Beste Judith Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Echter is de review die u geschreven heeft niet bij het bedrijf geplaatst waarvoor u bedoelde, maar is deze op onze eigen pagina ( Klantenvertellen ) geplaatst. Dit is natuurlijk zonde, want wij zijn er zeker van dat het bedrijf uw review graag ontvangt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Beste Sjef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u voor welk bedrijf uw review bedoeld is. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Goedemorgen Bert, Hartelijk dank voor uw feedback. Klantenvertellen bundelt vaak krachten met brancheorganisaties waardoor er ook branche specifieke afspraken zijn. Dit overzicht is in de loop der jaren erg gegroeid waardoor het heel onoverzichtelijk is om dit op de website te plaatsen. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om dit niet online te publiceren. Mocht u nog informatie willen ontvangen, kunnen wij altijd één van review adviseurs contact met u op laten nemen. Als u dit nog wenst, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet,
Beste B, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij uw review niet hebben geplaatst. Wij hebben ervoor gekozen ons reviewsysteem zo in te richten dat alleen klanten een review mogen achterlaten. Wij kunnen uw standpunt echter goed begrijpen. Er zijn andere reviewsystemen waar iedereen een review kan schrijven. U kunt hier eventueel uw verhaal delen. Het desbetreffende bedrijf heeft uw review ontvangen en gelezen, dus zij zijn zich bewust van uw ervaring met hun bedrijf. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen
Beste Ozewald, Hartelijk dank voor je review en heel fijn je gesproken te hebben! 🙂 Inderdaad, de Widgetscore is gebaseerd o.b.v. de reviews die verzameld zijn over de laatste twaalf maanden en daarbij wordt ook het totaal aantal verzamelde reviews getoond. Uiteraard denken we graag met je mee, vandaar ons advies om met meerdere vragenlijsten te gaan werken voor bestaande klanten. Tijdens de ‘customer-journey’ (klantreis) zijn er bij jullie meerdere momenten om klanten uit te nodigen voor een beoordeling. D.m.v. een extra vragenlijst kun je specifiekere vragen stellen die relevant zijn voor het traject waarin de klant zich op dat moment bevindt. Dit is natuurlijk waardevolle info die gebruikt kan worden om jullie bedrijfsvoering wellicht te verbeteren én blijft de Widget up-to-date. 💥 Dus, ben je hier alsnog in geïnteresseerd dan horen wij dat graag! Wij zijn namelijk van mening dat Klantenvertellen nog steeds een meerwaarde zal zijn voor jullie onderneming waarmee tot op het heden prachtige reviews zijn verzameld. Ga daar mee door! 🚀 Met vriendelijke groeten, Team Klantenvertellen 🙌
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd