Warm bad (maar we kwamen alleen voor een keuken.....)

Vanaf het eerste telefonische contact met de receptioniste en daarna het eerste bezoek meteen een goed gevoel gekregen bij Eigenhuis keukens. Super vriendelijk en heel professioneel begeleid door Michel Bultena bij het samenstellen en kopen van onze droomkeuken. Geen moment het gevoel gehad van opdringerigheid en goede adviezen gekregen. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Medewerker had veel kennis. Was goed voorbereid. Was behulpzaam, maar niet opdringerig. Kon ook snel schakelen als we opeens wat anders wilde.

Goede service en er wordt goed meegedacht!

Wij zijn erg goed geholpen door Dave Esmann bij Eigen Huis keukens Houten. Erg tevreden over de service en wij zijn benieuwd naar het eindresultaat.

Vriendelijke en deskundige hulp.

De medewerker was uitermate vriendelijk, kundig en hulpvaardig. Wij hadden niet het gevoel dat ons zaken werden aangeboden waar we niet op zaten te wachten, maar dat door ons vooraf gestelde grenzen actief werd meegedacht.

Uitstekende ervaring wat betreft uitleg en service

Hele goede ervaring inclusief zeer goede uitleg van de verkoper.

Als de keuken net zo goed is als dat we zijn geholpen zijnwe super blij

Van binnenkomst tot keuken samenstellen met Ricardo was bijzonder goed voelde ons precies aan, lekker to the point, vakkundig en snel.

Uitstekende ervaring, mede door de goede begeleiding

Vriendelijke verkoopbegeleider, niet opdringerig. Pakte kleine signalen van ons op zodat we goede keuzes konden maken. Mede door deze uitstekende begeleiding zijn we nu heel tevreden met onze keuken, en niet onbelangrijk, we zijn keurig binnen ons budget gebleven.

Goed geholpen

Hebben naar aanraden van een familielid een afspraak gemaakt. We werden goed geholpen door Michel (Capelle a/d IJssel)en er werd geen druk gelegd. Zijn erg goed geholpen en kregen ook goed advies. De keuken is besteld en gaan er dan ook vanuit dat het plaatsen net zo goed zal gaan als dat we geholpen zijn.

Super netjes geholpen!

Er zit totaal geen druk achter. Ze denken goed met je mee voor verschillende mogelijkheden. Ik raad deze winkel zeker aan!

goede uitleg en begeleiding. Idee ( kookeiland ) moest wel van een ander bedrijf komen

Veel plezierig, persoonlijk en kundige aandacht!

Wij zijn zeer aangenaam verrast door de klantvriendelijke en kundige contact dat we met de adviseur van Eigenhuis Keukens gehad hebben. Aan werkelijk alles werd gedacht, er werden leuke alternatieven gegeven en het advies was tot in de puntjes verzorgd. Het ontvangst was ronduit gastvrij en er werd ruim tijd genomen om de wensen te inventariseren en een mooie weergave van de keuken te maken. Ook werd er ruim aandacht besteed aan alle stappen vanaf het moment van tekenen van de offerte tot het moment van plaatsing van de keuken. Kortom: een erg goede ervaring!

Fantastische service

Ik vind de service van Eigenhuis Keukens fantastisch. De verkoper was zeer professioneel en dacht goed met mij mee. Ook de service na levering en plaatsing van de keuken is zeer goed. Ik heb in het verleden vaker een keuken bij Eigenhuis Keukens gekocht en de punten die na levering en plaatsing nog opgelost moesten worden zijn ook tijdig en goed opgelost.

Geweldig geholpen, vakkundig personeel!

Mooie keukens en vakkundig personeel.

Zaak met goede uitstraling ruime keuze en vriendelijk en vakbekwaam personeel

Goed geholpen goede adviezen en niet opdringerig.

Er word goed met je meegedacht en er word genoeg tijd voor genomen. Je word niet opgehaast maar echt geadviseerd. Wij kijken uit naar onze nieuwe keuken. Lars bedankt voor je hulp.

goed advies en vlot geleverd

2,5 jaar geleden een keuken aangeschaft bij eigenhuis keukens en destijds de waatvasser uit de oude keuken overgezet. nu deze stuk ging bij Michel een nieuwe vaatwasser gekocht. goed advies over het type vaatwasser, vlot geleverd, goeie prijs/kwaliteit verhouding en netjes geplaatst/vervangen door eigenhuis keukens.

Gastvrij welkom meedenkend advies binnen een ontspannen sfeer.

