Fijne samenswerking en mooie keukens

x

Goed geholpen

Fred heeft ons goed geholpen met het bedenken van de indeling van de keuken. Hij heeft oog voor details en verstaat zijn vak goed. De showroom biedt voldoende voorbeelden om inspiratie op te doen.

Mijn droomkeuken gerealiseerd!!

Dankzij Eddy's professionele hulp, meedenken, humor en vooral ook geduld gaat het lukken om mijn droomkeuken te realiseren. Kan niet blijer zijn, zowel met de keuken als met de mensen van Satink!!

Topkeuken

8-6’20 is onze matzwarte keuken geplaatst en we zijn er superblij mee. Jan vd Kolk Verkoper bij Satink bedankt, klomp Sr & Jr bedankt voor de zeer nette plaatsing van onze keuken. Voorbereiding G.Dul & Leusink stuc. Zo moet een keuken verkocht en geplaatst worden. In 2️⃣woorden TOP BEDRIJF

Leuk en goed

We krijgen straks een super keuken!!!

Alle geduld en aandacht.

Heel fijn geholpen, alle tijd en aandacht voor ons. Professioneel personeel.

• Vakmanschap

Vakkundig en sociaal meedenkend.

Ontspannend op ons gemak gevoeld, voor een tweede keer een keuken gekocht bij Satink, dat spreekt voor zich. Prima zaak.

• Vakmanschap

Wij zijn erg goed en deskundig geholpen door Eddy. Dacht mee en veel opties waren mogelijk. Klein puntje; toen we de keuken uitgetekend hadden en we aankwamen bij het kostenplaatje en we in onderhandeling kwamen voelde het een beetje als een toneelstukje opvoeren. Eddy kwam met een prijs, waarop hij meteen korting gaf, zijn baas kwam met een tweede voorstel, waarop wij reageerde. Voor de laatste paar honderd euro verschil moest de baas van de baas of hoe het ook zat gebeld worden voor het definitieve plaatje. Ik kan mij niet voorstellen dat dit over zoveel schijven hoeft te gaan. Hierdoor verlieten we de zaak met een toch wel raar gevoel. Hoewel we super geholpen zijn en ook echt tevreden, had deze poppenkast naar mijn idee niet gehoeven.

• Vakmanschap

Prettige sfeer, maar het blijft een keukenzaak ;-)

Wij zijn tot op heden blij met de keuze voor Satink. We hopen dat de levering en montage ook naar wens zullen zijn.

Vriendelijke vakkundig

Zeer vriendelijke goed voorbereid Onze wens tot in details uitgewerkt

• Vakmanschap

Goede verkoper die goed mee denkt

Goed geholpen de verkoper heeft goed verstand van zaken en komt eerlijk over

• Vakmanschap

Wij hebben samen met Fred een prachtige keuken samengesteld die helemaal naar onze wens is. Hij dacht goed met ons mee en had veel kennis van zaken. Het gaf ons een heel goed gevoel.

• Vakmanschap

Alle aandacht voor onze wensen en zoeken naar mogelijkheden daarvoor.

samen het proces doorlopen van een nieuwe keuken willen aanschaffen naar uiteindelijk een keuken kopen die aan alle wensen voldoet. Meedenken met ons en de ruimte laten om te twijfelen, of met alternatieven komen. Kortom. We zijn zeer tevreden

• Vakmanschap N.v.t.

Uitstekend geholpen

We vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Er werd goed mee gedacht en goede adviezen gegeven.

Gewoon goed

Deskundigheid

Ruime keuze in een uitgebreide showroom. Wij werden geïnformeerd door een deskundig en plezierig medewerker die ruim de tijd nam voor alle mogelijkheden.

• Vakmanschap

Goed meedenkend zonder te pushen.

Goed meedenkend zonder te pushen. 3D ontwerp komt wat eenvoudig over. Dat ligt misschien meer aan het programma dan aan de adviseur.

• Vakmanschap

Mooi assortiment en een deskundig advies

Fred Zandbergen heeft ons uitstekend en deskundig geadviseerd. Resultaat een prachtige keuken!!

