling en betaling zijn wij dan ook weer afhankelijk van de medewerking van de tegenpartij.
Zeer slechte ervaring met de afhandeling van de schade. De een zegt dat ik de nieuwe bril HELEMAAL vergoed krijg, de ander zegt nee. Het bedrag van de oude bril en nieuwe bril wordt samen geteld en gedeeld door twee min de €100 eigen risico is € 230,88. Wij hebben echter € 459 betaald voor de nieuwe bril min de € 100 eigen risico zou € 359 moeten zijn. Met andere woorden: het wordt tijd dat ik een andere verzekeraar ga zoeken. Heb je een schade na zoveel jaar wordt je nog (laten we het nog zachtjes zeggen) nog BEDONDERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij de melding van de schade werd aangegeven dat er in dit geval geen afschrijving van toepassing zou zijn. Daarnaast werd er gewezen op het eigen risico van € 100,00 en verzocht om een verklaring van de opticien, dat herstel niet meer mogelijk was. Er werd niet gezegd dat de nieuwe bril helemaal vergoed zou worden. Het is niet meer dan redelijk, dat het aankoopbedrag van de nieuwe bril vergelijkbaar moet zijn met het bedrag van de oude bril. Het aankoopbedrag van de nieuwe bril was € 257,00 hoger dan de beschadigde bril. Om u tegemoet te komen hebben wij derhalve het gemiddelde genomen van de beiden bedragen. Het eigen risico staat hier los van, hiervoor is gekozen en betaalt u ook minder premie door. Uw beschadigde bril was 2,5 jaar oud en u heeft nu uiteindelijk nog meer ontvangen dan u destijds heeft betaald. Wij vinden het jammer dat u dit als “bedonderd zijn” ervaart.
8 = goed
Waar ik vooral heel tevreden mee ben, is de constante kwaliteit door de jaren heen. Ook de persoonlijke benadering en het goede inlevingsvermogen vind ik positieve punten. Ik blijf uw kantoor dus ook aanbevelen.
Snelle en correcte afhandrling schade
Prettige afhandeling
Dankzij Denice een heel plezierige afhandeling van schade in mijn achtertuin door instorting van mijn overkapping (door sneeuw) ervaren. Vriendelijkheid en deskundigheid, ook snelle afhandeling.
Al jaren veel vertrouwen en hulp van Wilson en nu Fidus
Personeelslid Denice heeft ons uitermate goed geholpen om ons te helpen met een reisverzekering. Correct en netjes alles afgehandeld. Merci!
Schades worden duidelijk en snel behandeld en er word prima meegedacht over een mogelijke oplossing. In ons geval was een keukenkastje van de muur gekomen en deze was niet meer te verkrijgen. Via Fidus in contact gekomen met een interieurbouwer welke alles prima weer in orde heeft gemaakt.
Duidelijke, vriendelijke uitleg, via telefoon.Snelle afhandeling. Zeer tevreden.
Snelle afhandeling in een schade zaak
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.