Communicatief zeer slecht en komt afspraken niet na.

Volgens mij is dit mijn eerste negatieve beoordeling ooit maar de service is zo beneden alle peil dat dit voelt als de enige mogelijkheid om klantenvertellen in beweging te krijgen. 3 keer telefonisch de toezegging gekregen (de eerste keer al 6 mei !!) dat een specifieke foute beoordeling verwijderd zou worden. Gaat om een product review die niet standaard meegaat bij een her-beoordeling uitvraag (tekortkoming in de pluginsoftware.) klant heeft dus al lang een goed cijfer gegeven maar de productreview bleef staan. Dat iets wat langer duurt kan ik wel mee begrijpen (6 weken is wellicht wel heel lang) maar dat er geen enkele communicatie over komt (ook na expliciete afspraak gisteren dat ik minimaal een datum zou horen dat het opgelost kon worden) vind ik echt zeer teleurstellend. Inmiddels met 3 medewerkers gesproken, het lijkt dus niet om een persoonlijk iets te gaan, maar om iets wat fout zit in de bedrijfscultuur. Aangezien bij een vorig issue het ook al maanden duurde en dit dus iets structureels lijkt zou ik iedere nieuwe klant willen adviseren hier nog eens goed over na te denken.

altijd goed in orde

niets is ze teveel om te toen !

Vlotte afhandeling van mijn vraag

Ik werd snel en adequaat geholpen

Duidelijk en meedenkend met de klant.

De medewerker was erg vriendelijk en duidelijk. Alles werd netjes uitgelegd en onderbouwd. Ook denk de medewerker graag met je mee.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Prettig en Transparante samenwerking

Transparant bedrijf, voor zowel consument als bedrijf. En dat is ook waar het allemaal om draait bij een bedrijf als Klantenvertellen.

Tevreden

Altijd goed en snel geholpen!

Misleiding van de consument, geen bescherming van de consument.

Misleiding van de consument, geen bescherming van de consument. Ik beschouw Klantenvertellen als een betaald instrument van consumentenbedrog. Ik kocht een tweedehands auto die veel mankementen had. Alleen o.a. de verkoper (Ad van Riel, Vakgarage Jan van Riel) had waarschuwingslampjes gedoofd, waaronder het waarschuwingslampje van de airbag. Ik heb een recensie geschreven. Volgens Klantenvertellen beweerde de verkoper vervolgens dat de aankoop meer dan zes maanden geleden had plaatsgevonden, hetgeen niet waar was. Daarom moet ik de datum van aankoop bewijzen. Ik heb dat verschillende keren gedaan. Desondanks heeft Klantenvertellen de recensie niet gepubliceerd. Nederland en Europa zouden review portals die betaald worden door verkopers en dan alleen goede reviews publiceren wettelijk moeten verbieden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Beste Alexander, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Graag leg ik de situatie even aan u uit. Klantenvertellen opereert als een onafhankelijke platform. Dat betekent dat wij een aantal voorwaarden hebben om een review achter te laten. Het bedrijf waar u een review heeft geschreven gaf bij ons aan dat de aankoopervaring ouder was dan zes maanden. Wij starten dan een procedure waar we aan u het bewijs opvragen dat u in de afgelopen zes maanden klant bent geweest. Dit bewijs hebben wij inderdaad ontvangen en u bent inderdaad klant geweest in de afgelopen zes maanden. Echter heeft u in de tussentijd weer een nieuwe review geschreven en dat is niet toegestaan. Je mag maar één review per ervaring schrijven. Als een beoordelaar een tweede review schrijft over dezelfde ervaring laten wij altijd de meest recente review staan, omdat dit de meest recente en relevante ervaring is. Uw tweede review (de meest recente) staat op dit moment nog in quarantaine. Een beoordeling met een score lager dan en zes komt bij ons altijd de eerste zeven dagen in quarantaine zodat het bedrijf en de beoordelaar contact met elkaar kunnen opnemen om te kijken of het probleem opgelost kan worden. Na deze zeven dagen (op 08-06-2021) komt de beoordeling gewoon online als deze voldoet aan onze voorwaarden. Uw beoordeling komt na zeven dagen gewoon online. U ontvangt ook altijd automatisch een mailtje hierover als u een beoordeling plaatst die lager is dan een zes. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. U kan dan mailen naar info@klantenvertellen.nl of even bellen naar 013-7009708. Met vriendelijke groet, Klantenvertellen

zeer goede dinstverlening

Goed en snel

gewoon super vooral nu

door de regel altijd fijn geholpen hoor. alleen vorig jaar kwam ik er zelf niet uit met het xl bestand mailen en toen kreeg ik een zeer korte sneer. dat dit zo niet de bedoeling is. nou toen was ik er klaar mee. maar doordat ik onlangs een gemiste oproep van jullie had, kreeg ik door, dat jullie je afvroegen waar is Vechtdal toch. hier zijn we dan weer en zie erg uit naar de reviews . we rekenen op jullie komt vast goed, fijn contact gehad jan slagter

Beste Jan, Hartelijk dank voor je mooie woorden. Uiteraard zijn wij blij dat je ons systeem gebruikt en dat willen we natuurlijk zo houden. Fijn je onlangs gesproken te hebben en we gaan binnenkort weer mooie beoordelingen verwachten. Met vriendelijk groet, Nick van Team Klantenvertellen

duidelijke uitleg van de medewerker en prima + snelle opvolging

Zakelijke eerlijke partij.

