Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben Hans Torok. Geweldige super man. Goeie contact en snelle service. In een woord TOP. Helaas kan ik bij review adviseur niet een naam in toetsen. Maar hierbij het betreft de heer Torok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Social Media
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs onvoldoende feedback over niet goed schoon gekregen buiskap. In 2e termijn na klacht hierovet hersteld. Ik ervaar de service als duur. Ik zou graag eens een dagdeel meekijken om te zien wat er feitelijk gedaan wordt voor de kostprijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Medewerkers overleg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde N.v.t.
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben via een chat met Fleur doorverwezen naar de telefonische klantenservice afdeling. Daar heeft Dick de Regt mij zeer vriendelijk en correct geholpen. Mijn verzoek is door hem direct ingewilligd. Ik heb netjes een e-mail van hem ontvangen met de gevraagde documentatie. Nogmaals dank voor de prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website|Social Media
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top Service! denken heel goed mee, beloftes worden ook echt nagekomen. Een top service, echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige ervaring met het bedrijf en zijn medewerkers. Tot op heden altijd vriendelijk en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media|Medewerkers overleg
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Werkt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jullie doen wat afgeproken is

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? E-mail handtekening
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Supervriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ook een beetje informeel, wat me meer op m'n gemak deed voelen. Absoluut aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf. Het doet wat het moet doen en de medewerkers zijn erg vriendelijk. wij hebben met opzet de betrouwbaarheid geen cijfer gegeven , puur omdat we pas een week klant zijn. maar gezien de ervaring tot op heden zit dat wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Toegevoegde waarde N.v.t.
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|E-mail handtekening|Social Media
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Je komt natuurlijk op de site 'klantenvertellen' omdat je, als klant, iets wilt vertellen. Over Sportstad-Heerenveen bijvoorbeeld. Maar dan kom je hier, en zie je nergens de mogelijkheid om daadwerkelijk te beoordelen... maar alleen een verkooppraatje voor zichzelf -- waardeloos dus.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Communicatie
  • Service en advies N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Autosticker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle en duidelijke en vooral vriendelijke uitleg! Dit hadden we eerder moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media|Medewerkers overleg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Samenwerking nog maar pas opgestart maar dat ging zeer vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed om te horen wat de klanten van onze dienstverlening vinden. Dat geldt zowel om intern te beoordelen hoe wij functioneren als extern om te kunnen aangeven dat klanten tevreden over ons zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastisch blij met de directe eerlijkheid, heb er veel aangehad. Blij dat ik seivda in de hand genomen heb!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? E-mail handtekening
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eigenlijk nog te weinig respons, wellicht omdat we de klanten alleen nog via onze maandelijkse nieuwsbrief hebben uitgenodigd. Het direct rechtstreeks uitnodigen, telefonisch en e-mail / uitnodigingsservice moet nog plaatsvinden en zal hopelijk tot een goede respons leiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers N.v.t.
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|E-mail handtekening|Social Media
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Medewerkers overleg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed om onze klanten de mening van andere klanten te kunnen laten zien en fijn dat er de mogelijkheid is om zelf op een beoordeling te reageren. Niet goedkoop en extra diensten (zoals een rechtstreekse link) zijn duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Social Media
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed product en gemakkelijk te gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Offertes|Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Medewerkers overleg
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reviewmarketing werkt super, het zou alleen fijn zijn als het meer op basis van maatwerk kon. Wij missen wat functies en het zou fijner werken als dit aan te passen viel. Ook jammer dat wij bij het nieuwe systeem zelf niet veel kunnen aanpassen, dat moet via DTG. Verder een goed systeem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Communicatie
  • Service en advies
  • Medewerkers
  • Gebruikersgemak
  • Betrouwbaarheid
  • Toegevoegde waarde
  • Hoe zet u uw klantbeoordelingen in? Eigen website|Medewerkers overleg

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9709

[email protected]

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.