Uitstekende service en flexibiliteit

Goed advies en uitstekend geholpen

Zeer professionele verkoper: Dave

Afgezien van prachtige kwaliteitskeukens zijn we op een zeer prettige en professionele manier geholpen door Dave Esmann. Niet alleen het bedrijf, maar ook hij krijgt een 10. Ik heb intussen al een collega, die net een huis heeft gekocht, doorverwezen naar eigenhuiskeukens.

Klantvriendelijke en meewerkende medewerkers en bedrijfsleider die goed meedenken in het proces.

Wij zijn bezig met een nieuwbouw project in Amersfoort vathorst (koopmanskade) en zodoende via de aannemer/projectontwikkelaar toegewezen aan eigenhuis keukens. Na een bezoek aan de showroom hebben wij een ontwerp afspraak gemaakt bij David. Hij heeft ons goed geholpen en voor ons een eerste opzet van onze keuken ingetekend. Tijdens de tweede afspraak zijn wij eigenlijk compleet gedraaid met wat wij wilde maar dit was geen enkel probleem en wij werden daar goed in begeleid. Toen er na de tweede afspraak een derde afspraak volgde en wij die verzette kregen wij een afspraak bij Lars de bedrijfsleider van eigenhuis keukens Amersfoort. In dit gesprek zijn we tot het finale ontwerp gekomen en hebben we een mooie prijs afspraak gemaakt. Compleet naar onze wensen en behoeftes. Vervolgens via de mail (Corona tijd) de laatste aanpassingen laten doen naar aanleiding van de gestuurde offerte en de deal was rond. Dus een goede ervaring en hopelijk op weg naar een mooie keuken. Als de keuken geplaatst is zullen wij een nieuwe review schrijven met hopelijk nog meer positieve ervaringen.

Uitstekende service en goed advies!

Wij kwamen hier voor onze eerste nieuwe keuken, spannend dus! We zijn erg goed en rustig geholpen waardoor we terugkijken op een prettige aankoop. De verkoper (Mark) dacht goed mee met onze wensen en maakte virtuele tekeningen waardoor we een duidelijk beeld kregen van de mogelijkheden / hoe de keuken er uit komt te zien. Kortom, een aanrader!

Mooie zaak met mooie keukens en goede service!

Het uitzoeken van de keuken begon een jaartje geleden wat chaotisch. Maar Mark heeft het met het met het afsluitende gesprek zeker goed gemaakt. Nu wachten op ons huis zodat onze mooie keuken geplaatst kan worden!

Duidelijk

Kwam met heldere nieuwe ideeen, en ging aan de slag met onze wensen.

prettig en een bij ons gevoel

Door de verkoper op een zeer prettige manier behandeld en meedenkend in de oplossing. Niets was teveel en duidelijk de uitlegging van de verschillen.

Zeer prettig geholpen en blij met onze keuze!

Dank aan Wesley die ons zeer goed geholpen heeft. Goed meedacht en adviezen gaf. We zijn zeer benieuwd naar het resultaat, het is nog wel even wachten tot het huis gebouwd is. Tot dusver zijn we zeer tevreden.

Perfect !!

Mijn dochter en ik hadden een uitstekend gesprek met Sander Kornet. Alle wensen zijn uitgebreid gesproken. Wij hadden met elkaar een vertrouwd en betrouwbaar gevoel. Wij hebben de uiteindelijke offerte dan ook aan het einde van het gesprek meteen ondertekend. Wij zijn heel blij met het resultaat. Vriendelijke groet Loek Budding

Goeie service en vriendelijke adviseur met kennis van zaken

We waren zeer content dat we op korte termijn terecht konden voor een extra meubelblok in onze keuken. De adviseur was vriendelijk, denkt met je mee. Het was een leuk en fijn gesprek.