Gewoon goed, ook wanneer er een probleem is.

Hier vind u nog goede service zoals het hoort ! zeker een aanrader met snelle service .

Tot nu toe naar volledige tevredenheid

Sinds een maand werken wij met Klanten Vertellen, naar volledige tevredenheid! Goed en helder contact. Altijd goed bereikbaar. Vaste contactpersonen die meedenken en de juiste support bieden. Top!

Beste medewerkster van het jaar !

Vanmorgen heb ik een ontzettend leuk en behulpzaam gesprek gehad met Julia. Zij heeft mij perfect geholpen en is een voorbeeld voor menig servicemedewerkster. Zonder veel te hoeven uitleggen begreep Julia mijn probleem meteen en heeft adequaat actie ondernomen. In mijn optiek zou Julia als medewerker van het jaar betiteld moeten worden.

Fantastisch

Goede duidelijke uitleg aan de hand van een mail telefonisch contact met mij gezocht en uitleg! 1 woord TOP

Auto gekocht met garantie, review plaatsen na garantie niet mogelijk

Als je een auto koopt met garantie, meestal 6 maanden, en de garantieperiode is voorbij en je hebt alsnog allerlei problemen, kan je over je slechte ervaringen met een autobedrijf dus geen review plaatsen. Kortom: dus als je een auto koopt met garantie, kan je een review nadien wel vergeten, want die wordt niet geplaatst. Toch wel een slechte zaak, want als je alsnog problemen hebt met een auto, kunnen die ook juist na die garantieperiode naar boven komen.

Goedemorgen Han, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Klantenvertellen is een omgeving waar klanten van bedrijven een beoordeling kunnen achterlaten, om potentiële klanten te helpen in hun keuze of ze met het bedrijf in zee wensen te gaan. Doordat een recente ervaring het beste beeld schept van de dienstverlenging van het bedrijf hebben we inderdaad een spelregel waarin we aangeven dat een ervaring niet ouder mag zijn als zes maanden. Enkel om het beste beeld te scheppen hoe een bedrijf op het moment beoordeeld wordt naar aanleiding van de recente ervaringen. Met vriendelijke groet,

Altijd daar voor mij en super vriendelijk

Altijd daar voor mij en super vriendelijk

Snel te woord gestaan en goed geholpen

Fijn dat als je belt dat de telefoon meteen wordt aangenomen door de persoon die je kan helpen om een probleem op te lossen. Heel goed en snel geholpen.

Vriendelijk en reageren snel

Dik tevreden :)

Bedankt voor deze mooie feedback! Goed om te horen dat wij voldoen aan de service waar wij naar streven!

Een fijne club om mee samen te werken!

De support afdeling is altijd bereikbaar en niets is te veel gevraagd. Kortom, met alle mogelijke beoordeling partijen ben ik blij dat ik voor Klantenvertellen heb gekozen.

Werkt erg simpel

Directe en snelle communicatie door Nick

heel goed !

ik ben heel goed geholpen en duidelijke uitleg gehad.

Tevreden

Al jaren maken wij gebruik van Klantenvertellen. Wij verkopen echt op en door de reviews op klanten vertellen. Paar keer contact met jullie gehad en elke keer met tevredenheid.

Niet geloofwaardig

Slechte reviews worden niet geplaatst. Er woord met het bedrijf contact opgenomen om de zaak op te lossen. Hartstikke mooi, maar zet dan onder de review dat het opgelost is, net zoals bij klachtkompas.nl. Dit is puur consumenten bedriegen. Als je als bedrijf op deze manier een goede naam wil kopen, dan klopt er iets niet. Ben benieuwd, deze review zal ook wel in de prullenbak verdwijnen.

Beste meneer, mevrouw Ruud, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw beoordeling verneem ik dat u onlangs een review heeft geplaatst voor een bedrijf, waarbij uw vraag/klacht aanvullend opgelost is? Fijn te vernemen! Indien u wenst kunt u dan uw review aanpassen, door middel van een aanpassingsverzoek. De beoordelaar heeft dan inderdaad de mogelijkheid om de review zelf te verwijderen. Dat kan het bedrijf zelf namelijk niet! Wij adviseren onze klanten ook altijd om aan beoordelaars te vragen de oorspronkelijke review aan te passen zodat andere klanten zien dat er contact is geweest en de vragen opgelost zijn. Precies wat u zegt; dat geeft een goed & transparant beeld voor evt. potentiele kopers. Op uw e-mailadres kan ik helaas geen andere beoordeling herleiden. Hierover kom ik graag met u in contact,

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709