Goedemorgen Mustafa, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer te vernemen dat dit uw ervaring betreft. In de situatie van het schrijven van een review trekken wij geen partij. Er zijn echter spelregels waarin bepaald wordt dat iemand een klant, cliënt of patiënt ervaring moet hebben met het bedrijf waarover een review geschreven wordt. Als aan deze regel niet voldaan wordt kunnen wij een review niet online laten meetellen in de resultaten. Als u een klant, cliënt of patiënt ervaring heeft met een bedrijf bent u vrij in het schrijven van een review. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen
Kijk, dit is precies wat we willen voor de ondernemers! Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Hoi Luc, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling 😃. Uiteraard hopen we je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Succes met het verzamelen van (nog meer) mooie reviews! 🙌 Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Hoi Daphne, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. 🙂 Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Beste meneer Nico, Dank voor het beoordeling. Het klopt inderdaad dat u op onze website niet kan filteren op alle aangesloten bedrijven. We hebben voor consumenten de volgende informatie: https://klantenvertellen.nl/informatie-voor-consumenten/. Naar verwachting, verwacht ik dat desbetreffende leverancier u heeft gewezen naar zijn eigen website en/of zijn Klantenvertellen pagina. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u op zoek bent naar de beoordelingen? Dan helpen wij u hiermee verder! Met vriendelijke groet,
Beste meneer, mevrouw Mutana, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. In uw beoordeling voor ons geeft u aan dat u zich moeilijk kunt registreren en dat ons verzamelde reviews nep lijken. Echter verwacht ik, door deze inhoud, dat uw beoordeling niet voor ons bedoeld is. Mag ik u vragen voor welk bedrijf dit is? Dan kunnen wij uw beoordeling namelijk verplaatsen. Tevens ben ik hiernaar benieuwd, gezien u aangeeft het gevoel te hebben, dat deze nep zijn. Dan kunnen wij hier namelijk nader onderzoek naar doen, indien dit een klant van ons platform betreft. Ik verneem graag van u, Met vriendelijke groet,
Beste meneer Rudy, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Wat onwijs jammer dat u aangeeft dat het haast onmogelijk is om een review te plaatsen. Dat zou namelijk niet de bedoeling moeten zijn, gezien wij een zo'n laagdrempelig mogelijk systeem willen aanbieden voor zowel ondernemers als consumenten. Ik kom dan ook graag met u in contact om u hierbij te helpen. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u een beoordeling wenste te plaatsen? Dan kan ik u voorzien van een juiste link. Tevens verneem ik graag van u, waar u tegenaan liep, zodat wij onze processen kunnen verbeteren! Ik verneem graag van u,
Beste Mark, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst wil ik u verwijzen naar artikel 3.2 c) van onze gebruiksvoorwaarden, waarin duidelijk staat beschreven dat een ervaring niet langer dan 6 maanden geleden moet hebben plaatsgevonden. De betaalbewijzen die u ons heeft toegestuurd laten betalingen zien uit 2020, wat voor ons reden genoeg is om uw beoordeling niet mee te nemen in de resultaten. Daarnaast zijn er voor het desbetreffende bedrijf niet eerder beoordelingen geplaatst op uw gegevens. Tevens zijn er in het kalenderjaar 2021 geen beoordelingen voor dit bedrijf gedeactiveerd. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben reeds met u contact opgenomen om u meer uitleg te geven over de tarieven.
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd