ervaring tot nu toe is goed. blijkt nu dat er meer kan met de website en hier waren wij nog niet van op de hoogte. Hier gaan we vanaf nu mee werken!
| Bedrijfsnaam | Goorts + Coppens |
Kontakt gehad met Mohammed over een onterecht geplaatste review. Een persoon had een reactie geplaatst terwijl we geen enkel kontakt met hem hadden gehad en hij geen klant van ons is. Dankzij adequaat optreden van Klanten vertellen is voorkomen dat deze review zichtbaar werd.
| Bedrijfsnaam | Citroenspecialist Enting |
Ik heb deze dienst opgezegd omdat het portaal voor zowel de ondernemer als de reseller steeds onbereikbaar was. Toch ontvang ik van Klantenvertellen vrolijk een factuur voor een nieuwe periode en, ondanks herhaald protest, steeds een aanmaning, zonder dat men contact met mij of mijn medewerkers opneemt.
| Bedrijfsnaam | Hellenique |
Beste meneer Rasmus, Bedankt voor uw bericht. U heeft reeds contact gehad met mijn collega betreffende bovenstaande. Samen is er naar een oplossing gekeken. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan verneem ik dat graag van u. Vervelend om bovenstaande te lezen. Om die reden is er ook contact met u gezocht. Helaas (nog) zonder succes. Uiteraard wagen wij nogmaals een poging om bovenstaande situatie te bespreken. Met vriendelijke groet,
Erg vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Het resultaat mag er zijn. Ik en erg tevreden!
Snel telefonisch bereikbaar, Tessa luisterde goed, begreep mijn vraag en de urgentie, beloofde iets te e-mailen en de e-mail was er binnen 5 minuten.
| Bedrijfsnaam | Videnti Streuvelslaan. Dent Connect |
de heren waren volgens afspraak optijd aanwezig en hebben hun werk binnen de aangegeven tijd gedaan en waren eerder klaar als verwacht tevens zijn ze zeer klant vriendelijk en de koffie staat klaar, ook het vervangend vervoer was prima geregeld.
| Bedrijfsnaam | asset insight |
De site van het huisje dat we wilden boeken werkte niet goed. Maar de helpdesk heeft dat keurig opgelost.
Als netjes en correct
Na meerdere jaren gebruik te hebben gemaakt van de diensten van klantenvertellen besloten in mei 2019 om over te stappen naar een andere partij. De reden hiervan was dat de weergave van reviews onaangekondigd aangepast werd en niet meer aan onze wensen voldeed. Telefonisch nagevraagd bij KV of het contract per september 2019 beëindigd kon worden, dit was mogelijk werd verteld. Op basis van die toezegging een overeenkomst aangegaan met een andere “Review” partij. Daarna per mail de opzegging nogmaals bij KV aangemeld echter de reactie van KV was toen dat wij nog tot september 2020 aan hun vastzitten omdat er een 2-jarig contact zou zijn Na controle stond dit inderdaad ook zo op de 1e termijn factuur, het eerste contract bleek stilzwijgend verlengd voor nog eens 2 jaar. Formeel gezien zal KV gelijk hebben dat er een geldende overeenkomst is maar wanneer je telefonisch een toezegging krijgt dat (eerder) opzeggen mogelijk is moet je daar toch vanuit kunnen gaan? Maanden heen en weer mailen heeft tot geen goede compromis geleid en telefonisch nooit de juist persoon bereikbaar bij KV. Wij zullen nu moeten betalen voor diensten die wij ruim één jaar niet meer zullen gebruiken. UPDATE: uiteindelijk is er naar aanleiding van bovenstaande review contact met mij gezocht door KV. In goed overleg is de "pijn verzacht". Mooi dat het toch nog redelijk goed is opgelost maar wel jammer dat dit pas na aanleiding van een review werd opgepakt.
