De verkoper had verstand van zaken en nam de tijd voor onze wensen.

De verkoper dacht mee en kwam met goede ideeën waarop we konden doorbouwen naar een geschikte keuken waar we zeker veel genot van zullen hebben.

Goede ervaring

De verkoper, Frank van den Berg, heeft ons zeer goed geholpen. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen. Zo heeft hij onze droomkeuken ontworpen. We zijn super benieuwd hoe de keuken in het echt uit gaat zien in onze nieuwe woning. Dank je wel Frank!

zie hieronder

Zeer correct geholpen en meegedacht met onze wensen. goede uitleg ontvangen en het was een vriendelijke verkoper (zo door gaan)

Blij met onze nieuwe keuken

Leonie heeft goed mee gedacht met ons over de indeling van de keuken. Kwam met goede ideeën en was zeer vriendelijk. Genoeg keuze in de showroom en zeer klantgericht. Voor de tweede keer onze keuken hier gekocht en hopen dat hij straks weer jaren mee kan. Wel jammer dat we zelf zorg moeten dragen voor al het afval (karton e.d.). Dit nemen zij niet mee terug en zien dit ook niet als service. Kortom, wel een aanrader en wij zijn tot nu toe tevreden.

Een verademing

We zijn zeer prettig en professioneel geholpen door Cathelyn Zij dacht heel goed mee en kwam met goede ideeën Ook de prijs is goed en tenminste niet zoals bij alle anderen eerst twee keer zo hoog om vervolgens 50 procent af te moeten dingen

Vriendelijk en zakelijk

Bij eerste bezoek vriendelijk en snel geholpen met een complete offerte inclusief tekening naar huis gegaan. 3 weken later met vragen/mogelijkheden snel en zakelijk geholpen. Na wat heen en weer vragen en antwoorden de keuken gekocht.

zeker goed bevallen. Personeel is relaxt en nemen alle tijd om Jou keuzes door te nemen en te bespreken. En men denkt ook mee. Raad deze keuken bedrijf dan ook zeker aan. Gevoel gehad dat ze zeker naar de wensen van klant luisteren. En hun budget. En ze zich zeker niet aandringen. (zoals vele anderen keuken winkels wel doen.) Ben dan ook zeker met goed gevoel naar huis gegaan.

Top service en een top keuken uit kunnen kiezen!

Super goed en deskundig geholpen door Tijn. Hij dacht goed met ons mee en hield rekening met onze wensen. Er werd goed de tijd voor ons genomen (ruim 3 uur) en goed voor ons gezorgd met hapjes en drankjes. Ook nog kunnen onderhandelen over de prijs. Uiteindelijk een hele mooie keuken uitgekozen en met een goed gevoel naar huis gegaan! We hebben de negatieve reviews ook zeker gelezen, maar vooralsnog niets aan te merken op Eigenhuis. Nu afwachten tot de keuken is geplaatst om een eindoordeel te kunnen geven!

Zeer goed advies. Klantvriendelijk en klantgeicht

Gastvrij. Laat klant zelf kiezen. Geen opdringerij. Goed advies

De keuken van onze dromen uitgezocht

Erg goed geholpen bij eigen huis keukens houten. Deskundig personeel die je helpen bij het maken van keuzes. Wij hebben onze droomkeuken ontworpen samen met Sander!

Heel fijn gesprek gehad!!

Het uitzoeken van de keuken duurde langer dan verwacht (zo'n 5 uur), maar was zeer de moeite waard!!

Geweldig geholpen en meegedacht met het onwerp van onze nieuwe keuken

Vriendelijke verkopers die meedenken bij het indelen en ontwerpen van onze nieuwe keuken. Goed advies bij het kiezen van de juiste apparatuur en materialen. De verkopers gaan mee in de ideeën / wensen over de keuken die jezelf hebt maar geven ook eerlijk aan wanneer ze het ergens niet mee eens aan en komen met alternatieven. Hierdoor voelen wij ons gehoord en geholpen! Fijne partij!

Gewoon goed

Werd prettig geholpen, bijna alles was mogelijk. ze hebben alle tijd ook al kom je meerdere keren terug.

Bijzonder.

