goed geholpen en gerust gesteld

review klantenvertellen, onterecht, waar ik niet blij mee was kon snel verwijderd worden, heel fijn

prettige en heldere samenwerking

snel antwoord en goede service

Top!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam en klantgericht.

zeer goed

Zeer goede en prettige service

Prima geholpen

duidelijke uitleg

Prettig

Vriendelijk en prettig geholpen. Er was voldoende ruimte om vragen te stellen.

Goede service en vriendelijke mensen

Mensen werken netjes en zorgvuldig

Snel en duidelijke communicatie

Snel en duidelijke communicatie

Aardig geholpen

Aardig geholpen

Goede service!

Onlangs met Sanne gesproken, ze beantwoordt graag al je vragen!

Beoordeling veel te positief lijkt gekocht

Heb een slechte ervaring met DHL. Zie dat DHL pronkt met een van jullie, maar ik zie nergens bij hun of bij DHL waar ik mijn score kan toevoegen. TRUSTPILOT is duidelijk betrouwbaarder. Daar scoort DHL dan ook maar 1 sterren.

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor uw beoordeling, natuurlijk kunt u ook over DHL een beoordeling achterlaten. Als u de volgende link opent kunt u over DHL een beoordeling schrijven: https://www.klantenvertellen.nl/add-review/1035102/dhl. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Hele fijne organisatie en eenvoudig in gebruik, een aanrader!

Al vele jaren maken we gebruik van Klanten Vertellen. Dit bevalt heel goed, een handig portaal en als je vragen hebt zijn zij goed bereikbaar en klant vriendelijk.

Een eerlijk platform waar iedereen zijn mening en beleving kan delen. Goed dat er zoiets is. Zeker wanneer je een bedrijf niet kent.

Deskundige medewerker

Goede uitleg

super snel en duidelijk geholpen !!!

Top ervaring.

review

jammer dat dit een site is voor alleen positieve reacties kan mijn eigen geplaatste review niet verwijderen of aanpassen Klanten vertellen is dus alleen voor de bedrijven en die kunnen dus desgewenst zelf de review verwijderen

Beste meneer van Essen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn dat u een review heeft geplaatst. Het is zeker mogelijk om deze aan te passen of te verwijderen. U kunt hiervoor een e-mail versturen. Op uw gegevens zien wij dat u een beoordeling heeft geplaatst voor SKM Juristen. Zojuist is er een persoonlijk bericht naar u verstuurd zodat u de mogelijkheid heeft om uw review te wijzigen en/of te verwijderen. Ik kom graag telefonisch met u in contact, indien u dit wenst. Hoor graag van u,

Ja

Ja

Altijd perfect geregeld.

Al jaren maken we met veel plezier gebruik van Klantenvertellen. We verkopen echt op en door positieve reviews. We doen er alles aan om het zo goed mogelijk te doen en dat betaald zich uit. Een prachtige tool waarmee je mee omzet kunt genereren. Aanrader voor iedere serieuze ondernemer.

Goede uitleg. Neemt alle tijd

Goede duidelijke rustige uitleg.

prettige communicatie

wij merken dat consumenten veel naar de reviews kijken en deze ook serieus nemen. Prettig gesprek gehad met Nick. doet wat hij beloofd.

Prima service!

Het systeem werkt prima en als er een keer een vraag is dan wordt dit netjes en snel opgepakt.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Altijd wordt ik zeer netjes en vriendelijk te woord gestaan. Fijne communicatie, top!!

Super dienstverlening!

Goede en snelle hulp

Ik ben geholpen door Sanne. Ze staat altijd direct voor ons klaar en zorgt altijd dat we snel worden geholpen met onze vragen. Het systeem werkt verder eenvoudig en goed. Een mooie aanvulling voor ons!

adequaat en correct

Ik werd correct te woord gestaan en voorzien van de benodigde informatie

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via info@klantenvertellen.nl of bel naar 013-7009709