Relaxed en professioneel

Wij wisten door internet search al redelijk wat we wilden (Siematic Pure) Danny heeft ons geholpen bij het verfijnen van onze keuze. Hij deed dat vakkundig, drong ons niets op en dacht mee. Uiteindelijke prijsonderhandelingen verliepen ook professioneel en heb het gevoel dat we beiden tevreden waren met de uitkomst. Zie uit naar plaatsing!

Zeer vakkundig geholpen door Martin

Wij hebben in december 2020 een keuken gekocht bij Eigen Keuken in Cappelle aan den IJssel en zijn daar geholpen door Martin. Martin heeft ons enorm goed geholpen en gezorgd dat wij binnen ons budget bleven door te sturen op andere producten die goedkoper waren. Al met al zeer tevreden!

Prima geholpen met een nieuwe keuken

Ruime keuze, snelle opvolging, goede deal

Zeer slechte service

De aankoop verliep prima. De verkoper adviseerde ons goed. Maar 7 weken na plaatsing doet de afzuigkap het nog steeds niet. Ook is de deur van de vriezer nog steeds niet vast gemaakt en missen we nog plinten. Na heel vaak bellen met de service-afdeling (ze zeggen dat ze terug bellen maar dat gebeurt vaak niet) zouden ze dan eindelijk vandaag komen. Een half uur van tevoren (!!!) bellen ze af. De meneer van de service afdeling werd boos op mij omdat ik dit niet acceptabel vind dat ze pas over 3 weken komen. Echt nog nooit zo’n slechte service gehad en zo onbeschoft te woord gestaan. Ik zou iedereen adviseren ergens anders een keuken te kopen.

Prima benadering door David

Onze afspraak in de showroom kon helaas niet door gaan door de maatregelen van de overheid i.v.m. corona, maar via beeld bellen op de laptop en telefoon is het toch gelukt om de keuken te bekijken en de plaatsing van apparatuur, David deed dit prima, er werd niks opgedrongen, en kwam met goede tips, wij gaan later nog een keer naar de showroom voor de kleur, maar moesten dit zo doen, omdat eigenhuis keukens het leiding werk alvast kon doorgeven aan de bouwer van ons nieuwbouw appartement

Professionele begeleiding in de samenstelling van de keuken

Goed gesprek met Noortje, ze nam de tijd om ons alle opties in onze keuze van de keuken te laten zien in de showroom. De offerte en 3D in kleur foto weergave, gaven een goede indruk hoe de keuken er straks in werkelijkheid uit komt te zien

Erg prettig

Ik ben geholpen door Lisette Heek. Een doortastende de dame met een praktische en goed kijk op keukens en de inrichting er van. Een keuken zoek je niet vaak uit, dus het is prettig dat zij veel tips geeft over met name de looproute in je keuken wat wel of niet handig is.

Goed geholpen, prettige ervaring

Ik ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe keuken bij EigenHuis keukens in Amersfoort. Er was genoeg keuze voor handen en ik had zeker het gevoel dat er naar mijn wensen geluisterd werd. Al met al, zou ik deze showroom zeker aanraden bij anderen!

Betrokken , en betaalbaar.

Goed ontvangen, veel tijd besteed , goed advies. Na het opmaken van de prijs was ik blij verrast. Ik had veel meer verwacht. Volgende keer koop ik weer een keuken bij eigenhuis keukens. Betrouwbaar, en vind je tegenwoordig niet vaak.

Mooie keukenzaak, goed geholpen

Wij zijn prettig geadviseerd door Danny A. Na een uitgebreide rondgang door de zaak hebben wij een prachtige keuken weten samen te stellen. Hierbij was Danny behulpzaam zonder teveel te pushen. Het voelde voor ons ook als advisering ipv verkoop. Na het eerste gesprek moesten we wel zelf contact zoeken voordat we de tekeningen toegestuurd kregen. Ook het tweede gesprek verliep prettig en alles werd verder naar wens geregeld. Naar ons idee een goede prijs-kwaliteit verhouding met onderbouwing.

top

geholpen door zeer goede vriendelijke gastvrouw met kennis van zaken die je niks opdringt maar wel goed adviseert.

Geef elkaar een 2e kans. Altijd doen!

