Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

ik kocht een woning, met hjierbij een 5000 euro keuken cheque voor jullie zaak... de 5000 euro was de optie keuken.. bij enkel en alleen het veranderen van: koel/vriescombi, naar alleen een koelkast (zelfde maat, zelfde kast, zelfde aansluit waarde) kwam hier direct 700 euro bij omdat dit geen standaard keuken meer was... sorry, ik ga geen woorden verder meer aan jullie zaak vuil maken... jullie hebben een redelijk goede keuken geleverd (jammer dat het blad dan 4cm telang is....) (en dat de template vaatwasser deur niet kloptte, dit is direct door jullie bevestigd door de telefoon) slechte zaak, ik zal hier ook nooit meer komen..

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
9

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben goed geïnformeerd over alle mogelijkheden en heb vooraf een goed beeld gekregen over de keuken. De levering en montage is snel en goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Geen
7

voldoende, een redelijke ervaring

Zeer plezierig, vakkundig, snel en toegankelijk geholpen bij de planning en aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Correctie van foutieve levering moet veel sneller. Keuken geleverd in week 21. Levering van ontbrekende en foutief geleverde onderdelen in week 29. 8 weken met een incompleet geleverde keuken is veel te lang.
9

goede service, goed behandeld

het enthousiasme straalt ervan af bij binnenkomst, receptioniste en verkopers. geven je ruimte en komen met adviezen, geven je tips of raad en nemen de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: website kan beter in interactiever, daar kom ik dan ook graag nog eens bij jullie op terug. groet Jan Tijl 0622449955
4

slechter dan verwacht

De plaatsing van de keuken leek eerst goed te gaan. Er miste een aantal onderdelen en die zouden binnen twee weken geleverd en geplaatst worden. Wij hebben twee maanden moeten wachten op de keuken en er zou met ons contact opgenomen worden over een vergoeding, helaas hebben wij nooit meer wat van jullie gehoord. Ook het contact met de monteur liep erg stroef. Wij kopen een keuken bij jullie en gaan er dan eigenlijk ook vanuit dat wij met jullie de afspraak voor montage kunnen maken. Onze monteur kwam uit de andere kant van het land en had eigenlijk geen zin om alleen voor ons naar De Kwakel te komen. Graag een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
10

perfect, zeker aan te bevelen

Werd enorm vriendelijk geholpen door Cathelyn, 1 woord is SUPER!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
4

slechter dan verwacht

Advies in showroom

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
  • Verbeterpunten / Tips: - levering kraan, op 7 februari besteld en op 15 juni geleverd. Tussendoor niets gehoord. Op herinneringsmail geen direct antwoord, alleen monteur die zich paar dagen meldt om afspraak te maken. Zeer zeer zeer slechte service. Is me erg tegengevallen, had ik niet verwacht toen ik apparatuur bestelde.
8

goede service, goed behandeld

Levering was snel en accuraat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: overige
  • Verbeterpunten / Tips: Ik was er op een dag dat het blijkbaar erg druk was. Ik werd in vliegende haast geholpen. Ik had meer rust bij mijn bestelling prettig gevonden.
6

voldoende, een redelijke ervaring

meer variatie in ontwerpen aanbieden (ook ongevraagd) en wat vriendelijker. we hadden nu het idee dat richting een deal gewerkt werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
6

voldoende, een redelijke ervaring

De jongens die onze keuken hebben geïnstalleerd zijn hardwerkende, vakbekwame mensen! Een dikke pluim! Zij waren het die er na veel oponthoud er uiteindelijk toch een mooie keuken van hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De service! Er is bij ons veel mis gegaan, een excuus was op zijn plaats geweest en dat maakt dat wij nooit (meer) reclame zullen maken voor EHK. Een inmeetfout is nooit leuk maar als je dan ook nog eens zelf overal achteraan moet (vuilnisbak die niet past, steun die er niet bij zat, niet voldoende kabels om de verlichting aan te kunnen sluiten en zo waren er nog wat zaken) en je vervolgens ook nog eens 6 weken moet wachten voor ze de boel komen afmaken (waar je dan ook nog eens zelf achteraan moet bellen wanneer ze dat dan eindelijk eens kunnen komen doen...). Wij waren ooit een tevreden klant van Eigen Huis Keukens maar deze ervaring heeft gemaakt dat wij nooit meer zaken met jullie zullen doen. Jammer. Een verbeterpunt is wat ons betreft; als je een fout maakt, los het dan in ieder geval op een klantvriendelijke/klantgerichte manier op, dat is in ons geval helaas niet gebeurd, er heeft zelfs niemand meer gebeld of e.e.a. verder naar behoren is afgemaakt. Dat voelt zo: geld is binnen, focus eraf en zoek het maar uit. Niet leuk!
7

