prettig cont.tevreden over afhandeling

Na cont.werd mijn declaratie direct in behandeling genomen.Na controle aangaande de juistheid van mijn decl.werd de vergoeding toegezegd binnen de afgespr.termijn. Ik ben zeer tevreden. Bedankt J.H.H.Geleen.

Wij vinden dat de schade-afhandeling zeer snel is afgewikkeld

De schade-afhandeling is zeer professioneel aangepakt. Chapeau voor deze medewerkster

Vlotte schade afwikkeling.

Goede informatie omtrent schade aan onze auto.

Een verademing! Zo fijn dat t zo vlot afgehandeld wordt, heel erg bedankt....

Tegenwoordig moet je alles zelf in de gaten houden en...meestal nog een 2e of 3e keer navraag doen. Hier niet...

heel tevreden

schadeclaim heel snel behandeld

Top Makelaars

Na bijna 4 maanden bij een andere makelaar te zijn geweest, Fidus Makelaardij gebeeld en mijn huis binnen 5 weken verkocht. Sarina, Lei, John, Super bedankt voor jullie top inzet ga zo door top team. Mvg Iwan Lamers

Hallo. Ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn schade. Het versturen van een document via apple verliep niet goed omdat u dit document niet kon openen. Hier heb ik nog even moeten dubben hoe dit op te lossen maar.....het is uiteindelijk gelukt. Met vriendelijke groet Riny Lemmens.

Heel correct

Snelle goede en coulante. Afwikkeling

Zeer slechte en nare ervaring met Lei Meuffels

Lei Meuffels van Fidus Geleen is helaas onbetrouwbaar, corrupt, en speelt spelletjes met kopers en verkopers. Door zijn niet transparante optreden haalt hij niet de beste prijs voor zijn verkopers en houd hij kopers voor de gek. Je mag bieden boven de vraagprijs maar Lei Meuffels heeft zijn keuze al gemaakt tijdens de bezichtigingen. Deze mannier van handelen kan alleen als hij eigen gewin heeft. Ook na contact te hebben gehad met de verkoper blijkt hier iets te gebeuren wat niet door de beugel kan. Kopen zonder hypotheek heeft geen voorkeur bij Lei Meuffels, hij gaat liever voor iemand die hypotheek nodig heeft. Mijn mening, geen plezierig persoon en zeer onbetrouwbaar! Geen aanrader!

Zeer goed en deskundig

Ik heb gelukkig niet vaak te maken met verzekeringen en schades. Het moet gewoon goed geregeld zijn. Ik ben bereid daarvoor te betalen. Mocht ik onverhoopt toch iets hebben dan wil ik snel en deskundig geholpen worden. Dit is het geval.

Schade afhandeling

Snelle afhandeling en correcte afhandeling

prima afgehandeld

Alles naar tevredenheid , snel en goed afgehandeld

Rappe schadebehandeling.

Ik ben tevreden omdat de schade vlot en goed wer afgehandeld.

super goed afgehandeld

netjes en snel afgehandeld mijn dank daarvoor.

perfecte afhandeling van mijn schade

gewoon geholpen zoals je dat graag zou willen, zonder allerlei rompslomp. Perfect!

Uitstekende service met een zeer vriendelijke en snelle afhandeling

Plezierig persoonlijk contact met het bedrijf. Professioneel en snelle afhandeling

uitstekend

correct dit is service met een hoofdletter

correct, zakelijk en ontzorgend

Snelle en juiste info. Verder geen omkijken gehad naar mijn autoschade. Alles netjes afgehandeld en netjes geïnformeerd over gevolgen voor mijn verzekering en de financiële afhandeling.

Snelle correcte afhandeling van schade

Stormschade met gevolg gebroken ruit. Heb fotos gemaild en na snel antwoord ruit laten repareren. Nota gemaild geld was binnen 1 dag overgemaakt.

Deze schade is snel en eerlijk behandeld waarvoor mijn dank

Altijd alles perfect geregeld

Zowel auto als inboedel altijd word alles perfect geregeld. Ook bij schade nooit problemen gehad

Komen afspraken na!

slechte schade afhandeling

zeer slechte water schade afhandeling mochten maar een muur van de waterschade verven trokken zich niets aan van kleurverschil naar andere muren toe schilder had dat ook nog nooit meegemaakt

Er is alleen dekking op uw polis voor de daadwerkelijke geleden schade, zoals in dit geval de beschadigde muren. Kleurverschil wordt niet als schade aangemerkt. Er wordt nog persoonlijk contact met u opgenomen om e.e.a. nader toe te lichten.

Uitstekende dienstverlening zowel in advies en schadebehandeling

Meer dan 20 jaar klant en zeer tevreden over het deskundig advies en servicegerichte dienstverlening. Als je de verzekering nodig hebt en dat is meestal bij schade , volgt een persoonlijke en snelle afhandeling. Vandaar bijzonder compliment aan mevr. Nicole Smeets van de schadeafdeling !

Stormschade

Alles is prima verlopen vriendelijke medewerkers en de afhandeling is heel snel gegaan. Hartelijke dank, M.M.G.M. Frusch-Gorissen