Top ervaring

Gewoon een partij die zijn afspraken nakomt. Had een dame gesproken (naam helaas ontschoten) en aan haar de complimenten!

Beste Ronald, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Merel is zeer kundig en geeft helder en goed antwoord op alle vragen.

Merel en haar collega Nick hebben al mijn vragen heel zorgvuldig, prettig en goed beantwoord. Wij kiezen vanaf nu voor klantenvertellen.nl na zorgvuldig vooronderzoek. Ik ben tot op heden zeer positief. Of ik zo positief blijf, is aan de toekomst. Wij kiezen nu voor vertellen.nl

Geachte heer Parqui, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

top

Mijn ervaring met 'Klanten vertellen' is écht om aan te raden, je voelt je ineens gehoord door wat deze review me heeft opgeleverd. De leverancier (in dit geval Zon Duurzaam) is als door een wesp gestoken, en hing diréct aan de telefoon met 1000 excuses.afspraken Afspraken waar ik al zólang en zóvaak om gevraagd had zijn direct gehoord, en worden deze week afgehandeld, en anders kom ik direct weer terug bij deze service, Bedankt jongens, hier zit een tevreden mens en trots! Groetjes Mevr. Nicole Abbing-Kerstens

Beste Nicole, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, met het oplossen van de situatie met het betreffende bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima reviewsysteem!

Ik ben tevreden over Kiyoh en mijn contactpersoon. Wij gebruiken dit reviewsysteem inmiddels al enkele jaren voor onze verschillende online winkels.

Beste Esther, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Betrouwbare en fijne partij om mee samen te werken

We werken al een aantal jaar samen met Klantenvertellen en wij zijn hier erg tevreden over. De lijntjes zijn kort en problemen worden snel opgepakt. Dan verloopt de support richting onze klanten ook goed.

Beste Roel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Al jaren tevreden met dienstverlening

Al jarenlang een fijne ervaring met Nick, Kenzo en andere medewerkers.

Beste Sylvester, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top Service

Ontzettend vriendelijk! Denken mee en meerdere medewerkers gesproken en kan alleen maar zeggen... LOF!

Beste J.K., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel, eenvoudig en duidelijk

Lekker snel, prettig duidelijk en meteen to the point.

Beste Bas, Fijn om een mooie review en cijfer van u te mogen ontvangen, en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Knap Team

Snel efficiënt alleen superlatieven !!!

Beste Pierre, Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snelle en doelmatige klantenservice

Fijne klantenservice, niets is te veel moeite en direct actie op onze vraag.

Beste Cora, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en dat er direct actie is ondernomen op uw vraag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Keurig te woord gestaan

Keurig te woord gestaan en kreeg hele duidelijke uitleg.

Bedankt Wim! Leuk om zo'n review van jou te mogen ontvangen, Fijne dag

Fijn contact

Fijn contact gehad met Anita. Ze schakelt snel met collega's om met concrete antwoorden te kunnen komen.

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Het zonnetje in huis

Prima gesprek

Beste Lucas, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Duidelijke informatie en communicatie

Weer opnieuw begonnen met het verzamelen van reviews voor de praktijk. Door de duidelijke informatie en goede communicatie zijn we weer snel gestart.

Beste heer de Maijer., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Helemaal prima.

Als klant van Klantenvertellen heb je zo te maken met input aangaande; Widget eigensite of waarom alleen reviews laatste 12 maanden zichtbaar etc. Altijd goed even contact met ze te hebben, leerzaam en je blijft op de hoogte hoe en waarom ze voor bepaalde keuzes kiezen. Buiten dit zorgen zij uiteindelijk voor de mondelinge reclame, wat echt in ons voordeel werkt, iedere klant zo langzamerhand geeft te kennen hier naar te kijken, niet gek want ze geven bij ons gemiddeld 12500 euro uit aan hun nieuwe occasion. Maar blijf wel actief als gebruiker van Klantenvertellen, immers ze plaatsen alleen die van de laatste 12 maanden!

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg ontvangen en after sales telefoongesprek was ook heel vriendelijk

Beste Astrid, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima!

Prima voorlichting en toepassing van het gebruiksgemak. ook de video's werken ondersteunend bij de opstart van deze software.

Beste Hoover Concepts B, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

heel behulpzaam en vriendelijk

snel contact en komt afspraken na.

Prettig

Erg prettig als je als bedrijf meer reviews wil

Beste R, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Direct en fijn geholpen.

Zeer behulpzaam.

Beste Simone, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ontzettend slechte service

Wanneer je belt met een vraag, praten ze je naar de mond. Houdt zich niet aan de afspraken, je krijgt daarna de deksel op de neus. Vind dat klantenvertellen een ontzettend slechte service verleend, nooit mee in zee gaan!

Dag Mathijs, Jeetje, dit is niet fijn te lezen. Ik heb je dan net ook gebeld om te horen wat de situatie is en wat er afgespeeld heeft. Zou je mij terug willen bellen op het algemene nummer en vragen naar Sanne? Ik hoop je namelijk graag verder te kunnen helpen. Een fijne dag en hopelijk tot snel, met vriendelijke groet,

Leuke gesprek en ondersteuning

Neemt genoeg de tijd en legt het goed uit.

Beste Hamada, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed bereikbaar wanneer er vragen zijn. Snel handelen waar nodig. En duidelijkheid inzake de spelregels

Beste Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettige medewerkers

Onze contacten met Klantvertellen zijn tot heden allemaal prettig verlopen, de medewerkers zijn zeer hulpvaardig en duidelijk in de uitleg. Men is daarnaast zeer bereidwillig. Complimenten en ga zo door.

Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Uitstekend geholpen

Uitgebreid geholpen met al mijn vragen door Suzan. Heel fijn!

Beste Floris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709