Vriendelijke service

Goed geholpen, vriendelijke en snelle service

Service en vakkundigheid zeer hoog in het vaandel

Zonnepaneleninstallateur OPGEWEKT in Zoetermeer. Super, van begin tot aan het einde; van advies/verkoop tot en met installatie. De informatie en communicatie was helder. Het advies was en de behulpzaam waren zeer goed. Adviseur is het dak mee op gegaan. Alle informatie werd tijdig aangeleverd en alles werd duidelijk uitgelegd over de zonnepanelen, garantie, installatie, btw-teruggave en aanmelding op het energienet. De installatie op de dag verliep supersnel in 2 uur en 30 minuten was alles klaar; in de meterkast en op het dak. Daarna nog een nacontrole. TOP, iedereen super bedankt.

fijn bedrijf

fijn bedrijf om mee samen te werken . Wanneer wij iets niet begrijpen staan ze ons meteen bij .

Goede, vriendelijke en deskundige verhuizers

Een goede en positieve ervaring met deze verhuizers. Hebben alles snel en netjes verhuisd. Raden ze zeker aan!

Prettige samenwerking.

Mijn besproken probleem(pje) is direct en adequaat opgepakt en opgelost.

Geweldig werk afgeleverd

Er was niets op het werk aan te merken.

Duidelijke uitleg!

Jullie nemen de tijd voor de klant en leggen duidelijk uit hoe het in zijn werk gaat. Open en eerlijk! Ga zo door!

Goed geholpen

Vragen duidelijk en vriendelijk beantwoord.

Duidelijke uitleg goede service!

Ons kantoor heeft een abonnement bij Klantenvertellen. Ik wilde hier graag nadere uitleg over. De medewerker heeft mij erg geholpen wat er precies in ons abonnement zit en hoe wij hier optimaal gebruik van kunnen maken.

Persoonlijk contact

Top! lukte niet om in te loggen, maar snel opgelost, geweldig dat er gewoon een nummer is wat je kan bellen voor een vraag en zeer net te woord gestaan! Dankjewel namens Rovee Veenis Assendelft!

Goede service en netjes geholpen.

Zie boven de dame is een top dame erg goed ook met tips.

Service, deskundigheid en één prima prijs

ZEER SLECHT

In 2019 hebben wij klantenverteller opgezegd omdat wij er helemaal niets aan hadden. Vervolgens krijg ik voor 2020 toch weer een factuur. Deze heb ik uiteraard niet betaald. In april 2021 kreeg ik vervolgens een betalingsherinnering over het jaar 2020. Na contact met klantenservice van Klantenverteller zou dit opgelost worden. Afgelopen week krijg ik vervolgens een factuur van Bos Incasso met verhoging. Deze heb ik maar overgemaakt, omdat klantenverteller toch nooit hun administratieve fout toe gaat geven. Vandaag word ik opgebeld door klantenverteller die graag wilt weten waarom de factuur niet betaald was. Toen ik de reden opgaf en zei dat het wel betaald was en ik er niet mee eens ben, hun klantenservice de afspraken niet na is gekomen en dat het heel gek is dat wij geen factuur over 2021 hebben ontvangen als wij ons volgens hun niet afgemeld hebben was meneer klaar met het gesprek en gaf hij aan dat het bij deze afgerond was. Als zo'n bedrijf je reviews moet beheren kan je beter stoppen met ondernemen!!! Mijn advies: ga niet in zee met klantenverteller.

Goedendag Sandra, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wat vervelend te vernemen dat deze situatie zich voor gedaan heeft. We kijken graag met u mee. Hoe kunnen we u het beste bereiken om de situatie met u te bespreken? We zien de gegevens graag tegemoet. Met vriendelijke groet,

Heel snel en goed gewerkt!

Hele fijne mensen en ben helemaal tevreden over het werk dat is geleverd. Heel erg bedankt!

Duidelijke uitleg en zeer behulpzaam

Een paar dagen geleden contact met met klantenservice gehad. Alles is netjes uitgelegd en ze zijn erg behulpzaam. Goede service en er is adequaat actie ondernomen. Ik beveel ze zeker aan.

Duidelijke uitleg, goede begeleiding en snelle service

Een fijne, doelgerichte en kort maar krachtige digitale rondleiding gehad in het KlantenVertellen portaal. Dit resulteert in het feit dat wij als al jaren betalend lid het ook weer actief in gebruik hebben genomen en met succes veel nieuwe, gelukkig meestal goede, beoordelingen binnenslepen!

Bekwame medewerking en goede service

Mijn probleem was snel en goed opgelost. Er moest even wat worden uitgezocht maar daarna snel duidelijke feedback en oplossing!

Professioneel en transparant

Prettig review platform. Overzichtelijke pagina's en serieuze beoordelingen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Altijd snel een reactie

Als er iets aan de hand is, of we hebben een vraag, dan wordt dit altijd snel opgepakt. Aardig en vakkundig personeel.

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag over een van onze klanten. Hier is snel op gereageerd en actie voor ondernomen. Helemaal goed dus!

Communicatief zeer slecht en komt afspraken niet na.

Volgens mij is dit mijn eerste negatieve beoordeling ooit maar de service is zo beneden alle peil dat dit voelt als de enige mogelijkheid om klantenvertellen in beweging te krijgen. 3 keer telefonisch de toezegging gekregen (de eerste keer al 6 mei !!) dat een specifieke foute beoordeling verwijderd zou worden. Gaat om een product review die niet standaard meegaat bij een her-beoordeling uitvraag (tekortkoming in de pluginsoftware.) klant heeft dus al lang een goed cijfer gegeven maar de productreview bleef staan. Dat iets wat langer duurt kan ik wel mee begrijpen (6 weken is wellicht wel heel lang) maar dat er geen enkele communicatie over komt (ook na expliciete afspraak gisteren dat ik minimaal een datum zou horen dat het opgelost kon worden) vind ik echt zeer teleurstellend. Inmiddels met 3 medewerkers gesproken, het lijkt dus niet om een persoonlijk iets te gaan, maar om iets wat fout zit in de bedrijfscultuur. Aangezien bij een vorig issue het ook al maanden duurde en dit dus iets structureels lijkt zou ik iedere nieuwe klant willen adviseren hier nog eens goed over na te denken.

altijd goed in orde

niets is ze teveel om te toen !

Vlotte afhandeling van mijn vraag

Ik werd snel en adequaat geholpen

Duidelijk en meedenkend met de klant.

De medewerker was erg vriendelijk en duidelijk. Alles werd netjes uitgelegd en onderbouwd. Ook denk de medewerker graag met je mee.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709