Slecht

Kan niet zoeken op bedrijf op de site

Beste meneer Davey, Bedankt voor uw beoordeling. Wij faciliteren echter een reviewsysteem en wij zijn geen vergelijkingssite. Mocht u interesse hebben om met een bedrijf in zee te gaan, maar u wenst hiervoor eerst de reviews te lezen, dan kan u middels ons platform deze inzien. Uiteraard mits zij aangesloten zijn op ons platform. Wij vernemen graag van u welk bedrijf zodat wij u hierbij verder kunnen helpen. Een prettige dag toegewenst, Met vriendelijke groet,

prima en snel geholpen

Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en was snel geholpen. Top

prima service

prima service, geen op of aanmerkingen

Vriendelijk en deskundige klantenservice

Ik ben heel goed geholpen door de klantenservice van Klantenvertellen.nl. Ik kwam met een specifieke vraag en ze dachten goed, snel en vriendelijk met mij mee. Uitstekende ervaring.

Vriendelijk en vlot geholpen

Voor het aanpassen van een uitzonderlijk iets in ons account contact gehad met Nick. Vlot en op een klantvriendelijke manier geholpen.

Snelle en goede service

Eerlijke Website

Directe prima service en staat vriendelijk te woord

HI Jacob, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Persoonlijk goede ervaringen

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met klantenvertellen.nl ik ben altijd vriendelijk te woord gestaan door medewerkers van klantenvertellen.nl. Ik zie echter veel negatieve reacties over hun terugkomen op internet. Daar staan zaken omschreven die ik zelf ook constateer bij klantenvertellen.nl Zo worden negatieve reviews niet zonder meer geplaatst, maar krijgt het bedrijf de mogelijkheid om contact op te nemen met degene die de negatieve review plaatst. Op zich niets mis mee, vooral wanneer er een review geplaatst wordt door mensen die helemaal geen klant zijn of waren. Dit kan echter niet getoetst worden door klantenvertellen.nl Het bedrijf kan op haar/zijn beurt weer aangeven of de review terecht is of niet en men moet maar vertrouwen op de eerlijkheid van dat bedrijf. Dat bedrijf wordt het dan wel weer erg makkelijk gemaakt om negatieve reviews niet geplaatst te krijgen.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor je beoordeling en erg fijn om te lezen dat de communicatie altijd goed verloopt. Klantenvertellen is een omgeving waar klanten van organisaties beoordelingen achter kunnen laten, om op deze manier toekomstige klanten te ondersteunen in hun keuze. Onafhankelijkheid is voor ons van grote waarde. Zodra er bij ons een melding binnenkomt waarbij onze klant c.q. organisatie aangeeft de beoordelaar niet te herkennen als betaalde klant vragen wij -om de beoordeling vervolgens definitief te kunnen publiceren- de beoordelaar per mail om een klantbewijs (details mogen uiteraard verwijderd worden). Klantenvertellen opereert als onafhankelijke reviewpartij, deze onafhankelijkheid is belangrijk voor ons. Schroom niet om contact op te nemen bij vragen en of onduidelijkheden. Heel veel succes met het verzamelen van mooie beoordelingen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima!

Fijn bedrijf, reageert snel en vlot op vragen!

Snel en professioneel geholpen

Probleem per email kenbaar gemaakt waarna de dag erna telefonisch contact is opgenomen en de case besproken is. Vervolgens conform afspraak de kwestie afgehandeld. Klantvriendelijk en duidelijk te woord gestaan, chapeau!

Prettige website. Altijd fijn contact bij vragen, ook snel opgelost!!

Goe product en prima service

Goed product met goede integratie mogelijkheden voor onze website. De service is persoonlijk en heel goed tot nu toe.

Hallo Henk, Fijn om te horen, hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Moeiteloze overstap

Overstappen ging heel gemakkelijk. Voordat ik mijn keuze maakte gesproken met een hel aardige man van de klantenservice die mijn vragen snel en duidelijk kon beantwoorden. Mijn eerste indruk was gelijk erg professioneel.

Vlug geholpen

Prima!

Meteen contact en juiste antwoord gekregen!

Goed en vriendelijk geholpen.

Gebeld voor mijn inlogcode. Deze werd snel gestuurd. Het contact verliep prettig waarvoor dank!

Klantvriendelijk

Duidelijk, helder, diverse mogelijkheden voor oplossing geboden.

Hallo Tjeerd, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

negatieve reviews worden verwijderd

Deze site verwijderd negatieve reviews op verzoek van de manege waar de review betrekking op had. Hecht dus geen waarde aan de scores op deze site.

Beste meneer, mevrouw N., Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. In uw beoordeling geeft u aan dat wij negatieve reviews verwijderen op verzoek van een manege. U heeft onlangs een review geschreven voor Manege Gasselte, die wij in goede orde hebben mogen ontvangen. Uiteraard telt ook een wat mindere ervaring! Echter bij het plaatsen van een review, gaat u akkoord met onze gebruikersvoorwaarden. Hierin staat beschreven dat enkel klanten die een dienst en/of product bij desbetreffende bedrijf een review dienen te plaatsen. Hierover bent u reeds geïnformeerd. Indien u kan aantonen dat u een klant bent geweest bij Manege Gasselte, dan wordt uw review uiteraard weer direct online geplaatst. Wij vernemen graag van u,

Vlot en accuraat contact.

Zowel mijn vragen per telefoon en per mail werden snel en vakkundig opgepakt en verwerkt. Prima!

Zeer goede service en duidelijke communicatie

Heel tevreden over klantenvertellen.nl. Het is gebruiksvriendelijk voor zowel de gebruiker, als de mensen die hun ervaring kunnen delen via klantenvertellen.nl. Als er een probleempje is, staat er meteen iemand voor je klaar die je op een duidelijke manier te woord staat en meedenkt in oplossingen. Ben je als bedrijf op zoek naar een goed forum waar je klanten een recensie kunnen schrijven, dan is klantenvertellen.nl zeker een aanrader.

KV/KiyOh sinds dag 1

Sinds mijn eerste werkgever, een jaar of 9 geleden, zijn we klant en raad ik Klantenvertellen/KiyOh aan vrienden en bekenden aan. Sinds het moment dat ik freelancer werd 4 jaar geleden ben ik affiliate-partner geworden. Toen had ik er nóg niet genoeg van en creëerde ik mijn eigen label op de Klantenvertellen-software, genaamd Coachscore. What's next? ;-d Zonder dollen, voor mij komt is op review-gebied geen ander. Niet alleen omdat ik nooit een andere tool heb getest (let's be honest), maar vooral vanwege het fijne contact dat ik heb met inmiddels diverse contactpersonen binnen Klantenvertellen.

Hi Nieck, Sinds kort ook een label op Kiyoh, niet te vergeten! Bedankt voor je mooie beoordeling :)!

Resultaatgericht , snel en accuraat

Erg vriendelijk doet hij alles wat we van hem vragen. Geeft goed uitleg mochten we het niet meer zelf weten lost hij het snel voor ons op. Kortom, dus erg tevreden.

Goede service en goed materiaal

Hele goede ervaring

Artikelen goed

Alleen de communicatie is erg slecht ,moet zeker iets aan veranderen .

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709