Filters

8

goede service, goed behandeld

In mijn nieuwe appartement hebben jullie een hele mooie keuken geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: - busbaan bij Eigenhuis keukens Houten. Via de Tomtom die route doorgekregen maar je rijdt bijna je auto daar op stuk. - in een pdf document de rekening versturen, en op de volgende bladzijde de planning. Deze heb ik toen helemaal over het hoofd gezien.
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ontvangst en advies verkoop prima. Fijn dat er contact werd opgenomen, nadat er een probleem was gemeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Jammer dat er geen advies aan huis wordt gegeven, van een tekening is het toch voor een "leek" moeilijk voor te stellen en in te schatten hoe het uiteindelijke resultaat wordt. Het is frustrerend om bij telefonisch contact uit een bandje een nummer te moeten kiezen uit een keuzemenu., Het is gokken welke afdeling je moet hebben. De receptioniste kon ons niet verder helpen, niet erg professioneel. Mevrouw kon ons zelfs niet doorverbinden toen ik uit het keuzemenu verkeerd gekozen had. Ik moest toen wederom bellen en de juiste keuze maken.
6

voldoende, een redelijke ervaring

De keuken is goed en snel gemonteerd door een goede vakman

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Erg slechte klantenservice en slechte verkoper. We worden na belofte niet teruggebeld. Er wordt niet gereageerd op mails of maar vermeld dat we maar naar de showroom moeten komen.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Goede. Afspraken, aflevering correct

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Niet al te zeikerig als het om geld gaat
7

voldoende, een redelijke ervaring

Indien de montage niet via Eigen Huis verloopt dan is het zeer moeizaam om garantiepunten afgewerkt te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens|Badkamers/ Sanitair|Tegels/Natuursteen
9

goede service, goed behandeld

Het was in mijn geval alleen de levering van een nieuwe afzuigkap. Simpel. Maar ik werd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. De levering was vlot (maar dat is afhankelijk van hún leverancier.)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning) N.v.t.
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen idee.
8

goede service, goed behandeld

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd N.v.t.
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: -
9

goede service, goed behandeld

Geen enkel minpuntje, als je links en rechts hoort wat andere leveranciers klaarspelen dan hebben die geen enkel pluspuntje!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Keukens
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas kan ik geen positieve ervaring delen. Als ik er één zou moeten delen is het de monteur, John Haans. Hij is de enige persoon gerelateerd aan eigen huis keukens waar ik nog vertrouwen in heb.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: COMMUNICATIE! AFSPRAKEN NAKOMEN! NAUWKEURIG ZIJN! 24 september is mijn keuken voor de eerste keer geïnstalleerd en tot op de dag van vandaag is deze nog steeds niet af. Ik heb al tussen de 5 en 10x een monteur gezien, onderdelen zijn zo vaak verkeerd besteld, ik heb continue zelf overal achteraan moeten zitten en ik voel me echt compleet in de steek gelaten door eigenhuis keukens. Na het knullige opstellen van de offerte besloot ik hier overheen te stappen en jullie een tweede kans te geven. Echter heb ik hier enorm spijt van. Er is zoveel mis gegaan en nog steeds is het niet opgelost en is er niemand die contact met mij houdt. Ik vind het echt schandalig en zou graag eens met iemand hoger in de organisatie praten om mijn ervaringen te delen en concrete verbeterpunten aan te geven. Mijns inziens zou het kopen van een keuken een leuke en mooie ervaring moeten zijn en niet de hel waar wij in zijn beland.
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Planning , bezorging en montage beter op elkaar afstemmen. Als de klant hierover een klachtbrief stuurt, verwacht deze ook een reactie van Eigen Huis. Als dat niet gebeurt, zegt dat veel over het serviceniveau van uw bedrijf. Als u nadere info wilt over deze beoordeling, dan kunt u ons bellen 030 - 6925482 of 06 - 21897439.
9

goede service, goed behandeld

Ik was op zoek naar een eenvoudige keuken voor weinig geld. Na een bezoek aan IKEA op advies van een kennis ook even bij Eigenhuis in Hoevelaken wezen kijken en voor hetzelfde bedrag kunnen slagen voor een mooie keuken binnen mijn budget.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
6

voldoende, een redelijke ervaring

Het eerste contact was super. Er werd meegedacht en geluisterd. Na het zetten van de handtekening was dit helaas voorbij. veel moeten bellen zaken die niet geregeld zijn. zo heb ik nu wel een mooie keuken maar geen vensterbank en koof terwijl dat geen probleem moest zijn. na meerder keren bellen is dat niet geregeld en moet ik het nu zelf oplossen, jammer :-(