Werd prettig geholpen

Wij werden prettig geholpen en er werd mee gedacht.

• Vakmanschap

Perfect geholpen en duidelijke uitleg ondervonden tijdens uitzoeken keueken.

Jullie vragen ook naar advies/3D tekening. Helaas hebben wij die nog niet ontvangen deze zal ons nog toegezonden worden. Dus hier kunnen wij nog geen oordeel over geven. Het advies wat we hebben gehad was uitstekend.

• Showroom
  • Advies/ (3D)Ontwerp N.v.t.
  • Vakmanschap

Dienstverlening stopt zodra er is betaald

Een jaar geleden hebben wij een prachtige keuken gekocht bij Satink. De verkoop is ontzettend goed bij Satink. Ze staan je vriendelijk te woord en zoeken actief contact met je. Er is voldoende ruimte om vragen te stellen en er wordt echt tijd voor de klant gemaakt. Over dit stuk alleen maar lof. Onze keuken is in mei 2019 geplaatst. Ook de installatie verliep ontzettend goed en vakkundig (ondanks ziekte waardoor de plaatsing bijna niet doorging). Satink was meedenkend en heeft ervoor gezorgd dat de keuken alsnog geplaatst werd. Helaas is de keuken tijdens transport beschadigd geraakt. Hiervan hebben de installateurs een melding gemaakt en wij hebben hiervan zelf ook een melding gemaakt op dezelfde dag van plaatsing (inclusief foto's). Inmiddels zijn we 9 medewerkers van Satink en 11 maanden verder en is de keuken gedeeltelijk gerepareerd. Na veel aandringen is de eerste reparatie in december 2019 uitgevoerd (na herhaaldelijk bellen en mailen). Het keukenblad is tot op heden niet gerepareerd en zij hebben ons verzocht geduld te hebben. Inmiddels hebben wij al 11 maanden geduld. Aan de voorkant lukt het Satink goed om een keuken te verkopen, aan de achterkant (zodra alles betaald is) is het enorm lastig om van Satink een reactie te krijgen, laat staan geholpen te worden. Vandaag hebben wij een e-mail ontvangen dat de afhandeling langer gaat duren vanwege het Corona virus. We hebben al 11 maanden gewacht zonder een virus dus ik ben benieuwd hoe veel langer we nu moeten wachten..... Wordt vervolgd

• Vakmanschap

Zeer vriendelijke geduldige vakbekwame mensen

Na diverse keuken ’boeren’ gezien te hebben gingen we uiteindelijk (als laatste) naar Satink. Bij binnenkomst en aanzicht op de eerste keuken werden we helemaal blij. He He eindelijk de stijl / uitstraling zoals we voor ogen hadden. We hadden nl de moed al een beetje opgegeven. We kregen zelfs hele andere ideeen dan we zelf al hadden met alle opstellingen die aanwezig waren. Het is nu onze 4e keuken dus mogen wel zeggen dat we ‘ervaringsdeskundigen’ zijn ;-) Ondanks dat zijn we uitvoerig geholpen, niets was te veel zelfs na diverse wijzigingen. (Tja je kunt het maar 1x goed doen) Er wordt heel goed geluisterd naar wat de klant wil en omgezet naar de mogelijkheden. Zelfs de ‘Mark Rutte’ van Satink NL werd ingeschakeld om alles rond te krijgen. :-) We kunnen niet wachten dat de keuken geleverd wordt. Echte aanrader dus!

• Vakmanschap

Snel en goed en prima prijs kwaliteit verhouding

Super!!

Onze ervaring is dat we een top verkoper hadden aan Tina. Heel open en eerlijk. Onze droom keuken is gerealiseerd.

• Vakmanschap

We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen en geholpen.

Er wordt ruim de tijd genomen, goed meegedacht. Veel uitleg en geduld over alle keuzes die genomen moeten worden. De keuken in 3D zien is een grote meerwaarde. En we denken dat we een hele mooie keuken krijgen voor een goeie prijs!