Filters

6

voldoende, een redelijke ervaring

Na mijn eerste bezoek hadden wij zo goed als zeker onze keuken voor het nieuwbouwproject gekocht, echter is het na mijn positieve eerste bezoek alleen maar bergafwaarts gegaan met de service en het contact. Wanneer het eerste bezoek niet positief was verlopen, had ik mijn keuken elders gekocht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Service na de koop, informatie over de levering, juiste informatie voor de montage, kennis van het nieuwbouwproject
7

voldoende, een redelijke ervaring

Planning, levering en montage was prima geregeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Pushy verkooptechnieken
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

voldoende, een redelijke ervaring

Professioneel bedrijf, zakelijke behandeling, goede ervaring en goed meedenken door keukenverkoper, rustig de tijd nemen voor een afspraak en ruime keuze uit topapparatuur en topkeukens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Serviceafhandeling achteraf en opstelling i.v.m. garantie
8

goede service, goed behandeld

Paul Kavelaars hielp prima met opzet en ideeën. Nazorg en garantie nu nog niet te beoordelen, want er moeten nog wel wat details worden aangepast en de montageploeg komt pas terug als ook het laminaat is gelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Het was een verrassing dat we zelf de emballage moesten afvoeren (hoewel later bleek dat dit wel in de kleine lettertjes van het contract stond). Tip: lever alles schoon op. Verder is bij de montage op een paar punten iets fout gegaan, waardoor de montageploeg nog een keer terug moet komen: plankjes vergeten, verkeerd geboord waardoor een paneel moet worden vervangen, inrichting kast anders dan bedoeld en afgesproken, enkele steunen steunen niet op vloer of plankje, maar hangen er los bij.
8

goede service, goed behandeld

Ik ben door dhr. M van Dijk heel goed geholpen, op alle vlakken. Ook met de nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Bij het inplannen van de levering en montage zou het beter kunnen.
9

goede service, goed behandeld

Mooie keuken, mooi ontwerp en bevalt prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

Verkoper had veel ervaring aflevering keuken netjes in de planning en zonder problemen afgeleverd Plaatsing keuken goede en nette monteur ( vakman )

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen
9

goede service, goed behandeld

Van A tot Z geweldig geholpen, goede service, vriendelijk personeel zowel en face, telefonisch en via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Wellicht doen jullie dit al, Onze keuken staat nu ongeveer 3 maanden en misschien dat er na een half jaar nog een "nazorg" moment komt :).
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ontvangst in de toonzaal. Reactie op klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Communicatie met de planning en uitvoerders. Klant adviseren om eerst naar demonstratie te gaan in Inspiratiehuis te Hoofddorp voor gebruik en toepassing van apparatuur, met name voor de nieuwste ontwikkelingen.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

Het maken van de keuken in de showroom ging heel prettig. Op moment dat er problemen ontstonden met de bereikbaarheid heeft de manager het overgenomen en het weer snel recht getrokken. Het uiteindelijke gesprek over definitief maken order was ook heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: In kader van project nieuwbouw in Haarlem terecht gekomen. Op het moment dat er onduidelijkheden ontstonden rond verwarming en wie verantwoordelijk was waarvoor is het zowel bij de aannemer en bij uw bedrijf lang stil gebleven. De voorgestelde oplossing zijn via de manager aangepast, maar dat was vanuit de installateur niet goed bevonden. Toen ontstond er een langdurige patstelling tussen aannemer en uw bedrijf. Vanuit uw bedrijf werd verzocht niet meer te mailen zonder dat er een oplossing werd aangedragen. Was heel vervelend. Uiteindelijk is het opgelost en is er een mooie keuken gekomen. Wat verder nog tipwaardig is; wij hebben een wit composietblad gekozen met witte kasten. Heel mooi, composiet heeft veel voordelen. wat nu blijkt, is dat thee heel duidelijk vlekken geeft die niet verdwijnen, je blijft het zien. Ik zou daar mensen wel op wijzen, want dan kun je overwegen of een andere kleur of andere maatregelen te nemen.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Dennis heeft ons keurig geholpen met het uitkiezen van een goede keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Duidelijker zijn in prijzen, soms is onduidelijk wat iets per product kost. Dit leidt tot irritatie. Belngrijkste tip: Als jullie een typenummer niet meer hebben en je biedt een alternatief aan, communiceer dan direct wat de minderkosten zijn, hier moest ik zelf achteraan gaan tot twee keer toe, dit geeft geen goed gevoel.
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