Na mijn vorige pittige review is EigenHuisKeukens zo sportief geweest om de offerte ongedaan te maken. Dat hoefden ze echt niet te doen aangezien ik mijn handtekening al had geplaatst. Maar de accountmanager Rolph Voesenek begreep mijn punt en kreeg het voor elkaar dat ik niet meer vastzat aan de offerte. Nadat ik bij een aantal andere keukenzaken ben geweest heb ik een nieuwe afspraak gemaakt. Met nieuwe inzichten en inspiratie heb ik nu een keuken wat helemaal naar mijn zin is! Blij dat Marc ook weer de adviseur was; hij werkt professioneel en heeft goede, creatieve ideeën en oplossingen. Top dat EigenHuis naar mij als kant heeft geluisterd, dat is nog belangrijker dan de prijs! Tip1: doe inspiratie op bij meerdere keukenzaken Tip2: geef elkaar een 2e kans

Heel fijn contact, Leonie heeft alle tijd voor ons genomen.

Als wij een vraag over iets hadden ging ze iedere keer weer net zo makkelijk mee de showroom in om het ter plekke uit te leggen. Zij was vlot met het aanpassen van elk detail in het tekenprogramma. Ze liet ons zien wat mogelijk was.

Timo is een fantastische, meedenkende adviseur gebleken.

De wijze waarop Timo ons door het proces van een nieuwe keuken heeft geholpen verdient alle lof. Zijn openingsvragen waren open en gaven hem het idee in welke richting hij ons van adviezen kon voorzien. Vakkundig, alternatieven overleggend, adviserend, nooit opdringerig en bijzonder prettig in de omgang. Nam alle tijd en vertaalde het ontwerp in een duidelijke tekening aan de hand waarvan hij alles uitlegde. Het al aanwezige vertrouwen in zijn vakkundigheid groeide gaandeweg alleen maar. Kortom, wij zijn heel tevreden met hoe wij als klant zijn geholpen en weten dat -omdat de realisatie nog op zich laat wachten- wij alle vrijheid hebben om op details nog aanpassingen door te voeren. Er is geen drempel om hem nog eens te benaderen.

Er word prima meegedacht met wensen

Wij kwamen binnen met ideeën waar onze toekomstige keuken aan zou moeten voldoen. Die wensen en plannen hebben we doorgenomen met Frank en zijn gezamelijk tot een mooi keukenplan gekomen......die volledig naar onze wens is gecreeerd!

Klantonvriendelijk, zeer triest en belachelijk

Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en en ons nieuwbouwproject is aangesloten bij Eigenhuis. We wilden graag een keuken kopen en zagen Eigenhuis wel zitten. Echter: We werden niet eens geholpen in de showroom. We moesten zelf om hulp vragen. Eerste contactmoment met de receptioniste bij Eigenhuis verliep al erg stroef, waardoor we ons totaal niet welkom voelden. Het voelde alsof zij op ons neer keken en ze dachten dat we alleen maar kwamen ‘kijken’ (we zien er nog jong uit, zijn 25 jaar). Ook werd er een aantal keren benoemd dat Eigenhuis een midden-segment is qua keukens en dat dit boven ons budget zou zijn (hoe kan je dat nou weten van ons?!). Goed, uiteindelijk gaf receptioniste aan dat ze ons zouden bellen voor een afspraak. Paar weken later niets terug gehoord. Ik heb zelf maar contact opgenomen. Helaas het tweede contactmoment via de telefoon, liep ook heel onvriendelijk af. Er werd gezegd dat we onze vragen maar op de mail moeten gaan zetten en de offerte ook via de mail moeten opvragen (dat was niet eens mijn vraag! Mijn vraag was of ik een afspraak kon inplannen om te oriënteren voor een nieuwe keuken daar!). Echter bleef de receptioniste door ratelen en onvriendelijk ons te woord staan. Het leek alsof zij ons totaal niet wilde helpen, omdat ze dacht dat we alleen maar kwamen kijken en dat de keukens veel te duur zijn voor ons, omdat we nog zo jong zijn. Om het verhaal af te maken gaf de receptioniste ook aan dat er drie uur wordt ingepland met de verkoper, en zij het eigenlijk niet ziet zitten om dit in te plannen met ons. Want dit kost hun namelijk heel veel tijd! Belachelijk, want dat is toch juist de bedoeling dat er tijd wordt gemaakt! Wij zijn nog jong, maar hebben een groot budget voor de keuken! Wij waren bereid om €30.000 euro aan een keuken uit te geven, helaas hebben zij een klant gemist door hun klantonvriendelijkheid en geen interesse willen tonen in ons! Met grote dank aan de receptioniste!

