Het zonnetje in huis

Prima gesprek

Beste Lucas, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Duidelijke informatie en communicatie

Weer opnieuw begonnen met het verzamelen van reviews voor de praktijk. Door de duidelijke informatie en goede communicatie zijn we weer snel gestart.

Beste heer de Maijer., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Helemaal prima.

Als klant van Klantenvertellen heb je zo te maken met input aangaande; Widget eigensite of waarom alleen reviews laatste 12 maanden zichtbaar etc. Altijd goed even contact met ze te hebben, leerzaam en je blijft op de hoogte hoe en waarom ze voor bepaalde keuzes kiezen. Buiten dit zorgen zij uiteindelijk voor de mondelinge reclame, wat echt in ons voordeel werkt, iedere klant zo langzamerhand geeft te kennen hier naar te kijken, niet gek want ze geven bij ons gemiddeld 12500 euro uit aan hun nieuwe occasion. Maar blijf wel actief als gebruiker van Klantenvertellen, immers ze plaatsen alleen die van de laatste 12 maanden!

Beste J.K., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg ontvangen en after sales telefoongesprek was ook heel vriendelijk

Beste Astrid, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima!

Prima voorlichting en toepassing van het gebruiksgemak. ook de video's werken ondersteunend bij de opstart van deze software.

Beste Hoover Concepts B, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

heel behulpzaam en vriendelijk

snel contact en komt afspraken na.

Prettig

Erg prettig als je als bedrijf meer reviews wil

Beste R, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Direct en fijn geholpen.

Zeer behulpzaam.

Beste Simone, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ontzettend slechte service

Wanneer je belt met een vraag, praten ze je naar de mond. Houdt zich niet aan de afspraken, je krijgt daarna de deksel op de neus. Vind dat klantenvertellen een ontzettend slechte service verleend, nooit mee in zee gaan!

Dag Mathijs, Jeetje, dit is niet fijn te lezen. Ik heb je dan net ook gebeld om te horen wat de situatie is en wat er afgespeeld heeft. Zou je mij terug willen bellen op het algemene nummer en vragen naar Sanne? Ik hoop je namelijk graag verder te kunnen helpen. Een fijne dag en hopelijk tot snel, met vriendelijke groet,

Leuke gesprek en ondersteuning

Neemt genoeg de tijd en legt het goed uit.

Beste Hamada, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed bereikbaar wanneer er vragen zijn. Snel handelen waar nodig. En duidelijkheid inzake de spelregels

Beste Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettige medewerkers

Onze contacten met Klantvertellen zijn tot heden allemaal prettig verlopen, de medewerkers zijn zeer hulpvaardig en duidelijk in de uitleg. Men is daarnaast zeer bereidwillig. Complimenten en ga zo door.

Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Uitstekend geholpen

Uitgebreid geholpen met al mijn vragen door Suzan. Heel fijn!

Beste Floris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

“Gewoon” goed

Ik heb telefonisch contact gehad met jullie medewerker (Thijs) met een vraag waarop ik zelf het antwoord niet kon vinden op internet. Correct te woord gestaan en snel en goed geholpen bij mijn vraag.

Beste Twan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Een serieus zware bug in hun systeem oplossen duurt dik 3 weken.

Ontzettend teleurstellend om te zien dat een grote partij als deze hun eigen platform niet serieus neemt. 3 weken lang konden klanten geen review achterlaten en konden wij geen reactie geven op gegeven reviews. Ik kan je vertellen dat zulke dingen redelijk funest kan zijn voor je score, laat staan voor je omzet. 3 weken lang heeft een toevallige negatieve review prontificaal bovenaan gestaan. Ondermaatse slechte, slechte, slechte service.

Beste Wouter, Bedankt voor uw bericht. Sinds 15-12-2022 lijken alle uitgevallen functionaliteiten van ons systeem, het weer te doen! ( dit heeft echter minder dan 2 weken geduurd ). Onze developers hebben de beschadigde data weten te herstellen en een oplossing ingebouwd, waardoor dit niet meer voor kan komen. Uiteraard heeft dit veel te lang geduurd, maar voor nu in ieder geval positief nieuws dat alles weer naar behoren functioneert! Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Voor eerste keer een bestelling geplaatst en zeer goed bevonden.

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij Foto Verwijs een bestelling plaatste. Na zeven werkdagen heb ik telefonisch contact gezocht, Hierbij werd ik bijzonder goed en vriendelijk geholpen. Ik ben doorverbonden met het magazijn waar men mij direct kon melden wanneer mijn bestelling zou bezorgt worden. Diezelfde achtermiddag werd inderdaad mijn bestelling bezorgt door DHL. Hierbij hartelijk dank voor de snelle en vriendelijke behulpzaamheid. Met vriendelijke groet B.T. de Lavoir

Eerst problemen oplossen op de site!

Graag géén uitnodigingen meer sturen om een review te plaatsen zo lang de problemen op de site nog niet zijn opgelost!! Dit is een beetje zonde van mijn tijd.

test

Als ik vantevoren had geweten, dat dit bitje zo slecht zou bevallen, had ik het nooit gedaan.

Ik heb een flexibel bitje, omdat ik een paar kiezen mis, frame ging niet en een implantaat is veel te duur naar mijn idee. Maar als ik dat ding aan heb, ben ik een groot gedeelte van mijn smaak kwijt, omdat hij over een groot gedeelte van mijn gehemelte komt en kauwen is ook niet fijn met zo'n ding.

Niet tevreden

Ik dacht dat ik zou geholpen worden , maar blijkbaar moet ik het zelf oplossen , en ben ik al verschillende malen mijn korting kwijt ?? ik word deze maand 78 en ben zeker niet geboren met een GSM of PC in mijn handen , maar blijkbaar moetenwe wel met alles meekunnen , en iets versturen is dan ook nog niet genoeg , het moet dan nogmaals bevestigd worden , geloofd of vertrouwd men ons niet ?? Eddy Rooms

Top tent!

Klantvriendelijk Klant gericht Koop er al jaren nooit problemen gehad.

Beste Joop, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Vriendelijk en behulpzaam contact met de medewerker

Beste Piet, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed geregeld

Netjes afgehandeld

Beste Freek, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

goed geregeld

volgens afspraak keurig opgebeld en alles netjes geregeld.

Beste Tom, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709