goede service

goede service en kundig personeel.

Beste Ron, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Eenvoudig en effectief

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke interface. Contact klantenservice is prima.

netjes en behulpzaam

gebruik sinds 2 weken klanten vertellen ik wordt netjes geholpen door de medewerkers .het is duidelijk en niet moeilijk te gebruiken .

Super goed gedaan

Deze mensen weten hoe het werkt in sommige gevallen

Nadat iemand nooit iets zakelijk gedaan heeft met mij maar prive ruzie met je heeft gaan ze wel na of er ook daadwerkelijk een zakelijke reactie is geweest. fijn gesprek

Beste Menno, Bedankt voor je mooie review! Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Ga zo door met het verzamelen van mooie reviews! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettig persoonlijk en deskundig

Zeer positief

Ik mag als reviewer geen negatieve review plaatsen

Jullie censureren mijn review van ZAZ Welzijn met valse beweringen. Jullie nemen niet eens de moeite om de reacties goed door te lezen, waarom zouden jullie ook? De bedrijven die jullie betalen krijgen een platform op jullie website, dus het is in jullie voordeel om de kant van het bedrijf te kiezen. Zo werken alle reviewplatforms, ze zijn nooit neutraal, zelfde geldt voor dit bedrijf. Als je als bedrijf je wilt aansluiten hier dan is dat dus prima, want ze laten slechte reviews niet door, maar om een eerlijk beeld over een bedrijf te krijgen moet je niet hier zijn.

Goedemorgen Mustafa, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer te vernemen dat dit uw ervaring betreft. In de situatie van het schrijven van een review trekken wij geen partij. Er zijn echter spelregels waarin bepaald wordt dat iemand een klant, cliënt of patiënt ervaring moet hebben met het bedrijf waarover een review geschreven wordt. Als aan deze regel niet voldaan wordt kunnen wij een review niet online laten meetellen in de resultaten. Als u een klant, cliënt of patiënt ervaring heeft met een bedrijf bent u vrij in het schrijven van een review. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen

Fijn systeem met servicegerichte medewerkers

Het inrichten van klantenvertellen is vrij eenvoudig, zeker als je 1 bv hebt. Als er iets niet lukte, dan werd ik vlot geholpen. In korte tijd verzend je veel enquêtes en het reageren op reviews is makkelijk.

Prettig contact, duidelijk en verstand van zaken

Prettig contact met de medewerkers van Klantenvertellen. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Simpel,doeltreffend en gebruiksvriendelijk.

Het geeft in een handomdraai een mogelijkheid om je dienstverlening te laten beoordelen.

Kijk, dit is precies wat we willen voor de ondernemers! Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Service- en oplossingsgericht

De contacten met Klantenvertellen kunnen wij omschrijven als uitermate plezierig en professioneel. Zeker een aanrader. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Hoi Luc, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling 😃. Uiteraard hopen we je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Succes met het verzamelen van (nog meer) mooie reviews! 🙌 Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Reactietijd erg lang, verder prima geholpen

Ik had al meerdere berichten/mails gestuurd voordat ik eindelijk reactie kreeg. Daarna wel prima geholpen.

Snelle service

Fijn contact, goede uitleg van het systeem alles als positieve ervaring

Geweldige service

Vriendelijke mensen die meer voor je doen als gevraagd, echt top.

Menselijke en hele goede service

Thijs heeft me geholpen met bepaalde kwesties. Zijn service gaat veel verder dan die van zijn vrouwelijke collega's. Hij luistert oprecht naar je verhaal en probeert je te helpen. Regels zijn regels en hij houdt zich daaraan maar toch is zijn bereidheid tot hulp een stuk beter dan de hulp van de rest want zij beloofden van alles maar deden uiteindelijk niets. De communicatie met Thijs is echt heel prettig. Om eerlijk te zijn. Ik wilde weg bij het bedrijf maar door hem blijf ik. Een aanwinst voor het bedrijf!

Toegankelijk

Wij zijn al een tijdje aangesloten bij klantenvertellen en zijn hierover erg te spreken. Wij vinden het belangrijk dat (toekomstige) klanten eerlijke recensies over ons kunnen lezen. Het is erg makkelijk in gebruik en als er een review is geplaatst door een klant, dan krijgen wij daar altijd melding van per e-mail. Als iets niet duidelijk is, of wij willen uitbreiden dan is het heel toegankelijk om contact te krijgen. Bedankt Mohamed voor je tips en tricks, dit waarderen wij erg!

Hoi Daphne, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. 🙂 Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Hele onduidelijke site, Voor is deze site nu bedoeld?? De klant of de consument??

