Een aanrader!

Goed terzake kundig. Prima assistentie bij de te maken keuze, geen probleem bij het in voeren van wijzigingen, vriendelijk, en behulpzaam.

Prima geholpen

Hadden geen afspraak in Hoofddorp, maar de adviseur (Marc) wist ondanks de drukte alsnog tijd voor ons te maken. Na een goed advies, gewenst ontwerp (met 3-D tekening) en concurrerende prijsstelling de gewenste keuken aangekocht. Prijsstelling is nader gespecificeerd (kasten, apparatuur en montage). Alles duidelijk, open en transparant.

Heel goede advisering

De verkoopster heeft goed naar ons geluisterd en ons daarna heel goed geadviseerd en ook goed meegedacht. We kregen bij het eerste gesprek al een 3-d tekening en een overzicht van de prijzen, uitgesplitst in kasten, apparatuur en blad, zodat je precies weet waar je welke prijs voor betaald. Heel duidelijk allemaal.

We zijn goed geholpen!

We kochten bij hen (toen nog Keukenhome) een dure keuken met Miele apparatuur, welke in onze nieuwbouwwoning is geplaatst. Na ongeveer 14 jaar kregen we helaas een probleem met onze Miele inductie kookplaat KM 5731. Er verscheen telkens foutmelding FE32. We lazen op internet dat dit probleem zeer vaak voorkomt bij Miele inductie kookplaten en dat dit waarschijnlijk veroorzaakt wordt door ondeugdelijke condensatoren. We hebben hierover contact opgenomen met Eigenhuis Keukens. Omdat het erg duur zou worden om onze Miele inductie kookplaat te (trachten te) laten repareren via een monteur van het Miele Service Center, hebben we Eigenhuis Keukens gevraagd om ons te helpen aan een betaalbare oplossing. Ons oude type inductie kookplaat werd inmiddels niet meer door Miele verkocht. Lars Kroder van Eigenhuis Keukens heeft ons voor een zeer redelijke prijs geholpen aan een passende nieuwe Miele inductie kookplaat KM 7262 FR. Deze is geleverd en gemonteerd door Ruud, een eigen servicemonteur van Eigenhuis Keukens. Ruud is een zeer ervaren, deskundige, handige, behulpzame en vriendelijke man die ons uitstekend heeft geholpen! Wij zijn heel blij met de deskundige hulp en ondersteuning van deze medewerkers van Eigenhuis Keukens, waardoor wij nu weer met plezier kunnen koken! Dank jullie wel.

Een aanbevelingswaardig adres.

Tot nu toe zijn onze ervaringen super. Het contact met de vrouw die onze wensen betreffende een keukenblok wist om te zetten naar een uitvoerbaar geheel, was echt heel fijn. Ze weet waar ze het over heeft, denkt goed mee, “vertaalt” goed, adviseert prettig en dus kan de conclusie zijn: er is écht contact!!! Hopelijk is de uitvoering over een paar maanden net zo goed.

Mooie keuken uitgezocht

Tijdens onze afspraak werd er meegedacht naar de verschillende opties en verbeteringen. Onze wensen werden ook verder uitgewerkt in de tekeningen, zodat het vrijwel precies zo gaat worden zoals wij het in gedachten hadden. We hebben een mooie keuken uitgezocht.

Geweldig geholpen

We zijn er ontzettend goed geholpen.Er word goed naar je wensen geluisterd en ze hebben een hele ruime collectie. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken

Vriendelijk, persoonlijk en professioneel geholpen

Eigenhuis keukens is de projectleverancier van het nieuwbouwproject waar we voor zijn ingeloot. Na vergelijken ging onze voorkeur nog steeds uit naar Eigenhuis keukens. Mark heeft ons tijdens het oriëntatieproces ontzettend goed geholpen. Een aanrader voor iedereen!

Communiceren is niet de sterkste kant

De service en communicatie is erg slecht. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen. Ik zou nu al 3x worden teruggebeld, maar elke keer gebeurd dat niet. Bij navraag over niet geleverde apparatuur krijg ik steeds te horen dat het wordt uitgezocht. Vervolgens hoor ik hier niets meer over. Ik moet er zelf steeds achteraan bellen. Bij installatie kreeg ik pas te horen dat de kookplaat later zou worden geleverd, geen enkele communicatie vooraf hierover. De oven zou 2 weken later worden geleverd, het is nu al 3 weken geleden, maar nog geen update/bericht. Doordat de keuken eerst volledig moet worden betaald voordat ze deze komen brengen, heb je geen enkel drukmiddel meer. Ik schrijf nooit reviews, maar dit is werkelijk slecht.

Excellente service!

Super goed geholpen door mw Rezia Moritz!!! Deze dame neemt de tijd, denkt goed mee in jouw wensen. Wij gingen er na bijna 3 1/2 uur weg met een voldaan gevoel!

Geweldig geholpen

Er word heel goed geluisterd naar je wensen en meegedacht

Super goede ervaring, echt een adviseur zonder een verkoop aan te dringen.