Vanaf het ontvangst tot aan het afscheid hebben wij Eigenhuis Keukens als zeer prettig ervaren. Een gedegen advies vanuit een esthetisch, pragmatisch en niet te vergeten prijstechnisch oogpunt. Allround een 8 uit 10. Verbeterpunt: Wellicht in de toekomst iets meer de nadruk leggen op de technische details van de verschillende materialen.

Zeer goed advies met goede ideeën.

Vorige week hebben wij bij Eigenhuis Keukens een prachtige keuken gekocht. Het is een ruime showroom met mooie keukens. De adviseur David Kroon had alle tijd voor ons. Hij heeft goed inzicht en geeft een goed advies. Als je op zoek bent naar een mooie keuken raden we iedereen aan om te gaan kijken, het beste is om vooraf een afspraak te maken zodat de adviseur alle tijd voor je heeft. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Prima ervarving en advies voor een mooie keuken

Prima ervaring en advies om te komen tot een mooie keuken binnen het voor ons beschikbaar budget. Uiteindelijk ook nog mooie upgrade in apparatuur kunnen doen doordat er een set aan goede showroom-apparatuur beschikbaar was. Goed geholpen door Rogier die ook goed meedacht in de details om tot een goed ontwerp te komen. Elders kwamen wij bij ons budget uit op en keuken met Indesit-of Etna-apparaten en nu kunnen een upgraden naar oa AEG en betere Pelgrim-apparatuur. Nu in afwachting van definitieve plattegrond, 3d-tekening, installatie-tekening en dan de levering van de keuken 2e helft september. ;-) Dan kunnen we ook iets zeggen over de plaatsing maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Het leveren van klantgericht maatwerk waarbij oog is voor meerdere oplossingen

Vorige week hebben mijn vriendin en ik een thuisbezoek gehad om te kijken wat onze wensen zijn en wat er mogelijk is in het huis. Samen met de verkoopster, Petra Haans, hebben we verschillende opties doorlopen, zodat we tot een optimale indeling voor onze nieuwe keuken kwamen. Na een eerste inrichting en het doorgeven van een wensenlijstje waren we uitgenodigd in de showroom. Daar zagen we het ontwerp voor het eerst in het 3D en konden we gelijk de keuken aanpassen, zodat het helemaal voldeed aan onze wensen. Petra liet ons verschillende mogelijkheden zien en bood ons een advies passend bij onze (financiële) situatie. Vervolgens hebben we een ronde gemaakt in de showroom om de exacte materialen en inbouwapparatuur uit te kiezen. Aan het einde van de rit hebben we dé ideale keuken voor in ons nieuwe huis voor een mooie prijs!

Super blij met mijn geweldige keuken.

Netjes geholpen, alles verliep soepel. Super blij met onze geweldige keuken!

Goed, vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Direct in 3D uitwerken en alternatieven aandragen hebben we zal zeer positief ervaren.

Verrassend goede service na 10 jaar

De fronten van enkele binnenlades begonnen na 10 jaar scheuren te vertonen. Deze zijn zonder kosten door Eigen Huis Keukens vervangen. Ik ben daar zeer tevreden over.

Mooie keuken! Sales is erg aardig

We hadden een zeer goede klik met Paul en eigenlijk is iedereen op de sales is erg klantvriendelijk en meedenkend (Cathelyn bedankt voor het snel uitzoeken van de downdraft). We zijn halverwege het proces toch nog naar wat andere leveranciers gaan kijken daar de reviews online wat tegenvielen en men niet echt kon uitleggen waarom dat zo was. Maar uiteindelijk toch weer teruggekomen omdat de reviews en het gevoel ergens anders niet echt beter werden. We hebben de keuken hier dan ook uiteindelijk toch gekocht. We wachten nu nog op twee koelkasten vanwege Corona niet leverbaar uit Italië (AEG) Maar verder is alles netjes geleverd en geïnstalleerd naar verwachting. Wel moet ik er bij zeggen dat after sales een hele andere ervaring geeft dan sales of zelfs de Finance afdeling welke ook erg meegaand was tijdens de Corona periode. Maar fair enough we hebben een top keuken en zijn heel erg blij!

Top geholpen, prachtige keukens tegen eerlijke prijzen.

Via het nieuwbouwproject van onze woning zijn we uitgekomen bij Eigenhuis keukens. Heel goed geholpen door Mireille die weet waar ze het over heeft en met echt mooie plannen komt. Prijzen zijn eerlijk en kwaliteit is top!