Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

Onze ervaringen zijn heel erg positief

Voor verschillende zaken, hebben wij contact gehad met Mevr. K Kamps en Dhr. D Ruitenbeek Onze ervaringen zijn, dat zij de zaken heel adequaat aanpakken. Zij bespreken alles van tevoren duidelijk met ons door. Het contact en de samenwerking is heel erg goed en prettig. Ze zijn goed op de hoogte, over hoe verschillende zaken behandeld moeten worden, en geven duidelijke uitleg daarover, en zijn tevens een luisterend oor.

Direct goed geholpen!

Snel en adequaat gereageerd op mijn contactverzoek. Erg netjes.

Slechte beoordelings site

Ik plaats een beoordeling over een bedrijf Mijn beoordeling qas gebaseerd op een ervaring waarbij er nog net geen transactie had plaats gevonden. Nu wordt de review voor dat bedrijf niet geplaatst omdat er geen rekening of betaling is Mij review is ook juist dat het voortraject van het bedrijf en de gemaakte afspraken niet nagekomen werden. Dit soort beschermconstructies zorg voor een vertekend beeld. Geen eerlijke presentatie van beoordelingen dus.

Beste B, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat wij uw review niet hebben geplaatst. Wij hebben ervoor gekozen ons reviewsysteem zo in te richten dat alleen klanten een review mogen achterlaten. Wij kunnen uw standpunt echter goed begrijpen. Er zijn andere reviewsystemen waar iedereen een review kan schrijven. U kunt hier eventueel uw verhaal delen. Het desbetreffende bedrijf heeft uw review ontvangen en gelezen, dus zij zijn zich bewust van uw ervaring met hun bedrijf. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

De service is prima

Snelle en vlotte afhandeling.

Sympathieke leuke vent, en heel duidelijk in zn uitleg!

Ik heb nu wat extra tools gekregen om mijn klanten beter en sneller te bereiken met de vragenlijst van klanten vertellen! Deze man zou ik 100% aanbevelen.

Beoordelingen vervallen na 1 jaar

Wij hebben voor klantenvertellen gekozen omdat wij graag de waarderingen van onze klanten op een onafhankelijke manier willen delen. Voor een beoordeling via Google is heeft de klant een Google account nodig en dat is bij klantenvertellen niet het geval. Aangezien wij heel trots zijn op al onze beoordelingen is het voor ons belangrijk dat ook al onze waarderingen vanaf ingangsdatum in het cijfer tot uiting komen. Dit is uitdrukkelijk bij het aangaan van het contract aangegeven omdat dit bij een ander rating instituut niet het geval was. Bij klantenvertellen zou dit echter geen probleem zijn. Nu een jaar verder blijkt ineens dat de waarderingen ouder dan een jaar niet langer in het cijfer worden betrokken. Hiervoor moet er eerst worden doorgeklikt naar de pagina van klantenvertellen. Dit zou al sinds juni 2019 het geval zijn. Schijnbaar was dit bij het aangaan van de overeenkomt even niet meer noemenswaardig terwijl dit voor ons essentieel was bij de keuze voor klantenvertellen. Als alternatief is mij een instructie gemaild waarvoor ik onze websitebouwer moet inhuren om het complete cijfer te kunnen tonen. Gevraagd of iemand van klantenvertellen mij misschien even zou kunnen helpen of er een compensatie bestaat voor de kosten van onze websitebouwer die ik nu voor de tweede keer moet inhuren. Hierop werd wel vriendelijk geantwoord: 'Ik heb het even nagevraagd maar die mogelijkheid is er helaas niet.' Wanneer je waarde hecht aan het cijfer waarin alle beoordelingen terugkomen of wanneer je een kleinere organisatie hebt met jaarlijks een beperkt aantal beoordelingen dan adviseer ik om echt even verder te kijken.

Beste Ozewald, Hartelijk dank voor je review en heel fijn je gesproken te hebben! 🙂 Inderdaad, de Widgetscore is gebaseerd o.b.v. de reviews die verzameld zijn over de laatste twaalf maanden en daarbij wordt ook het totaal aantal verzamelde reviews getoond. Uiteraard denken we graag met je mee, vandaar ons advies om met meerdere vragenlijsten te gaan werken voor bestaande klanten. Tijdens de ‘customer-journey’ (klantreis) zijn er bij jullie meerdere momenten om klanten uit te nodigen voor een beoordeling. D.m.v. een extra vragenlijst kun je specifiekere vragen stellen die relevant zijn voor het traject waarin de klant zich op dat moment bevindt. Dit is natuurlijk waardevolle info die gebruikt kan worden om jullie bedrijfsvoering wellicht te verbeteren én blijft de Widget up-to-date. 💥 Dus, ben je hier alsnog in geïnteresseerd dan horen wij dat graag! Wij zijn namelijk van mening dat Klantenvertellen nog steeds een meerwaarde zal zijn voor jullie onderneming waarmee tot op het heden prachtige reviews zijn verzameld. Ga daar mee door! 🚀 Met vriendelijke groeten, Team Klantenvertellen 🙌

Top service.

Snel handelen.

Hoor en wederhoor. Dat is wat je zoekt.

Prima te woord gestaan en direct actie ondernomen. Klasse. Al jaren een zeer tevreden klant.

Snelle, vriendelijke en professionele reactie

Fijne klantenservice

Snel en goed geholpen! :)

Deskundig

Wat ben ik goed geadviseerd en geholpen. Chapeau.

klantvriendelijk, kort maar krachtig

op eigen initiatief contact opnemen om te horen of we tevreden zijn en tips geven waardeer ik zeer

Responsieve en behulpzame organisatie

Recensies krijgen over je werk helpt je business vooruit. Klanten vertellen is een goed initiatief daarvoor.

Gebruiksvriendelijk systeem met goede persoonlijke hulp!

Het systeem werkt erg gemakkelijk, heel erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast is het persoonlijke en fijne contact met en vaste contactpersoon erg fijn. Snelle en goede reacties op vragen. Alles wat je verwacht van een review systeem. Wij zijn zeer tevreden met Klantenvertellen!

Goed en onafhankelijke tool

Onze klanten kunnen binnen een zeer korte tijd een beoordeling invoeren

Geweldig, goed geregeld!

De verhuizers waren mooi op tijd. Waren vriendelijk, werken snel en netjes. En het was voor een leuk prijsje. Ik ben tevreden.

top, prettig

prettig contact, goede hulp bij vragen.

TOP geregeld.

Correct bedrijf waar je nog echt geholpen wordt.

Fijn om toe te passen en overzichtelijk

Prima manier om de klantbeleving mee te monitoren.

goede ervaring

professional bedrijf en goed bereikbaar

Super!

Wat een ontzettend goed werk leveren jullie. Zorgvuldig, vriendelijk en professioneel. Aanrader!

Vriendelijke service

Goed geholpen, vriendelijke en snelle service

fijn bedrijf

fijn bedrijf om mee samen te werken . Wanneer wij iets niet begrijpen staan ze ons meteen bij .

Prettige samenwerking.

Mijn besproken probleem(pje) is direct en adequaat opgepakt en opgelost.

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709