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
4

slechter dan verwacht

Jullie moeten echt gaan werken in het na komen van je afspraken en het verbeteren van je bereikbaarheid. Alles wat fout kon gaan ging fout bij mijn project Villa Mokum in Amsterdam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Verders moeten jullie zaken gaan doen met betere professionele installateurs. Zij bepalen jullie naam.
4

slechter dan verwacht

De ontvangst in de showroom was vriendelijk en behulpzaam tot het moment dat de overeenkomst getekend was. Het ontwerp, de kwaliteit en de monteurs van de keuken, daar zijn we erg tevreden over.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De adviezen van de verkoper, degene die inmeet en de keukenmonteur spreken elkaar tegen. Neem de klant mee in de kleine lettertjes om irritatie achteraf te voorkomen. Wijs klanten met een oude keuken erop dat ze bij vervanging zeer waarschijnlijk ook hun meterkast moeten vervangen (ca. € 1.000). Richt een servicedesk in voor afther sale waar mensen terecht kunnen als er zaken (nog) niet in orde zijn en/of voor het afhandelen van klachten.
8

goede service, goed behandeld

Paul nam alle tijd om voor ons de beste keukenindeling te maken! een pluim voor Paul!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: omdat het raam in de keuken standaard naar binnen open gaat kwam er een probleem met de kraan en moest het aanrechtblad uiteindelijk 2cm naar achter. als jullie ons hadden getipt dat we het raam ook konden laten aanpassen naar naar buiten openen in onze huisaanpassingen omdat we een nieuwbouwhuis hebben. en de vaatwasser naast een muur is niet handig vanwege spetters. het had fijn geweest als een medewerker had gezegd, prima, die vaatwasser naast een muur maar houdt rekening met spetters. we hebben de muur al opnieuw moeten verven....
8

goede service, goed behandeld

Verkoper Dennis heeft ons prima geadviseerd en geholpen onder gemoedelijke sfeer , goed de tijd genomen en niets onder bepaalde druk voorwaarden zoals wel vaker in de keukenbusiness gedaan wordt ...dus u moet nu wel beslissen anders....

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: betere afstemming tussen afdeling die de nazorg doet , spullen waren er al enige tijd maar niets werd er ingepland ..
8

goede service, goed behandeld

Goed geholpen door adviseur. Wat erg fijn was, was dat je nog een afspraak kreeg vlak voordat je de sleutel kreeg. Meestal maak je in een nieuwbouwproject al een jaar vantevoren keuzes en het was nu wel heel fijn, dat je vlak voor levering nog allerlei updates van apparaten doorkreeg etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Website sucks! Graag veel meer info over apparaten etc.
7

voldoende, een redelijke ervaring

We zijn tevreden over de montage van de keuken. Prettige monteur!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: We hebben twee verkopers gehad. Beide verkopers hebben tijdens respectievelijk de eerste koopovereenkomst en de tweede koopovereenkomst (na het wijzigingsgesprek) een product gewijzigd (naar een goedkopere versie of kleinere versie te weten de afzuigkap en de vaatwasser) zonder dit te laten weten. Wij zijn hier bij controle van de lijst voor het tekenen dus tweemaal achter gekomen. Dit duidt volgens ons niet op integer handelen.
6