After Sales ontbreekt

Zodra het contract is getekend en de factuur betaald is de klantgerichteid grotendeels weg. Je zult zelf overal achteraan moeten bellen en over na moeten denken. In ons geval ontbraken onder meer onderdelen van de geleverde keuken (zonder dat daar over bericht was gestuurd). Intern van het kastje naar de muur. Ruim onvoldoende. De keuken zelf is wmb (tot nu toe) goed maar die bestaat natuurlijk uit onderdelen van fabrikanten.

Groot assortimenr

Fijn geholpen.Mooi assortiment Nu wachten tot het appartement klaar is en dan genieten van de keuken

geweldig ontvangen, zowel door receptioniste als verkoper

heel vriendelijk ontvangst, goed en meedenkend geholpen, met het uitzoeken van de gehele keuken

Ze luisteren echt wat je wil en ontwerpen dan een keuken passend in het budget.

Heel vriendelijk, gastvrij en ze helpen je echt goed verder. Wij hebben onze droomkeuken gevonden.

Vakkundig, plezierig en een luisterend oor

In de zoektocht naar een keuken voor ons nieuwbouw appartement zijn we bij deze projectleverancier goed geslaagd. Vanaf onze eerste afspraak zijn we door adviseur Michel op vakkundige en gezellige wijze begeleid naar onze uiteindelijke keuze. De vele mogelijkheden werden afgewogen met duidelijk uitleg van de voor- en nadelen. Wijzigingen werden zonder probleem verwerkt in de updates. Met vertrouwen kijken we enorm uit naar het eindresultaat in ons appartement.

Slechte communicatie en treurige oplossing

Wij hebben een simpele ingreep laten uitvoeren van onze SieMatic keuken, betreffende vervangen fronten van de keuken. In eerste instantie ging dat best aardig, maar nadat 3x een monteur is langs geweest om onze fronten te vervangen en dus uiteindelijk onze korfladen heeft beschadigd zijn wij ernstig teleurgesteld. De monteur gaf aan ik bestel nieuwe korfladen komt in orde, dus niet. Vanuit Eigenhuis keukens werd verteld dat dit extra kosten met zich mee bracht, maar werd niet verteld hoeveel dit ging kosten. Vanuit ons zelf weer gemaild dat wij hier niet mee akkoord gaan en ons voorstel regel nieuwe korfladen of geef ons korting. Het werd dus korting, zonder dat we wisten wat de kosten was voor het vervangen van de korfladen. Dus wederom gemaild de kosten waren €1.750 ,= terwijl alle fronten vervangen €1.200,= bedroegen, en wij het niet hebben stuk gemaakt. Uiteindelijk werd er gezegd ga akkoord met de korting van €241,=. Ik zou Eigenhuis Keukens niemand aanraden.

Professionele begeleiding met oog voor de klant

We hebben de begeleiding in de aankoop van onze keuken door Dave als zeer prettig ervaren. Er werd ruim de tijd genomen om onze wensen te bespreken en de invulling daarvan was vakkundig. Aanpassingen in die wensen werden ook weer snel doorgevoerd. Eigenhuis Keukens heeft een breed aanbod in zowel kaststijlen, werkbladen als inbouwapparatuur. Dat gecombineerd met persoonlijke en professionele begeleiding zorgt ervoor dat ik hen bij iedereen kan aanraden.

Goede werkwijze!

Wij werden bij Eigenhuis Keukens elke keer vriendelijk ontvangen. De verkoper, Ricardo, heeft de tijd voor ons genomen en alles goed uitgelegd. Wat voor ons doorslaggevend was om de keuken te kopen bij Eigenhuis is dat zij ons totaal niet onder druk hebben gezet om een keuken aan te schaffen. Tot nu toe in ieder geval een aanrader!

Wij zijn enorm goed geholpen in de showroom in Houten door de deskundigheid van Dave. Er wordt veel tijd besteed om alle mogelijkheden te bespreken en indien het zichtbaar was in de showroom ook getoond. Er wordt eerlijk aangegeven wanneer er goedkopere alternatieven zijn voor een gewenste oplossing.