Wij zijn ontzettend vriendelijk geholpen, de adviseur was ook zeer duidelijk over de mogelijkheden.

Prettig geholpen door Dennis

Het doornemen van onze wensen en het verwerken hiervan hebben wij zeer positief ervaren.

Fijn contact en geen gepush

Mooie showroom waar je veel diverse stijlen hebt. Het team neemt echt de tijd voor je en pushen totaal niet. Dat is heel fijn omdat het wel om een grote aankoop gaat. Bij ons is de keuken nog niet geïnstalleerd maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Super fijne hulp op maat

Wij hebben de hulp bij eigenhuis keukens als heel fijn ervaren! Er was genoeg tijd om al onze wensen en voorkeuren te bespreken en te overwegen. Tevens werden wij hier ook goed in ondersteund. Er werden super goede adviezen gegeven en we konden zo vaak langs komen en nog aanpassingen doen als we wilde. Ook konden ze al onze wensen via een 3d programma intekenen zodat we het en helder beeld kregen van het eindresultaat, dit heeft ons ook enorm geholpen in onze keuzes. De hulp was ook echt niet alleen gericht op zo veel mogelijk verkopen maar er werd echt gekeken naar wat voor ons wel en niet passend was. Ook werden er voorstellen gedaan van goedkoper materiaal zodat wij alsnog onze droomkeuken binnen ons budget konden kopen. Echt een aanrader!

Leuke ervaring, een keuken uitzoeken

Goede service met geduld, humor en praktische adviezen. Met veel plezier een prachtige keuken uitgezocht, die echt 100÷ naar wens is.

Uitstekend!

Wij zijn door Marco (filiaal Houten) op prettige en professionele wijze geholpen met de aanschaf van onze nieuwe keuken. Geduld, advies en deskundigheid zijn hier de sleutelwoorden, heel fijn!

Fantastisch

Eerlijk en helder advies !

Fijn betrouwbaar en meedenkend bedrijf.

Wij zijn super tevreden over de manier waarop we zijn geholpen zowel in de winkel , de communicatie en plaatsing. Alles vlekkeloos verlopen. Wij raden dit bedrijf zeker aan .2e keuken via dit bedrijf en echt niets op aan te merken.

Goede service en mooie keukens!

Goed geholpen, keuken helemaal ontworpen zoals ik wil!

Klantvriendelijk en zeer proffesioneel.

Er werd zeer goed geluisterd, alles werd uitgelegd, alles lieten ze zien, alle vragen goed beantwoord.

Prettig, deskundig, pro-actief en goed luisteren naar de wensen

Geadviseerd door Michel. Vanaf het eerste moment een positieve indruk. Na vroeger eens een keuken te hebben gekocht bij winkel met een agressieve verkoopstijl, was dit een verademing. In alle rust is de keuken uitgezocht, is er goed advies gegeven over de voor- en nadelen van bepaalde keuzes en volgde er een eerlijk voorstel. De keuken krijg ik helaas pas als m'n nieuwbouwhuis over 1,5 jaar klaar is, maar het voortraject was in elk geval alvast zeer positief.

Super geholpen en tot in detail afgewerkt, blij met onze keuken.

Geen moeite te veel

Verschrikkelijke klantenservice en slechte materialen

Keuken geleverd gekregen met Zanussi apparatuur. Werd prima gemonteerd maar het oppervlakte van het gasfornuis en de afzuiging was moeilijk te reinig en er kwamen duidelijke krassen naar voren. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice (met ene Tino), die direct meldde dat het gebruikerschade betrof en dat het niet aan de kwaliteit van het materiaal lag. Dit terwijl ik op advies van Eigen huis keukens enkel gebruik heb gemaakt van luierdoeken en microvezeldoeken en voorzichtig heb gedaan. Hoe kunnen er dan krassen ontstaan? Ze konden niets voor me betekenen, ondanks dat ik nog binnen de garantie van Zanussi viel. Deze Tino reageerde buitengewoon onvriendelijk en ook vrij betweterig/arrogant, alsof hij het allemaal wel wist zonder degelijk onderzoek te doen of een alternatief aan te bieden. Het materiaal kon nooit iets mis mee zijn, alle gebreken zijn volgens Tino in alle gevallen aan de gebruiker te wijten. Zeer vreemd. Wel werd me nog een spray geadviseerd van 15€, die ik heb aangeschaft en die totaal niet werkte (maakte het juist alleen maar erger). Dus houd er rekening mee dat je goedkope materialen krijgt en geen afterservice als je weg bent, met als toetje een onvriendelijke medewerker.

Waldo is een adviseur met kennis van zaken!

Afgelopen week een keuken aangeschaft bij Eigenhuis keukens. Leuke showroom en medewerkers met kennis van zaken. Zeker, Waldo wat een betrokken en geduldige man. Kortom een keukenboer zoals het hoort. HIER KOOP JE GEEN KORTING! Eerlijke prijzen met een goede service. Waldo bedank!