voldoende, een redelijke ervaring

mooi aanbod, breed, monteurs erg vriendelijk, ondanks een foutje, maar van goede wil.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: verkoop, m.n. advies over afzuigkappen. Wij wisten van niets, maar waren achteraf niet blij met de afzuigkap. Wij wilden eentje die aangesloten was op ons afvoerkanaal( wij hebben echt een hele goede afvoer, die zelfs in te stellen is op snelheid. Nu hebben we een afzuigkap die een enorme herrie maakt, net of je naast een startend vliegtuig staat. geen gesprek in de huiskamer is mogelijk, mijn kind kan ik niet horen. Bovendien zuigt hij niet goed af. reactie van de verkoper toen wij teleurgesteld navroegen.....ik weet het beter, want ik adviseer al 30 jaar. Uiterst onaangenaam. Er is voor ons besloten, ik had zelf graag een afweging willen maken en alle voors- en tegens willen horen, zodat ik zelf een keuze had gehad. Nu is er voor ons gekozen en met die keuze zijn wij niet echt blij. Verder was de afdekplaat onder, verkeerd gemonteerd, waardoor ie eruit klapte en ik een blauwe teen had. Ze waren de uitsparing bij de afwasmachine vergeten. Monteur heeft dit keurig verholpen, maar voor ik een reactie kreeg op mijn verzoek...tig keer bellen, beloven dat je wordt teruggebeld, om vervolgens tot een paar keer toe niets te horen. Zou minder irritant zijn als dit wat vlotter kon. Uiteindelijk is dit goed verholpen, monteur s waren vriendelijk. iedereen maakt wel eens een foutje, maar wel de klant serieus nemen. Bij de verkopers kreeg ik dat idee totaal niet.
9

goede service, goed behandeld

Prima geadviseerd. Aantrekkelijke prijs. Perfect uitgevoerd op kleine paar kleine dingetjes na maar deze waren met 2 weken opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Telefonische bereikbaarheid
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

voldoende, een redelijke ervaring

Het eerste proces was zeer positief. Het eerste gesprek, de koop, maar ook de planning en levering waren prima in orde. Het prettige vriendschappelijke gevoel en dat het uitstekend geregeld was, waren zeer positieve punten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: In eerste instantie was de levering en de installatie ook geen probleem. De kookplaat kwam onverwacht, bleek bij de installatie, later, maar zou snel geplaatst worden. Dit werd later dan beloofd en hierdoor konden wij er niet bij zijn. Deze werd geleverd met beschadiging, hier werd door de monteur zeer gemakkelijk over gedaan! In eerste instantie leek de garantie-afdeling ook niet helemaal mee te werken, maar dit werd uiteindelijk opgelost (dus eigenlijk een positief puntje). Op dit moment heb ik het idee dat de monteur erg slordig en gemakkelijk te werk is gegaan. Veel deurtjes hangen scheef, maatlatten zitten niet recht en de koelkastdeur loopt aan. Zoals gezegd, volgens de garantie-afdeling wordt alles opgelost (en hier ga ik ook vanuit), maar de eerste indruk van de montage is hierdoor negatief. Voor EigenHuis is denk ik daarbij ook belangrijk, dat bijvoorbeeld de koelkastdeur, mits goed afgesteld in eerste instantie, nooit vervangen had hoeven worden. Het kost dus, onnodig, nog een hoop geld ook!
7

voldoende, een redelijke ervaring

Zeer plezierig ontvangen in de showroom en kwamen met goede ideeën. Fijne monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Er ontbreekt een binnenlade met bestekindeling en die is nog steeds niet geleverd en gemonteerd. Als ik erover belde werd ik steeds weer naar een ander doorverwezen. Het is ook niet duidelijk wie of waarheen je moet bellen.
4

slechter dan verwacht

Slecht verkoopadvies, keuken te strak op maat verkocht, ondanks project tekeningen. Geen gratis messenset gekregen wat wel op de factuur staat. Veel gebreken bij plaatsing, deuken in afzuigkap, verkeerd kastje, beschadigde smetplint, tekorte smetplint, te weinig greeplijst, onderplint kapot. Na eerste service, weer verkeerd frontje geleverd en smetplint niet goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

voldoende, een redelijke ervaring

- het is uiteindelijk een mooie keuken. - montage team Hardenberg is erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: 1. luister naar wat de klant wil en geef advies (ipv zeggen wat de klant moet doen) 2. veel meer transparantie, met name over de prijs, geef de klant inzicht in wat dingen exact kosten (dus een gespecificeerde offerte) en laat ze op basis daarvan een keuze maken. Uitspraken van "dat kost echt veeeel meer" is niet transparant en geeft je het gevoel dat je niet in controle bent over je eigen keuzes. 3. Stop met het geven van messenblokken, wii's en BBQ's, dit geeft mij een signaal dat je te veel hebt betaald. Probeer een scherpe prijs voor een goede keuken te vragen en ben daar open over (punt #2), ik zou dat een stuk meer waarderen dan het marge spelletje met 'gratis' cadeau's.

Bedrijfsgegevens

Zeilmaker 9

3861 SM Nijkerk

0332474076

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.