Diverse gesprekken gevoerd, welke telkens een goed advies opleverde. Zeker een aanrader voor andere bedrijven. Veel succes gewenst met de voortgang van "Klanten Vertellen" Evert
Beste Evert, Hartstikke bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat de gesprekken als prettig worden ervaren. Met vriendelijke groet, Leon
prettige, ontspannen medewerkers; typisch Brabants service staat hoog in het vaandel; snel, efficient en geduldig het enige minpuntje is - naar mijn mening- dat het logo van Klanten Vertellen vrij prominent is. Wat mij betreft kan het wat subtieler.
Beste Josien, Goed elkaar gesproken te hebben en bedankt voor je beoordeling. Wat betreft de publicatie mogelijkheden kunnen jullie gebruik maken van 9 standaard widgets of middels een XML-feed de data publiceren. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van de XML-feed kunnen de resultaten in jullie eigen huisstijl gepubliceerd worden. Per e-mail zal ik een aantal voorbeelden sturen. Met vriendelijke groet, Sjors
Klantenvertellen.nl heeft zeker een toegevoegde waarde. Wat naar mijn mening verbeterd kan worden, is de koppeling met social media. Ik vond het zelf namelijk lastig om de app te installeren in Facebook.
Dag Wouter, Bedankt voor je positieve review. Dit geeft mij een goed gevoel. Uiteraard blijven wij ondersteuning bieden. Vervelend om te horen dat je moeite had met de Facebook koppeling. Wij hadden hierin kunnen assisteren. Succes met het verzamelen van reviews! Groet, Jouk
Geeft een goed inzicht waar klanten over tevreden zijn maar zeker zo belangrijk wat mogelijke verbeterpunten zijn.
Als het gaat om beoordeling en het geven van reviews is klantenvertellen.nl een specialist en ook zij doen uiteraard mee aan dergelijke reviews. "Practice what you preach" . Fijn geholpen.
Beste Albertino, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Fijn om te horen dat je erg positief bent over het systeem en onze dienstverlening! Groeten, Sjors
wij gebruiken nu een aantal jaren klanten vertellen. Het houd ons scherp betreft onze klanten zodat we een goede beoordeling mogen ontvangen.
Prettige samenwerking, voegt zeker waarde toe aan onze online marketing activiteit + klanttevredenheid.
Wij starten nu, nog geen ervaring
Zeer compleet programma. Zeer snelle communicatie met vriendelijke medewerkers
Gepassioneerde uitleg vandaag van Sjors gekregen. Erg fijn, erg duidelijk en bovenal zeer hartelijk!
Top ervaring met Klantenvertellen. Ik ben erg goed geholpen met opstellen van het enquêteformulier. Ik gebruik het beoordelingsformulier nu al maanden met plezier. Vandaag wilde ik toch nog een kleine aanpassing doen aan het beoordelingsformulier. Dit was geen probleem en na 1 telefoontje was het super snel aangepast. Dat noem ik nog eens goede Aftersales. Ik wil Leon de Groot (Mijn vaste aanspreekpunt) ook bedanken voor de goede service. Prima service, ook voor bestaande klanten. Ga zo door!
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u de service als goed ervaart. Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Heel correct en op tijd en goede service klantvriendelijk
Zeer tevreden over de samenwerking. Goede prijs en kwaliteit verhouding
Ik heb op 13 januari 2015 met Sjoerd Meijlink gesproken en geopperd om een rubriek 'verhuur' toe te voegen bij de reden bezoek zaak. Sjoerd vond dit een goed idee en zou dit aan de directie doorgeven. Verzocht om terugkoppeling, daarna nooit meer wat gehoord. Meerder Bovag branches doen namelijk aan verhuur. Graag hier nu spoedig een reactie op!!!
Zeer tevreden over KlantenVertellen, zeker een toegevoegde waarde en potentieele klanten kijken toch naar ervaringen van andere leerlingen.
Weinig tot geen contact gehad met klanten vertellen. Dit is ook niet nodig geweest. Dus bij de meeste vragen nvt ingevuld, omdat ik er niet mee te maken hebt gehad.
Wij hebben alleen de ervaring dat er tickets aangemaakt kunnen worden. Telefonisch/Mail geen contact. Bij Klantenvertellen gekomen via BOVAG, nu direct aangesloten. Onze enige ervaring was met een review die een klant geschreven had in strijd met de voorwaarden (1 groot spam verhaal door met naam en toenaam een ander bedrijf aan te bevelen). Hierover gereclameerd, kon niet verwijderd worden aangezien de klant dit alleen zelf kan doen. Jammer dat een 2e reclamatie, voorzien van verwijzing naar jullie eigen voorwaarden pas aanleiding tot actie gaf. Verder geen aanleiding tot negatieve danwel positieve ervaring, aangezien er geen aanleiding is tot contact met de office van klantenvertellen.
Prima. Duidelijke informatie.
er wordt goed geluisterd door de medewerkers als er een heel rare beoordeling binnenkomt die absoluut niet klopt
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.