Wel vindt ik dat bijvoorbeeld jullie meer aan promotie mag doen en meer bekendheid eraan mogen geven, jullie zijn ten slotte een betaald bedrijf en je kunt ook bij de ANWB reviews meedoen en die is zelfs gratis en daarbij kunnen klanten de rekening terug verdienen als zij een review daar achter laten wat ons toch ook wel aanstaat. Doe ermee wat jullie willen doen maar als je niets doet gaat jullie dit klanten kosten.
Beste meneer, mevrouw de Bruyn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen uw advies zeker mee voor interne verbeteringen. Met vriendelijke groet, het Klantenvertellen team
Bevalt goed veel nieuwe potentiële kopers kijken toch op Klant Vertellen
Tot op dit moment zeer tevreden alleen wat ik al eerder heb aangegeven is dat ik vind dat de kop tekst verandert c/q er veel beter zou moeten uitspringen. Een e.v.t toegevoegde heldere harde kleur zodat diegene die het overzicht opent direct ziet de o zo belangrijke resultaten van de desbetreffende rijschool.
alleen jammer dat een slecht cijfer, wat per ongeluk is aangeklikt niet veranderd wordt. allemaal 10 en een 1 mag je toch aannemen dat dit cijfer ook een 10 moest zijn. Haalt nu het gemiddelde enorm naar beneden. Wel over gemaild, maar geen enkele reactie op terug gekregen.
Beste Gea, Hartstikke bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat er nog geen contact met u is opgenomen. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het cijfer. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen B.V.
Percentage is vaag, veranderd nooit,
Helemaal top, alleen uw accountmanager heb ik nog nooit gezien, wellicht is een bezoekje eens de moeite waard, wellicht kan ik nog wat opsteken. Ga zo door!
Na een prettig eerste contact waar we de zaak ingang gezet hebben heb ik persoonlijk geen contact meer ( nodig) gehad. mijn leerlingen vinden het een gebruiksvriendelijke site.
gewoon goed
Vooral indien klanten er een verhaal bij typen wordt het gelezen ook door nieuwe/toekomstige klanten...
kan nergens een overzicht vinden over de verschillende produkten.
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hechten veel waarde aan uw feedback. Uw persoonlijke accountmanager zal z.s.m. contact met u opnemen om u meer informatie te geven over de verschillende pakketten. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen B.V.
wij hebben sinds de invoering eigenlijk nooit geen contact meer gehad , dus het is een beetje lastig om te oordelen.
Prima
Ik ervaar dit goed, enigste wat mij niet aan staat is dat ik nu onvoldoendes binnenkrijg omdat jullie vragen wat ze van de showroom enz vinden dit hebben wij niet en vullen ze een 1 of 0 in. en vind niet dat je iets moet kunnen plaatsen zonder naam, soms heb je 5 of 6 onder elkaar staan en dan denken mensen dat het zelf ingevuld is Groeten jeroen Kelly
Ik zou graag zien dat er op meerdere punten beoordeelt kan worden. En evt hulp bij het zichtbaarder maken van de revieuws
erg leuk om te zien hoe de klanten denken over je bedrijf
Uw medewerkers die ik gesproken heb denken dat ze het wiel hebben uitgevonden, en kunnen niet tegen tegenspraak. Dit is erg jammer, er zijn nog tientallen bedrijven die het zelfde aan bieden. Volgens mij kijkt er bijna niemand naar, want ik moet iedereen er op wijzen. Er is een grooooot verschil tussen een webwinkel en een autorijschool. Wij zijn plaatselijk en regio gebonden en moeten het nog steeds hebben van onze eigen kwaliteit, en reactie's van onze leerlingen.
Beste meneer Cools, Bedankt voor uw beoordeling. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Uw persoonlijke review adviseur heeft recent met u contact opgenomen om samen nog eens te bespreken hoe u uw klantbeoordelingen verzamelt en publiceert met positief effect. Uit uw enthousiasme in het gesprek hebben we vernomen dat u uw leerlingen uitnodigt voor een ijzersterke online reputatie. Met vriendelijke groet, het Klantenvertellen team
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.