Gemoedelijk, professioneel en meedenkend

Na meerdere keukenwinkels bij langs geweest te zijn uiteindelijk bij Eigenhuis terecht gekomen. Gelukkig! Voelde meteen goed. Geen gladde verkooppraatjes maar deskundig advies en eindeloos geduld van verkoper Erik Bont. Er wordt alle tijd genomen om tot een passend ontwerp te komen. Alles mooi in 3D, wat een realistisch beeld geeft van hoe het er uit zal gaan zien. Klein minpuntje vinden wij dat ze geen loodgieterswerk doen. Dat moet worden uitbesteed aan een andere partij. Al bij al zijn wij zeer tevreden!

Prima begeleiding en meedenken. Ruim de tijd genomen en geen dwingende aanpak. De keuken moet nog geplaatst, dus er komt een vervolg.

"Ik ben door Corne geholpen. Hij is professioneel en deskundig in zijn werk. Dankzij hem is mijn wens werkelijkheid geworden. De sfeer was ook erg prettig!"

Uitstekend geadviseerd om onze droomkeuken te realiseren

Wij zijn erg goed geadviseerd bij onze zoektocht naar de ideale keuken voor ons, vanaf ons eerste gesprek tot aan de handtekening onder het verkoop contract.

een zeer tevreden gevoel

Het bedrijf is zeer netjes en compleet. Alles voor de aanschaf van een keuken is aanwezig. De ontvangst is prima en ik heb gesproken met de heer Ricardo Biesma Cruz. Hij heeft mij door het keukenlandschap geloosd en onder het genot van koffie zijn we samen uitgekomen op de keuken die ik wil hebben. Alles ging zeer relaxed. Prima

De medewerker die ons hielp was super meedenkend en deelde zijn eigen ervaringen. Dit was voor ons erg helpend. Wij hadden zelf al een goed beeld wat wij wilde en hij dacht echt mee of het handig was.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf fijne verkoopmedewerkers en denkt echt goed mee voor elke ruimte en elke portemonnee

Veel aandacht voor de klant, behulpzaam en goed advies

Onze ervaring met Eigenhuis Keukens in Groningen en met verkoper Erik Bont is uitstekend. Met zijn vele ervaring in keukens verkopen en zijn rustige karakter en zijn behulpzaamheid was hij voor ons de perfecte verkoper. Ze hebben een prachtige showroom in Groningen, met super veel keuze. De keuze voor ons was snel gemaakt, daar we bij onze 1e afspraak tegen de keuken aanliepen wat helemaal onze smaak was qua vormgeving en kleur. Dus de basis was er. Erik heeft toen deze keuken uitgewerkt en op maat gemaakt naar onze wensen! En we zijn heel erg blij met het eindresultaat. Dankjewel!

Goede service en veel keuze in keukens

Super mooie showroom we werden goed ontvangen bij de receptie en nu onze droomkeuken samengesteld en gekocht met hulp van Eric. Bedankt voor jullie gastvrijheid en de professionele hulp.

We werden prettig geholpen. Onze wensen werden meegenomen en ook werd er advies gegeven wat wel of niet verstandig was. Erik Bont is een rustige en fijne verkoper om mee samen te werken.

Vakkundig en behulpzaam

Na keukenblad en front uitgezocht te hebben, een geweldige keuken , na aanleiding van onze bouwtekening op papier gezet. Behulpzaam en meedenkend personeel. Een echte aanrader

Luxe keuken en aandacht voor wens van de klant

Dit is de tweede keer dat wij hier een keuken kopen. Via een kennis werd ons aangeraden om bij Timo in Houten langs te gaan. Timo is een sympathieke man die veel ervaring heeft, zegt waar het op staat en heel erg meedenkt met jouw wensen. Bij eigen huis keukens kan je een luxe keuken uitkiezen voor een goede prijs. De communicatie na het aankoopproces verliep ook goed, zowel onderling als naar ons toe. De producten zijn verder van goede kwaliteit, waardoor de keukens lang meegaan. Je krijgt zeker waar voor je geld.

uitstekend en vakkundig advies

Wij zijn door Leonie heel prettig en vakkundig geadviseerd!

Flexibel en goede sfeer met juiste advies

Zeer blij met Frank zijn inzicht en advies voor onze keuken!

