Erg fijn geholpen en voorzien van goed advies!

Goed geholpen en kwamen met adviezen waar we veel aan gehad hebben. Professioneel en aardig personeel die goed hebben meegedachte met de wensen en mogelijkheden van ons. Top!

Prettige ervaring

Goede uitleg en tijd voor de klant. Meedenken en ook alternatieven laten zien. Duidelijk.

Niet doen!

We kochten een keuken van in totaal €21.000,- incl montage en apparatuur. Alleen maar problemen. We hebben nu al 4x een servicemonteur op bezoek gehad. Late levering van vaatwasser, niet gemonteerde kastpaneel op de vaatwasser, loshangende gootsteenbak na 3 maanden gebruik, plint met spleten, verschillende tinten wit van kast- en plintpanelen, verkeerde geleverde afvalbak. Er wordt niet of heel laat gereageerd op klachten, en ze worden elke keer steeds maar half opgelost. Ik zou aanraden om een ander bedrijf te zoeken; het is het niet waard.

Geweldig geholpen!

Fijn en eerlijk gesprek met de verkoper (Timo) over de mogelijkheden en de kosten. De verkoper nam de tijd, gaf goed advies en deed een mooi aanbod.

Fantastisch geholpen

We waren oprecht onder de indruk van de combinatie van professionaliteit en creatief meedenken. We hebben een prachtige keuken gekocht die niet onder doet voor een design keuken, dankzij de hulp van de verkoopster. Echt een aanrader!

Alle tijd voor een goed advies

We zijn op heel plezierige wijze geholpen bij het samenstellen van onze keuken. Als plaatsing straks net zo goed gaat dan zijn we zeer tevreden.

Ik heb ervaring ga ik kijken als keuken is goed bewerkt

Ik wil hebben goed en sterk en mooie keuken

erg fijn geholpen

Gewoon een goede uitleg en goede hulp bij het maken van keuzes

Goed advies en zeer behulpzaam

Fijne eerste gesprek met Raymond. Hij neemt alle tijd om uit te leggen en denkt met mij mee. Vawege extra uitleg liep afspraak uit tot 22:00 uur. Vér na sluitingstijd. Voor Raymond was het geen probleem.

Prettige zaak, waar de professionele adviseur alle tijd voor je neemt.

Verschillende ontwerpen zijn besproken, samen met de adviseur en visueel gemaakt, waardoor je een goed beeld krijgt van de keuken. Uiteindelijk is het precies de keuken die we graag willen hebben. Raymond neemt alle tijd voor je, is vakkundig en geeft professioneel advies. Het contact is tot nu toe heel prettig verlopen.

Fijne afspraak gehad

We hebben een afspraak gehad om de keuken samen te stellen voor een nieuwbouw appartement. Er is meegedacht aan het ontwerp. Er zijn verschillende ontwerpen uitgetekend waardoor je een mooi beeld van de keuken krijgt. En er is in de showroom meer dan voldoende te zien. Het contact is tot nu toe heel prettig ervaren.

Als er iets fout gaat, gaat het meteen helemaal fout

Het verkoop en bestel proces verliep prettig met een mooi keukenontwerp als resultaat. Jammer dat een onderhandeling nog steeds nodig is om een goede prijs te betalen. De elektra bleek niet volgens verwachting aangelegd door de aannemer, en ondanks waarschuwingen van onze kant is hier niets mee gedaan en stonden de installatie monteurs alsnog voor een verrassing. Contact met de service afdeling over de resterende punten is extreem frustrerend. Je wordt vriendelijk te woord gestaan maar niemand lijkt enig idee te hebben wat ze aan het doen zijn. Afspraken worden niet nagekomen, en zelfs na 3 keer navragen en controleren blijkt de werkopdracht voor de monteur toch weer de helft van de afgesproken werkzaamheden te bevatten. Je wordt nooit terug gebeld, je moet er altijd zelf achteraan. We zijn tevreden over de keuken, maar als er iets mis gaat kost het absurd veel moeite om het opgelost te krijgen.

Fantastische keuken gekregen

Omdat wij een nieuwbouwhuis hebben gekocht zat er bijna 1,5 jaar tussen het kiezen en uiteindelijk plaatsen van de keuken. Timo heeft ons in de tussentijd goed te woord gestaan, ook toen bleek dat de kookplaat die we hadden uitgezocht niet meer op voorraad bleek te zijn.

