Wij zijn heel goed geholpen door Martin

Wij zijn heel tevreden hoe wij behandeld zijn in de showroom , nu afwachten op onze nieuwe keuken

Goede voorlichting tm. de aankoop

Als over ca. 1,5 jaar het plaatsen van de keuken in ons nieuwe appartement net zo verloopt dan dik tevreden.

Super!

Geholpen door Tijn in Amersfoort, in 1 woord; super!

Nooit meer!!

Na 16 weken is onze keuken nog niet af. De communicatie tussen de adviseur en eingehuis keukens loopt voor geen meter. Ze maken tot 3 maal toe de zelfde fout waardoor de keuken nog steeds niet af is. En als je vraagt of het allemaal niet wat sneller kan na zoveel weken dan worden ze bijdehand. Verschrikkelijke ervaring met dit bedrijf.

Goed geholpen door het hele proces, mooie keuken, prima prijs!

Eigenhuis Keukens was de projectleverancier van de nieuwbouwwoning. Om goed de prijs te vergelijken was ik voor mijn bezoek ook langs andere keukenwinkels geweest. Het voordeel dat de projectleverancier heeft is dat ze al €2000 duurder kunnen zijn. (Bij geen keuken krijg je €3000 terug, bij een andere keuken via dezelfde aanbieder krijg je €5000 terug.) In de showroom werden we onwijs goed geholpen en werd er meegedacht met onze wensen. Totaal niet overhaast en ook geen rare dingen zoals "nu tekenen voor deze prijs". De prijs die ze gaven was ook direct interessant. Ook waren ze open over de bijkomende kosten van het leidingwerk die aangepast moest worden. 2 jaar later is de woning eindelijk af en de keuken geplaatst en ook hier geen enkel probleem. Geen beschadigingen, netjes geplaatst door de monteur. En ook daarna nog door Eigenhuis gebeld of er nog problemen waren na de plaatsing. Na alle problemen wat ik altijd bij keukens hoor ben ik aangenaam verrast en erg tevreden!

Uiteindeljk goed geholpen voor een mooie prijs

Prima geholpen. Mooie keuken samengesteld

Helemaal top

We zijn heel goed geholpen en we hadden ook het gevoel dat er goed naar ons werd geluisterd, waardoor we uiteindelijk een prachtige keuken hebben kunnen kopen.

vakkundig en prettig advies

Onze ervaring met Eigenhuis is erg goed. De afspraken zijn duidelijk, er wordt meegedacht en er wordt snel getekend en berekend wat de keuken gaat kosten, dus weet je snel waar je aan toe bent met je keuze. Als dit niet strookt met het budget wordt er meegedacht aan een mogelijke oplossing.

Ontzettend gastvrij ontvangen. We voelde ons meer dan welkom! Tot een mooi ontwerp gekomen van onze droom eiken samen met de adviseur en dat ook nog eens binnen ons budget! Ik zou iedereen Eigenhuis Keukens aanbevelen.

goed geluisterd en meegedacht met de klant

Een echt persoonlijk en goed advies waarbij we met twee bezoeken de ruimte en tijd hadden om zaken te overdenken en tot overwogen keuzes te komen.

Goed en vooral professioneel advies

Prima ervaring.

Prijzen keuken apparaten liggen hoger t.o.v. Internet aangeboden. Verkoper denkt mee.

coöperatieve samenwerking naar een goed concept

De uitgebreide tijd die Tijn met ons genomen heeft om verschillende ideeën de revue te laten passeren en te visualiseren is als zeer prettig in zinvol ervaren. Het flexibel meedenken in de eindfase, omtrent oplossing en budget, wordt zeer gewaardeerd Nu de uitvoering nog, we zijn erg benieuwd en vol vertrouwen.

mooie producten, vakkundig advies

mooie keuken uitgezocht.

De ondersteuning bij de te maken keuzes was heel goed.

De adviseur heeft ons "op sleeptouw" genomen om tot een verantwoorde keus van de nieuwe keuken te komen. Dat we zo nu en dan terugkwamen op eerder gemaakt keuzes was geen enkel probleem. We hopen dat het t.z.t. plaatsen en opleveren van de nieuwe keuken dezelfde kwaliteit zal hebben.

alles helemaal goed

goede communicatie, goede adviezen, goede service

Zeer kundig geholpen met goede adviezen en meedenken ook qua prijzen
  • Vestiging Capelle a/d IJssel

Heel goed geholpen, we waren binnen ons budget

• Vestiging Capelle a/d IJssel

Paul is een eerlijke goede adviseur. Fijn om zaken mee te doen.
  • Vestiging Hoofddorp

Goed geholpen en gerichte oplossingen.
  • Vestiging Capelle a/d IJssel

Heel vriendelijk personeel. Wij zijn geholpen door michel bultena, echt een super aardige kerel en geeft heel goed advies. Hij heeft ons echt heel goed geholpen met onze droomkeuken uit te kiezen.

• Vestiging Amersfoort

Wij zijn uitstekend en prettig geholpen en geadviseerd door Rianka Nijboer. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden.
  • Vestiging Amersfoort

Super service en gastvrij ontvangen!