Goed advies en uitwerking van het ontwerp. Prima plaatsing.

Advisering van Novarti is uitstekend. Geduldig en compleet. Tekeningen en impressies goed uitgewerkt. Goede begeleiding gedurende het keuzeproces. Aandacht voor nazorg in orde. Novarti is onderdeel van de Voortman keukengroep. Deze verzorgt de fabricage, levering en plaatsing. Door leveringsproblemen is de plaatsing in fasen uitgevoerd.

• Vakmanschap

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om van u te mogen vernemen dat het gehele verkoop proces naar wens is verlopen! Heel veel plezier toegewenst met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Novarti

Hele slechte service!

Na goed advies in de winkel hebben wij een keuken besteld die er niet om liegt qua prijs. De verkoper heeft ons geadviseerd om de keuken te laten maken op een hoogte van 94cm. Onze vorige keuken was 90cm en volgens de verkoper telt elke cm bij een op maat gemaakte keuken en moesten we echt deze hoogte doen voor sta en werk comfort. Omdat we 90 gewend waren was 94 al iets waar we goed over moesten nadenken, maar toch door het advies van de verkoper gedaan. Echter toen de keuken was geplaatst bleek hij geen 94 maar 97cm te zijn gebouwd. Dit was voor ons toch een wat ongemakkelijke hoogte. Mijn vrouw moest op haar tenen staan om te kunnen werken aan dit blad. Toen ik hier meerdere malen over heb gebeld, werd mij verteld dat ze er op terug zouden komen. De verkoper wist/weet zich geen raad en kiest er dan maar voor om te verstoppen. Wij hebben dus een te hoge zeer dure keuken gekregen en een firma “Novarti” wat eigenlijk “voortman groep” is, die zich lekker van de domme houd en niks meer laat horen, nadat wij zelf wel 6x contact hebben gezocht .Een bedrijf met mooie praatjes en een **service! Jammer dat er geen -5 sterren bij staat.

Fantastische service en advies

Bij Novarti keukens kregen wij alle tijd om ons te oriënteren en is er met veel zorg een prachtige keuken voor ons samengesteld, die volledig aan onze wensen voldoet. Het persoonlijk advies en de communicatie was in 1 woord TOP!!!.

Uitstekende, betrouwbare, deskundige vakmensen

Uitstekende, betrouwbare, deskundige vakmensen

• Vakmanschap

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zullen uw review ook bespreken met uw adviseur en monteur. Zij zullen dit zeker op prijs stellen! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Novarti

Niet in een keer goed, maar geweldig eindresultaat

Bij het transport en het plaatsen een aantal dingen die fout zijn gegaan, maar die zijn netjes opgelost. De keuken zelf is echt geweldig. In het gesprek werd echt mee gedacht. Ik was zelf al aardig overtuigd van wat ik wilde en daar werd op doorgevraagd en enkele toevoegingen of aanpassingen op voorgesteld. Super tevreden met het eindresultaat!

• Vakmanschap

Op een zeer prettige manier goed geholpen bij het bedenken welke keuken in onze situatie goed past.

Goed geholpen en meegedacht bij het ontwikkelen van een passende keukenoplossing. De montage ging ook prima alsook de service/nazorg voor de enkele restpuntjes.

• Vakmanschap

De verkoper heeft ons fantastisch geholpen. Luistert goed en denkt geweldig mee. Ook de monteur heeft de keuken vandaag super geplaatst. Wij zijn tot dusver dik en dik tevreden.

• Vakmanschap

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor deze geweldige review! Wij hebben uw bericht inmiddels ook besproken met de verkoper en de monteur. Beiden zijn verheugd dat ze naar volledige tevredenheid hebben kunnen bijdragen aan uw fantastische nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Novarti

Goed meedenken, goed advies, mooi materiaal en op maat, goed geplaatst

• Vakmanschap

De adviseur in de showroom heeft ons goed geholpen en was erg flexibel om in een later stadium toch nog wat dingen te veranderen. Keuken is ook heel netjes geplaatst. Wij zijn erg tevreden!

• Vakmanschap

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Novarti! Wij fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel plezier in uw nieuwe Novarti keuken! Met vriendelijke groet, Novarti

Super vakmanschap, duidelijke communicatie, zorgvuldig, prettig. "zomaar' wat steekwoorden die -wat mij betreft- van toepassing zijn op Novarti en de medewerkers.

• Vakmanschap

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review en aanbeveling. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Novarti

Wij waren opzoek naar een keuken, en ik hou erg van symmetrie. Door de afmetingen van de ruimte kon ik niet anders dan een maatwerkkeuken nemen. Naar veel keukenzaken ook in Duitsland, kwamen we uiteindelijk terecht bij Novarti keukens. Ik had het gevoel dat de adviseur precies wist wat ik bedoelde. Hij heeft een mooi ontwerp gemaakt. Hij was niet opdringend en adviseerde goed. Alle afspraken zijn nagekomen. Wij zijn heel blij met de keuken. De nazorg is ook prima verlopen. Na de kerst zullen we een foto plaatsen.

• Vakmanschap

Geachte klant, Wij danken u hartelijk voor uw positieve review! Ook namens uw adviseur wensen wij u bijzonder veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken! Wij zijn bijzonder verheugd dat wij u van dienst hebben kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Novarti

Prima geholpen, prima advies, prima levering, prima keuken, prima service.

• Vakmanschap

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor zo'n fantastische beoordeling! Wij wensen heel veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Novarti

Over Novarti Barneveld

Bent u op zoek naar een unieke keuken die echt alleen voor u is gemaakt? Kies dan voor een handgemaakte keuken van Novarti. Onze ontwerpers maken die ene persoonlijke keuken die naadloos aansluit bij uw smaak, wensen en interieur. Een handgemaakte keuken van Novarti is altijd het stralende middelpunt in huis. Een sfeervolle ruimte om heerlijk te koken en samen te genieten.