Richard top gozer

Eerlijk over producten niet alles meteen aanraden maar ook afraden werd gedaan wat een fijn en eerlijk gevoel gaf bij ons

Goed geholpen fijn gesprek.

Positieve ervaring

Zowel het uitzoeken van de keuken, Filiaal Hoofddorp, en het plaatsen van de keuken hebben wij als positief ervaren. Natuurlijk ging niet alles in een keer goed maar in goed overleg werden alle probleempjes naar tevredenheid opgelost. Uiteindelijk zijn we tevreden met de keuken en de bijbehorende apparatuur en genieten er iedere dag van. Gert en Lida

Kundige en goede adviezen bij keuze stress

Ik ben zeer kundig en vriendelijk en in alle rust geholpen bij het uitzoeken van een keuken. Er is zoveel te beslissen en dan is het heel fijn als iemand rustig de tijd neemt en je adviseert.

Prettig, transparant, klantvriendelijk

Ruim de tijd gehad om alle opties te bespreken en te bekijken in de showroom. Prettige begeleiding.

Prima geholpen bij het kiezen van de keuken

Verkoper was goed voorbereid; had snel een gedachte bij onze wensen; gaf zeer goed voor en nadelen aan en bood alternatieven. Liet ons rustig nadenken en drong niet aan. Uiteindelijk een goede keuze gemaakt met prima prijs/kwaliteit verhouding.

De meer dan 25 jaar ervaring kan je goed merken bij Eigenhuis Keukens

In 2022 hebben wij een nieuwe keuken besteld bij Eigenhuis Keukens in Amersfoort voor ons nieuwe huis. Wij werden geholpen door Leonie. Binnen een mum van tijd zijn onze gedachten en wensen omgezet in een perfect ontwerp, waarbij echt al onze wensen terug kwamen in de digitale tekening (ook qua verdere aankleding - sfeerimpressie). Bij Eigenhuis keukens wordt echt de tijd voor je genomen om samen te komen tot het ontwerp. Expertise vanuit Eigenhuis Keukens wordt ingebracht bij de wensen die wij hebben, waarbij perfecte ondersteuning plaatsvindt bij het uitkiezen van bijvoorbaald apparatuur maar ook de keuze voor het werkblad en de totale opstelling. Ook zijn andere medewerkers in de zaak altijd bereid om even mee te denken vanuit andere klantwensen en de specifieke toepasbaarheid van die wensen. Wij kijken uit naar de installatie van de keuken einde van dit jaar. In 2020 hebben wij hier ook een keuken besteld en laten plaatsen, we zijn destijds geholpen door Frank. Ook die keer is het zeer goed verlopen en is er goed advies aan ons gegeven om onze wensen in te passen en verder mee te denken. Hieruit kwam ook een prachtige keuken waarbij wij nu enkele elementen wederom terug laten komen in onze nieuwe keuken. Samenvattend, voor ons was de expertise en transparantheid doorslaggevend om voor een 2e maal een keuken bij Eigen Huis Keukens te kopen.

Goede dienstverlening met een fijn meedenkende adviseur!

Wij zijn echt heel fijn geholpen door Wilco van Eigenhuis Keukens in Houten. Er is echt de tijd genomen om tot een, naar onze wens, fijn ontwerp te komen. De mogelijkheden, maar ook onmogelijkheden werden allemaal uitgewerkt, out-of-the-box denken, zodat we de knoop hebben kunnen doorhakken.

Erg vriendelijk en behulpzaam. Ze waren goed voorbereid.

We zijn goed geholpen met het zoeken van de juiste keuken bij onze woning.

Fantastisch geholpen!

Wij zijn fantastisch geholpen door Cathelyn! Al bij het eerste gesprek nam ze uitgebreid de tijd voor het ontwerpen van een keuken, stelde de juiste vragen waardoor wij de juiste keuze hebben kunnen maken. De vervolg gesprekken waren ook fijn en alles werd snel aangepast / uitgewerkt in de offerte als dat nodig was. Uiteindelijk tot een prachtig ontwerp gekomen, wij kijken uit naar de levering en hebben er alle vertrouwen in dat dat ook vlekkeloos zal verlopen!

Vakkundig geholpen

Bij binnenkomst vriendelijk begroet. Je kan op je gemak rondkijken en als je advies nodig hebt staan ze voor je klaar.

fantastisch!

Fantastisch geholpen door Catheleyn van Doorn. Ze heeft zoveel kennis en professionaliteit. We zijn erg fijn geholpen, meedenken, vooruitkijken, echt in onze schoenen gaan staan.