Heel goed geholpen met duidelijke en nette communicatie

Ik kwam bij satink keukens om te orienteren op een keuken. Terwijl ik geen afspraak had werd ik toch goed geholpen. De mensen die er werken communiseren heel netjes en duidelijk. De man die mij geholpen heeft had heel veel kennis van zaken wat heel prettig was en zeker meegeholpen heeft aan het feit dat ik mijn keuken bij satink aangeschaft heb

• Vakmanschap

Prima persoonlijke benadering zonder op te dringenw

Met goed gevoel voor en achteraf bij Satink.

• Vakmanschap

Kundig, professioneel en gezellig begeleid bij aankoop keuken

Goed geïnformeerd door Dennis, die ons op een zeer plezierige wijze heeft geholpen. Alle verzoeken van ons werden vlot beantwoord.

Prima, deskundig advies door Dennis

Samen met Dennis en mijn vrouw een prachtig keukenplan ontwikkeld. Zijn er erg blij mee.

Zeer prettig

Wij hebben afgelopen maand een keuken gekocht bij Tina. Erg fijn. Goed geholpen. Nam de tijd en stuurde ons waar het nodig was. Bedankt!

• Vakmanschap N.v.t.

de medewerker heeft ons op een ontspannen en deskundige wijze geadviseerd.

Na een gastvrije ontvangst nam hij alle tijd om de verschillende mogelijkheden te laten zien en hij deed dat op een bijzonder aangename manier, met gevoel voor humor. Het heeft ons tijdens de beide afspraken aan niets ontbroken. De vijf sterren zijn ruim verdiend.

Goede persoonlijke service

Wij hebben goede persoonlijke service gekregen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. Ze namen de tijd voor je en luisterde goed naar onze wensen. Bij het tweede bezoek waren onze wensen zo goed uitgewerkt en voorbereid dat we meteen akkoord gingen.

Uitstekend geholpen door Riankaa

Vandaag na 30 jaar onze 2e keuken gekocht bij Satink te Zwolle. We zijn heel prettig geholpen door Rianka. Ze nam iedere keer de tijd om onze nieuwe keuken en bijkeuken vorm te geven. Alles is bespreekbaar en er werd goed meegedacht en opties aangeboden waar wij niet zo snel aan gedacht hadden. We hebben een mooie keuken/bijkeuken samengesteld waarbij we geen consessies hebben hoeven doen in materiaal en apparatuur voor een zeer scherpe prijs. Het duurt nog even voordat de keuken geplaatst gaat worden,we kijken er enorm naar uit

Uitstekend geholpen

Zijn zeer vriendelijk ontvangen , we waren er tegen de lunchtijd en er werd ons een heerlijk kopje soep met wat broodjes aangeboden ! Daarna werd ons gevraagd Rianka of er een stagiaire mee mocht lopen , daar hadden we geen problemen mee , dus kon onze ronde beginnen ! We werden zeer goed geholpen , relaxt en alles werd super uitgelegd ! Uiteindelijk hebben we onze prachtige keuken samengesteld en zijn er super blij mee ! Dankjewel Rianka en Kelly .

Geweldige ervaring

Prettige ontvangst en deskundige ondersteuning door Jan van der Kolk bij het kiezen van diverse elementen en apparatuur van onze keuken.

Uitstekend!

Wij zijn bij Satink keukens goed geinformeert. Fijn personeel. Luisteren goed naar je wensen en denken mee. Kortom super bedrijf!

• Vakmanschap

Zeer plezierig geholpen door Peter.

Prachtige showroom met veel SieMatic keukens. Peter heeft ons fantastisch geholpen en dus met heel veel plezier hier een keuken gekocht.

• Vakmanschap

zeer prettig in omgang en eerlijke gesprekken

Eerst goed geluisterd naar onze wensen, vervolgens diverse opties/keuzes besproken. Voldoende tijd en aandacht.

• Vakmanschap

Plezierige gesprekken en meedenken met onze wensen

Er wordt aandacht en tijd besteed in de gesprekken over hoe de uiteindelijke keuken er uit komt te zien. Er wordt geen mening opgedrongen, maar voldoende gelegenheid om erover na te denken en als klant om besluiten te nemen.

Oprecht, eerlijk en meedenkend

Wij hebben onlangs een mooie keuken bij Satink Zwolle gekocht. Onze adviseur Jay dacht goed met ons mee, gaf eerlijke voor -en nadelen van bepaalde keuzes en dacht ook creatief mee met mogelijkheden waar wij zelf nog niet eens aan hadden gedacht. Geen " gladde praatjes" en je weet echt waar je aan toe bent. Wij zijn zelf via vrienden bij Satink terecht gekomen en hebben, ook na bezoeken van andere keukenbedrijven, toch gekozen voor Satink en Jay zijn goede advies. Wij zijn erg tevreden en raden Satink zeker aan!

Erg goed geholpen.

Rianka was meedenkend en kwam met meerdere suggesties.

Fantastisch.

Wij zijn tweemaal in de showroom geweest. We zijn geweldig geholpen door Peter van der Meulen. Hij heeft meegedacht en hele goede tips gegeven, die wijzelf niet hadden kunnen bedenken. Een vakman, die zonder, dat hij opdringerig was, ons zeer goed en uitgebreid geholpen heeft met het uitzoeken van onze keuken. Bedankt Peter.

• Vakmanschap

Uitstekend advies en vriendelijke service.

Onlangs hebben wij een prachtige keuken gekocht bij Satink Keukens in Zwolle. We zijn daar geholpen door Tina Eenkhoorn en zij heeft ons uitstekend geadviseerd! Ze ging uitgebreid in op de mogelijkheden en gaf duidelijke informatie over elk aspect van de keuken. Tina bleef altijd vriendelijk en geduldig, ook toen we terugkwamen om dingen te veranderen. Ze maakte echt tijd voor ons en zorgde ervoor dat we ons altijd welkom voelden. Over enige tijd zal onze keuken worden geplaatst en wij kijken er enorm naar uit! Hartelijk bedankt Tina!

Fantastische ervaring

Als je op zoek bent naar een keuken dan zeker bij Satink gaan kijken. Niet alleen prachtige keukens daar, ook fantastische personeel die meedenken en de tijd voor je nemen. En.....lekkere koffie. Wij zijn fantastische geholpen door Dennis.

Boven onze verwachting

Heel goed geholpen

Gemakkelijke omgang met de verkoper Jan van de Kolk

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen door Jan van de Kolk. Mvg Evert en Jenny

Goed advies gekregen

We zijn prettig geholpen niet opdringerig maar met echt goede tips waar we erg blij mee waren een verkoper die zich inleefde in de mogelijkheden die er waren en daar ons op attendeerde

Zonder afspraak perfect geholpen

Ben nu 2x zonder afspraak binnengelopen om te kijken of er wat tussenstond wat ik mooi vond. Ik kwam en zag en wist mijn keuze. Na even wachten ben ik perfect te woord gestaan en verder geholpen.

• Vakmanschap

Zonder consessies binnen budget gebleven

We zijn uitstekend geadviseerd door Tina Eenkhoorn, ze luisterde goed naar onze wensen, heeft ons verschillende opties laten zien in de uitgebreide showroom. Uiteindelijk hebben we een hele mooie keuken samengesteld waarbij we geen consessies hebben hoeven doen in materiaal en apparatuur en hebben we voor een zeer scherpe prijs opdracht gegeven. We hadden al eerder rustig in de showroom rondgekeken waarbij we niet “lastig” werden gevallen door een opdringerige verkoper. We hebben vervolgens een afspraak gemaakt voor verder advies. Tina heeft ons geen moment het gevoel gegeven dat de koop doorgedrukt moest worden.

• Vakmanschap

Deskundig geadviseerd en heel prettig contact met de verkoper.

Afgelopen week een keuken bij u gekocht. We zijn uitgebreid en deskundig geadviseerd door uw verkoper Dennis bij wie we direct een goed gevoel hadden. Het was erg prettig om door hem geholpen te worden waarbij alle tijd voor ons nam.