1e kennismaking was goed. Ieder contact hierna was vol van vergeten details en fouten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Betere communicatie en kennis over het project waar u mee samen werkt.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Bij het kopen van de keuken werd er goed naar onze wensen geluisterd, het advies was in overleg. Later is er nog het e.e.a. aangepast en daar werd niet moeilijk over gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Tegels/Natuursteen
  • Verbeterpunten / Tips: De koper vertellen dat het verpakkingsmateriaal niet afgevoerd wordt. Er was vergeten impregneermiddel bij het natuurstenen blad te leveren, het blad mocht niet gebruikt worden tot ik het 3 keer had geimpregneerd. Het middel werd, na een heleboel bellen, na 4 weken geleverd. Inmiddels woonden we er al 3 weken en moet er toch gekookt worden. Het gevolg is: vlekken op het blad. Ik weet niet of ik het ooit nog goed krijg. Aan het eind van deze week komt er een nieuwe plint en kunnen de stangen opgehangen worden. Misschien weten deze heren hoe de vlekken er uit te krijgen zijn?
4

slechter dan verwacht

Ruime parkeergelegenheid. Verkoopgesprek door Jochem was vriendelijk. We kregen voldoende uitleg. We mochten stalen meenemen om te kijken of andere nog te kopen producten bij de kleur van de keuken pastte. De keuken ziet er ondanks de nog niet herstelde gebreken mooi uit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Bij het verkoopgesprek is ons door Jochem toegezegd dat we acht weken voor oplevering van onze woning een afspraak zouden hebben om te kijken of we toch niet bepaalde dingen zoals kleur van de keuken of type apparaten zouden willen vervangen. We hebben uiteindelijk een aantal weken voor oplevering zelf maar gebeld. Al snel bleek dat Eigen Huis Keukens het opeens te druk voor je heeft. De afspraak die we hadden werd op het laatste moment ook nog eens verzet en tijdens het gesprek hadden wij de indruk dat het maar snel werd afgeraffeld. Op een gegeven moment kwamen wij er zelf achter dat Jochem de verkeerde kleur keuken had besteld, wat gelukkig nog hersteld kon worden, De planning van de oplevering liep ook niet al te soepel. De toegezegde termijn werd niet gehaald waardoor de keuken later werd geplaatst dan gewenst. Onze keuken is in januari toen het al schemerde opgeleverd. Het personeel dat de keuken heeft geplaatst heeft zelf geconstateerd dat een lade te kort was en dat er een kras in de spoelbak zat. Dit zou hersteld worden. Ook gaven zij aan dat de achterwand later nog geplaatst zal worden.Voor ze weg wilden gaan hebben we samen geteld of het aantal producten op de bon klopte en daar hebben wij voor getekend. De volgende ochtend bij daglicht bleek echter dat er twee krassen in het keukenblad zaten. Wij hebben dit direct aan Eigen Huis Keukens gemeld waarop als reactie kwam dat wij ons niet druk hoefde te maken. Dit zou goed komen. Ook hebben wij aangegeven dat de koelkast enorm bromt en dat er veel condens op de achterwacht van de koelkast zit. Ook ten aanzien van dit probleem is ons beloofd dat hier naar gekeken zal worden. Weken later kwam er een monteur langs om de krassen te polijsten. Hij gaf toen zelf aan dat de krassen te diep waren en dat na verloop van tijd de krassen toch weer zichtbaar zouden zijn. Hij adviseerde ons zelfs om hier niet mee akkoord te gaan en een nieuw keukenblad te eisen. Op de bon die hij zou inleveren hebben wij dit ook vermeld. Naar het gebrom van de koelkast kon de monteur niet kijken omdat dit niet in zijn expertisegebied lag. Een goede maand later werden wij gebeld met de vraag of er een afspraak gepland kon worden om de gebreken te herstellen en de achterwand te plaatsen. Wij hebben toen aangegeven dat wij nog niets gehoord hadden van de problemen met de krassen in het aanrechtblad. Wij hebben hebben gevraagd of het wel verstandig zou zijn om de achterwand en een nieuwe gootsteen te plaatsen als mogelijk het aanrecht vervangen moet worden. Ons werd daarop medegedeeld dat ze het uit zouden zoeken en ons daarover terug zouden bellen. Wij hebben vervolgens weer ruim een maand gewacht. Toen werden we weer door planning gebeld met de vraag om een datum te plannen voor de achterwand te plaatsen en de gebreken te herstellen. Toen we wederom uitlegden dat we niets gehoord hadden over de krassen in het keukenblad bleek dat dit voor de planner weer een verrassing was. Weer werd er toegezegd er achteraan te gaan en ons terug te bellen. Kortom in de tussenliggende maand was er geen oplossing voor het probleem gezocht en de toezegging dat we zouden worden teruggebeld niet nagekomen. Toen wij vier maanden na levering van de keuken zelf maar weer eens de telefoon pakte en ons weer werd toegezegd dat het uitgezocht zou worden kregen wij een dag later een belachelijke mail van de heer Albert Groenhout met de volgende passage: De krassen zijn helaas niet meer volledig uit het werkblad te krijgen, omdat het gebruikersschade betreft en ook niet meteen na montage is opgetekend op de opleverbon valt dit niet onder garantie. Indien u toch graag ziet dat het bladdeel vervangen gaat worden dan willen wij uiteraard meedenken en u een scherp coulance voorstel doen. Nadat wij op het eerst mogelijke tijdstip de schade gemeld hadden, de toezegging werd gedaan dat we ons niet druk hoefde te maken en wij ruim vier maanden in onzekerheid met een keuken met gebreken hebben gezeten doet meneer Groeneveld het ineens af als GEBRUIKERSSCHADE! Wij hebben hierop verbolgen gereageerd met de toezegging dat we juridische stappen zouden overwegen en onze ervaringen op internet zouden plaatsen. Toen kregen wij al snel een veel vriendelijkere mail van Michael Willems die onze allereerste melding in ontvangst heeft genomen. Hierin stond de volgende passage: Albert Groenhout is momenteel op vakantie,dus vandaar dat ik het even overneem. Zie dat er vrij snel naar montage een melding gemaakt is van de krassen,deze heb ik zelf in behandeling genomen. En hierop is de leverancier bij jullie gekomen om er naar te kijken en het op te lossen, dit is dus blijkbaar niet helemaal gelukt maak ik uit jullie mail op. Ga het ook niet verder uitdiepen vind het al vervelend genoeg dat dit al bijna 4 maanden duurt. Goed we gaan het blad vervangen moet hierbij wel melden dat het om het volledige blad gaat dus ook het gedeelte met de spoelbak er in. U zult gelet op het voorgaande begrijpen dat wij nog steeds niet zeker zijn dat alles uiteindelijk goedkomt. Daarnaast vinden wij het heel vervelend dat het zeker tot vijf maanden na oplevering van de keuken duurt voordat de keuken eindelijk compleet geplaatst wordt. Het is toch veel leuker als je een nieuwe woning betreedt je aan familie en vrienden een complete keuken kan tonen. Ook het feit dat we al maanden lang met een harde brom van de koelkast in huis moeten leven vinden we eigenlijk niet moeten kunnen. Op advies van Jochem hebben wij voor apparatuur van Pelgrim gekozen. Gelet op de harde brom vragen wij ons af of dit wel een goede keuze was. Kortom, gelet op het voorgaande zullen wij absoluut andere potentiële kopers niet adviseren om met Eigen Huis Keukens in zee te gaan. Eigenlijk vinden wij dat we gezien de slechte communicatie en service recht hebben op enige genoegdoening, in welke vorm dan ook. Nog een laatste opmerking. Het valt ons op dat als je Eigen Huis Keukens voor de problemen belt en je bij het keuzemenu voor de keuze service kiest, er niet wordt opegmomen of heel lang in de wacht staat. Als je na meerdere keren proberen eens probeert om voor de keuze verkoop te kiezen, dan wordt er ineens binnen twee seconden opgenomen. Dit hebben wij meerdere keren ervaren. Voor ons dus nogmaals de bevestiging dat je als klant totdat je je handtekening zet als koning wordt behandeld maar daarna alleen tot last bent.
9

