Mooie locatie & toonzaal, ruime keuze in A-kwaliteit keukens, uitstekende expertise van de verkoper.

• Vakmanschap

Bij Satink druipt de ervaring in keukens er van af. Super

Zeer hulpvaardig en super meedenkend met ons als klant. Geen verkoop verhaal maar eerlijk en aan ons de keus latend. Geweldig bedrijf en een prachtige professionele showroom. Top dus

• Vakmanschap

Zeer vriendelijk en deskundig advies

Prettige ontvanst en vriendelijke verkoper. Begreep mijn wensen en wewaren binnen een uur rond met een keuken.

• Vakmanschap

We zijn heel erg tevreden met satink zwolle

We zijn erg blij met de keuken die we uitgekozen hebben bij satink. De showroom en personeel is fantastisch. We konden rustig door de showroom lopen en er liep meer dan genoeg personeel voor als je vragen hebt en je word vriendelijk en snel geholpen. Ik kan iedereen aanbevelen die een keuken zoekt om een kijkje te nemen bij satink zwolle

• Vakmanschap

Een bedrijf met medewerkers dat professionaliteit uitstraalt.

Een hele prettige ervaring, goed gesprek en duidelijk advies. Open en eerlijke verkoper die niet zijn eigen mening opdrong maar de klant liet kiezen. Toen we wegreden zeiden we tegen elkaar dat dit bedrijf en zijn medewerkers professionaliteit uitstralen. De prijs/kwaliteit verhouding deed ons besluiten om met Satink in zee te gaan.

Perfect geadviseerd

Zeer klantvriendelijk en adviserend. Oplossingsgericht. Uiteraard moet Siematic keuken nog geleverd worden, zodat ik nog enige reserve inbouw. Wel vertrouwen in dat dit goedkomt. Ik kom hier met de levering graag op terug.

• Vakmanschap

Prettig en vriendelijk geholpen bij uitzoeken en samenstellen keuken

x

• Vakmanschap

Prachtige keuken uitgezocht naar wens begeleid.

Het eindresultaat van onze keuken mag er zijn. Prijstechnisch scherp. Qua indeling met een unieke touche. CO2 neutraal geproduceerd. Dit alles met geduld en inzicht begeleid door Tina. Prachtige showroom.

Voortreffelijk

In een woord geweldig!!

Netjes geholpen, duidelijk advies

Wij zijn netjes geholpen, adviseur denkt goed mee.

• Vakmanschap

Goed geholpen en ze namen de tijd

Wij zijn goed geholpen met het uitkiezen van de keuken. Er werd mee gedacht en ze gaf ons het gevoel alle tijd te hebben.

Een succes

Wij dachten van buiten veel te dure zaak voor ons. naar alles uitgezocht bleek dus echt voor ieder wat wils in iedere prijsklassen hele goede service! Dus hier zeker goed geslaagd

• Vakmanschap

Het was een verrassend ontspannen ontmoeting.

Genoeg redenen om jullie bij anderen aan te bevelen.

• Vakmanschap

Veel rust en ruimte om tot een goede keuze te komen.

Een nieuwe keuken uitzoeken en erachter komen hoe je het precies wilt hebben, is best een dingetje. Je hebt veel om af te wegen. Zo kwamen we uiteindelijk tot een heel andere opstelling dan we eerst in onze gedachten hadden. Het was fijn dat er alle tijd en ruimte was om het proces zijn tijd te gunnen. En nu kijken we uit naar het Eindresultaat

Prettig, eerlijk, en budgetgericht

We kregen alle tijd om rustig rond te kijken naar de wensen en voorkeuren. Daarna per onderdeel de keuken uitgezocht. Van te voren het budget doorgegeven en daar is heel goed mee omgegaan. Mocht iets een duurdere keuze zijn werd dit gelijk aangegeven met ongeveer de prijs. Hierdoor was alles goed in te schatten. Er is goed rekening gehouden met mijn wensen en smaak. Uiteindelijk een prachtig keuken gekocht! Zeer prettig, rustige ervaring. Hij nam alle tijd voor ons, totaal geen haast erachter

• Vakmanschap

Heel goed geholpen met duidelijke en nette communicatie

Ik kwam bij satink keukens om te orienteren op een keuken. Terwijl ik geen afspraak had werd ik toch goed geholpen. De mensen die er werken communiseren heel netjes en duidelijk. De man die mij geholpen heeft had heel veel kennis van zaken wat heel prettig was en zeker meegeholpen heeft aan het feit dat ik mijn keuken bij satink aangeschaft heb

• Vakmanschap

Prima persoonlijke benadering zonder op te dringenw

Met goed gevoel voor en achteraf bij Satink.

• Vakmanschap

Kundig, professioneel en gezellig begeleid bij aankoop keuken

Goed geïnformeerd door Dennis, die ons op een zeer plezierige wijze heeft geholpen. Alle verzoeken van ons werden vlot beantwoord.

Prima, deskundig advies door Dennis

Samen met Dennis en mijn vrouw een prachtig keukenplan ontwikkeld. Zijn er erg blij mee.

Zeer prettig

Wij hebben afgelopen maand een keuken gekocht bij Tina. Erg fijn. Goed geholpen. Nam de tijd en stuurde ons waar het nodig was. Bedankt!

• Vakmanschap N.v.t.

de medewerker heeft ons op een ontspannen en deskundige wijze geadviseerd.

Na een gastvrije ontvangst nam hij alle tijd om de verschillende mogelijkheden te laten zien en hij deed dat op een bijzonder aangename manier, met gevoel voor humor. Het heeft ons tijdens de beide afspraken aan niets ontbroken. De vijf sterren zijn ruim verdiend.

Goede persoonlijke service

Wij hebben goede persoonlijke service gekregen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. Ze namen de tijd voor je en luisterde goed naar onze wensen. Bij het tweede bezoek waren onze wensen zo goed uitgewerkt en voorbereid dat we meteen akkoord gingen.

Uitstekend geholpen door Riankaa

Vandaag na 30 jaar onze 2e keuken gekocht bij Satink te Zwolle. We zijn heel prettig geholpen door Rianka. Ze nam iedere keer de tijd om onze nieuwe keuken en bijkeuken vorm te geven. Alles is bespreekbaar en er werd goed meegedacht en opties aangeboden waar wij niet zo snel aan gedacht hadden. We hebben een mooie keuken/bijkeuken samengesteld waarbij we geen consessies hebben hoeven doen in materiaal en apparatuur voor een zeer scherpe prijs. Het duurt nog even voordat de keuken geplaatst gaat worden,we kijken er enorm naar uit

Uitstekend geholpen

Zijn zeer vriendelijk ontvangen , we waren er tegen de lunchtijd en er werd ons een heerlijk kopje soep met wat broodjes aangeboden ! Daarna werd ons gevraagd Rianka of er een stagiaire mee mocht lopen , daar hadden we geen problemen mee , dus kon onze ronde beginnen ! We werden zeer goed geholpen , relaxt en alles werd super uitgelegd ! Uiteindelijk hebben we onze prachtige keuken samengesteld en zijn er super blij mee ! Dankjewel Rianka en Kelly .

Geweldige ervaring

Prettige ontvangst en deskundige ondersteuning door Jan van der Kolk bij het kiezen van diverse elementen en apparatuur van onze keuken.

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle