Uiterst tevreden want ze verwijderen minder goede reviews zodat je tenminste lekker hoog scoort
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wanneer een review onterecht is kunnen wij deze verwijderen. Hier zijn grofweg drie redenen voor; als een beoordelaar geen klant is geweest, persoonsnamen gebruikt of scheldwoorden gebruikt. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen, dan horen we graag van u. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Goede, duidelijke communicatie en fijne uitleg. Top!
Diverse keren contact gehad met Dick. Wat heerlijk dat er mensen zijn die hun beloften nakomen. Die als er iets is bovenop de zaak zitten. Die vriendelijk zijn. Die zich zelfs bezig houden met zaken van een andere afdeling omdat hij wil weten of het opgelost is. Super. Dit zie je helaas niet overal. Met recht een aanwinst voor jullie bedrijf. Van mij verdient hij echt op alle vlakken een 10. Als iets niet goed gaat, meld ik dat. Maar als je heel tevreden bent mag dat ook gezegd worden. Kortom, als ik contact heb met jullie is Dick mijn aanspreekpunt. Top.
Beste Peter, Daar gaat mijn ego door het dak heen, wat een lofzang! Heel erg bedankt voor je beoordeling, als ik nog iets voor je kan betekenen, kan je altijd contact opnemen. Ik zal dan proberen om dezelfde hoge standaard aan te houden die je van me verwacht. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Telefonisch was heel correct en de website is zeer toegankelijk
De service vanuit Klantenvertellen/Adviesscore is perfect. Vragen en wijzigingen worden direct opgepakt zodat alles naar wens is. Systeem werkt goed en praktisch waardoor het verzamelen van klantbeoordelingen ook daadwerkelijk plaatsvindt. Dit doordat medewerkers eenvoudig klantbeoordelingen kunnen verzamelen bij de klanten. De marketingwaarde kan gelijk worden ingezet door het plaatsen van de reviews op de website via widget of XML inclusief de google rating.
Top service!
Wij zijn van begin tot eind goed en snel geholpen. Ik geloof dat het product van Klantenvertellen een meerwaarde heeft voor ieder bedrijf dat actief bezig is op het internet.
Baris, bedankt voor je mooie beoordeling! We gaan natuurlijk gewoon door met je goed helpen hiermee. Heel veel succes met het verzamelen van reviews en goede zaken. Met vriendelijke groet Patrick Sekeris.
Correcte, zeer vriendelijke service. Bellen altijd meteen als je vragen hebt, heel prettig.
Beste Wouter, Bedankt voor je beoordeling! Als ik je nog ergens mee kan helpen, verneem ik dit heel graag. Met vriendelijke groet, Dick de Regt.
Maikel is accuraat, belt snel terug en geeft deskundig advies. Kan denk ik niet beter.
Het was een geweldige ervaring, juiste service wat ik niet anders had verwacht van DTG echt een aanrader voor ieder ondernemer.
Terrible experience. I spent EUR_45.00 = -NZD79.16 for a product I never received! OmTerrible ervaring. Ik heb EUR_45.00 = -NZD79.16 uitgegeven voor een product dat ik nooit heb ontvangen!
Dear sir/madam, Thank you for your review. We have contacted you to see if we can fix your problem. Naturally, you can contact us too. If you would e-mail to [email protected] or call to (+31)13 - 203 203 1, we can fix your dissatisfaction as soon as possible. With kind regards, Klantenvertellen. ------------------------------------------------------------------------------------- Geachte heer/ mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om uw onvrede op te lossen. Als u wilt kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen. Dit kan via [email protected] of (+31)13 - 203 203 1. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen.
In 2 woorden; geweldige kwaliteit!
Via onze zuster onderneming Terberg Techniek BV ben ik bij jullie terecht gekomen. Ik vind het een professionele opzet en verwacht hiermee goede resultaten te bereiken.
Maikel is zeer klantgericht.
Prima reviewsysteem, zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Systeem nog niet zo lang in gebruik. Op termijn moet de waarde ervan zich nog bewijzen. Vooralsnog erg tevreden!
Prettige opstart. Meer businesspartner dan leverancier.
Bedankt voor de mooie beoordeling Jan! Groet Patrick.
Er zijn wat beperkingen in de mogelijkheden van de enquête waardoor we qua wensen wat hebben moeten inleveren. We moeten nog gaan ervaren hoe het in de praktijk gaat bevallen. Bij de vraag "beveelt u klantenvertellen aan" had ik liever gekozen voor "weet ik niet/ geen mening" maar deze optie staat er niet bij.
Hi Inge, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je het zo ervaren hebt. Graag hoor ik wat er volgens jou nog beter kan, zodat we deze ervaring kunnen verbeteren. MVG Patrick
Altijd goed en vlot geholpen door Mo, denkt heel prettig met me mee.
Beste Narissara, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat u niet de klantgerichtheid heeft ervaren die wij nastreven. Graag zou ik van u horen wat u verwacht en hoe wij uw ervaring kunnen verbeteren. U kunt ons bellen 013-7009709 of mailen naar [email protected] - Met vriendelijke groet, Patrick
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.