prima service

gemakkelijk bestellen en snel geleverd en bovenal een prima apparaat

Beste Leo, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goed klantenservice voor het instellen van je reviewpagina

Top klantenservice niks te verbeteren! Wordt goed begeleid bij het instellen.

Beste William, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

goede ervaring

duidelijke communicatie en goede service

Beste Bart Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Overzichtelijk, eenvoudig, goede service

Eenvoudig te bedienen systeem, zowel voor de klant als voor ons achter de schermen. Nadeel: Foto's die soms verkeerd om worden geplaatst. Pluspunt: Na een mail zetten de medewerkers van Klantenvertellen ze altijd snel weer recht.

Beste Reno, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Aanrader!

Heel fijn en duidelijk systeem, werkt voor de 100%. Klantenservice goed en snel bereikbaar.

Beste Ellen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Contact gehad over een onterechte review, verder goed geregeld. Ben helaas de naam van de contactpersoon vergeten.

Beste Theo, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Geweldig bedrijf!

Erg betrouwbare partij. Wij hadden wat onterechte negatieve reviews ontvangen en Klantenvertellen gaat hier heel professioneel mee om. Dus voor particulieren en bedrijven een echte aanbeveling.

Beste Stijn, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Niet klantgericht

Een contact moment en daarna het contract lekker verlengen zonder communicatie. Ja, het staat in het contract maar is niet klantvriendelijk en zeker niet van deze tijd.

Staan er helder en duidelijk in

elk verhaal heeft twee kanten ... fjjn dat jullie daar ook rekening mee houden.

Beste HTS, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Beste Tim, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Professioneel & Kundig

Gewoon een nette en goede partij die zijn afspraken nakomt. Had een dame gesproken (naam helaas ontschoten) en aan haar de complimenten!

Beste Xander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top bedrijf, Top medewerker, en een Top oplossing.

een dikke 10 voor de resrvice . Vandaag 20-09-2023 om half elf gebeld ,binnen 15 min terug gebeld. alles uitgelegd en binnen een half uur was het opgelost. Bedank voor de service. Auto Esgee Harlingen

Beste Geert, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Professioneel

Mijn ervaring is dat ze erg snel, zorgvuldig en professioneel zijn.

Beste Frank, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Perfect!

Super goed geholpen door Suzan!

Beste Klop Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

snelle reactie

Per mail gevraagd om geüploade foto's van klanten recht op te zetten. Hierop is snel actie ondernomen en hiervan bevestiging per mail gekregen.

Beste Claudia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top ervaring

Gewoon een partij die zijn afspraken nakomt. Had een dame gesproken (naam helaas ontschoten) en aan haar de complimenten!

Beste Ronald, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Merel is zeer kundig en geeft helder en goed antwoord op alle vragen.

Merel en haar collega Nick hebben al mijn vragen heel zorgvuldig, prettig en goed beantwoord. Wij kiezen vanaf nu voor klantenvertellen.nl na zorgvuldig vooronderzoek. Ik ben tot op heden zeer positief. Of ik zo positief blijf, is aan de toekomst. Wij kiezen nu voor vertellen.nl

Geachte heer Parqui, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

top

Mijn ervaring met 'Klanten vertellen' is écht om aan te raden, je voelt je ineens gehoord door wat deze review me heeft opgeleverd. De leverancier (in dit geval Zon Duurzaam) is als door een wesp gestoken, en hing diréct aan de telefoon met 1000 excuses.afspraken Afspraken waar ik al zólang en zóvaak om gevraagd had zijn direct gehoord, en worden deze week afgehandeld, en anders kom ik direct weer terug bij deze service, Bedankt jongens, hier zit een tevreden mens en trots! Groetjes Mevr. Nicole Abbing-Kerstens

Beste Nicole, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, met het oplossen van de situatie met het betreffende bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima reviewsysteem!

Ik ben tevreden over Kiyoh en mijn contactpersoon. Wij gebruiken dit reviewsysteem inmiddels al enkele jaren voor onze verschillende online winkels.

Beste Esther, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Betrouwbare en fijne partij om mee samen te werken

We werken al een aantal jaar samen met Klantenvertellen en wij zijn hier erg tevreden over. De lijntjes zijn kort en problemen worden snel opgepakt. Dan verloopt de support richting onze klanten ook goed.

Beste Roel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Al jaren tevreden met dienstverlening

Al jarenlang een fijne ervaring met Nick, Kenzo en andere medewerkers.

Beste Sylvester, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top Service

Ontzettend vriendelijk! Denken mee en meerdere medewerkers gesproken en kan alleen maar zeggen... LOF!

Beste J.K., Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel, eenvoudig en duidelijk

Lekker snel, prettig duidelijk en meteen to the point.

Beste Bas, Fijn om een mooie review en cijfer van u te mogen ontvangen, en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Knap Team

Snel efficiënt alleen superlatieven !!!

Beste Pierre, Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snelle en doelmatige klantenservice

Fijne klantenservice, niets is te veel moeite en direct actie op onze vraag.

Beste Cora, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en dat er direct actie is ondernomen op uw vraag. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709