Helemaal top

Super goed geholpen.

Gastvrij ontvangst en begeleiding

Professioneel

Uitstekend!

Zeer goede ervaring met Eigen Huis keukens. De heer Van den Berg nam alle tijd om ons goed te informeren. Mooie keukens van hoge kwaliteit!! Absoluut een aanrader voor toekomstige keuken kopers!

Meedenkend en professioneel

Een fijne ervaring met onze verkoper, denkt goed mee in de mogelijkheden en je voelt je altijd welkom bij elke gesprek. Aanpassen van tekeningen doen ze niet moeilijk over en staan altijd paraat bij vragen.

Ik ben heel vriendelijk en snel geholpen. Met veel geduld en creativiteit heeft de adviseur een super goede indeling bedacht voor mijn keuken . Nooit gedacht dat mijn keuken zo ontzettend praktisch en mooi ingedeeld kon worden! Ben er super blij mee en kan bijna niet wachten tot mijn nieuwe keuken geplaatst gaat worden.

Afdeling service belabberd

Keuken uitzoeken prima, plaatsing keuken matig, nazorg ronduit waardeloos. Monteurs die steeds moeten komen om dingen op te lossen uiterst vriendelijk. Service schuift probleem op de fabrikant af en komt niet zelf met oplossing. Terwijl een monteur het probleem heeft veroorzaakt, niet de fabrikant. Half jaar na plaatsing keuken nog steeds wachtende op een deurkastje met juiste kleur. (Bij plaatsen beschadigd geraakt en meerdere keren vervangen voor een deurtje met afwijkende kleur, verkeerd gemonteerde afzuigkap is door andere monteur opgelost)

Dit bedrijf vertrouwd op z’n eigen kracht

Zeer blij met de aankoop van onze nieuwe keuken. Zowel in 1e als 2e gesprek met Waldo werd veel tijd genomen, meegedacht en eerlijk advies gegeven Geen gepush na 1e afspraak voor vervolgafspraak etc( zoals bij eerdere bedrijven) of over een weer onderhandelen over de prijs

uitstekende service

Inmiddels onze derde keuken bij Eigenhuis Keuken in Amersfoort besteld. Iedere keer zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen! Ze hebben een uitgebreide keus en voor elk budget een keuken.

Perfect, prima en netjes geholpen.

Netjes geholpen door 2 medewerkers ( Danny en Marco ) goed advies en weten waar ze over praten, en denken met je mee. Ruime keuzes van keukens.

Schandalig

Zeer slechte service! Keuken eind 2019 uitgezocht. Eind aug 2021 geplaatst en niet alle onderdelen beschikbaar. Zouden een week later komen (kan gebeuren) maar zijn er nu nog niet! Iedere week moet ik zelf bellen hoe het er voorstaat wordt niet op de hoogte gehouden. Als ik bel wordt er zegt: Sorry maar de verwachte levering is over 2 weken! Bellen ook niet terug als ze dit beloven! Komen afspraken niet na. Komen ook niet met een alternatieve oplossen. Wel moest de keuken vooraf betaald worden anders wordt deze niet geplaatst! Nu een maand verder zit nog met een halve keuken 4 onderdelen zijn er niet! Zeer slechte service!

Geweldig!

Nadat wij al bij een aantal bedrijven waren geweest voor een keuken. Kwamen we uiteindelijk terecht bij Eigen huis keukens in Hoofddorp. Hier voelden wij ons meteen thuis . Mooie verzorgde showroom.Erg vriendelijk personeel wat goed luisterde naar onze wensen. Wij zijn erg blij met onze prachtige nieuwe keuken. Die ook nog binnen ons budget gebleven is . Echt een aanrader!

We zijn geweldig geholpen.

Verkoper Waldo nam alle tijd liet alles iedere keer zien waar en wat er in de keuken komt. Ik ben zeer tevreden zoals hij ons geholpen heeft.