goede service, goed behandeld

Na bezoek in de toonzaal werd ons aangeboden een vrijblijvende afspraak te maken om onze wensen op papier te zetten. Er werd goed meegedacht over de invulling. Tevens werd de ruimte gegeven om over het voorstel na te denken. Na nog wat aanpassingen hebben we uiteindelijk na ieders tevredenheid een goede deal kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
6

voldoende, een redelijke ervaring

keuken was ongeveer 5 jr. geleden gekocht maar door gegevens op te slaan kan men precies nagaan hoe de keuken is samen-gesteld .

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: e.h.k. verkeerde datum inmeten opgegeven(4 uur verlof opgenomen) bij montage geen zijwanden aanwezig, bovenbladen beschadigd. monteur kan niets doen, ook hier verlof opgenomen. 2e keer montage, mist 1 zijwand en 2 plinten. monteur heeft in overleg met mij situatie aangepast. contact over de problemen komt van mij af. Al met al verdient dit geen schoonheidsprijs. ik hoef hier toch geen tips voor te geven denk ik. van nazorg en garantie is geen sprake geweest.
8

goede service, goed behandeld

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Meer inzicht in calculatie, werd nu een totaalbedrag gemeld over de totstandkoming hiervan wordt nogal geheimzinnig over gedaan. Meer aandacht voor het transport, wegens onzorgvuldig/onbekwaam transport tot 2 x toe natuurstenen aanrechtblad gebroken wat tot (onnodige) vertraging van de installatie heeft geleidt. Toen de fabrikant het transport uitvoerde ging het wel goed, zij waren hierin dus wel deskundig.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

Mooie keuken, goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: montage gehaast en het afval van de verpakkingen moesten wij zelf afvoeren.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Aanvankelijk zeer tevreden in het aankooptraject. Montage echter rampzalig. Keuken geplaatst op 18 maart. Vandaag (19 mei !!) nog steeds niet compleet. We zijn bitter teleurgesteld in EigenHuis.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Niet meer met klungelaars in zee gaan voor montage

Bedrijfsgegevens

Zeilmaker 9

3861 SM Nijkerk

0332474076

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.