Uw medewerkers die ik gesproken heb denken dat ze het wiel hebben uitgevonden, en kunnen niet tegen tegenspraak. Dit is erg jammer, er zijn nog tientallen bedrijven die het zelfde aan bieden. Volgens mij kijkt er bijna niemand naar, want ik moet iedereen er op wijzen. Er is een grooooot verschil tussen een webwinkel en een autorijschool. Wij zijn plaatselijk en regio gebonden en moeten het nog steeds hebben van onze eigen kwaliteit, en reactie's van onze leerlingen.
Beste meneer Cools, Bedankt voor uw beoordeling. Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Uw persoonlijke review adviseur heeft recent met u contact opgenomen om samen nog eens te bespreken hoe u uw klantbeoordelingen verzamelt en publiceert met positief effect. Uit uw enthousiasme in het gesprek hebben we vernomen dat u uw leerlingen uitnodigt voor een ijzersterke online reputatie. Met vriendelijke groet, het Klantenvertellen team
Goed, eenvoudig, doeltreffend
Goede manier om klanten een review te laten geven.
Heb (nog) geen medewerker gesproken die is langsgekomen.
Werkt op zich wel maar je dient de klanten wel aan te sporen hem in te vullen.
Goed om klanten te kunnen mailen en informeren. Objectief. Misschien iets meer keuze voor een klant in antwoordmogelijkheden.
Beste meneer Bosboom, Bedankt voor uw reactie. Uw review adviseur neemt telefonisch contact met u op om de mogelijkheden voor het uitbreiden van de vragenlijst te bespreken. Met vriendelijke groet, het Klantenvertellen team
Het is een betrouwbare indicatie die helaas wel eens door mensen verkeerd gebruikt wordt (gelukkig (nog) niet bij ons). Zoals bijvoorbeeld een andere garage afkraken dan hun eigen garage. En met kwaadwillende mensen sta je machteloos.
wij als autoservice w.v.d.broek bv hebben wel problemen als er een beoordeling komt die niet gegrond is of als er onzin in gezet wordt , ik zou graag willen weten hoe we dat gaan oplossen. ik kan begrijpen dat er niet alleen goed recensies worden geplaatst maar wel als het niet gegrond is .U kunt met ons contact opnemen.
Beste Wim, Wij kunnen en mogen niet zo maar reviews verwijderen. Klantenvertellen is namelijk de onafhankelijke scheidsrechter. Echter dient de beoordelaar bij het invullen van een review, akkoord te gaan met de algemene voorwaarden die door Klantenvertellen zijn opgesteld. Indien men zich niet houd aan de gestelde voorwaarden dan zijn wij in staat om een beoordeling te verwijderen. In alle andere gevallen kunnen wij de beoordeling niet verwijderen. Graag nemen wij contact met u op, om de mogelijkheden te bespreken wat u kunt doen indien u een niet doorgronde beoordeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen BV
wij versturen de mailing via carsys
duidelijk en helder.
al jaren tevreden en ontvang leuke reacties van klanten..
Net voor de Pasen heeft mijn fiets een beurt gehad en een reparatie aan de versnelling plus een nieuwe band. Dit was even een behoorlijke uitgaaf. Mijn fiets was weer tip top en rijd als een zonnetje. Na een dag bleef mijn stuur een beetje hangen als ik een bocht nam, eerst rechts maar al gouw ook naar links. Even terug naar de winkel net voor sluitingstijd werd ik nog even geholpen. Het bleek dat het stuurslot stuk was en gevaarlijk om mee door te rijden. Mijn trouwe ros staat altijd buiten en is bestand tegen elk weer typen, daar heb ik hem ook op uitgekozen. Toch bleek dat zo'n stuurslot niet goed tegen vocht kan. Het zou een reparatie van nog eens 90 euro te zijn, waar ik toch wel van schrok. De verkoper haalde even de grote baas er bij en keek het zo eens even aan en besloot dat het na ruim drie jaar toch nog onder de garantie mocht vallen. Pfff... Heel fijn fietsen winkel Janse!! En nog heel hartelijk dank. Ik hoop mijn fiets snel weer te kunnen ophalen en mijn leen fiets weer in te leveren. Wat mij betreft een gouden douche 👍
Dienst van klanten vertellen in 2013 afgesloten omdat ik nieuwsgierig was naar het effect van het product. bij het afsluiten van het product afgesproken dat er na 10/11 maanden contact zou worden gezocht om het product te bespreken en eventueel het contract te verlengen met nog een jaar, of meerdere. Het product is fijn en eenvoudig om mee te werken, maar de duur voor mijn eenmanszaak om te blijven gebruiken, dus wilde in het gesprek (wat gepland stond na 10/11 maanden) aangeven dat het contract wat mij betreft niet verlengd zou worden. na de eerste 12 maanden nog geen contact gehad, maar na de 12 maanden wel alvast een factuur ontvangen voor het volgende jaar. binnen een paar dagen heb ik contact opgenomen en op een nette manier uitgelegd wat de afspraak wat die ik een jaar daarvoor gemaakt had, en dus niet akkoord ging met de ontvangen factuur. de desbetreffende persoon stelde voor om de prijs te herzien, gezien dat mijn enige obstakel was om het product nogmaals voor een jaar af te nemen. vandaag (inmiddels 8 maanden geleden) nog steeds geen nieuwe prijsopgave mogen ontvangen. na 4 herinneringen ontvangen te hebben voor de factuur waar ik eerder al niet mee akkoord was gegaan nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. hier werd uitgelegd dat de persoon die mij de aanbieding zou doen niet meer werkzaam was bij het bedrijf en dat mijn nieuwe contactpersoon de situatie op zou pakken en mij een scherpe aanbieding zou doen. nu nogmaals 4 herinneringen (dus 8 in totaal) verder voor de factuur waar ik 8 maanden geleden al niet mee akkoord ben gegaan begin ik in te zien dat het product een prima product is, maar het moet zichzelf verkopen. De mensen op kantoor lijken hier namelijk geen zin in te hebben. mocht u twijfelen over het aanschaffen van dit product, hierbij de korte samenvatting van bovenstaande: product is prima, makkelijk in gebruik en duidelijk begrijpbaar voor klanten die de uitnodigingsmail ontvangen, maar verwacht niet teveel van de klanten"service"
Beste Leon, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over het product en vervelend dat u over enkele zaken minder te spreken bent. Als uw vaste contactpersoon zal ik daarom spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Dominic
Uitstekende klantenservice, wordt snel en correct gehandeld. Zijn ook altijd goed bereikbaar.
Vorige week heb ik al misbruik gemeld, de man die een beoordeling heeft ingevuld is geen klant van ons, en het staat er nu nog steeds op. Heel slecht. Ook zijn er wat andere zaken die wrijving veroorzaken zoals een facebook koppeling die betaald moet worden elk jaar en een vertegenwoordiger die me belt en niet luistert en alleen maar praat, zorgen er voor dat ik overweeg om er mee te stoppen. Dit op deze manier heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Het lijkt of klantenvertellen zich een bepaalde arrogantie aanmeet die totaal niet terecht is.
Beste Goof, Vervelend om te horen dat er een aantal zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn verlopen. Ik neem vanmiddag contact met je op om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Gemakkelijk systeem tegen een goede prijs. De factuur is alleen naar onze concurrent gestuurd ipv ons en dat vind ik heel erg slordig... Maar ja, kan natuurlijk gebeuren..
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.