Door de geweldige servive van verkoper Timo Koning en zijn inzicht van onze wensen hebben wij een ge

Wij wisten niet wat te verwachten bij Eigehuis Keukens. Al snel had Timo ons een prettige gevoel gegeven. Niet opdringerig om wat te verkopen, wat ons geruststelde. Nam alle tijd om voor ons een passende keuken te creeren. Belangrijk voor ons was ook, dat alle werkzaamheden rond het instaleren uit handen werd genomen. En ....de prijs wat ook ok Ton van Ginkel Nieuwegein

Top advies!

Onlangs heb ik een appartement gekocht in het complex De Werf in Almere. Op basis hiervan ben ik door Eigen Huis Keukens benaderd om een adviesgesprek voor een keuken te krijgen. Ik ben ontzettend goed geholpen door Lorenzo. Hij heeft meer dan genoeg kennis om een mooi advies samen te stellen en daarbij een zeer scherpe en kwalitatieve offerte voor op te maken. Dankzij de expertise van Lorenzo was het voor mij geen lastige keuze en heb ik binnen een week de keuken bij hem aangeschaft.

super

Zeer correct geholpen door Dennis. Advies op maat en er is zeer klantgericht gewerkt

Hartelijke ontvangst en uitstekende begeleiding!

We hebben bij Eigenhuis Keukens in Capelle aan de IJssel een prachtige keuken gekocht. We zijn heel vriendelijk ontvangen door Richard. Hij heeft ons ook bij de vervolgafspraken uitstekend en zeer kundig geholpen bij het samenstellen van de keuken. Niets was hem teveel om te laten zien en dacht op een fijne manier mee. Prima bedrijf! We zijn heel tevreden!

Fantastisch advies gehad van Harald. Goede service.

Fantastisch advies gehad van Harald. Zeer goede service.

Uitstekende service!

Onlangs wederom een prachtige keuken aangeschaft bij Eigenhuis Keukens in Capelle a/d IJssel. Dit was de 2e keer voor mij omdat de 1e keer heel goed is bevallen. Vorige keer heel goed geholpen door Martin, die inmiddels met pensioen is. Dit keer geholpen door Petra en dat beviel ook heel goed. Binnen no-time hadden wij een deal. Je krijgt er alle tijd en ruimte en je voelt je totaal niet onder druk gezet zoals dit bij veel andere keukenzaken helaas wel zo is. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Mooi bedrijf en goed advies

We zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Mooie ruime showroom waar je inspiratie op kan doen. Vriendelijk en deskundig personeel. Dus wat ons betreft een aanrader.

In alle rust een mooie keuze kunnen maken

Onder begeleiding van Nick, een mooie keuze kunnen maken. Wij voelden ons niet opgejaagd en werden hiermee ook voorzien van goed advies. Nick gaf ons de tijd en ruimte. De communicatie was ook erg goed en werd er snel gereageerd. Kortom, een erg positieve ervaring.

Prima begeleid in de keuze voor de keuken

We zijn prima begeleid in de keuze voor een nieuwe keuken door Lorenzo. De keukens in de ruime showroom gaf ons een goed beeld en ruim voldoende keuzemogelijkheden voor de samenstelling van de keuken. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima in orde. Rest ons alleen nog geduld te hebben tot de oplevering van het huis en de plaatsing van de keuken.

Vriendelijk, Deskundig en Meedenkend

Via een nieuwbouwproject kwam ik bij Eigenhuis Keuken in Capelle aan de IJssel terecht. Na het lezen van de recensies was ik wat sceptisch. Zoveel lovende berichten, kan dat wel kloppen? Kloppen doen de recensies zeker. Tijdens de afspraak werd ik hartelijk ontvangen en goed geholpen door Petra Haans. Ze had onze afspraak goed voorbereid. Aan de hand van het door mij vooraf gemailde moodboard en indicatie van budget had zij een ontwerp gemaakt en al wat materialen uitgekozen. Dit kwam erg overeen met mijn wensen en paste ook goed binnen mijn budget. Onder het genot van een kopje thee en iets lekkers hebben we het ontwerp nog wat aangepast. Tijdens een tweede afspraak is er opnieuw ruim de tijd genomen om alles nog een keer goed door te nemen en de puntjes op de i te zetten. Ook vind ik het fijn dat een aantal maanden voor levering er opnieuw een gesprek zal plaatsvinden, waarin het ontwerp nog kan worden aangepast. Kortom, wat mij betreft een echte aanrader!

Relaxed, professioneel en warm!

Een heerlijk en goed gesprek gevoerd. Ze kwamen met geweldige ideeën en zijn dus hier zeer tevreden over!

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle