Beste meneer Verwoerd, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te vernemen dat het u alsnog gelukt is de beoordeling te plaatsen. Alle landingspagina's worden in Google geïndexeerd. Zo ook de overall pagina. Indien u problemen ervaart, laat het ons weten. Alvast bedankt! Dank voor uw bericht. DHL toont een pagina waarop de beoordelingen van alle vestigingen worden getoond. Indien u kiest voor desbetreffende vestiging waar u een ervaring mee heeft, dan ziet u aanvullend de “beoordeel-ons-knop”. Met welke vestiging heeft u een ervaring? Verder hebben ze ook een overall pagina, waarmee u een beoordeling kan achterlaten: https://www.klantenvertellen.nl/invite-link/1035102/dhl?lang=nl Wij vernemen graag van u, zodat u snel & gemakkelijk uw ervaring kan achterlaten. Met vriendelijke groet,
Goedemorgen Hank, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Klantenvertellen is een omgeving waar klanten van bedrijven een beoordeling kunnen achterlaten, om potentiële klanten te helpen in hun keuze of ze met het bedrijf in zee wensen te gaan. Doordat een recente ervaring het beste beeld schept van de dienstverlenging van het bedrijf hebben we inderdaad een spelregel waarin we aangeven dat een ervaring niet ouder mag zijn als zes maanden. Enkel om het beste beeld te scheppen hoe een bedrijf op het moment beoordeeld wordt naar aanleiding van de recente ervaringen. Met vriendelijke groet,
Beste meneer R., Hartelijk dank voor uw beoordeling voor ons. In uw beoordeling geeft u aan dat u meerdere malen door ons gebeld wordt, waarna vervolgens opgehangen wordt. Een vervelende zaak. Dit zou niet het geval mogen zijn. Ik ga het intern uitzoeken & ervoor zorgdragen dat u niet meer door ons gebeld wordt. Ter verificatie: bent u gebeld op:? Ik verneem graag van u, Met vriendelijke groet,
Beste meneer Carel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. U wenst geen verdere e-mails vanuit ons. Geen probleem uiteraard. Goed dat u zich dan uitschrijft. Enorm vervelend dat u dan alsnog e-mails vanuit ons ontvangt. Ik ga dit intern uitzoeken, want dit zou uiteraard niet mogen gebeuren! Ik heb u zojuist nogmaals uitgeschreven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit Klantenvertellen/Kiyoh. Met vriendelijke groet,
Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd