Vriendelijk en vlot

Mijn ervaring met Satink is prettig, bij binnenkomst werd ik goed ontvangen en daarna professioneel geholpen met het samenstellen van de keuken

• Vakmanschap

Onze keuken gekocht bij Satink Zwolle en in een woord geweldig. Mega goed geholpen door Tina met vanalles. Elke vraag konden we stellen en we werden heel uitgebreid geholpen. Ook was er genoeg keus en kan je echt je keuken ontwerpen naar welke prijsklasse je in gedachten hebt. Ook met de lunch een heerlijk broodje en wat soep gekregen dus in 1 woord gewoon geweldig.

• Vakmanschap N.v.t.

Heel fijn gesprek en advies gehad van Satink Keukens

De medewerker van Satink Keukens heeft eerst met mij besproken wat ik precies zoek. Hierbij vooral geluisterd en op basis van mijn input het juiste advies kunnen geven opdat we samen de juiste keuken voor mij kunnen vinden.

• Vakmanschap

Zonder afspraak binnen gelopen geweldig geholpen.

De showroom ziet er ruim uit goede keus en straalt een welkom uit. We hadden geen afspraak gemaakt maar konden toch direct geholpen worden. Er werd ruim de tijd genomen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Ook de vervolgafspraak verliep naar wens. Fijn Personeel met humor en en glimlach. Hartelijk dank.

Prettig en professioneel

Duidelijke uitleg door de adviseur met prettige communicatie

Alle wensen vervuld

Onze adviseur Jay nam alle tijd om onze wensen te vertalen naar de uiteindelijke tekening. We zijn 4 x terug geweest om e.e.a. aan te passen en telkens had hij alle tijd voor ons. Hij begreep wat er anders moest in het kader van de nieuwbouwplannen waarbij Satink de projectleverancier is. Jay had de tekening en specificaties al in zijn computer.

• Vakmanschap

Dennis=prettig, persoonlijk, deskundig, professioneel. Satink=zeer aansprekende klantreis.

Het contact met Satink Zwolle kwam tot stand op advies van Van Norel Bouwbedrijf, dat de nieuwbouw van ons appartement binnen het Duo Nova-project gaat realiseren. Deze samenwerking werkt prima omdat Satink/Dennis het project kent en de lijnen met Van Norel kort zijn. Al bij een 1e oriëntatie had Dennis ons al "geschoten", waarna in een aantal prima gesprekken effectief naar het ontwerp van de uiteindelijke keuken en bijkeuken werd toegewerkt. Dit mbv een computer-programma dat je direct meeneemt, met om je heen diverse keuken- opstellingen om de "feel" te vergroten. Dennis is een adviseur pur sang; we hebben hem al bij vrienden met verbouwplannen aanbevolen. Chapeau, dus! We hebben alle vertrouwen in de concretisering van de vervolgstappen.

Prima advies!

Wij zijn zeer prettig geholpen bij Satink. Meedenkend, goed advies en tot een mooi resultaat gekomen.

• Vakmanschap

Mooie collectie en vriendelijke medewerkers

Wij zijn positief over Satink. Wij zijn hier terechtgekomen doordat zij een projectleverancier zijn van onze aannemer. Een nieuwe keuken met alles erop en eraan zijn keuzes, keuzes, keuzes, lastig dus. Maar Rianka, in ons geval, nam alle tijd voor ons en dacht goed mee. Ze is een kundige en vooral erg aardige medewerker. Wij zijn goed geslaagd en hebben geen druk ervaren om een beslissing te moeten nemen, fijn alles in goed overleg. De keuken wordt overigens pas over een kleine anderhalf jaar geplaatst dus daarna kunnen we pas definitief zeggen hoe het bevalt. Maar het aankoopproces was in elk geval veelbelovend.

top

goed, duidelijk, klantgericht geholpen geen verassingen, het eerlijke verhaal met voordelen en nadelen benoemt en niet alles hoeft/kan ontspannen gesprek, Jay heeft ons echt prima geholpen

• Vakmanschap

Mooie locatie & toonzaal, ruime keuze in A-kwaliteit keukens, uitstekende expertise van de verkoper.

