netjes te woord gestaan

netjes te woord gestaan en aangezien ik niet zo handig met digitale dingen, was het fijn om even iemand te spreken. Wat ik wel lastig vind is dat ik steeds een afspraak moet maken als ik wat wil weten. Sommige dingen kosten maar een paar minuten tijd!

Verificatie belangrijk

Geërgerd lees ik de vraag. Je word bij ELK wissewasje gevraagd naar je ervaring. En ik heb de gevraagde info eerder verstrekt dacht ik. Mijn gevoel voor zuivere informatie prevaleert. Dus met plezier stuur ik u de gevraagde bewijzen van verkoop toe.

Geweldige toevoeging voor je bedrijf

Wordt veel naar gekeken door de consument dus erg behulpzaam voor nieuwe klanten. Mensen zeggen ook hardop dat ze er naar gekeken hebben en daarom ook zijn gekomen.

Zeer snel geholpen

Doordat ik spijt kreeg van het schrijven van een review heb ik contact gezocht met klantenvertellen.nl en gevraagd of het gewijzigd kon worden . Dit is binnen een paar minuten geregeld met een eenmalige link

Snel, klantvriendelijke en plezierig

Wij hebben al jarenlang een hele fijne samenwerking met Klantenvertellen. Ze denken mee en reageren snel. Wij kunnen Klantenvertellen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare partner.

Prima contact gehad met Priscilla

Priscilla belde mij terug n.a.v. een e-mail die ik had gestuurd over ons Klantenvertellen account. Zij heeft mij netjes en duidelijk geholpen en nog een extra tip meegegeven, top!

Overzichtelijk platform

Middels Klantenvertellen kunnen wij onze cliënten op een voor hen gebruiksvriendelijke manier vragen om ons te beoordelen. Als kantoor streven wij ernaar om een zo prettig en goed mogelijke dienstverlening aan te bieden.

Ik heb gemaild met een vraag, dezelfde dag te woord gestaan en naar tevredenheid geholpen, super service !

Vriendelijk en zeer behulpzaam en komt afspraken goed na

De medewerkster was vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Probleem snel opgelost.

Zeer goed geholpen met mijn vragen.

Erg vriendelijke dame aan de lijn gehad die erg behulpzaam was m.b.t. vragen en aanpassingen.

Een review kan snel een probleem oplossen

Heb een erg goede ervaring met deze review website. Er volgde een snelle reactie van het bedrijf waar ik iets over geschreven had en het probleem werd direct opgelost.

Snel en prettig

Mijn vragen direct goed opgepakt en snelle terugkoppeling gehad.

Snelle en duidelijke service

Fijn dat zaken gecontroleerd worden, zodat de eventuele rotte appels eruit kunnen worden gefilterd.

Vriendelijk, geduldig, to the point en behulpzaam

Er was een klein probleempje met het uitnodigen van klanten voor een review dat ik zelf niet opgelost kreeg. Na een mailtje kreeg ik vrij snel een antwoord met een tip, en dat werkte. Zeer tevreden!

Goed bedrijf

Ze doen wat ze beloven. Alles was snel en netjes uitgevoerd.

Prettig deskundig geholpen!

Volgens afspraak alles nagekomen.

Aan dit soort websites hebben we wat.

Aangezien we in een wereld leven vol corruptie, bedrog, oplichting en leugens is het altijd enorm fijn om een referentie punt te hebben. Dan kunnen we tenminste ons voor een grote fout behoeden. Samen staan we sterk mensen. Geweldig vooral doorgaan zo. En daarnaast is de helpdesk ook helemaal top, behulpzaam en ze reageren snel. Als klap op de vuurpijl "ze zijn zelfs telefonisch bereikbaar" dat zie je steeds minder vaak. Met vriendelijke groet, skip

Perfecte dakkapel, conform de offerte!

Alles goed geregeld, ook vooraf, bv kaartjes voor de buren ivm hoogwerker. Oplossingsgericht als het net niet gaat zoals het moet, en altijd in overleg. Meedenkend in ontwerp en uitvoering. Zou het zo weer doen!

Heel goed geholpen!

Super behulpzaam en erg fijn in het contact. Ik ben bijzonder tevreden over de geboden hulp. Bedankt!

Enorm fijn geholpen door Priscilla

Enorm goed geholpen door Priscilla, leuk gesprek gehad en helemaal bij over het verzamelen van reviews voor onze organisatie! er werd echt de tijd voor ons genomen! Bedankt Priscilla!

Goeie communicatie, snelle handeling!

Bij vragen staan ze paraat, handelen ze snel en zijn ze vriendelijk.

Geven goed advies en leveren vlot en goed werk

AZ is een betrouwbaar bedrijf dat zich goed aan de afspraken houdt en prima werk leveren.

Klant- en gebruiksvriendelijk systeem

Om onze dienstverlening te kunnen verbeteren is het belangrijk om reviews te verzamelen. Er wordt namelijk door ons gestreefd naar een zo goed mogelijke communicatie met cliënten. Met Klantenvertellen kunnen we onze cliënten op een snelle en gebruiksvriendelijke manier om een review verzoeken. Het systeem werkt prettig en is overzichtelijk.

Super tevreden!

Een hele fijne begeleiding gehad tijdens de onboarding van ons nieuwe account. Er wordt meegedacht en er is een pro-actieve followup. 5 sterren meer dan waard!

Op een laagdrempelige manier een schat aan informatie!

Via het platform van Klantenvertellen vragen wij onze klanten hun ervaring over onze dienstverlening te delen. Dit platform werkt daarvoor erg laagdrempelig, waardoor vele klanten de moeite nemen een review te schrijven. Het levert ons een schat aan informatie op, waarmee we onze dienstverlening zowel direct als op de lange termijn kunnen verbeteren. En hebben we vragen, wensen of onduidelijkheden, dan beweegt de back-office van Klantenvertellen snel met ons mee.

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709