perfect !

Zeer prettige besprekingen en goed advies.

• Vakmanschap

Klantvriendelijk, en goed geholpen.

onze ervaring is positief, klantvriendelijk. Het is fijn dat er voldoende tijd is voor de klant. Ook is het fijn dat je een vervolg afspraak kunt maken als iets niet duidelijk is en er wordt meegedacht.

• Vakmanschap

Geweldig geholpen door ervaren verkoper!

Wij zijn vandaag geslaagd met het uitzoeken van onze keuken voor ons nieuwbouwhuis. We hebben in totaal 2 afspraken gehad bij Satink en zijn daarbij ontzettend goed geholpen door verkoper Peter die al jaren ervaring heeft in keukens. Hij liet ons alle mogelijkheden en opties zien. Wij waren goed voorbereid en wisten al wel wat wel graag wilden, Peter heeft ons daarin nog verder geholpen om onze droomkeuken te realiseren. De keuken is nu uitgezocht en nog niet geplaatst maar wij hebben het vertrouwen dat dat zeker goed gaat komen.

• Vakmanschap

vakkundig geholpen met oog voor details

30 jaar geleden onze eerste keuken bij Satink gekocht, en nu weer bij Satink terecht gekomen. Mooie showroom waar je rustig rond kunt kijken. Tijdens het ontwerp van de keuken heeft Dennis Jansen oog voor alle details. We hebben een paar scenario's uitgeprobeerd en uiteindelijk bij het definitieve ontwerp uitgekomen. Een mooie keuken.

• Vakmanschap

Nemen de tijd, horen je wensen aan en geven goede adviezen

We hebben vorige week een keuken gekocht bij Satink in Zwolle. We werden geholpen bij het ontwerpen van onze keuken door Tina. Zij liet ons eerst onze ideeën en wensen uitspreken. Vervolgens liet Tina ons in de showroom de verschillende mogelijkheden zien. Dit maakte dat wij ook zagen dat we soms beter voor iets anders konden kiezen als dat wij eerst voor ogen hadden. Tina heeft voor ons alles duidelijk op papier gezet en daarna een 3D ontwerp gemaakt met daarbij het kostenplaatje. De prijs viel ons mee en kwam ruim binnen ons budget. Super bedankt voor het inzicht geven in onze keuzes en de goede tips en begeleiding Tina. We kijken uit naar de dag dat de keuken in ons huis staat, maar eerst nog een hoop werk verzetten. We hebben er het volste vertrouwen in dat het goed komt.

• Vakmanschap

Een fijn bedrijf met ter zake kundige mensen

Een hele fijne ervaring met het ontwerp en prijs/ kwaliteit.

Deskundig en meedenkend.

We werden vriendelijk ontvangen door dhr. Jay Koster. Hij luisterde aandachtig naar onze wensen en hielp ons heel betrokken bij het maken van onze keus. Daarna nam hij alle tijd om alle details rond de aankoop met ons door te nemen. Hulde voor zoveel deskundigheid en klantvriendelijkheid.

• Vakmanschap

Wij zijn geweldig geholpen!

Voor een investering als een keuken wil je graag de tijd nemen. Bij Satink Keukens Zwolle kregen wij die ruimte en zijn wij op een hele prettige wijze meegenomen in het keuzeproces. Adviseur Jay Koster is een uitstekend vakman en heeft ons goed geholpen de juiste keuzes te maken. Een echte aanrader wat ons betreft!

geweldig geholpen

We zijn tot op heden prima tevreden met de behandeling bij Satink keukens. let wel de keuken is nog niet geplaatst, We waren blij verrast door de kennis van de verkoper in ons geval Dennis. Ook het laten zien van alle mogelijkheden in de grote showroom hielp daarbij. De installatie tekenig was ook binnen enkele dage in ons bezit, dus tot nu toe niets dan lof.

Topbedrijf met Topadviseur

Zeer positieve ervaring gehad bij Satink. De adviseur is uitermate vakkundig en weet waar hij over praat. Ook beslist niet het type van “gladde verkoper” maar iemand die met je meedenkt.

Goed geholpen , zeer deskundig Advies

we hadden een nieuwe keuken nodig voor onze woonboerderij, we zijn door Jan geholpen , hij heeft super meegedacht om om een tussenweg te vinden tussen modern en landelijk , nou dat is gelukt. we zijn er super blij mee, Jan Bedankt.

• Vakmanschap

Heel fijn geholpen door vriendelijke medewerkers

Wij zijn zeer tevreden over de duidelijke uitleg die wij kregen. Er werd met ons meegedacht, zodat wij de juiste beslissingen konden nemen.

• Vakmanschap

Super professionele begeleiding en enorme keuzemogelijkheid

Zeer goed geholpen.

