
Al weken aan het lijntje gehouden. Steeds met het antwoord dat ik een reactie ga ontvangen. Nog steeds in afwachting van bericht. Alles wordt gecentraliseerd en dit komt de klantgerichtheid en snelheid niet ten goede. Daarbij werden er bij de eerste afhandeling van de claim fouten gemaakt, terwijl alle informatie aanwezig was.
Hi Dennis, Wat vervelend dat je niet wordt terug gebeld. Om jou zo snel mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag je postcode + huisnummer via een privé bericht. Dan zorgen wij ervoor dat het meteen wordt opgepakt! Groet, Fidus
Via mijn dochter, mond op mond reclame, bij Fidus terecht gekomen om onze bestaande hypotheek te bekijken. Na een contactformulier ingevuld te hebben werden we snel terug gebeld. Het contact verliep heel prettig. Er werden ons duidelijke keuzes voorgesteld, voor wat voor ons het juiste was. Wij waren heel erg tevreden en zilken zeker bij andere Fidus aanbevelen.
Tijdens kopen van een auto in het weekend het 24/7 nummer gebeld deze meneer had geen zin om auto te verzekeren zolang wij ons polisnummer niet bij de hand hadden. Dhr had geen ZIN. Om alles op moeten te zoeken. Nog geen drie weken laten zien wij bij onze verzekering dat wij 1,5 jaar al betalen voor een scooter waarvan ik een vrijwaringbewijs heb van 27-07-2020. . Dus 127,50 betaald voor een scooter die ik allang niet meer heb. Omdat alles telefonisch was doorgegeven konden ze niets doen. Het was niet meer aan te tonen . Coulant Nul…. Ja 2 weken in mindering brengen maar dan moest ik vrijwaring als nog wel per post opsturen. Al met al teveel nare ervaringen en zeer grote mate klantonvriendelijkheid. Ervaren. Ik haal er per direct alles weg. Moet er niet aan denken dat bij hun ik echte schade krijg.
Wordt al weken niet teruggebeld of gemaild nadat we verschillende keren hebben gebeld en ons beloofd hebben om contact met ons op te nemen. Schande!!!!!!!
Mijn verzekeringen zijn overgenomen door Fidus. Bij een kleine schade heeft het 2 maanden, na veelvuldige contactverzoeken, geduurd voordat ik te horen kreeg dat deze schade niet onder de dekking valt. Onduidelijke constructie van tussenpersonen en verzekeraars. Ik heb dan ook alles opgezegd.
Snelle afhandeling en ondersteuning.
alles prima, dank u wel
dat de schade goed is geregeld heb ik in een vorig formulier al vermeld. ik heb in dat formulier ook al aangegeven of er eens iemand contact op kon nemen met mij. na de verandering heb ik niets meer gehoor hoe verder neem a.u.b. eens contact op met mij want bij de schademelding ben ik diverse malen doorgeschakeld en dat gong zeker niet foutloos. met de vriendelijke groeten Ad Remijsen Tel. 0651849495
reeele schade expert, snelle en goede afhandeling
Nvt
Wij hebben een slechte ervaring met Acadium Bastion. Aan het begin van ons hypotheek adviestraject gaf de adviseur aan dat ze met alle Nederlandse banken zaken deden. Aangezien wij een energieneutraal nieuwbouwhuis hebben gekocht en achter de duurzame visie van Triodos Bank staan, hebben wij direct aangegeven dat Triodos voor ons een belangrijke optie was. Tijdens het traject viel ons op dat deze bank telkens buiten beschouwing werd gelaten door onze adviseur. Op herhaalde verzoeken om berekeningen te maken voor Triodos, werden deze ofwel niet uitgevoerd ofwel foutief uitgevoerd. Achteraf bleek dat Acadium Bastion helemaal geen hypotheek kon afsluiten bij Triodos. Daarom hebben wij uiteindelijk zelf een hypotheek moeten afsluiten bij Triodos, en hierdoor dubbele advieskosten moeten betalen. Daarnaast heeft het ons veel onnodige tijd en energie gekost, wat voorkomen had kunnen worden als de adviseur eerlijk en transparant was geweest. Al met al een zeer frustrerende ervaring.
Schadeformulier van beschadigd zonnescherm snel ontvangen.Daarna ingevuld.Is af en toe lastig in te vullen.Desondanks was schade binnen enkele weken vergoed.Snel en netjes afgehandeld.Hulde
NVT
Zeer klantgericht afgehandeld.
Al jarenlang klant en als je ze nodig hebt zijn ze er voor je. Schade is nooit prettig, maar zowel de klantvriendelijke behandeling als de afhandeling hiervan is altijd correct , snel en deskundig. Daarbij steeds voor advies beschikbaar waar ‘ t nodig is. Geeft al jaren een goed ‘verzekerd’ gevoel !
Prima afgehandeld
Eerst via Carl Radermacher,nu via Fidus… Geen verschil geweldige mensen..
prima
Goed en snel geholpen
Ik word steeds goed te woord gestaan en geholpen.
Maar deze ervaring gaat in z'n geheel naar Leo Hokke, Oud-Beijerland. Helaas stopt hij er eind van dit jaar mee !! Ik heb voordat het zo goed is geregeld, anderen aan de telefoon gehad, die b.v. foute informatie doorgaven. Duurde erg lang voordat de telefoon werd opgenomen etc. Dus.... alle lof voor Leo Hokke
Bij toeval werd mij pas duidelijk hoe een account aan te maken om mijn dossier/polis te kunnen inzien. Een opstalverzekering van onze recreatiewoning (voor verhuur) is om onduidelijke redenen niet mogelijk.
altijd netjes en goed geholpen
Het contact met onze contact persoon is uitstekend. Denk mee maar probeert je niets aan te smeren. Weet waar ze over praat.
goed en deskundig geholpen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.