Goed meedenken

Tot nu toe geweldig

Leuke klantvriendelijke ontvangst bij binnenkomst, op de afgesproken tijd kwam Mireille ons halen en kregen we eerst een kopje koffie. We hebben vanuit de bouw de standaard keuken losgelaten en zijn opnieuw begonnen te bouwen en ook onze wensen qua apparatuur werd geïnventariseerd. Daarna een rondje door de winkel voor kleur kastjes en blad keuze, ook de apparatuur kwam hier aan bod. Vier uur later waren we al helemaal klaar en moest er qua werkhoogte nog door ons nagedacht/ gemeten worden, daar komen we nog op terug. Mireille heeft met ons meegedacht, was geduldig, is vriendelijk en heeft verstand van zaken, bedankt daarvoor. Ook de prijs paste binnen ons budget en we kregen nog een mooi kookboek mee. Nu nog even geduld, hij wordt pas in 2022 geplaatst.

Wordt goed meegedacht

Het kopen van een keuken is een lastig proces. Wat we erg fijn vonden toen we bij Eigenhuis Keukens in Houten kwamen dat er goed met ons werd meegedacht door Rogier. Hij luisterde steeds goed naar onze wensen zonder druk uit te oefenen, heeft veel opstellingen voor ons gemaakt, wat ons erg heeft geholpen in het keuzeproces.

Heel vriendelijk geholpen, veel expertise.

We werden vriendelijk ontvangen, na een rondje gelopen te hebben hielp Lusette ons met het realiseren van de keuken, we wisten al welke opzet we wilden, echter nog niet echt de kleuren en indeling.

Klantvriendelijk, meedenken en kennis van zaken!

Contact zeer plezierig verlopen, veel kennis van zaken en ook meedenken in oplossingen.

Prima geholpen

Deskundigheid is goed, advies is ontwerp van keuze komt vooral op jezelf aan. Iets meer creativiteit in ontwerp en het is een 10.

Fantastisch geholpen en goede adviezen gekregen

Zeer klantvriendelijk en oprecht goed meegedacht met ons.

wat een waardeloze tent

Keuken is op tijd geleverd. Bij installatie zat de afzuiger er verkeerd om in (??), deed de inductieplaat het niet en was de verkeerde magnetron geleverd. Voor de inductieplaat werd een nieuwe afspraak gemaakt. Na een week wachten kwamen monteurs van AEG en hadden niet de juiste onderdelen bij zich. Nu weer een week later zouden ze er tussen 8-10 zijn, maar niemand gekomen. Eigen huis inmiddels 4 keer gebeld en zij zouden gaan nabellen en ons informeren. Dag is bijna voorbij en niets gehoord. Monteur die de afzuigkap kwam omdraaien is onverricht vertrokken omdat karwei met 2 man gedaan moest worden. Weer 2 weken wachten... Magnetron is wel gewisseld (stonden in eens voor deur).. Kortom ergernis ten top en ben benieuwd wanneer we kunnen koken...

Zeer behulpzaam en gezellig gesprek

Wij hadden gelijk een goede klik met onze adviseur Michel. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd en rekening gehouden met onze voorkeuren. Ook het deel van het gesprek waar je bij de meeste verkopers een naar gevoel bij krijgt (prijs) ging hier erg gemoedelijk. Een echte aanrader

Een keuken boven mijn verwachting, top!

De betrokkenheid en het uitgebreid de tijd nemen van de medewerker voor het ontwerpen van de keuken was verrassend en het eindoordeel was boven mijn verwachting.

Goed, geduldig en deskundig geholpen!

Bij de vestiging in Amersfoort wisten wij al snel dat wij voor onze keuken in onze nieuw te bouwen woning zouden slagen. Drie gesprekken met Lars waarin ons niets werd opgedrongen. Onze eigen ideeën werden vakkundig besproken en samen kwamen we tot een hele mooie keuken waar we straks vast veel plezier van gaan hebben.

Maatwerk leveren.

Als je klantgericht wilt werken, moet je naar klanten en hun wensen luisteren. Maatwerk kun je alleen maar leveren als je weet wat er ter plekke nodig is.

Een feestje om hier je nieuwe keuken uit te mogen zoeken!

Mooie keukens, vriendelijke ontvangst, heerlijke koffie met iets lekkers en een verkoper die goed met je meedenkt en alle tijd voor je neemt.

Professioneel!

Eigen Huis Keukens zit aangesloten bij een bouwproject waar wij ons huis hebben gekocht. Alle communicatie werd door hen gedaan, de afmetingen stonden klaar in het systeem bij aankomst en de kwaliteit is erg goed. Binnen 2 uur zagen we digitaal hoe de keuken eruit zou zien met de door ons gekozen marerialen. 0 zorgen en een goede keuken. Dank!!

Fijne open gesprekken en goed advies

We hebben een keuken gekocht die voortbouwt op de basiskeuken van het nieuwbouwproject. Onze eigen wensen hebben we daar goed in kunnen meenemen, zowel qua indeling van de kasten als apparatuur. Alleen op de eerste offerte hebben we vrij lang moeten wachten (2,5 week), daarna ging de communicatie beter en sneller.

Wat ik verwacht van een dergelijke gesprek heb ik ook zo ontvangen vandaar beoordeling goed

Zeer prettig geholpen en goed voorgelicht

Er is ruim de tijd genomen om ons helpen

Super advies met deskundig personeel

Goed geholpen bij Eigenhuis Keukens. Er wordt goed mee gedacht en het personeel is zeer deskundig. Er hangt een ontspannen sfeer en er wordt geen druk gelegd op verkoop.

Deskundig & prettig

Wij hebben in Houten onze keuken aangeschaft en hadden Timo Koning als adviseur. Timo straalt authenticiteit uit en heeft ons deskundig en met veel geduld door t keuzeproces geholpen. Hij nam alle tijd en we hebben zeer prettige advies gesprekken gehad met een zeer persoonlijke benadering. Heel benieuwd hoe de keuken er live uit gaan zien. Jordi en Sibel

Bijzonder goed geholpen en prima prijs

We zijn eerst langs een aantal keukenwinkels geweest en ook offertes laten uitbrengen. Heel wisselende ervaringen gehad. Uiteindelijk kwamen we met Petra Haans iemand tegen, die niet alleen onze wensen perfect kon invullen, maar ook meer dan dat. Aan alle aspecten werd gedacht, waar we zelf nog niet aan hadden gedacht, en dat ruim onder de prijs van de beste offerte die we hadden. We waren, en zijn aangenaam verrast! Geen vervelende verkooptechnieken, gewoon heel duidelijk. Keuken komt pas in 2022 vanwege nieuwbouw, maar verwacht zeker dat dat helemaal goed komt!

Een zeer goede ervaring

Het onthaal was warm en vriendelijk. De professionaliteit van iedereen en het advies en de voorlichting waren top. Het ontbrak ons werkelijk aan niets; zelfs voor lunch werd gezorgd. De keuken is nog niet geplaatst, maar we gaan er van uit dat dit helemaal goed komt.

Super geholpen

Goed geholpen . Meedenken tips geven Aardig en vakkundig

Klantvriendelijk

Fijn geholpen, goed advies

Deskundig advies en een royale keuze.

Vriendelijk geholpen.

Uitstekend geholpen.

Heel goed geholpen! Uiteindelijk onze droom keuken besteld.