Altijd tot je dienst

Bij Klantenvertellen helpen ze je erg klantvriendelijk en oplossingsgericht. We zijn erg tevreden over de dienstverlening en de dienst zelf!

Prima,goede service snelle afhandeling van gestelde vragen.

De zaken worden snel en opgelost

Overzichtelijk gebruik en fijn contact

Fijn programma om mee te werken, gemakkelijk in het gebruik. Contact met de medewerker(s) is prettig.

Komen de afspraken na.

Onze Klanten vinden ons, door jullie prachtige klanten vertellen.

Een bedrijf dat weet dat goede service belangrijk is. En ze waarborgen de betrouwbaarheid van de reviews, zodat klanten hierop kunnen vertrouwen. Het portaal is van Klantenvertellen is tevens zeer eenvoudig te gebruiken.

Mijn vragen zijn goed beantwoordt

Goede ervaring

Snel

Binnen één uur - na mailing - antwoord op mijn vraag ontvangen. Onze werkzaamheden konden hierdoor direct hervat worden.

Professioneel en snel geholpen

Wij gebruiken Klantenvertellen als ons "main" review systeem. Erg tevreden over de service en vooral werking van het systeem. Onze klanten kunnen snel hun ervaringen kwijt over onze dienstverlening, positief of negatief. Door de goede communicatie vanuit Klantenvertellen worden wij keurig op de hoogte gesteld van elke review en kunnen indien nodig klachten ook via Klantenvertellen verder in behandeling nemen en onze klanten alsnog verder helpen. Support is top, snel en kundig geholpen, elke keer weer! Keep up the good work!

Snel opgeloste vraag

We werken al enige jaren naar tevredenheid met het review verzamelprogramma. Ik had een vraag gekregen van onze websitebeheerder over bepaalde codes die nodig waren. Eerder had ik al gemaild, zonder reactie. Maar Mohamed Ahmidouch had het probleem binnen 5 minuten gefixt!

Een duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen om met dit reviewsysteem aan de slag te gaan.

Duidelijk, snel en adequaat geholpen.

goed geholpen

goede telefonische hulp gekregen op mijn vraag

Ik wil DHL beoordelen maar dat wordt moeilijk gemaakt.

Bij aanmelden krijg je telkens een 504 time out. Er zit op de pagina van de DHL beoordelingen niet een "beoordeel dit bedrijf" knop. Zo kan je niet snel een beoordeling geven en zullen veel mensen het ook laten zitten. Slechte zaak.

Beste meneer Verwoerd, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te vernemen dat het u alsnog gelukt is de beoordeling te plaatsen. Alle landingspagina's worden in Google geïndexeerd. Zo ook de overall pagina. Indien u problemen ervaart, laat het ons weten. Alvast bedankt! Dank voor uw bericht. DHL toont een pagina waarop de beoordelingen van alle vestigingen worden getoond. Indien u kiest voor desbetreffende vestiging waar u een ervaring mee heeft, dan ziet u aanvullend de “beoordeel-ons-knop”. Met welke vestiging heeft u een ervaring? Verder hebben ze ook een overall pagina, waarmee u een beoordeling kan achterlaten: https://www.klantenvertellen.nl/invite-link/1035102/dhl?lang=nl Wij vernemen graag van u, zodat u snel & gemakkelijk uw ervaring kan achterlaten. Met vriendelijke groet,

Prachtige uitstraling.

Perfecte levering, op tijd, goede uitleg van de chauffeur. Schuiframen zelf geplaatst, uitstekende beschrijving erbij. Is zeker een aanrader.

Alles heel goed geregeld.

Houd zich aan de afspraken. Uitstekend.

klanten vertellen kiest zijde van fabrikant

2018 en 2019 fabrikant Damen en Groen Culemborg(kunststofkozijnen gevel)ik had een geschil met D en G en plaatst een review, u komt met de volgende reactie: ik ben telaat omdat de 6 maanden zijn verstreken ondertussen kan een organisatie zich verbeteren. D en G krijgt wat ze verdienden.

Goedemorgen Hank, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Klantenvertellen is een omgeving waar klanten van bedrijven een beoordeling kunnen achterlaten, om potentiële klanten te helpen in hun keuze of ze met het bedrijf in zee wensen te gaan. Doordat een recente ervaring het beste beeld schept van de dienstverlenging van het bedrijf hebben we inderdaad een spelregel waarin we aangeven dat een ervaring niet ouder mag zijn als zes maanden. Enkel om het beste beeld te scheppen hoe een bedrijf op het moment beoordeeld wordt naar aanleiding van de recente ervaringen. Met vriendelijke groet,

Regelen altijd alles netjes en vlot.

Regelen altijd alles netjes en vlot.

Goed geregeld!

Altijd prima geholpen en snel geregeld als er een vraag is.

Bellen, en ophangen

Nummer blijft me bellen, en bij het oppakken wordt er opgehangen. Stop met bellen!!!!

Beste meneer R., Hartelijk dank voor uw beoordeling voor ons. In uw beoordeling geeft u aan dat u meerdere malen door ons gebeld wordt, waarna vervolgens opgehangen wordt. Een vervelende zaak. Dit zou niet het geval mogen zijn. Ik ga het intern uitzoeken & ervoor zorgdragen dat u niet meer door ons gebeld wordt. Ter verificatie: bent u gebeld op:? Ik verneem graag van u, Met vriendelijke groet,

Kut bedrijf blijft spammen

Al een keer of tien uitgeschreven voor allerlei nieuwsbrief rommel naar ze blijven spammen.

Beste meneer Carel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. U wenst geen verdere e-mails vanuit ons. Geen probleem uiteraard. Goed dat u zich dan uitschrijft. Enorm vervelend dat u dan alsnog e-mails vanuit ons ontvangt. Ik ga dit intern uitzoeken, want dit zou uiteraard niet mogen gebeuren! Ik heb u zojuist nogmaals uitgeschreven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit Klantenvertellen/Kiyoh. Met vriendelijke groet,

snel en adequaat geholpen

Goede bekendheid van het platform

Contact loopt voldoende goed om te komen tot een resultaat

Goede ervaringen met Klantenvertellen

Snelle opvolging van mails en fijne dienst om mee te werken.

Netjes en goed geholpen. Erg vriendelijk!

doeltreffend en vriendelijk

vriendelijk woord en over tot actie weinig woorden nodig om tot de oplossing te komen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709