Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

meestal zijn de reacties alleen maar positief voor het geleverde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: maak een keuze
  • Aantal medewerkers: maak een keuze
  • Branche: maak een keuze
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 1.Hoe krijg ik meer respons? Wat kunnen wij én u daar nog aan doen? 2. Wat doen we met "de statistieken"? Niet duidelijk voor mij.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een warme deken, zo werden wij door Rob omarmd!!!! dus we konden al niet meer nee zeggen ;-) de reaktie zijn nu al fantasties. dus Alle keuken collega`s moeten dit zeker op hun website plaatsen. Gr Loomans Keukens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: detailhandel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Omdat onze meeste verkopen een combinatie zijn van goederen en diensten geeft klantenvertellen vooral een toegevoegde waarde in het laatste Goederen/materiaal kan een klant meestal vooraf beoordelen en vergelijken, met diensten kan dit pas achteraf. Met name op het diensten gedeelte onderscheiden wij ons sterk van de concurrentie, met klanten-vertellen hebben wij een tool in handen dit nog beter tot uitdrukking te laten komen bij zowel de huidige als toekomstige klant. Het online systeem is eenvoudig in gebruik en toegankelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: detailhandel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het platform is niet erg bekend bij de consument waardoor er twijfel kan ontstaan over de weergegeven beoordelingen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: horeca en toerisme
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: officemanager
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: industrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: detailhandel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede telefonische bereikbaarheid en wordt direct en duidelijk geholpen bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: medewerker afdeling marketing
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het laatste jaar worden er weinig woningen verkocht en daardoor ook weinig enquetes verstuurd door ons kantoor. Soms krijgen we een herinnering van Klantenvertellen dat we een tijdje niet actief zijn geweest. Correct, maar niet als ik circa 1 week daarvoor net enquetes heb verstuurd. Dan schiedt zo'n mail zijn doel voorbij en wordt als storend ervaren.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Periodiek zetten wij Klantenvertellen.nl in om de tevredenheid van onze relaties te meten. Op onze website zijn alle reacties, positief en negatief, te lezen. Onze score is hoog en daarmee een aanbeveling voor potentiele nieuwe relaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: detailhandel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

werkt makkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: detailhandel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg fijn en snelle aftersales voor onze klanten, ze willen eerder vertellen wat hen op het hart ligt als zij deze enquete gebruiken. Makkelijk te gebruiken voor onze stagiaires, die schrik hebben om klanten na te bellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: salesmanager
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: horeca en toerisme
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Mensen vullen ook cijfers in voor diensten waar ze geen gebruik van hebben gemaakt. In het begin even onduidelijk over opslaan van excellijst. Heel veel klanten vullen de enquete niet in.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb nog niet heel veel ervaring met het werken met klantenvertellen dus vind het lastig een referentie te schrijven. De communicatie verloopt in ieder geval prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: salesmanager
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: detailhandel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: groothandel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: webshop
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat wij uit de reacties van onze leden weer verder kunnen bouwen aan de kwaliteit van onze club. Wij nemen direkt actie op hetgeen men adviseert, negatief beoordeeld etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Functie: communicatiemanager
  • Aantal medewerkers: 51
  • Branche: anders
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende service, goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: marketingmanager
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: dienstverlening
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs N.v.t.
  • Medewerkers
  • Functie: medewerker afdeling sales
  • Aantal medewerkers: 11-20
  • Branche: detailhandel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Werkt perfect, duidelijke site, makkelijk en snel enquetes te versturen. Ook de mogelijkheid voor het gebruik van de widget en via Facebook werkt prima! Medewerkers allemaal erg behulpzaam en kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: marketingmanager
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: detailhandel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snel geregeld, service is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: operationsmanager
  • Aantal medewerkers: 51
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Het zou mooi zijn als het cijfer wat uitkomt afgezet zou kunnen worden tegen cijfers van vergelijkbare branches. (niet per definitie een negatieve ervaring)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Makkelijk te gebruiken website

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 21-50
  • Branche: anders
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik heb vrij snel na aanmelding een opdracht gekregen op basis van mijn klantenbeoordelingen, deze klant ging dus echt voor mijn rapportcijfer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De mailtjes die ik van klantenvertellen krijg dat ze mij een tijdje gemist hebben vind ik irritant, in het ene beroepsector kun je elke dag mailtjes verzenden, in mijn vak zit ik langere tijd bij een klant en duurt het wat langer...
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

E.e.a. werkt zoals verwacht en afgesproken. Wij vinden het erg leuk om de reacties van onze klanten te lezen. Over het algemeen zijn deze zeer positie en dat voelt goed. Klantenvertellen.nl is een goed idee en heeft zeker meerwaarde voor ieder bedrijf of website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: bouwnijverheid
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Géén
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is fijn om te lezen wat je wel en niet goed doet in je werk. Daarbij helpt de enquette via klantenvertellen. De mede werkers van klanten vertellen zijn allen ook even vriendelijk en hulp vaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 0-2
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Stabiel, meedenkend, professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 51
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niet negatief maar wel aandachtspunt: Goede prijs/kwaliteit verhouding voor het opstartjaar. Wat de (extra) dienstverlening in vervolgjaren wordt, en dus ook prijs/kwaliteit, is mij nog niet duidelijk.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gebruiksvriendelijk en eenvoudig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Toegevoegde waarde
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Prijs
  • Medewerkers N.v.t.
  • Functie: directeur / eigenaar
  • Aantal medewerkers: 3-10
  • Branche: dienstverlening
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Weinig contact, maar daar is op zich ook geen behoefte aan.

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9709

[email protected]

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.