
Onze financieel adviseur, R. van den Heuvel, heeft ons wederom goed begeleid in het hele proces rondom de aanschaf van onze nieuwe woning. Hier zijn wij zeer tevreden over.
Zijn al heel lang klant bij jullie. Eerst Renee Joosten, toen Offermans Joosten en nu Fidus. Hebben jullie gelukkig in al die jaren niet zo vaak nodig gehad. Maar die keren dat we schade hebben gehad, werd het altijd perfect afgehandeld door jullie. Zijn nog altijd zeer tevreden.
Altijd vriendelijk, vakbekwaam en compleet.
Er werd netjes en geduldig alles aangehoord en uitgelegd ben zeer tevreden.
Heel veel hulp gehad in een heel moeilijke situatie, alle lof voor Rik en Lei
Alleen maar positieve ervaring, en dat al vele jaren lang
Snelle en goede advisering na 2 "problemen in de vakantie", alsmede snelle afwikkeling conform gedane toezeggingen.
snelle en correcte afhandeling van de schade.
verkeerd voorlichten klantvriendelijkheid zeer slecht
Ze leveren goede kwaliteit op een prettige, vriendelijke wijze. Zowel de directe medewerkers als de backoffice mensen zijn erg behulpzaam. Voor een leek als mij blijft het hypotheek gebeuren een moeilijk verhaal en ik vind het daarom erg fijn dat ik telkens opnieuw de ruimte voel om mijn vragen erover te stellen. De uitleg die ik vervolgens krijg is altijd op deskundige en prettige wijze.
perfecte afhandeling van de schade
Zeer nette en correctie afhandeling van onze schade Hier kunnen andere maatschappijen nog wat van leren Top ficus.
Snelle uitbetaling gehele schade bedrag
perfecte begeleiding mbt nieuwe hypotheek en nieuw verzekeringspakket
Ga zo door..........
ik heb er moeite als ik iemand bel en er wordt opgenomen door iemand die zijn naam niet zegt. Een voornaam is het minste plus natuurlijk u bent verbonden met Fidus. Daarna vraagt ze om door verbonden te worden, je postcode. Ik ben geen nummer! Een naam verbonden met woonplaats/ adres werkt net zo goed en komt veel klant vriendelijker over. dan vind ik het vreemd dat het eigen risico na bijna 2 maanden pas wordt uitgekeerd. dit mag dan een onderlinge afspraak tussen verzekeringsmaatschappijen zijn maar ik blijf het vreemd vinden.
Bijzonder netjes en aardig geholpen bij aangifte van mijn schade. De schade werd daarna heel snel in behandeling genomen en afgewerkt. Een compliment waard!
snelle afhandeling goed te woord gestaan en snel, dus ik ben heel erg tevreden over de hele gang van zaken super. dank hier voor.m.v.g.heuts
per telefoon de schade gemeld. Telefonisch duidelijke instructies van aanpak gekregen. Waarna het per mail is afgehandeld. Toppie
snelle en correcte schadeafhandeling zonder overbodige rompslomp.
Van begin tot eind een hele goede en duidelijke uitlegvgekregen van onze hypotheekadviseur Rik van den Heuvel. Wij hebben al onze verzekeringen bij Fidus en dat zal zeker zo blijven!
Schade werd snel en correct afgehandeld.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.