Klant- en gebruiksvriendelijk systeem

Om onze dienstverlening te kunnen verbeteren is het belangrijk om reviews te verzamelen. Er wordt namelijk door ons gestreefd naar een zo goed mogelijke communicatie met cliënten. Met Klantenvertellen kunnen we onze cliënten op een snelle en gebruiksvriendelijke manier om een review verzoeken. Het systeem werkt prettig en is overzichtelijk.

Super tevreden!

Een hele fijne begeleiding gehad tijdens de onboarding van ons nieuwe account. Er wordt meegedacht en er is een pro-actieve followup. 5 sterren meer dan waard!

Op een laagdrempelige manier een schat aan informatie!

Via het platform van Klantenvertellen vragen wij onze klanten hun ervaring over onze dienstverlening te delen. Dit platform werkt daarvoor erg laagdrempelig, waardoor vele klanten de moeite nemen een review te schrijven. Het levert ons een schat aan informatie op, waarmee we onze dienstverlening zowel direct als op de lange termijn kunnen verbeteren. En hebben we vragen, wensen of onduidelijkheden, dan beweegt de back-office van Klantenvertellen snel met ons mee.

Wat kunnen jullie enorm langzaam reageren

Maanden geleden een review geplaatst en jullie komen er nu pas op terug dus een review plaatsen heeft geen zin meer. Is dit jullie reviewstrategie? Triest.

Beste Willem, Bedankt voor je bericht. Heb het even op je mailadres gezocht en kom dit resultaat tegen: Wij hebben op 8 april een e-mail verzonden . Op 9 april werd het door jou beantwoord. Dat hebben we terug geantwoord op 9 april. Op 25 juni heb je weer een email verzonden en dat hebben we weer geantwoord op 25 juni. Sneller kan niet volgens mij :) ! Ik denk dat je onze e-mail van 9 april niet gezien hebt en daardoor denkt dat we je bericht van april in juni pas hebben beantwoord . Dat is geen probleem, gelukkig kunnen wij het terugvinden en zullen de e-mail van 9 april nogmaals doorsturen als bewijs dat je vraag toen op tijd beantwoord was! Onze mails over de bonnen worden altijd binnen 1 of 2 werkdagen beantwoord ;) ! Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Heel tevreden!

Ik heb contact gehad met Priscilla, en ben daar heel tevreden over! Snel en vriendelijk contact gehad. Dankjewel daarvoor :)

N.a.v. een vraag goed en aardig geholpen, fijn!

De Innopet Allure Onyx eergisteren besteld en gisteren ontvangen, de buggy is nog beter dan verwacht

Na het contactformulier te hebben ingevuld met de vraag wanneer de Innopet Allure Onyx weer leverbaar zou zijn, binnen 5 minuten antwoord van Mark: over 2 dagen zou deze weer op voorraad zijn en dat was ook zo! Eergisteren besteld en gisteren het pakket keurig via PostNL ontvangen. In elkaar zetten kostte ons hooguit 10 minuten en dan staat er een stevige buggy. Onze Jack Russel, die nogal bang uitgevallen is, vond de buggy erg interessant en heeft de buggy stiekum goed besnuffeld. 's Avonds hebben we haar er even in gezet (met een hondensnoepje) en dat ging boven verwachting goed. Dat gaat met de vakantie wel goed komen! De buggy (Allure Onyx) vinden wij qua kleurstelling prima, de afmetingen zijn ook goed (de Allure past ingeklapt prima in onze kofferbak, de Monaco bijvoorbeeld totaal niet, die is met 110 cm te breed) en de buggy is mooi stabiel en heeft een prettig hoge 'duwstang'. Ook het in- en uitklappen is echt een fluitje van een cent. Wij zijn heel tevreden over deze buggy én de prijs/kwaliteit van Fietskarretje.nl. Wij kregen de regenhoes er gratis bij, top!

Prima, Geweldig geholpen

Altijd zeer prettig contact, wordt snel en goed geholpen als er vragen zijn, in dit geval ook snel en vakkundig geholpen door Priscilla.

Heel tevreden.

Top service! Altijd goed bereikbaar en behulpzaam.