• Vakmanschap

Bij Satink druipt de ervaring in keukens er van af. Super

Zeer hulpvaardig en super meedenkend met ons als klant. Geen verkoop verhaal maar eerlijk en aan ons de keus latend. Geweldig bedrijf en een prachtige professionele showroom. Top dus

• Vakmanschap

Zeer vriendelijk en deskundig advies

Prettige ontvanst en vriendelijke verkoper. Begreep mijn wensen en wewaren binnen een uur rond met een keuken.

• Vakmanschap

We zijn heel erg tevreden met satink zwolle

We zijn erg blij met de keuken die we uitgekozen hebben bij satink. De showroom en personeel is fantastisch. We konden rustig door de showroom lopen en er liep meer dan genoeg personeel voor als je vragen hebt en je word vriendelijk en snel geholpen. Ik kan iedereen aanbevelen die een keuken zoekt om een kijkje te nemen bij satink zwolle

• Vakmanschap

Een bedrijf met medewerkers dat professionaliteit uitstraalt.

Een hele prettige ervaring, goed gesprek en duidelijk advies. Open en eerlijke verkoper die niet zijn eigen mening opdrong maar de klant liet kiezen. Toen we wegreden zeiden we tegen elkaar dat dit bedrijf en zijn medewerkers professionaliteit uitstralen. De prijs/kwaliteit verhouding deed ons besluiten om met Satink in zee te gaan.

Perfect geadviseerd

Zeer klantvriendelijk en adviserend. Oplossingsgericht. Uiteraard moet Siematic keuken nog geleverd worden, zodat ik nog enige reserve inbouw. Wel vertrouwen in dat dit goedkomt. Ik kom hier met de levering graag op terug.

• Vakmanschap

Prettig en vriendelijk geholpen bij uitzoeken en samenstellen keuken

x

• Vakmanschap

Prachtige keuken uitgezocht naar wens begeleid.

Het eindresultaat van onze keuken mag er zijn. Prijstechnisch scherp. Qua indeling met een unieke touche. CO2 neutraal geproduceerd. Dit alles met geduld en inzicht begeleid door Tina. Prachtige showroom.

Voortreffelijk

In een woord geweldig!!

Netjes geholpen, duidelijk advies

Wij zijn netjes geholpen, adviseur denkt goed mee.

• Vakmanschap

Goed geholpen en ze namen de tijd

Wij zijn goed geholpen met het uitkiezen van de keuken. Er werd mee gedacht en ze gaf ons het gevoel alle tijd te hebben.

Een succes

Wij dachten van buiten veel te dure zaak voor ons. naar alles uitgezocht bleek dus echt voor ieder wat wils in iedere prijsklassen hele goede service! Dus hier zeker goed geslaagd

• Vakmanschap

Het was een verrassend ontspannen ontmoeting.

Genoeg redenen om jullie bij anderen aan te bevelen.

• Vakmanschap

Veel rust en ruimte om tot een goede keuze te komen.

Een nieuwe keuken uitzoeken en erachter komen hoe je het precies wilt hebben, is best een dingetje. Je hebt veel om af te wegen. Zo kwamen we uiteindelijk tot een heel andere opstelling dan we eerst in onze gedachten hadden. Het was fijn dat er alle tijd en ruimte was om het proces zijn tijd te gunnen. En nu kijken we uit naar het Eindresultaat

Prettig, eerlijk, en budgetgericht

We kregen alle tijd om rustig rond te kijken naar de wensen en voorkeuren. Daarna per onderdeel de keuken uitgezocht. Van te voren het budget doorgegeven en daar is heel goed mee omgegaan. Mocht iets een duurdere keuze zijn werd dit gelijk aangegeven met ongeveer de prijs. Hierdoor was alles goed in te schatten. Er is goed rekening gehouden met mijn wensen en smaak. Uiteindelijk een prachtig keuken gekocht! Zeer prettig, rustige ervaring. Hij nam alle tijd voor ons, totaal geen haast erachter