Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed om inzichtelijk te krijgen hoe je overkomt op kopers en verkopers

  • Aanbevelen? Nee
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Functie: medewerker afdeling sales
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het werk snel en gemakkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers
  • Functie: maak een keuze
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: detailhandel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het werkt prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: groothandel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We krijgen een goede respons op de enquetes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: medewerker afdeling sales
  • Aantal medewerkers: 51
  • Branche: horeca en toerisme
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: detailhandel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We gebruiken de widget tweeledig: In onderhandelingen met de klant om te laten zien dat we een betrouwbare partij zijn. Waardoor nog meer korting moeten geven hopelijk ondergeschikt wordt. Intern om onze medewerkers op de hoogte te brengen van de indruk die klanten werkelijk van ons hebben. Zowel positief als negatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: detailhandel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wij hadden in eerste instantie ook de mogelijkheid open staan dat klanten ons op eigen beweging konden beoordelen. Deze hebben we toch maar 'uitgezet', want in de praktijk deden alleen klanten dat die iets negatiefs over ons wilden uiten. Op zich ook prima, maar het waren vaak erg 'gekleurde' verhalen die niet helemaal op waarheid berusten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geeft goede inzichten in de klanten ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantenvertellen.nl is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze hebben oog voor de wensen van hun klanten en de persoonlijke benadering stel ik zeer op prijs. Ze bieden een eenvoudige tool om je klantervaringen via je bedrijfswebsite zichtbaar te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: anders
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

jammer dat er toch weinig klanten reageren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: officemanager
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: detailhandel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: maak een keuze
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: webshop
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzonder handige tool om te leren van klantervaringen en daarnaast om marketingtechnisch te gebruiken,

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Functie: officemanager
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Naar mijn mening ontbreekt een handleiding/toelichting.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

het is leuk en motiverend om positief beoordeeld te worden. Op 1 punt scoren we iets lager, zonder klanten vertellen wisten we dit niet, nu kunnen we daar aan werken

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een uiterst zorgzaam bedrijf wat nog aandacht heeft voor hun clienten. altijd betrokken en denken op alle vlakken mee. Zou heel gewoon moten zijn, maar helaas komt dit nog weini voor in deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer professionele begeleiding van het invoertraject ontzorgde bij mij niet alleen maar bespoedigde ook de hele gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen, nvt!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk en altijd bereid om even 'een tandje bij te zetten' om te helpen als de tijd bij de klant ontbreekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Regelmatig wordt er mee gedacht om onze marketing te verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: medewerker afdeling sales
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: detailhandel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Statistieken werken niet optimaal en de lichtingen van verzendingen zijn niet in één overzicht
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kort, bondig en effectief klantbeoordelingssysteem. Vele positieve en opbouwende reacties van klanten mogen ontvangen. Onderstreept onze kernwaarden als integriteit, transparantie, kwaliteit en professionaliteit. Maakt nog duidelijker wat het effect van de cursussen Filosofisch Leiderschap en Praktische Filosofie is voor uzelf en op uw omgeving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Gebruikersgemak kan beter en de frequentie van "mailing" moet echt lager, 1x per 3 maanden is meer dan voldoende.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed overleg, redelijke inspraak in het aanloopproces over de inhoud van de enquete, goede aftersales. Het systeem helpt ons beter inzicht te krijgen in de mening van de klanten waardoor wij beter kunnen inspelen op kwaliteitsverbe******

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het systeem is op een aantal punten star, dat is soms even wennen. Ook star is het feit dat verkeerde enquetes niet worden verwijderd. Overigens verhoogt dat wel de betrouwbaarheid. Er zitten soms erg ongenuanceerde reacties bij waar je het maar mee moet doen. Dat is soms lastig te aanvaarden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: bouwnijverheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlot systeem. Helder en wordt meegedacht. Medewerkers communiceren prettig en aanpassingen worden snel doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: detailhandel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Negatief vind ik in deze een te zwaar wordt, maar soms zou er iets meer tijd gegeven mogen worden om zelf dingen te doen. Ik heb zeer onregelmatig werk en daardoor kom ik de ene week meer aan iets toe dan de andere week, daarvoor had iets meer begrip mogen zijn. Maar ik denk dat dat voor mij persoonlijk is en dat voor de meesten dit wel prettig is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Helpdesk is zeer snel in de beantwoording van vragen. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring In de enquête mag aangegeven worden dat slechts de voornaam en woonplaats wordt weergegeven op de site.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: marketingmanager
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: dienstverlening
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurig geholpen met vragen. Af en toe een belletje of alles bevalt en goed gaat. Erg goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: dienstverlening
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

flexibele informele organisatie opbouwend naar meer mogelijkheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: transport
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Krijgen weinig reactie terug op de verstuurde enquetes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers N.v.t.
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9709

[email protected]

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.