Uitstekend geholpen!

Na één telefoontje, waarin ik de hele situatie kon uitleggen, ben ik uitstekend geholpen. Als intermediair heeft Fidus de schade snel afgehandeld met mijn verzekeringsmaatschappij.

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Informatieverstrekking
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling

Behulpzaam en accuraat, de medewerkers denken goed mee.

Enig minpuntje ontstaat doordat vanwege de corona niet iedereen zo goed bereikbaar is als normaal...maar dat geldt voor heel werkend Nederland.

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Informatieverstrekking
  • Vakbekwaamheid medewerkers
  • Kwaliteit
  • Afspraak nakomen
  • Snelheid schade-afwikkeling

Waardeloos afhandeling schade

Ik heb een hele slechte ervaringen met Fidus vorig jaar ben ik mijn hoorapperaad kwijt geraakt kosten €1200 en ja ik kreeg maar €300 vergoed nu ben ik een dag naar Zeeland geweest ben terug gekomen via Antwerpen ben daar gaan tanken en ben denk ik beroofd van mijn heup tasje en ja hoor jullie begrijpen het al bij Fidus wordt mijn schade geheel afgewimpeld!!!!!!! Ik ga mijn verzekering echt ergens anders afsluiting mijn vertrouwen in Fidus is weg Gr Willy cruts te Maastricht

Op de reisverzekering is onder de rubriek bagage een hoorapparaat meeverzekerd, maar er gelden maximeringen op de dekking, zoals vermeld in de voorwaarden. Er kan dan niet meer dan de maximering worden uitgekeerd. Schades ontstaan tijdens een dagje uit in Nederland zijn op de reisverzekering niet verzekerd, maar schades tijdens een dagje uit in het buitenland wel. echter zal men moeten kunnen aantonen middels een bewijs, bv kassabon of tankbon, dat men in het buitenland is geweest.

Ik ben prima geholpen tijdens en na mijn auto ongeluk.

Ik heb een kopstaart botsing meegemaakt. Ik ben door mijn autoverzekering prima geholpen. Tevens is alles netjes en snel afgehandeld.

Efficiënt

Bedankt voor de snelle afhandeling

Prima en makkelijk afhandeling van mijn glasschade

Een telefoontje en het was geregeld! Heel fijn! En ook goed dat er nog een terugkoppeling volgde na afhandeling! Top!

professioneel

alles volgens afspraak afgehandeld!

Prima, zoals altijd!

Ik ben al heel veel jaren klant De afhandeling is altijd vriendelijk klantgericht en efficient

zijn altijd snel met beantwoorden en helpen waar het kan. Zeer tevreden

Vriendelijk, klantgericht, efficiënt.

Mijn verzoek werd zeer vlot verwerkt en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Vriendelijk en duidelijk geholpen door Nathalie. lijst met schadebedrijven gekregen en snel en goed geholpen. Duidelijk over de afhandeling gecommuniceerd.

Meedenkend en snelle afhandeling

Ons probleem was complex, omdat we sommige zaken niet meer voorhanden hadden (aankoopbewijs). Fidus dacht met ons mee in oplossingen, zodat er toch nog een oplossing naar tevredenheid kon plaatsvinden.

Snel en deskundig geholpen.

Perfecte afhandeling van de waterschade!

Behulpzaam en geduldig en vriendelijk, goede uitleg geven

Hebben me heel goed geholpen. Ook omdat ik niet alle gegevens in orde had.en nu gelukkig wel.

Langatmig und schlechte Kommunikation

Es hat alles ziemlich lange gedauert, man hat nicht rechtzeitig reagiert, um das ganze zu beschleunigen. Ich bin enttäuscht, nach vielen Jahren Treue.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Het betreft een schade met een buitenlandse ( Spaanse ) tegenpartij, De afwikkeling van dergelijke schades duurt helaas langer dan gebruikelijk en wij zijn daarnaast ook afhankelijk van de medewerking van de tegenpartij. Deze is inmiddels volledig schadeloos gesteld en ons dossier is gesloten.

Glasschade goed geregeld!

Na de melding van de ruitbreuk mocht ik contact opnemen met een zogenoemde glaszetter. Na een afspraak voor het inmeten is de ruit een paar weken later vervangen. Fidus heeft alles financieel geregeld. De glaszetter kon meteen bij Fidus de rekening indienen. Top geregeld..

Afhandeling van schade is tot tevredenheid afgehandeld.

Netjes, keurig en zeer correct mijn schade in behandeling genomen. Correcte werkwijze en uitleg van de schade. Kan niks anders zeggen dan dat ik goed en kundig geholpen ben.

Schade snel adequaat afgehandeld

2020: Op 11 juni heb ik een schade op mijn inboedel vermeld. Die is snel in behandeling genomen en op 20 juni stond het geld al op mijn rekening. Chapeau Fidus voor deze uitstekende service.

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen door de schade afdeling, konden ook altijd terecht voor vragen! Fidus is zeker een aanrader!

na een gesprek alles na tevredenheid opgelost

na een gesprek de polis nagekeken en de schade afhandeling besproken alles perfect opgelost

Goede service ! Denken met je mee.

Top geholpen door Fidus!

Goede snelle service

We worden altijd snel en correct behandeld. Zeer tevreden

Snel en correct!

Fijn dat men na 1 telefoontje gewoon actie onderneemt en alles correct afhandeld. Mijn telefoon scherm was kapot door een klein ongelukje en dat hebben ze geheel vergoed. Een dag na de reparatie meteen het geld overgemaakt!