Altijd perfect met klantenvertellen gewerkt. Maar vanaf eind 2015 een stukje minder; meerdere malen contact gehad over aanpassing van een code, zodat we beoordelingen specifieker kunnen plaatsen op onze site. Hoewel we uiterst vriendelijk te woord worden gestaan, staat deze vraag tot op de dag van vandaag nog steeds uit! Onze site kunnen wij nu niet up to date houden. Erg jammer dat ik via een review jullie aandacht moet vragen hiervoor.
Beste Ronald, Bedankt voor je review. Zoals reeds telefonisch besproken zullen wij hier een verhoogde prioriteit van maken. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Onze ervaringen zijn op alle fronten prima, wij hebben ook goede adviezen en tips gekregen waar wij iets mee kunnen. Ook zeer hulpvaardig om deze uit te voeren. Wel zouden wij graag zien dat er iets meer interactie met de klant zichtbaar zou zijn op de site. Nu kan een klant 1 x regeren maar ik zou graag zien dat een klant ook 1x op onze reactie kan regeren, waardoor bijvoorbeeld duidelijk word dat min punten zijn opgelost.
Super duidelijke uitleg, Vincent was erg enthousiast. Meteen via de mail gegevens en promotiemateriaal. Top!
Met veel geduld van Vincent geholpen met het maken van een elektronische handtekening.
Wij zijn zeer tevreden van de verkoper tot en met de bezorgers. KEURIG.👍👍
Diverse malen contact gehad met Vincent. Vincent komt over als een gedreven medewerker van Klantenvertellen. Hij weet er alles over en heeft er voor gezorgt dat wij nog beter gebruik kunnen maken van de mogelijkheden. En daar zijn wij erg blij mee!
Tot nu toe alleen positieve ervaringen met Klantenvertellen. Zowel met Sjors als met de overige medewerkers waar ik contact mee heb gehad. Heldere communicatie en een hele fijne tool waar wij hopelijk jaren gebruik van zullen maken.
Duidelijk verhaal en makkelijk in gebruik
Voor zover al zeer tevreden.
Goede informatievoorziening, heldere uitleg. Goed op mijn situatie toegespitst en het werkt meteen! Helemaal blij mee!
We zijn nog niet echt begonnen. Alles is duidelijk uitgelegd. Nu is het aan ons. Sommige vragen heb ik als 'n.v.t.' ingevuld omdat ik daar nog geen ervaring mee heb. We gaan vooral in het offerte stadium en de aftersales mensen uitnodigen. Ik mis in deze beoordeling onder het kopje: 'Hoe zet u uw klantbeoordeling in?' de mogelijkheid om te kiezen voor 'anders' en dat een klant dan daarover uitleg kan geven. In ons geval is dat van toepassing i.v.m. de aftersales. met vriendelijke groet, Vincent Gloudemans SE-Raamdecoratie
We zijn recent gestart met KlantenVertellen. De eerste indruk is prima.
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.