Uitstekend!

Goed geholpen, bij Eigen Huis Keukens zijn ze meedenkend, vriendelijk en geduldig heb veel inspiratie opgedaan! En door de mooie afbeeldingen krijg je een goed beeld hoe het gaat worden. En als dan de levertijd ook nog meevalt is het plaatje compleet, top!

Uitstekend geholpen door Richard. Deskundig advies, neemt de tijd en helpt je echt door de lastige keuzes heen.

keuken met moderne en rustige uitstraling

Lusette voelt erg goed aan hoe zij onze ideeen om kan zetten in een goed ontwerp. Zij is creatief, denkt praktisch en ergonomisch mee op een kritische maar prettige manier en zorgt er voor dat onze keuken straks een moderne rustige uitstraling heeft.

Leuke manier van keuken kopen

Wij zijn geholpen door Nick, Bij ontvangst werden wij door iedereen vrolijk welkom geheten. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Wanneer je daar rond gaat kijken, dan heb je genoeg om te vergelijken. Het aanbod is groot, en bijna alles wat ze aanbieden kan jij in de showroom bekijken. Bij het maken van de afspraak werd er al gevraagd naar onze wensen, en om een Moodboard te maken. Op de dag van de afspraak zelf had de verkoper onze wensen al ingetekend, en hij had het voor 90 procent juist in getekend. Het was een kwestie van de puntje op de I zetten. uiteindelijk de keuken gekocht, ook omdat de medewerkers ons een vertrouwd gevoel geven. Ik zal Eigenhuis Keukens dan ook zeker aanraden!

Verbazingswekkend goede service!

De werknemer in kwestie heeft erg goede service verleend. Erg vriendelijk, nam de tijd om alles netjes door te nemen en uit te leggen. En had ook de tijd om aanpassingen netjes door te voeren. Mijn complimenten!

Bovenverwachting

Met een prijsopgaaf van een Zweedse grootgrutter onder de arm, toch nog even een showroomkeuken bekijken. ter bevestiging dat we goed deden aan onze keus. De doortastende maar zeker niet opdringerige adviseur die wij troffen tijdens begeleiding, bood aan om een tekening te maken die zijn inziens beter zou aansluiten bij onze situatie. groot meekijkscherm bood ons beter inzicht in het ontwerp en de effecten daarvan, de extra suggesties van de adviseur bewezen dan ook overduidelijk dat zijn inzien een veel beter keuken zou opleveren dan die van Zweedse concurrent. toen de prijs hetzelfde bleek te zijn, wou ik het eerst niet geloven. bleek dit wel zo te zijn. kortom: aanrader

Duidelijke communicatie

Wij hebben onze nieuwe keuken gekocht bij eigen huis keukens. Petra heeft ons het gehele proces begeleidt. Met behulp van een aantal schetsen wordt een keuken in basis neergezet. Dan begint het fijn slijpen en wordt alles digitaal ingeklopt en krijgen we praktische tips om de keuken te optimaliseren. In de keuze keuze van het blad en de frontjes zijn we goed geïnformeerd maar maak je echt zelf de keuze. En dat alles in in een halve dag. Compleet voorzien van al onze wensen en inclusief installatie tekeningen. Kortom een aankoop waar we heel blij mee zijn! En de hulp van Petra was echt top!!

geweldig!!!!

Verkoper richard is een goede adviseur. Bij onze (veel te kleine!) ruimte kwam hij met een meer dan goed voorstel om er toch een meer dan chique, betaalbare keuken van te maken. We zijn er echt goed uitgekomen. Bedrijf geeft een familiegevoel, en dat is een groot goed. Eigenhuiskeukens zou ik zeker aanraden!

Goede service en prijs/kwaliteit

Wij hebben een hele prettige ervaring gehad bij Eigenhuis keukens. Zij zijn als projectleverancier aangesloten bij ons nieuwbouwhuis. We hebben nog enkele andere keukenshowrooms bezocht, maar door de meedenkendheid, fijne ervaring en goede prijs/kwaliteit verhouding toch besloten om bij Eigenhuis te blijven. Richard (zoals hij zelf zegt) "praat veel maar luistert ook goed". Dat bleek in ons geval zeker waar en hij heeft ons ook veel goede adviezen gegeven. Hierdoor hebben wij een supermooie keuken kunnen realiseren waar we erg blij mee zijn. Dank!

Van ontvangst tot vertrek SUPER!

Wij zijn vanaf ontvangst tot vertrek zeer vriendelijk, aangenaam en professioneel geholpen door mevrouw Heek. Zij dacht met ons mee, gaf ons goede adviezen en rade ons ook dingen aan of af als dat nodig was. Zeer kundig, professioneel en vriendelijk.

Prettige hulp

Goede voorlichting en prettig gespy

Mooie winkel en plezierig geholpen bij het maken van een keuze.

Gastvrije en deskundige medewerkers. Alle tijd voor ons genomen.

Vakmensen

Bij binnenkomst al warm ontvangen en perfect geholpen. Leonie denkt goed mee, luistert en komt met goede ideeën en oplossingen. Het contact is warm, gemoedelijk maar ook professioneel. Wij kopen onze 2de keuken hier en zouden het zo weer doen aangezien je hier kan slagen voor een mooie, kwalitatief goede keuken naar ieders budget.

