Komen beloftes totaal niet na

We hebben een keuken gekocht van ongeveer € 15.000. Tijdens het verkoopgesprek werd heel duidelijk afgesproken dat wanneer er een extra plint oid nodig was , dit gewoon in het bedrag zou zitten. Bij oplevering was dit niet het geval. Ineens komt er meerwerk in rekening. Nog sterker een plintje willen ze niet opsturen, zodat je daarvoor zelfs nog speciaal naar Amersfoort zou moeten rijden. Het plintje zelf kost weliswaar maar € 35-, maar het is niet meer van deze tijd om iets niet te willen opsturen. Ik raad iedereen af om zaken te doen met Eigenhuis Keukens, erg onbetrouwbaar!! Overigens de reden dat wij de keuken bij hun hadden gekocht was omdat het werd aangeraden door de aannemer van ons nieuwbouwhuis. Ik kan het iedereen afraden, Er zijn veel beter leveranciers.

Er werd goed naar ons geluisterd. De uitleg was duidelijk. Ze was heel behulpzaam en alles verliep naar volle tevredenheid.

Prettige ervaring met een aardige en kundige medewerkster

Ik heb een bijzonder prettige ervaring gehad bij het uitzoeken van een keuken bij Eigenhuis keukens. Er werd goed mee gedacht.

In eerste instantie teleurstellend, daarna volledig tevreden gesteld.

Bij binnenkomst zaterdagmorgen wat info gevraagd aan de bali , wij wilden info over een nieuwe keuken , op dit moment is er geen mogelijkheid om geholpen te worden, vertelde ons een aardige dame ,dat was raar, de heren hadden allemaal al een afspraak staan vertelde ze , dan moeten we ergens anders maar een keuken kopen , maar hier hadden we er een gezien , toch maar even doorvragen aan wat heren die daar stonden te praten, en zie er kwam een heer naar ons toe die ons vriendelijk te woord stond en alle tijd nam om ons aan te horen. Dat bleek later de heer Kroder te zijn. Inmiddels een keuken gekocht naar allen tevredenheid.

Tot nu toe perfect

Keuken is nu gekocht , maar moet pas over twee jaar geplaatst worden. Maar tot nu toe zijn wij perfect geholpen en goed voorgelicht bij Eigen huis Keukens in Capelle aan den ijssel. Hr Martin alvast bedankt. .

Wij werden geholpen door Timo de Koning. We zijn twee keer bij hem geweest. In alle rust hebben we de mogelijkheden doorgesproken. Wat voor ons erg belangrijk was, dat er geen druk werd opgelegd, en de gelegenheid werd gegeven om thuis ook in alle rust de mogelijkheden te overwegen. Onze vragen en suggesties werden serieus gehoord en op in gegaan. Als de montage van de keuken straks ook zo verloopt, dan hebben wij met Eigenhuis Keukens de goede keus gemaakt. Nogmaals een groot compliment voor Timo de Koning.

Denken in oplossingen.

Ik werd vlot geholpen. Adviseur dacht goed mee. Adviseur dacht in oplossingen en kwam ook financieel met een keurige voorstel.

Uitstekend geholpen.

Prima geholpen na een matige start (we verkopen geen keukens op dinsdag dan is er niemand beschikbaar en doen we administratie, volgens de receptie).

topper

deskundig en prettig advies.

Vlot, leuk en deskundig geholpen

We kwamen binnen met een onhaalbaar voorstel (paste namelijk niet) Dat werd snel, vriendelijk en deskundig onderuit gehaald en vervangen door een passende, realistische, betaalbaar alternatief.

Eenmaal handtekening gezet dan ben je een nummertje!

Ik wou eigenlijk hier geen energie meer aan spenderen, maar het zit me wel hoog!!! Via een nieuwbouwproject een keuken uiteindelijk hier gekocht! We twijfelde al want er waren een hoop slechte reacties op fb ( hebben ze verwijderd ondertussen ) te lezen over EHK, maar toch laten overhalen door de verkoper. Een keuken gekocht nadat we onze handtekening hadden gezet moesten we nog een keer langs komen voor de laatste definitieve keuze, maar dat kon dan niet meer op zaterdag! Dat is alleen voor mensen die nog een keuken moeten kopen. Uiteindelijk wordt de keuken geleverd, een waardeloze monteur, alles wat fout kon gaan ging ook fout! Afspraken komen ze niet na! Communicatie is erg slecht! Nu een half jaar verder is de keuken af! Ik kan er een boek overschrijven, geen excuses gekregen over de gang van zaken. Eenmaal je handtekening gezet en je bent een nummertje, en doen niks meer voor je en je moet overal zelf achteraan. Mensen koop hier geen keuken, merendeels uit onze blok die hier een keuken hebben gekocht hebben deze ellende en zijn er totaal niet over te spreken...

Fantastisch!

Goede hulp bij het uitzoeken van de keuken. Al onze wensen en verwachtingen zijn uitgekomen.