voldoende, een redelijke ervaring

Zeer ervaren verkoop adviseur die ons heel goed heeft geholpen met het inrichten van onze keuken en met uitstekende tips kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Ondanks dat de levering voor 7:00 gepland stond en de (externe) monteur om 6:45 voor de deur stond, kwam de levering pas na 8:00. Daarbij bleek een passtuk gebroken van de vrachtwagen te komen. De nazorg omtrent dat passtuk is dramatisch slecht. Er komt geen informatie vanuit Eigen Huis Keukens omtrent opvolging of planning. Je moet er zelf achteraan bellen anders gebeurt er ogenschijnlijk niks.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Het maken van de offerte gaat redelijk goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Klanten beter informeren en controleren of de goederen ook naar wens van de klant geleverd worden.
5

slechter dan verwacht

De keuken is van voldoende kwaliteit. We zijn nu al met al tevreden over de keuken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: 3 verschillende verkopers op 1 dossier. Opeens extra installatiekosten. Opeens een ontbrekend kastje op een factuur. Fout in bouwtekening zou onze fout zijn?! Positie Afzuigkap niet goed berekend. Mv element gesloopt, gat in plafond, pas na maand een reactie op verzoek om passende oplossing. Inmiddels hadden we dit zelf maar geregeld.. Afwasmachine niet gebruiksgereed. Achterplaten niet geleverd, pas na enkele weken. Communicatievacuum. Vieze handen op verstgestucte muur. Wandcontactdoos gesloopt. Geen overleg tussen bouwer en keukenleverancier. Schandalig als je hoort dat mensen enkele duizenden euros korting krijgen als ze weglopen bij een gesprek. Slecht gedrag belonen!
4

slechter dan verwacht

Via projectontwikkelaar,anders was ik zeker nooit gekomen naar jullie

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Wat niet?
8

goede service, goed behandeld

Gezellig contact in de showroom. Vakkundig geholpen. Ons kent ons sfeer. Snel leuke tekening. Victor zegt: kijk rond. Wat vind je leuk? Dat is zijn uitgangspunt van de tekening. Vonden wij goed. Hij voelde het goed aan. Jullie zijn open met je offerte en doen niet zo spastisch als de andere keukenverkoper met wie wij contact hadden. De installateur(Henk van Soeren is TOP) De keuken is heel mooi en voldoet aan onze verwachtingen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Vaker klant geweest
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: We zijn nu super blij met onze keuken. Maar...de planning was matig. We hoorden niks. Omdat onze zoon in het voetbalelftal zat van de zoon van de installateur hoorden we dat zijn vader bij ons de keuken kwam plaatsen. Wij hadden het niet via Eigenhuis gehoord! Hierna gebeld met de installateur en Eigenhuis en toen is het goed gekomen. 6 weken later niks meer gehoord van de 1 :ontbrekende oven. 2: de smet rand en de achter plaat bij het fornuis en 3 : de ontbrekende dingetjes. Mail gestuurd en binnen een uur ontvingen we een app van de installateur dat de spullen binnen waren en dat hij een afspraak wilde maken. (Hoop dat het toeval was). Advies: houd klanten een keer op de hoogte van de vorderingen. Als je zegt de smet rand en achter plaat is binnen 10 dagen binnen verwachten klanten dan ook bericht, Maar niks gehoord totdat wij initiatief namen. Wees je klant voor!!! Dus de link tussen verkoop en de communicatie naar de klant toe kan veel beter. Als jullie het er nog over willen hebben mag je ons natuurlijk benaderen
8

goede service, goed behandeld

Ik koos een modelkeuken, waarvan het aanrechtblad vernieuwd werd. Het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast en heeft goed advies gegeven. Een klein probleempje met de offerte werd na wat doorvragen van mijn kant opgelost. Ik ben heel blij met mijn keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage) N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: Mijn tafel mistte stabiliteit vanwege de poten, die onderling niet verbonden waren. Dat moest ik zelf oplossen. Ook heb ik een korflade nabesteld, die bij mijn vorige keuken wel direct aanwezig was.
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen positieve ervaring monteurs zijn geen vakmensen kantoor personeel beloofd dingen wat ze even later niet na komen. Flinke rekening achteraf sturen ( conclusie Ag trek die maar zelf)

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
  • Verbeterpunten / Tips: De klant serieus nemen !!!!!!! De monteurs een behoorlijke opleiding geven. En net als bij andere bedrijven klant is koning... Begin keuken plaatsing ging helemaal miss eetbaar plaatsen ging helemaal nergens over eerst ruzie maken dat ze geen tijd hebben daarna 8 gaten verkeerde hoogte boren. En dan uiteindelijk maar half kijken ander hout materiaal/ nerf loopt heel anders. Bel je er over hebben ze overal weerwoord op dat het niet anders is. Conclusie weer een hoop stennis moeten schoppen en uit eindelijk is het toch wel mogelijk alleen pas over heel wat maanden heb ik waar ik voor betaald heb
7

voldoende, een redelijke ervaring

De verkoop houdt niet op na het tekenen van de offerte.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie) N.v.t.
  • Website
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Bereikbaarheid/ Parkeren
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Levertijd
  • Personeel (orderverwerking/ planning)
  • Levering van goederen
  • Vakmanschap
  • Personeel (bezorging/ montage)
  • Nazorg en garantie
  • Personeel (nazorg en garantie)
  • Website N.v.t.
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Keukens

Bedrijfsgegevens

Zeilmaker 9

3861 SM Nijkerk

0332474076

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.