De verkoper nam de tijd en informeerde uitgebreid over de mogelijkheden

Wij zijn op een goede manier geholpen. Alle opties besprekend en zelfs tot op het einde nog wijzigend. 3D tekening helpt voor ruimtelijk inzicht. In de showroom allerlei mogelijkheden laten zien en wat de voor- en nadelen zijn. Dat helpt goed bij het maken van de juiste keuzes. Nu een lange tijd uitkijkend naar levering en plaatsing want dat duurt nog wel even.

zakelijk en ook prettig, werd tijd voor ons genomen

deze beoordeling gaat tot de `aankoop'. Na aflevering/installatie maak ik deze review af. Heb alle vertrouwen.

Gastvrij ontvangst

Gastvrij ontvangen en vlot geholpen. Uiteindelijk 123 keuken uitgezocht.

Nette afhandeling

De showroomkeuken weggehaald , we zijn correct behandeld en men liet ons volledig de ruimte deze te demonteren We zijn tot nu toe zeer tevreden

Klantgericht

Tijdens 2 leuke gesprekken zijn ideeën en wensen vertaald tot een keukenontwerp waar we erg enthousiast over zijn. Jammer dat de realisatie nog bijna 2 jaar duurt

Prettig en deskundig advies

Voor de tweede keer een keuken uitgezocht bij Eigenhuis Keukens. Door omstandigheden ging de bouw van het eerste appartement niet door en moesten we opnieuw een keuken uitzoeken. Ook deze keer weer voor Eigenhuis Keukens gekozen. We werden prettig geholpen en kregen deskundig advies over de juiste indeling van de keuken binnen de beperkte ruimte. Er werd voldoende tijd ingeruimd zodat we een juiste beslissing konden nemen.

goed geadviseerd

geholpen door Rogier en erg tevreden over zijn advies

De keuken van mijn dromen gevonden bij een fijn bedrijf

Met behulp van Michel Bultena de perfecte keuken samengesteld dat een plaatje is in onze nieuwe woning!

Correcte en deskundige hulp bij het uitzoeken van mijn keuken

Plezierige behandeling en goede begeleiding bij de aankoop van mijn nieuwe keuken. Als de plaatsing hiervan op dezelfde wijze zal plaatsvinden ben ik uitermate tevreden.

Ik ben erg tevreden over de hulp, advies en ook meedenken, bij de aankoop van mijn keuken. Alles in een rustige en gemoedelijke sfeer. Ik heb alle vertrouwen in een mooi eindresultaat. Indien nodig zal ik altijd Eigenhuis Keukens Amersfoort aanbevelen. Dank voor alles.

De verkoper had verstand van zaken en nam de tijd voor onze wensen.

De verkoper dacht mee en kwam met goede ideeën waarop we konden doorbouwen naar een geschikte keuken waar we zeker veel genot van zullen hebben.

Goede ervaring

De verkoper, Frank van den Berg, heeft ons zeer goed geholpen. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen. Zo heeft hij onze droomkeuken ontworpen. We zijn super benieuwd hoe de keuken in het echt uit gaat zien in onze nieuwe woning. Dank je wel Frank!

zie hieronder

Zeer correct geholpen en meegedacht met onze wensen. goede uitleg ontvangen en het was een vriendelijke verkoper (zo door gaan)

Blij met onze nieuwe keuken

Leonie heeft goed mee gedacht met ons over de indeling van de keuken. Kwam met goede ideeën en was zeer vriendelijk. Genoeg keuze in de showroom en zeer klantgericht. Voor de tweede keer onze keuken hier gekocht en hopen dat hij straks weer jaren mee kan. Wel jammer dat we zelf zorg moeten dragen voor al het afval (karton e.d.). Dit nemen zij niet mee terug en zien dit ook niet als service. Kortom, wel een aanrader en wij zijn tot nu toe tevreden.

Een verademing

We zijn zeer prettig en professioneel geholpen door Cathelyn Zij dacht heel goed mee en kwam met goede ideeën Ook de prijs is goed en tenminste niet zoals bij alle anderen eerst twee keer zo hoog om vervolgens 50 procent af te moeten dingen