
Nou prima afhandeling ,al direct na enkele dagen schade uitbetaald ,klasse
Bij een kleine autoschade, buiten mijn schuld, prima geregeld. Ook een zeer goede uitleg, wat voor mij de beste weg was.
Na een brand in de combimagnetron een vergoeding gekregen van 99,95. Blij dat dit afgehandeld is :)
Zeer snelle afwikkeling, helpdesk behulpzaa, duidelijk, afspraak nakomen. Top!
Vakbekwaam duidelijk snel en vriendelijk
Vriendelijk, vlugge afhandeling
Hadden een "schadepost" die wij bij Fidus hebben ingediend en zijn weliswaar per mail, goed en netjes geholpen geworden. Vlug antwoord mogen ontvangen als er vragen waren. Netjes afgehandeld, zeer tevreden!
snelle schadeafhandeling.
Fidus verzekering aangeschaft en door de jaren hen meer dan € 3000 betaald. Moet ik een advocaat betalen dan zeggen ze heel blij tegen mij dat ze niks betalen. Ik zou zeggen, zoek een andere verzekering.
Mw. Reyes was in de veronderstelling dat zij altijd een advocaat vergoed krijgt. Dit is helaas niet altijd het geval. Vervelend dat zij dit pas te weten kwam toen ze er een nodig had.
Perfecte dienstverlening door mijn vaste financieel verzekeringsadviseur Floris Visser. Denkt mee, handelt supersnel, overziet het totaal en brengt zijn kennis met de nodige humor. Geweldig dat dit soort dienstverleners de warme communicatie in dit digitale tijdperk niet schuwen. Floris en kollegaas: mit de komplimente!
nvt
bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en snelheid schade-afwikkeling.
Fidus heeft toegevoegde waarde zowel bij het afsluiten van een verzekering alsbij de afhandeling van een schade.
De zaak is snel en goed afgehandeld
Bedankt voor de snelle schade afhandeling......helemaal top ....
S’morgens digitaal de schade gemeld, en dezelfde middag werd ik door Nathalie teruggebeld. Alles doorgenomen met haar en dezelfde dag alles afgerond. Ik ben sinds 2003 bij Fidus, en kan alleen positief spreken over hun.
Zeer snelle afhandeling van de schade aan de auto.perfect gerepareerd.
Er werd geen eenduidige informatie verstrekt t.a.v. de gegevens die ik moest overleggen inzake het schadegeval. Ik kreeg een beetje het idee dat ik van hot naar her werd gestuurd.
Fijne begeleiding en afhandeling
Schade vastgesteld; niet direct geheel duidelijk of Fidus wel de meest aangesproken partij zou zijn die moest worden aangesproken om de ontstane schade aan de inboedel te vergoeden. Desondanks medewerking verleend om probleem aan te pakken. Hulde!
Altijd netjes en correct. Duidelijke communicatie en snelle schadeafhandeling. Top!
Gewoon prettig contact wat zeker fijn is bij afhandeling van een inbraak.
Supersnelle en correcte afhandeling. Chapeau!
CORRECTE AFHANDELING SCHADE.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.