zeer goed

zeer goed geholpen door Dennie

Beste Oscar, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ka

Kaa

Beste Kacper, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Ik werd snel en accuraat geholpen.

Beste XX, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Platform is eenvoudig te bedienen.

Fijn bedrijf om samen te werken.

Beste Mark, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

vriendelijke en duidelijke uitleg

Voor de uitleg van de werking van Klantenvertellen is ruim de tijd genomen en ook de follow up werd volgens afspraak nagekomen.

Beste Conny, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Geweldige service en uitstekende begeleiding!

Prettig contact gehad met Suzan. Behulpzaam en oplossing gericht!

Goed meedenkend

Prettig contact, oprecht belangstellend.

Beste Max, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goede begeleiding

Goede begeleiding

Beste Nick, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Ze zijn veel goedkoper dan andere aanbieders, wij zijn overgestapt naar Klantenvertellen en tot op heden zijn we blij dat we zijn overgestapt. Waarbij je bij andere aanbieders veel extra moet bij betalen voor optionele modules, is dit bij Klantenvertellen niet het geval. En we zijn blij met de communicatie.

Beste Kristiaan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

grote bereidheid tot het vinden van een oplossing

Er was een probleem ontstaan met een review in combinatie met een andere website waar de reviews van Klantenvertellen in worden verwerkt. Suzan begreep waarom dat ik een probleem had met een review en zij heeft geprobeerd om een oplossing te vinden voor mijn probleem. Helaas was er geen oplossing voor mijn probleem, maar zij heeft heel veel moeite gedaan om een oplossing te vinden. Ik waardeer het heel erg dat zij de moeite heeft genomen om een oplossing te vinden ook al lag het probleem niet bij Klantenvertellen.

Beste Linda, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Gefrustreerde man die geen klant is plaatste een slechte review omdat de auto waar hij in geinteresseerd was verkocht was. Snel en terecht verwijderd. Review stond ook vol met onwaarheden, daar is dit niet voor bedoeld.

Beste Robert Gredt, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Vriendelijk en aardig snel geholpen

Niks toe te voegen aan de titel

Beste Cas Hegeraat, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Klantvriendelijk en mijn vraag was direct opgelost!

Beste W.H Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel contact , goed geholpen Zeer behulpzaam.

Beste Peter, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel en correct antwoord

Snel iemand aan de telefoon. Mijn vragen zijn correct beantwoord en er is direct actie ondernomen.

Beste Danny, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettig contact

Wij zijn recent klant geworden en dit was een zeer soepele ervaring. Goed contact en altijd bereidt om vragen te beantwoorden. Fijne groep mensen.

Beste Yvonne, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Vriendelijk en behulpzame helpdesk

Beste Jan Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

We worden goed en duidelijk ondersteund

Hulp van alle kanten en erg vriendelijk.

Beste Moniek Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

prima geholpen

Prima telefonisch geholpen

Beste Marc Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Meedenken tot een oplossing

Men reageert snel en komt met een oplossing.

Beste Arnaud, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Heldere uitleg

Ideale manier om klanten te laten beoordelen. Duidelijk uitgelegd en komen afspraken stipt na.

Beste Hanka, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Gewoon een goed bedrijf die meedenkt met de klant en de ondernemer

Als er een keer een probleem voordoet word dit altijd dit altijd prima opgelost en word je fatsoenlijk te woord gestaan.

Beste Gerrit, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima onboarding gehad, fijn recensiesysteem

Zie bovenstaand

Beste Daniel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Duidelijk en behulpzaam

Duidelijk en behulpzaam

Beste Lois, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Toegankelijk en prima service

Diverse keren fijn contact gehad met de medewerkers van Klanten Vertellen. Ze kunnen goed luisteren en denken met je mee. De problemen die er zijn worden goed opgelost. Ze begrijpen waarom iets moet gebeuren en het belang hierbij. Kortom meer dan tevreden en bevelen wij iedere onderneming aan gebruik te maken van de diensten van Klanten Vertellen.

Beste Stef, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709