Keuken gekocht zonder gedoe!

Wat een fijne gesprekken met Ricardo van Eigenhuis Keukens in Hoofddorp. Goede uitleg, vriendelijke benadering, en voor mij heel belangrijk: geen gepush. Nou eens geen keukenverkoper die probeert de duurste keuken met de duurste accessoires te verkopen, die met de baas gaat overleggen voor een 'uniek aanbod' of die de offerte voor mijn neus verscheurt (ik heb echt van alles meegemaakt). Gewoon normale gesprekken waar mijn wensen centraal stonden. Ik zag er als een berg tegenop, maar ben helemaal tevreden nu!

Geweldige dienstverlening

Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Eigenhuis. Wederom uitstekend geholpen en geadviseerd! Een aanrader.

Vriendelijk, deskundig en meedenkend

Raymond is een deskundige adviseur die niet probeert om additionele apparaten oid probeert op te dringen, maar wel goed inspeelt op de wensen en mogelijkheden binnen het opgegeven budget. De vrijdagmiddag, er wordt ruim de tijd genomen, was een middag well spent om de keuken die je wilt samen te stellen.

Prettig geholpen

Er werd goed meegedacht en geadviseerd met het uitzoeken en samenstellen van de keuken.

Zijn heel prettig geholpen

Dacht echt met ons mee

Goede ervaring

Hier mijn nieuwe keuken gekocht en heel tevreden over de uitkomst.

Een feestje van het begin tot het eind!

Inmiddels is dit onze 3e keuken bij Eigenhuis. Elke keer weer wordt er uitgebreid meegedacht en geadviseerd, wat wordt vertaald in een duidelijke tekening. De mogelijkheden qua materialen en kasten zijn enorm. Wij hebben er weer zin in en kijken uit naar het moment dat de keuken er staat.

Prettig succesvol contact.

Voor ons nieuwe huis in 2 uur tijd een mooie keuken gekocht bij Eigen Huis Keukens voor een leuke schappelijke prijs. Zeer vriendelijke medewerker die goed op de hoogte was van de mogelijkheden.

Goed geholpen

We waren zelf al goed voorbereid en wisten wat we precies wilden. We werden goed geholpen en zijn tot een goede prijs kunnen komen.

Prima geholpen

We zijn prima geholpen. Ze dachten goed mee en we hebben een mooie keuken uitgekozen.

Bij binnenkomst hadden we gelijk een goede indruk

Het was klantvriendelijk en werden op deskundig wijze geadviseerd

Deskundig en persoonlijk advies

Medewerker verkoopt de keuken alsof ze zelf een keuken gaat kopen. Geeft ons advies waar wij wat aan hebben. Een kookplaat op de hoek? Denk dan aan de handvatten die uitsteken etc.. ze denken over alles mee. Daarnaast is de keuken keurig netjes afgewerkt en laten ze ook de verschillen in afwerking zien

Goed geholpen en advies

Prijs kwaliteit goed keurige zaak vriendelijke verkoper lekkere koffie verkoper neemt uitgebreid de tijd

super klantvriendelijk

heel vakkundig geholpen

Verschrikkelijk

De begeleiding in de showroom was prima, maar daarna kregen we de hele tijd geen reacties op onze mailtjes, werden afspraken last minute afgezet. Werd er apparatuur belooft, maar niet geleverd. Na 2,5 maand wachten, 20 telefoontjes, 40 emails, is de keuken nog steeds niet compleet!

Prettig, professioneel en een goede prijs

Michel heeft ons door het hele proces op een zeer prettige en professionele manier begeleid en geadviseerd. Uiteindelijk hebben we de keuken die we wilden voor een mooie prijs.

Prima vakkundig advies door keuken-architect Timo

Timo begrijpt snel waar de voorkeuren naar uitgaan en komt met passende mogelijkheden om je droomkeuken samen te stellen. Ook onze zoon en dochter zijn geslaagd bij Eigen Huis Keukens in Houten. Wij zijn erg benieuwd hoe onze keuken uiteindelijk in ons nieuwe huis zal staan. Wij zijn hoopvol gestemd dat het een parel van een keuken wordt.

Great shopping experience!

So far I only purchased the kitchen for my new house, so I can say that the experience of shopping and getting help making decisions was great! I only have one small negative feedback - when I called to make an appointment, I very respectfully asked if I could speak English as I am new to NL and still learning. I was met with a very grumpy response that since we are in NL we are speaking Dutch and was told to call another number, which ended up being incomplete. I decided not to let this experience deter me from making an appointment on the website and from then it was all positive!

• Would you recommend us? Yes

Voor je droom keuken, ben je hier aan het juiste adres.

Ben zelf geholpen door Mark de Zoete, We zijn goed geholpen, en gerustgesteld dat zij ook echt alles doen als je bij hun de keuken koopt. denk aan dat zij contact opnemen met de aannemer. kijken of alles goed verloopt, en uiteindelijk dat alles goed naast wenst wordt uitgevoerd. Mark luistert goed naar wat jij wilt in je keuken, en let goed op de kleinste details. zodat je keuken niet alleen mooi wordt, maar PERFECT wordt. Dank jullie wel,

Sceptisch ging ik erin, kwam er met een keuken uit.

Normaal gesproken ben ik vrij sceptisch over keukenboeren en de manier waarop zij te werk gaan. Maar bij Eigenhuis keukens Capelle a/d Ijssel ben ik omgeslagen. Zeer prettige ervaring gehad met Mark. Hij heeft verstand van zijn product en de mogelijkheden. Mark denkt niet in problemen maar in oplossingen. Niks is te gek! Bedankt voor onze prachtige keuken.

Goed geholpen door Riccardo

We hebben een mooie keuken met extra opties uitgezocht voor een nette prijs. Riccardo (verkoper) was erg geduldig en heeft ons goed geadviseerd.

prima geholpen

Heel fijn zoals Dave ons door de 'keuzestress' heeft geleid. We zijn nu al heel blij met onze toekomstige keuken!

Gewoon slecht !!!

Niemand kan er wat aan doen als, apparatuur niet op tijd komt, maar klanten wel laten betalen en niet informeren dat hoort wel bij de verkoper. Buiten dat er een onafgemaakte keuken werd afgeleverd waar jezelf de apparatuur moest aansluiten en de planken in de kasten moet leggen. Als ze wat kunnen verkopen weten ze je te vinden, maar als het om service gaat zijn ze niet thuis.

Snelle service en mooi resultaat!

Ik werd geholpen door Leonie, een interieur ontwerpster met oog voor details en een enorme snelheid. Heel tevreden voor de service.

Prima begeleiding; volop tijd met mooi resultaat tot gevolg

Ontvangst was prettig. Na de keuze voor een indeling werden alle opties, materialen en uitvoering nauwgezet doorgenomen. Mijn uiteindelijke keuze kreeg ik via tekeningen en een 3D-overzicht teruggeleverd, op basis waarvan ik in een tweede gesprek tot herindeling van de keuken ben overgegaan. Ook toen was er ruim tijd en 'meedenk'-initiatief vanuit de verkoper. Het 'versoberen' van de (hoeveelheid) apparatuur, om meer werkruimte te verkrijgen was totaal geen probleem, wat uiteindelijk leidde tot een prima ontwerp. Vooral dat laatste (niet de verkoop maximaliseren) heeft bij mij een prettige indruk gewekt.