Wij hadden eind december 2019 een afspraak met Timo in Houten. Tekening van ons appartement meegenomen en vandaar uit gaan werken. Een concept plan op papier gezet van een keuken met daarin de nodige apparatuur verwerkt. Deze mijnheer Timo hebben wij ervaren als een zeer deskundige adviseur en heeft alles uit de kast gehaald en daarbij voorbeelden in de showroom laten zien van hetgeen was getekend in het concept. Niets was hem teveel en wij zijn naar huis gegaan om na te denken over het concept plan. Mogen altijd weer een afspraak met hem maken als er nog iets moest worden aangepast. Inmiddels zijn er wat ideeën ontstaan waarvoor wij een nieuwe afspraak gaan maken om te kijken of onze ideeën mogelijk kunnen worden gerealiseerd.

Geweldig!

Complimenten! Wij gingen met een heel goed gevoel naar huis! Wat een goede begeleiding en in de showroom kan je goed de voorbeelden zien.

Denkt mee met de klant voor zijn ideale keuken

Na al eerder bij Eigen Huis keukens een keuken te hebben aangeschaft zijn we voor onze nieuwe woning weer teruggekeerd. En daarin hebben ze ons niet teleurgesteld.Ricardo van Eigen Huis keukens in Hoofddorp heeft ons op een zeer positieve wijze begeleid naar de keuken van onze nieuwe woning. Met alle geduld begeleidde hij ons binnen de mogelijkheden van onze ruimte waarin de keuken geplaatst moest worden. Allerlei scenario's passeerden de revue tot we uiteindelijk tot de meest praktische oplossing kwamen. Tijdens het gehele proces ( twee bijeenkomsten van 2 a 3 uur) hadden we totaal niet het gevoel dat er druk op ons uitgeoefend werd om snel te beslissen. Chapeau voor Ricardo

Goede indruk

Wij hebben een goede indruk bij de aankoop van onze keuken. Goed advies van Timo. Hij luistert goed naar de wensen en het was gezellig.

Meedenkend, helder en transparant.

Meedenkend ervaren personeel dat bereidwillig is om een stapje extra te doen.

Eerlijkheid en out of the box meedenken!

Michiel heeft onze droomkeuken met ons samengesteld. Hij was hier oprecht en open bij en heeft onze wensen in een betaalbare keuken samengesteld. Lekkere koffie en gezelligheid hoorde daar ook bij. Bedankt!

uitstekend geholpen

goede uitleg en uitstekend geholpen.

super geholpen

we heel goed en prettig geholpen met veel keuze en goede informatie super

Verkoper luistert goed naar de klant en komt met relevante aanvullingen die er toe doen.

Op een prettige en zeer persoonlijke manier geholpen. Er wordt veel tijd voor genomen en goed geluisterd naar mijn wensen. en daarnaast ook relevante aanvullingen van de kant van de verkoper. Het was een zeer prettig gesprek en ik ging na aankoop dan ook voldaan naar huis.

Uitstekend geholpen door vakkundig advies!

De klant vriendelijkheid en het vakkundige advies en voor een prachtige keuken voor een keurige prijs maakt het dat we uw bedrijf zullen aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

Heerlijke ervaring hoe het ook kan!!

Super goed geholpen en goed overleg van wat er allemaal mogelijk is. Nu een keuken waar je van zegt daar is over na gedacht.

Waar wacht u op?

“De ketting is zo sterk als haar zwakste schakel.” En bij Eigenhuiskeukens hebben wij die zwakke schakel niet aangetroffen. Wij zijn zelfs laaiend enthousiast over het eindresultaat: een stralende keuken in ons nieuw appartement. Precies zoals we dat voor ogen hadden bij het bestellen ervan. Maar dat niet alleen. Natuurlijk, het eindresultaat geldt, maar nog enthousiaster zijn wij over het proces ernaartoe. Al onze contacten met Eigenhuiskeukens in Amersfoort, van de receptiemedewerkster, de verkoper en zijn leidinggevende, de inmeter, planner, plaatsing monteurs en servicemedewerker hebben ons in positieve zin versteld doen staan. Wij hadden de nodige negatieve reviews heus wel gelezen. En toch zijn wij na ons eerste bezoek, vol vertrouwen de winkel in Amersfoort uitgestapt. Wij raden Eigenhuiskeukens aan bij onze familie en vrienden. Het team doet wat het belooft. Waar wacht u op?