Prima advies, goed geholpen

Goede uitleg aan telefoon. Vriendelijk Snel geholpen met afwikkeling van schade.

Jullie zijn echt een top team, van het eerste contact tot en met de verkoop gewoon uitmuntend

Het Fidus team is een top team, het zijn commerciële tijgers die het voor de verkopers en kopers alles in hun werk stellen om dit proces uiterst vriendelijk en professioneel tot een goed resultaat brengen, ik heb de ervaring dat zelfs maanden na de verkoop er toch issues waren zij linea recta het heft in handen hebben genomen om mij te ondersteunen, ook op After Sales scoren zij een dikke 10, nogmaals dank Sarina, Lei en John.

Zeer goed geholpen

Via de reisverzekering het bedrag vergoed van mijn verloren hoortoestel in Hasselt Belgie

Vriendelijk en soepele afwikkeling, ook rond de feestdagen.

Prettig en vriendelijk contact met medewerkers, ook rond de feestdagen. Een soepele en behulpzame afhandeling met een adequate financiële afwikkeling.

Prettige en goede afhandeling van mijn schade.

Vanaf de eerste tot de laatste dag ben ik uitstekend te woord gestaan en geholpen

Door de snelle service en concrete afhandeling zijn al mijn zorgen weggenomen en heb ik geen moeilijkheden ondervonden gedurende de schadeafhandeling

goed, en snel geholpen

vriendelijk.en goed geholpen,

super afgehandeld

Snel en goed afgehandeld

Netjes en correct!

Meestal n nette snelle en correcte afhandeling!

Snelle afhandeling , goed reparatiewerk. (Enige nadeel is de snelle terugval bonus/malus regeling) NB . Gaarne deze review nergens publiceren!!!

Klantvriendelijk, directe afhandeling

Mijn schade werd direct afgehandeld nadat Fidus de gevraagde documenten per mail van mij ontving. De volgende dag stond het al op mijn rekening

super afhandeling van de schade!!

Heb helaas vrij snel 2 keer een schade gehad aan mijn auto, allebei de keren heb ik weinig hoeven doen om de schade af te handelen en heb super geholpen door de medewerkers!!

Super geregeld

Na inbraak in mijn auto is de schade zeer goed afgehandeld

Snel en probleemloos uitgekeerd.

Het schadebedrag is binnen 1 week uitgekeerd, aan de hand van het ingevulde schadeformulier, er worden geen lastige vragen gesteld. Top!

Alle begrip voor situatie rondom reisannulering

Vanwege een ernstige omstandigheid in onze familie moesten wij onze vakantie annuleren. Na het tonen van alle begrip daarvoor, ontvingen wij onmiddellijk het schadeformulier. Nadat wij alle ingevulde papieren hadden opgestuurd naar Fidus, volgde er een snelle afwikkeling.

prettig cont.tevreden over afhandeling

Na cont.werd mijn declaratie direct in behandeling genomen.Na controle aangaande de juistheid van mijn decl.werd de vergoeding toegezegd binnen de afgespr.termijn. Ik ben zeer tevreden. Bedankt J.H.H.Geleen.

Wij vinden dat de schade-afhandeling zeer snel is afgewikkeld

De schade-afhandeling is zeer professioneel aangepakt. Chapeau voor deze medewerkster

Vlotte schade afwikkeling.

Goede informatie omtrent schade aan onze auto.

Een verademing! Zo fijn dat t zo vlot afgehandeld wordt, heel erg bedankt....

Tegenwoordig moet je alles zelf in de gaten houden en...meestal nog een 2e of 3e keer navraag doen. Hier niet...

heel tevreden

schadeclaim heel snel behandeld

Top Makelaars

Na bijna 4 maanden bij een andere makelaar te zijn geweest, Fidus Makelaardij gebeeld en mijn huis binnen 5 weken verkocht. Sarina, Lei, John, Super bedankt voor jullie top inzet ga zo door top team. Mvg Iwan Lamers

Hallo. Ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn schade. Het versturen van een document via apple verliep niet goed omdat u dit document niet kon openen. Hier heb ik nog even moeten dubben hoe dit op te lossen maar.....het is uiteindelijk gelukt. Met vriendelijke groet Riny Lemmens.

Heel correct

Snelle goede en coulante. Afwikkeling

Zeer slechte en nare ervaring met Lei Meuffels

Lei Meuffels van Fidus Geleen is helaas onbetrouwbaar, corrupt, en speelt spelletjes met kopers en verkopers. Door zijn niet transparante optreden haalt hij niet de beste prijs voor zijn verkopers en houd hij kopers voor de gek. Je mag bieden boven de vraagprijs maar Lei Meuffels heeft zijn keuze al gemaakt tijdens de bezichtigingen. Deze mannier van handelen kan alleen als hij eigen gewin heeft. Ook na contact te hebben gehad met de verkoper blijkt hier iets te gebeuren wat niet door de beugel kan. Kopen zonder hypotheek heeft geen voorkeur bij Lei Meuffels, hij gaat liever voor iemand die hypotheek nodig heeft. Mijn mening, geen plezierig persoon en zeer onbetrouwbaar! Geen aanrader!

Zeer goed en deskundig

Ik heb gelukkig niet vaak te maken met verzekeringen en schades. Het moet gewoon goed geregeld zijn. Ik ben bereid daarvoor te betalen. Mocht ik onverhoopt toch iets hebben dan wil ik snel en deskundig geholpen worden. Dit is het geval.