| Bedrijfsnaam | Visser A.T.R. BV |
Beste meneer Jaap, Bedankt voor uw beoordeling. N.a.v. hiervan heb ik u geprobeerd te bellen, maar helaas zonder succes. Ik kom alsnog graag met u in contact. Wanneer komt dit u gelegen? Met vriendelijke groet,
Originele beoordeling
Na meerdere jaren gebruik te hebben gemaakt van de diensten van klantenvertellen besloten in mei 2019 om over te stappen naar een andere partij. De reden hiervan was dat de weergave van reviews onaangekondigd aangepast werd en niet meer aan onze wensen voldeed. Telefonisch nagevraagd bij KV of het contract per september 2019 beëindigd kon worden, dit was mogelijk werd verteld. Op basis van die toezegging een overeenkomst aangegaan met een andere “Review” partij. Daarna per mail de opzegging nogmaals bij KV aangemeld echter de reactie van KV was toen dat wij nog tot september 2020 aan hun vastzitten omdat er een 2-jarig contact zou zijn Na controle stond dit inderdaad ook zo op de 1e termijn factuur, het eerste contract bleek stilzwijgend verlengd voor nog eens 2 jaar. Formeel gezien zal KV gelijk hebben dat er een geldende overeenkomst is maar wanneer je telefonisch een toezegging krijgt dat (eerder) opzeggen mogelijk is moet je daar toch vanuit kunnen gaan? Maanden heen en weer mailen heeft tot geen goede compromis geleid en telefonisch nooit de juist persoon bereikbaar bij KV. Wij zullen nu moeten betalen voor diensten die wij ruim één jaar niet meer zullen gebruiken. Helaas geen goed gevoel meer dus bij deze partij.
| Bedrijfsnaam | Visser A.T.R. BV |
Beste meneer Jaap, Bedankt voor uw beoordeling. N.a.v. hiervan heb ik u geprobeerd te bellen, maar helaas zonder succes. Ik kom alsnog graag met u in contact. Wanneer komt dit u gelegen? Met vriendelijke groet,
Zeer goed en professioneel geholpen!!
Medio Juni 2019 werd de koppeling van recensies niet meer bijgewerkt naar de marktplaats portaal waar ik de dienst voor genomen heb! Gebeld daarover en er werd aangegeven dat ze er mee bezig waren. Nu januari 2020 na ruim 6 maanden nog steeds niet werkend. Maar wel de nieuwe factuur met stilzwijgende verlenging van 2 jaar sturen?? Hierover gebeld en het zou opgelost worden met een tegemoetkoming.... word vervolgt. Daarom aanbeveling nu, nee. Werkt niet voorwaar ik de dienst voor afgenomen hebt.
Beste meneer Steven, Zoals zojuist besproken zijn we met man en macht bezig om deze koppeling te herstellen. Daarnaast hebben we de administratie even bekeken en is de verlenging van je abonnement met 1 jaar verlengd i.p.v. 2 jaar. De tegemoetkoming wordt uiteindelijk ook berekend op basis van de gehele periode waar de koppeling niet geüpdatet heeft om zo'n eerlijk mogelijke tegemoetkoming te kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Snel kunnen schakelen over implementatie op onze website en reactie door onze klantenservice
| Bedrijfsnaam | DHL Parcel |
Helpdesk is altijd snel te berijken en behulpzaam, men denkt met je mee. En ons review systeem op onze website wordt veelvuldig bekeken, dit is meer waard dan een dure advertentie!
| Bedrijfsnaam | autobedrijf P van Dijk en zn |
Een enorme duidelijke service van alle medewerkers. Chapo
| Bedrijfsnaam | 1961 |
een service gericht bedrijf met medewerkers die consumenten en bedrijvenbelangen samenbrengt tot een transparant en correcte ervarings platform waar objectiviteit hoog in het vaandel staat
| Bedrijfsnaam | AutoSale b.v. |
Telefoon wordt altijd gelijk opgepakt en je wordt serieus genomen. Negatieve beoordelingen zijn funest voor je bedrijf, zeker als de niet kloppen en ze gaan hier gelukkig heel voorzichtig mee om.
| Bedrijfsnaam | Euro BOB |
Prettige samenwerking.