Hele fijne zaak

Verkoper Dennis neemt alle tijd voor je. Denkt mee in de mogelijkheden en laat ook alles zien. Was niet de bedoeling om al te kopen maar hebben we wel gedaan en binnen budget. Fantastisch.

zeer goed optimaal tervreden

ruime keuze , goede informatie , zeer bekwaam

Goede ervaring

Goede ervaring gehad bij de aankoop van een keuken. Nette winkel, neemt de tijd voor je en adviseert waar mogelijk. Geen druk ervaren mbt het “moeten” aankopen. Aanrader.

In 1 woord geweldig

Ruime keuze, wordt goed naar je wensen geluisterd. Denken goed met je mee. Prima bedrijf

Fijne service

We zijn goed geholpen bij het vinden van onze keuken bij Eigenhuis Keukens. Timo dacht goed met ons mee en nam de tijd voor ons. Wij zijn heel blij met onze droomkeuken van Eigenhuis Keukens en raden het aan iedereen aan om hier je keuken te kopen.

Fijn geholpen

Mooie zaak met veel opties. Geholpen door Richard: een leuke verkoper met verstand van zaken. Hij heeft met ons meegedacht en nam alle tijd. Al met al erg tevreden over de aanschaf!

Perfect geholpen, ook erg origineel ontwerp!

Heel goed en prettig geholpen. Er werd goed meegedacht en er werd een uitermate origineel ontwerp getoond, dat ons meteen aansprak. Wij zijn uitermate tevreden.

Zeer deskundig advies gekregen bij aanpassing keuken

Vandaag met Leonie gesproken over de mogelijke aanpassingen van onze keuken in de nog te bouwen woning. Zeer nauwkeurig en vakkundig zijn alle mogelijkheden doorgenomen. Ze nam alle tijd voor ons. We gingen heel blij naar huis.

Erg goed geholpen

Het proces van de keuken kopen was erg prettig. Zijn goed geholpen door Ricardo en hij heeft goed meegedacht met ons. We raden mensen aan hier een keuken te kopen. Deze review gaat over de koop, van het plaatsen zullen we in februari nog een aanvulling geven op de review :)

Prima advies, prima service

In december 2022 een nieuwe keuken uitgezocht, samen met Raymond (vestiging Amersfoort), ter vervanging van onze oude keuken. Verschillende adviesgesprekken gehad en er werd door Raymond goed meegedacht met onze wensen. Binnen het budget hebben we een droomkeuken uit kunnen zoeken. Zelfs de door ons gewenste koof op maat kon uiteindelijk worden gerealiseerd. In afwachting van de plaatsing in mei 2023 hebben we daarvoor alvast de nodige technische aanpassingen en veranderingen qua styling aangebracht. In mei 2023 is de keuken geplaatst door Marco, een vakman, daarmee vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en alles leek prima voor elkaar. Tijdens één van de adviesgesprekken werd ons verteld dat de Pronorm zwart eiken fronten van de keuken "vlekgevoelig" zouden zijn. Dat bleek inderdaad zo te zijn, maar vervelender was dat deze vlekken met de gangbare schoonmaakmiddelen niet te verwijderen zijn. EK heeft bij de leverancier navraag gedaan en het zou gaan om een "stapeling van schoonmaakmiddelen", en ze zouden een speciale keukencleaner opsturen naar EK. In eerste instantie waren we sceptisch over dit verhaal, maar een servicemedewerker van EK heeft alle fronten schoongemaakt met deze cleaner en tot onze verbazing werkt dit echt. De keuken weer als nieuw, zoals opgeleverd. Van deze EK medewerker kregen we vervolgens het advies welk schoonmaakmiddel we dan wel in het vervolg zouden moeten gebruiken (BREF Keukenreiniger Power, via Bol.com). Dit advies hebben we opgevolgd en zowaar de vlekken zijn met dit middel eenvoudig te verwijderen. Probleem opgelost, chapeau voor deze service van EK! Al met al heeft het enige tijd geduurd (ook in verband met de zomervakantie), maar we konden natuurlijk wel gewoon koken etc. Dus toch die 100% tevredenheid die ze hebben beloofd en vandaar nu dan ook deze positieve review! Wij zouden een volgende keer zeker weer een keuken bij EK kopen en onze aanbeveling is dan ook van harte!

Wat een geweldige service en deskundigheid.

Wij zijn hier naar toe gegaan i.v.m. de aanschaf van de keuken voor onze nieuwe woning. Wij zijn waanzinnig goed geholpen door Cathelyn met onze uiteindelijke droomkeuken. Waar wij eerst de keuze hadden gemaakt in een zwarte kleur (wat bijna iedereen heeft) zijn wij samen met Cathelyn gaan kijken naar onze echte wensen. Wij zijn nu overtuigd dat wij echt een keuken naar eigen keuze hebben kunnen maken met het juiste deskundige advies. Ik kan iedereen dit filiaal van Eigenhuis keukens aanbevelen, hier word er goed geluisterd en een keuken op maat gemaakt naar wens van de klant. Cathelyn heeft veel verstand van de huidige markt en is goed thuis in de kleurstelling van deze tijd. Kortom denk niet langer na en ga niet onnodig alle keuken winkels afwandelen. Hier is de slagingskans namelijk 100%.

Mij werd duidelijk verteld wat de mogelijkheden waren en er werd goed meegedacht over mijn keuken wensen