Droevig

Als je een keuken koopt van 28000 euro verwacht ik heel wat meer dan dit! De koelkast is verkeerd geplaatst waardoor er een lekkage is en de vloer beschadigd is. De oven is niet geleverd, kastdeurtje beschadigd, in de gootsteenkast met Quooker cube zijn lades bedacht alleen dit past nooit! Dit hadden deurtjes moeten zijn. Het is alsof je een auto koopt, maar de deur, het stuur en het navigatiesysteem zijn er nog niet, maar neem vooral de auto mee. Uit zichzelf nemen ze ook geen contact op, of bieden excuses aan via de mail. We zijn nu anderhalve week verder en geen van bovenstaande euvels is verholpen, ik ben heel benieuwd hoe lang dit gaat duren!

Hele goede service en zeer klantvriendelijk.

Goed geluisterd naar wat onze wensen waren en rekening houdend met het budget een hele mooie keuken samengesteld. Heel blij met jullie advies en de keuken.

Fijne verkoper. Neemt ruim de tijd om samen een design te maken. Goede adviezen, goed op de hoogte van alle mogelijkheden.

Uitstekend en deskundig advies met tijd en aandacht voor de klant.

Onze adviseur was Noortje Sluijs. Zij heeft ons begeleid bij de keuze voor een nieuwe keuken. Naast haar deskundigheid hebben wij zeer haar aandacht en geduld gewaardeerd. Bij problemen en twijfels zocht ze mee naar oplossingen en had ze veel geduld als we veranderingen in oorspronkelijke keuzes aanbrachten. Haar begeleiding tot de uiteindelijke keuze was top! Ook de uiteindelijke prijs was binnen het vooraf opgegeven budget. Niets dan lof!

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding.blij mee.

Ons is zeer goed geholpen.Mevrouw Leonie heeft haar best gedaan met haar ervaring bij allerlei keuzes ezv.

Goede inleving in de wensen van de klant

Wij zijn goed begeleid in het ontwerp en aanschaf van onze nieuwe keuken. Fijn dat er ruim de tijd genomen wordt en dat er op afspraak gewerkt wordt. Er is veel kennis aanwezig van de apparatuur en de materialen. Ook duidelijke uitleg hoe het proces verloopt voor het nieuwbouwproject en alle stappen die genomen moeten worden.

Zeer tevreden over de verkoopster Noortje

Noortje denkt mee , weet precies waar ze het over heeft, zoek alternatieve oplossingen, weet waar de klant heen wil. Zelder z’n verkoopster meegemaakt.

Super goed advies en denken mee in ontwerp en stijl

Vakkundig maar zeker ook vriendelijk en professioneel advies van mevr. Heek heeft het mogelijk gemaakt om onze droomkeuken te realiseren, die zelfs binnen ons budget past. Veel extra opties kunnen toevoegen dankzij de handige tips en adviezen die naadloos aansluiten op onze stijl van inrichting. Zijn bij heel veel keuken leveranciers geweest, maar bij eentje echt het gevoel van vertrouwen gekregen. Wij zijn dan ook zeer tevreden en “eigenhuus keukens, Amersfoort” is een echte aanrader.

Ze heeft een goed gevoel van wat de klant wil en gaat daar goed in mee Het was snel en professioneel

Uitstekend en vriendelijke

Erg vriendelijk en goed geholpen

geslaagd

verkoper Arne was zo vriendelijk, geduldig en begripvol. als ik nog tien keuken uit zou kunnen zoeken, zou ik dat met deze verkoper willen doen.

Prima ervaring

Positieve ervaring gehad wat betreft de aankoop van onze keuken. Er werd goed met ons meegedacht en uiteindelijk tot een mooie keuze kunnen komen. We hadden wel een paar puntjes van twijfel of we onze keuken bij EHK wilden kopen, maar na een paar goede afspraken te hebben gemaakt, was er wat ons betreft een prima basis om onze nieuwe keuken bij EHK aan te schaffen. Deze review is dus op dit moment puur op basis van de aankoop. Na plaatsing hopen we een positieve review te schrijven over het gehele proces.

Koop nooit je keuken bij Eigenhuis Keukens

Erg ontevreden over dit bedrijf. Planning & service is erg slecht. Er gaat ontzettend veel mis en het duurt maanden voordat dit opgelost wordt. Ik zou het niemand aanraden.