Probleem gehad met een beoordeling die niet terecht was en waarbij het proces om deze te verwijderen nogal moeizaam was. Diverse keren gebeld en werd niet terug gebeld. Ook de periode dat de link niet werkte waarbij de beoordelingen niet door kwamen. Al met al denk ik dat er wat communicatie nog wel wat verbetering te behalen is.
| Bedrijfsnaam | Autobedrijf Johan Meure |
Bedrijven moeten je uitnodigen. Als het dus mis gaat krijg je echt geen uitnodiging. Dat verklaart dat bij een open forum een bedrijft een 3 krijgt en bij klanten vertellen een 8. Lekker makkelijk. Hoef dus nooit meer te kijken voor een review vaan klanten vertellen, zijn alleen succes verhalen
| Bedrijfsnaam | Servicebox |
Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Het is zeker niet mogelijk om enkel op uitnodiging een beoordeling te plaatsen. Indien u naar desbetreffende reviewpagina gaat, waarbij u een overzicht krijgt van alle beoordelingen, ziet u de mogelijkheid om op eigen initiatief een beoordeling te plaatsen, middels de "beoordeel-ons"-knop. Mag ik u vragen om welk specifiek bedrijf bovenstaande situatie betreft? Ik wil u namelijk graag verder helpen. Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling toe. Met vriendelijke groet,
Zeer vriendelijke dames, zij weten waar ze over praten, hebben ons goed geadviseerd en geholpen. Ze zeiden wat ze deden en deden wat ze zeiden!
Wees gewoon eerlijk
| Bedrijfsnaam | 1977 |
Update 24-10: Helaas hebben we nog niks van u mogen vernemen, n.a.v. onderstaand bericht. Beste meneer Bosch, Bedankt voor uw bericht. Wij schrikken van uw bericht. Om die reden hebben we contact met u gezocht, via uw e-mailadres, die u bij ons heeft achtergelaten. Wij vernemen heel graag van u, Met vriendelijke groet,
Goed bereikbaar, goede service
Mijn ervaring met klantenvertellen is goed. Vragen e.d. worden snel beantwoord. En vriendelijk personeel.
Mijn ervaringen zijn gewoon goed
| Bedrijfsnaam | Autobedrijf Strüver |
Wat een stijloos bedrijf. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hebben al 10 jaar lang 8x accounts. Wilde nu kosten besparen omdat wij niet alle accounts gebruiken > dit kon (kregen nu een ander type account). Kosten 500 euro. Nou prima. Bleek dat we de andere kosten ook gewoon moesten betalen. Dus niks kosten verlagen. Extra betalen voor iets dat we . niet wilde hebben (en niet hebben besteld). Bellen en emailen met Kiyoh. Nu 6 maanden later nog steeds niet opgelost. Sturen ze een incasso. Nou ZOOOOOOO stijloos. Probleem is dat je je reviews hier hebt & dus niet zo makkelijk weg gaat. En dat weten ze dus. LET OP: GEEN zaken mee doen. Geen klantenservice, niemand belt terug, geen reacties op email, als je reacties, geen oplossingen, dus wees gewaarschuwd
| Bedrijfsnaam | PAX |
Beste Arno, Update: Wij hebben onlangs contact gehad en we zijn samen tot een oplossing gekomen. Wij hopen onze fijne samenwerking voort te zetten. Mochten er onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij graag van u! Bedankt voor uw bericht. Ik schrik van uw bericht. In uw beoordeling geeft u aan dat er 6 maanden lang geen contact met u is geweest n.a.v. diverse pogingen vanuit u. Hier ben ik intern achteraan gegaan, want dit zou zeker niet mogen gebeuren. Momenteel zijn wij dan ook in contact met u, om te kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet,
Dr Hub van Doorneweg 169
5026 RC Tilburg
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.