Prima meedenkende verkoper

Nam de tijd en dacht prima mee met het samenstellen van de keuken

Goed, deskundig en realistisch

Onze adviseur, Timo, was vriendelijk, behulpzaam en deskundig en fijn was dat hij niet koste wat kost allerlei kostbare snufjes, uitbreidingen en luxere versies van apparaten probeerde te verkopen.

zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan

ruime keuze van keukenopstellingen en apparatuur in de showroom. keurige ontvangst door de dame(s) van de receptie. Een vriendelijke en vakkundige verkoper en uiteindelijk een hele mooie keuken gekocht.

super service

Victor is een uistekende begeleider voor keukenaankoop

Super vriendelijk en professioneel geholpen

Super vriendelijk en professioneel geholpen, zijn echt met een goed gevoel weer naar huis gegaan.

zodra je je handtekening zet is het gedaan

In samenwerking met een nieuwbouwproject een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens eerste instantie verliep alles goed. Totdat je je handtekening zet en er van alles mis ging. Zo begon het al dat ze de juiste papieren moesten doorsturen naar de aannemer, bleek de persoon die ons geholpen had op vakantie te zijn en het niet gedaan te hebben. Zo doende iemand anders overgenomen die ons erop wees dat de gekozen optie met betrekking tot spotjes helemaal niet mogelijk was. Weer aangepast en alles opnieuw aangeleverd (met spoed want de aannemer moest verder). Vanaf het moment dat de keuken geleverd werd zaten er de verkeerde grepen bij. keuken is in juli afgeleverd. Al menig aantal contact opgenomen per telefoon en per email. probleem zou opgelost worden er zouden nieuwe grepen geleverd worden. Balen, nogmaals de verkeerde, kan gebeuren menselijke fout. Nu zouden er met spoed weer nieuwe grepen geleverd worden, en je raad het al 4 weken verder niks gehad, geen reactie op mail of wat dan ook! Jammer, heel jammer! aangezien dit een compleet nieuwe wijk is, en dit de oplevering van fase 1 is, zal ik een goed woordje doen aan de nieuwe woningkopers in de wijk.

De aankoop is zeer goed verlopen, de nazorg wat minder

Een mooie keuken voor een goede prijs, de nazorg is echter moeizaam, losse eindjes worden niet snel opgepakt helaas!!

Geweldige service

Goede service erg klantvriendelijk geholpen dus eigenlijk niks om op te merken.

Prettig gesprek!

Een geduldige verkoper die ons de tijd gaf om een keuze te maken. Hij wist waar hij het over had.

aftersales en garantie is een drama

Aankoop en installatie lopen allemaal goed. Op het moment dat er iets met garantie speelt, wordt het een drama. Er was vocht in het tussenpaneel gekomen en dat was dus uitgezet. 6 keer een monteur in anderhalf jaar langs geweest met het verkeerde tussenstuk. Na veel gezeur iemand anders het laten oplossen. Kosten werden gelukkig wel betaald door Eigenhuiskeukens, maar dat mag ook wel na anderhalf jaar. Helaas hetzelfde probleem op een andere plek, maar daar wil ik al niet eens meer aan beginnen.......

geweldig

een heel plezierige en informatieve en meewerkende verkoper

Panelen van Siematic delamineren en garantie probeert Eigen Hyis Keukens te onduikem

Slecht. Geen zaken doen met deze partij. Het is een inside out gerichte organisatie die niet begrijpt wat het belang is van klanten tevreden houden. Service is traag en slecht. Wanneer de leverancier zoals Siematic niet mee gaat in het Nederlandse Recht van Redelijkheid en billikheid, zwicht Eigen Huis en vergeet dat klanten de loyaliteit laten zakken. Het management van Eigen Huis denkt aan de eigen portefuille en vergeet dat de klant die vult. Hopelijk ziet men tijdig dat egoisme van bedrijven naar klanten niet meer geaccepteerd wordt door klanten. Want de adviseur Mike heeft ons destijds heel erg goed geholpen. Alleen garantie en service is onder de maat.

Uitermate slecht!

In juni werd de keuken geplaatst maar hadden ze de verkeerde kleur plinten bij. Zou binnen 2-3 weken alsnog geleverd en monteert worden. Dat werden 2 maanden en toen de monteur dan eindelijk kwam had hij wéér dezelfde verkeerde kleur plinten bij! + een inbouw afvalemmer die niet paste + een koelkast ombouwkast waar wij niet om gevraagd hadden. Zou weer 2-3 weken duren voor plinten en afval emmer en dat werden er weer 5! Volgende week komen ze (als het goed is na 3 maanden met de juiste kleur plinten en de afvalbak maar sinds deze week werkt ook de kookplaat voor de helft en is ook de vaatwasser leeg gelopen over de nieuwe vloer. Herhaaldelijke fouten, slechte communicatie, geen begrip of extra service. Gewoon in het rijtje aansluiten.