Ik werd door de mogelijke leverancier van mijn zonnepanelen gewezen op de site. Ik zou op deze site de reviews van het bedrijf kunnen zien. Ik kan nergens een link of zoekfunctie vinden. Het lijkt alleen maar een site om als leverancier van een produkt of dienst lid van te worden. Als consument kom in geen review tegen alleen van klantenvertellen zelf. Of moet ik mij eerste registeren? Daar heb ik totaal geen zin in

Beste meneer Nico, Dank voor het beoordeling. Het klopt inderdaad dat u op onze website niet kan filteren op alle aangesloten bedrijven. We hebben voor consumenten de volgende informatie: https://klantenvertellen.nl/informatie-voor-consumenten/. Naar verwachting, verwacht ik dat desbetreffende leverancier u heeft gewezen naar zijn eigen website en/of zijn Klantenvertellen pagina. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u op zoek bent naar de beoordelingen? Dan helpen wij u hiermee verder! Met vriendelijke groet,

Top systeem!

Wij werken nu bijna een jaar met Klantenvertellen.nl en zijn erg enthousiast. Ze denken mee en leveren maatwerk voor je organisatie. Wij zijn tevreden :) Bedankt Nick (jouw naam staat er niet tussen).

Moeilijk registreren

Moeilijk registreren en de reviews lijken nep, geschreven door thuiswerk teams

Beste meneer, mevrouw Mutana, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. In uw beoordeling voor ons geeft u aan dat u zich moeilijk kunt registreren en dat ons verzamelde reviews nep lijken. Echter verwacht ik, door deze inhoud, dat uw beoordeling niet voor ons bedoeld is. Mag ik u vragen voor welk bedrijf dit is? Dan kunnen wij uw beoordeling namelijk verplaatsen. Tevens ben ik hiernaar benieuwd, gezien u aangeeft het gevoel te hebben, dat deze nep zijn. Dan kunnen wij hier namelijk nader onderzoek naar doen, indien dit een klant van ons platform betreft. Ik verneem graag van u, Met vriendelijke groet,

Prima produkt

Handig in gebruik

geweldig netjes en in orde

geweldig perfect in orde !!!!

Duidelijke reviews maar zoeken op bedrijf is lastig

De reviews zijn duidelijk te lezen, samenvatting is fijn. Alleen jammer dat het veel moeite kost om uit te kiezen van welk bedrijf je een review wilt zien. Via google komen ook niet alle bedrijven naar boven.

heel onduidelijk

zo goed als niet te doen om een review te plaatsen

Beste meneer Rudy, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. Wat onwijs jammer dat u aangeeft dat het haast onmogelijk is om een review te plaatsen. Dat zou namelijk niet de bedoeling moeten zijn, gezien wij een zo'n laagdrempelig mogelijk systeem willen aanbieden voor zowel ondernemers als consumenten. Ik kom dan ook graag met u in contact om u hierbij te helpen. Mag ik u vragen voor welk bedrijf u een beoordeling wenste te plaatsen? Dan kan ik u voorzien van een juiste link. Tevens verneem ik graag van u, waar u tegenaan liep, zodat wij onze processen kunnen verbeteren! Ik verneem graag van u,

Slecht

Ik probeer nu al vanaf januari 2021 een review te plaatsen over een bedrijf waar we niet tevreden over zijn. De review is telkens geweigerd. Deze week hebben we het opnieuw geprobeerd. Omdat de review negatief is kon het beoordeelde bedrijf wee bezwaar maken en vroeg om een betaalbewijs om te verifieren of we wel echt klant waren geweest. Wij hebben 5 PDF documenten toegestuurd met betaalbewijzen en overige informatie. Conform de richtlijnen van youvia is dit correct en hebben wij dit dus gedaan. Klantenvertellen.nl beroept zich nu weer op het feit dat een review binnen 6 maanden moet zijn geplaatst. Dit staat niet in de richtlijnen. Bovendien staat in de richtlijnen dat de gebruiker een klacht moet indienen over een geplaatste review. In dit geval gebeurt dat gewoon niet. Hieruit blijkt dat reviews gecensureerd zijn en dat is niet langer wettelijk toegestaan. Ook het niet plaatsen van een review is wettelijk niet toegestaan. Klantenvertellen.nl vraagt om informatie en wijst dus af en als je dan belt, moet je alles opnieuw weer mailen naar info@klantenvertellen.nl. Eerder dit jaar ook al gedaan en dan wordt er niet meer gereageerd.

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst wil ik u verwijzen naar artikel 3.2 c) van onze gebruiksvoorwaarden, waarin duidelijk staat beschreven dat een ervaring niet langer dan 6 maanden geleden moet hebben plaatsgevonden. De betaalbewijzen die u ons heeft toegestuurd laten betalingen zien uit 2020, wat voor ons reden genoeg is om uw beoordeling niet mee te nemen in de resultaten. Daarnaast zijn er voor het desbetreffende bedrijf niet eerder beoordelingen geplaatst op uw gegevens. Tevens zijn er in het kalenderjaar 2021 geen beoordelingen voor dit bedrijf gedeactiveerd. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709