Prachtige winkel. Goede advisering. Keuken gekocht.

• Vakmanschap

Heel goed en vriendelijk geholpen.

Vanaf het begin van het proces van het maken van de vele keuzes goed geholpen door mevr. Eenkhoorn. Steeds vol geduld als er toch nog iets veranderd moest. Ook de baliemedewerksters zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Vakmanschap

Mooie showroom , en een deskundig advies .

Mooie showroom, en een deskundig advies.

Voelde ons gehoord

Snel, prettig en accuraat.

• Vakmanschap

Goed geholpen en van een goede adviezen voorzien

• Vakmanschap

wij zijn goed geholpen en zijn zeer tevreden.

we zijn perfect geholpen door verkoper Dennis. er is veel aandacht en tijd aan ons besteed. er werd meegedacht en snel gereageerd.

uitstekend

Ik ben uitstekend geholpen. Op voorhand kwam ik de winkel binnen met een ontwerp. De adviseur Jay had voor mij niet lang nodig om met een efficiënter ontwerp te komen die veel beter bij de woning zou passen. Ik vond het fijn dat er met mij werd meegedacht in praktische overwegingen. Dit heeft er ook voor gezorgd dat ik binnen 24 uur om was. Uiteindelijk had ik het geluk hier een adviseur te hebben getroffen die meedacht met mijn wensen en niet pusherig overkwam.

• Vakmanschap

Prachtige keuken, maar tjee....het duurt wel even en vergt heel veel geduld..

Wij zijn uiteindelijk ontzettend blij met onze nieuwe keuken, want echt, ze verkopen prachtige keukens. Maar de weg ernaar toe was lang en hobbelig. Zo werd, zonder waarschuwing vooraf, b.v. ons fornuis niet met de rest meegeleverd. We weten dat we in een tijd leven waarin leveringen niet vanzelfsprekend zijn, maar wij hadden het ook prima gevonden te wachten met plaatsen tot de keuken compleet te leveren zou zijn. Nu kwamen we erachter op moment van leveren, terwijl onze oude kookplaat al weg was. Gelukkig kwamen ze met een noodoplossing, maar daar moesten wel wat telefoontjes voor gepleegd worden. En wel alles vooraf betaald, want dat moet! Het grote probleem, zo hebben wij gemerkt, is dat Satink de verkoop doet, maar alles daarna, service en montage, gebeurt door Eigenhuiskeukens en de communicatie laat vreselijk te wensen over. Mailtjes stuur je altijd naar de verkeerde, of naar beide en worden niet gelezen. Zo hebben wij 6 maanden lang gepraat over het vervangen van de Smetplint (boven aanrecht), om dat uiteindelijk na 6 maanden een nieuwe plint (onder aanrecht) te krijgen. Het euvel zit erin dat er niemand komt kijken, wat is nodig, en die dat zorgt dat dat gebeurt. Monteurs kunnen meldingen maken, maar mogen niets regelen, niets toezeggen. Dus heeft het 11 maanden geduurd, voordat alles zat zoals het moest, inclusief een drie maal opnieuw bestelde lade ( telkens fout besteld omdat dus, niemand komt kijken wat er echt nodig is en de dames van de service afdeling het niet snappen). Maar goed, hij staat nu compleet en is prachtig. De service is in die zin perfect, ze zorgen echt dat het goed komt, maar het had veel sneller gekund. En dat voor een eenvoudig keukenblok. Wat kwaliteit betreft: van harte aanbevolen, wat service betreft: ja aanbevolen want ze zorgen er uiteindelijk voor dat het goed komt, maar overall: denk er nog even over. Dit is niet zoals je wilt dat het gaat.

Geweldige kopers ervaring

Hoewel de bouw van mijn appartement nog een tijdje duurt, was de verkoopster goed op de hoogte van het project. Verder had ze heel snel door wat mijn wensen waren en speelde daar goed op in. Dankzij de enorme showroom met verschillende opstellingen was er voldoende te zien om uiteindelijk een goede beslissing te nemen.

• Vakmanschap N.v.t.

Top verkoper die Peter!!

Uitstekende service, Uitstekend advies!!

• Vakmanschap

Zeer veel tijd voor ons genomen en goed geholpen

Fred heeft heel veel tijd genomen om ons te helpen met het samenstellen van de keuken voor ons nieuwbouwhuis. Hij heeft goed meegedacht met ons wensen en eisen en ook om te kijken hoe dit binnen het binnen het beoogde budget zou passen.

Heel goed zaken doen.

Heel fijn zaken doen. Duidelijk en onderbouwd advies. Goede communicatie! Vriendeliik en adviserend Hartelijke Groet, Gerrie van der Klogt