Fijne klantenservice

Wij werken al een hele tijd voor onze twee bedrijven met Klanten Vertellen. Vandaag had ik zelf een foutje gemaakt waardoor klanten een verkeerde uitnodiging kregen. Telefonisch direct super geholpen zonder lange wachttijd. Het systeem werkt simpel,. is overzichtelijk en doet wat het doen moet.

Beste Amber, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Oneerlijke organisatie, plaatst bewust geen negatieve reviews.

Ik had een negatieve ervaring met een bedrijf. Daar een review over geschreven. Klantenvertellen plaatst deze niet en reageert ook niet om mijn e-mail berichten. Het lijkt bewust dat er geen of nauwelijks negatieve reviews worden geplaatst. Immers het is in belang van het bedrijf dat dit niet gebeurt. En het bedrijf betaalt natuurlijk voor de service van klantenvertellen.

Geachte heer de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Klantenvertellen. In uw beoordeling geeft u aan dat negatieve reviews niet geplaatst worden. Omdat wij enorm benieuwd ben naar de achtergrond hiervan, komen wij graag met u in contact, om u verder te helpen! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Toch wel onbetrouwbaar

Als men een ervaring heeft met een bedrijf ben je verplicht om een bewijs te leveren door middel van een lidmaatschap en daar een email of bevestiging van. Mocht je een ervaring hebben met een bedrijf dan zetten ze deze niet neer omdat je geen contract of lidmaatschap hebt van dit bedrijf. Dit betekent dat de recensie's die nodig zijn niet compleet zijn en alleen ten gunste van de aangesloten bedrijven zijn. Ze weigeren overigens alleen de slechte recensies, de rest blijft staan zonder dat je ook maar iets moet aantonen. Kortom, halve waarheden en zelfs wat misleidend. Kontakt gehad met Anita, deze staat niet in uw lijst

Beste Ruud, Dank voor uw review, maar jammer te vernemen dat u deze ervaring met ons heeft. In uw beoordeling geeft u aan dat negatieve reviews niet geplaatst worden. Alle reviews worden geplaatst, tenzij ze niet voldoen aan de gebruikersvoorwaarden: https://klantenvertellen.nl/gebruiksvoorwaarden-klantbeoordelingssysteem/. Mocht er zo'n situatie voordoen wordt u hiervan ook altijd per mail op de hoogte gebracht. Als u een ervaring heeft gehad met een bedrijf in de afgelopen zes maanden bent u in de gelegenheid om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top geholpen

Polarisatie wisselen, was best eenvoudig

Beste Louis, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prettig contact, alles wordt snel opgelost!

Klantenvertellen is uitstekend bedrijf. Klantvriendelijk en oplossingsgericht! Ga zo door!

Beste Laurens, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Beste Diana, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Snel en persoonlijk contact

Wij werken al 10 jaar met Klantenvertellen en bij vragen ontvang je snel antwoord en ze denken ook altijd graag mee.

Beste Joany, Hartelijk dank voor jullie geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij jullie al 10 jaar naar alle tevredenheid hebben geholpen en hopen jullie de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Een correcte organisatie die helder en consequent is.

Thijs van Nunen levert een belangrijke bijdragen door zijn professionele en fijne benadering, daar hij tevens, voor hetgeen mogelijk is, wat je vraag ook gelijk uitvoert. Klantenvertellen is dusdanig positief voor een bedrijf en voor ons bedrijf, door zijn manier van werken dat het eigenlijk de enigen website zou moeten zijn. Tevens werkt het zeer prettig dat je ook gewoon even kan bellen, en snel gelijk iemand aan de telefoon krijg om wat te vragen of te overleggen.

Beste Dick, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Prima begeleiding

Je wordt ontzorgt en men houdt de voortgang voor je in de gaten

Beste H, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Fijne service!

Klantenvertellen staat altijd voor je klaar. Vandaag liep ik tegen een probleem aan en ik werd direct en prettig geholpen.

Beste Nicole, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Top uitleg over bewerken van reviews. Aanrader

Beste Jan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Heel erg tevreden met de service. Mails worden snel beantwoordt en er wordt goed meegedacht door het personeel (Thijs) met jou als klant. Producten voor offline promotie zijn ook erg mooi, van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Goede service. Zeker een aanrader!

Beste Cindy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Behulpzaam en eerlijk

Klanten vertellen denkt goed mee in het inrichten van de technische omgeving van het systeem en geeft goede inzichten. Indien er iets misgaat wordt er ook goed gehandeld en actief gezicht naar een oplosisng.

Zorgvuldige en professionele werkwijze

Zogvuldige en professionele werkwijze

Super ervaring met Klantenvertellen

Een geweldig platform dat op een eerlijke manier recensies van onze klanten verwerkt. Wij hebben geen invloed op de beoordelingen van de klanten. Dit zorgt ervoor dat de recensies eerlijk en betrouwbaar zijn.

Onboarding was top door Thijs van Nunen!

Onboarding was top door Thijs van Nunen! Nu gaan we ermee aan de slag. Erg benieuwd wat deze reviews ons bedrijf gaan brengen.

Klantvriendelijk

Ik ben er echt van onder de indruk, wat een goeie service heeft Thijs geleverd !!!

Geweldig binnen uur klaar menselijk werk qua hart

Lief aardig vakkundig

Goede dienstverlening

Duidelijke toelichting gekregen op we werking van het systeem.

Uitstekende service.

Denny heeft mij goed geadviseerd, komt vertrouwd en klantvriendelijk over. ik ben zeer tevreden over het geleverde product. Denny bedankt

goede service

goede service en kundig personeel.

Beste Ron, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Eenvoudig en effectief

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke interface. Contact klantenservice is prima.

netjes en behulpzaam

gebruik sinds 2 weken klanten vertellen ik wordt netjes geholpen door de medewerkers .het is duidelijk en niet moeilijk te gebruiken .

Super goed gedaan

Deze mensen weten hoe het werkt in sommige gevallen

Nadat iemand nooit iets zakelijk gedaan heeft met mij maar prive ruzie met je heeft gaan ze wel na of er ook daadwerkelijk een zakelijke reactie is geweest. fijn gesprek

Beste Menno, Bedankt voor je mooie review! Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Ga zo door met het verzamelen van mooie reviews! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709