Snel en duidelijk contact

Zeer snel, duidelijk en vriendelijk contact. Alles was snel opgezet en kon gelijk aan de slag.

Fijn contact. Er wordt tijd genomen om het systeem in te richten. Snelle response en zeer klantvriendelijk zonder opdringerig te zijn! Zeer overzichtelijke tool om je reviews te monitoren. Sluit geheel aan bij onze werkwijze!

Mooie manier om reviews te verzamelen!

Het is een gemakkelijke manier om reviews te verzamelen.

Ik ben een MMA vechter en ik gebruik het voor betere slaap en spierherstel! Zeker een aanrader.

Prima contact en service

Net begonnen met 'klantenvertellen'. Prima tevreden met het totaal product. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Klantvriendelijk autobedrijf

Vorige heb ik een Ford Fiesta gekocht bij Auto Landegent en mijn oude auto ingeruild. Ik ben erg positief over dit bedrijf, omdat ze duidelijk zijn en netjes de afspraken nakomen. Zoals afgesproken zijn er nieuwe voorbanden op de auto geplaatst en een uitgebreide poetsbeurt gekregen. Ook fijn dat ik een duidelijke uitleg heb gekregen hoe alle opties werken die op de auto zitten en hoe het navigatiescherm werkt. Ik zou dit autobedrijf zeker aanbevelen!

Supergoed verzorgt

Tineke , Oisterwijk Mooi boeket optijd bezorgt perfect!

Duidelijke uitleg

Fijne medewerkster die daadwerkelijk dingen uitlegde en daarvoor de tijd nam.

heel goed

het is makkelijk om een afspraak te maken snelle en goede service.

Geweldig! Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Op 26 januari 2024 zijn we geweest bij Ford Broekhuis in De Bilt. We waren geïnteresseerd in een nieuwe Ford. We werden gastvrij ontvangen met een kopje koffie en konden eerst even rustig kijken bij het model wat we in gedachten hadden. Wel zo fijn! Natuurlijk hadden we vragen en die konden we stellen aan de vriendelijke verkoper Koen Strijbos. Hij heeft ons alles wat we wilden weten uitgelegd, wat een geduld heeft deze man, dat zie je niet zoveel meer. Heel fijn! Ook een proefrit was snel geregeld. De hele benadering gaf mij en mijn vrouw een heel goed gevoel, we hebben nog wat meer tijd nodig om een definitief besluit te nemen. Maar als we tzt tot aankoop overgaan, zal het zeker bij deze Broekhuis vestiging zijn.

Duidelijk, snel en goed

Goede uitleg en toelichting in zowel het voortraject als tijdens de opstart en ingebruikname.

Klantgericht, behulpzaam en zeer toegewijd

Keurig begeleid in de werking van het systeem. Neemt de tijd om zorgvuldige uitleg te geven, waardoor het ook in een keer duidelijk was. Complimenten

Helder, duidelijk en alles correct.

Helemaal top. Nette terugkoppeling en begrijpt wat nodig is in afwijkende situaties. Bedankt voor de service.

Wij gebruiken al een aantal jaren naar volle tevredenheid Klantenvertellen.

Met het grootste gemak reviews achterlaten en natuurlijk lezen. Voordeel is ook dat je klanten een persoonlijke link kunt sturen om een review achter te laten. Zo kunnen alleen klanten waar je daadwerkelijk zaken mee hebt gedaan een review achterlaten.

top

alle begrip en medewerking gekregen

Goede service en klantvriendelijk

Fijne samenwerking en snelle service!

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klantenvertellen

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

Over Klantenvertellen

Een hoge klanttevredenheid draagt bij aan het succes van uw bedrijf. Met Klantenvertellen zorgt u ervoor dat potentiële klanten reviews over uw product of dienst op de juiste plek vinden en lezen. U verzamelt en publiceert klantbeoordelingen gemakkelijk zelf. Zo vergroot u uw betrouwbaarheid én de kans op meer klanten en meer omzet. Laat ons u helpen met uw reviewstrategie. Neem contact op via [email protected] of bel naar 013-7009709