Fred is top

Fred is een ervaren verkoper die goed meedenkt en adviseert. Niet opdringerig. Het is al onze 2e keuken bij Fred. Dat zegt genoeg.

• Vakmanschap

Professionele, deskundige en klantvriendelijke benadering ook e

De medewerkster nam alle tijd bij het uitzoeken van een keuken en deed dat op een professionele, kundige en vriendelijke wijze. Zij gaf daarbij goede adviezen.

• Vakmanschap

Kundig bedrijf met mooie materialen!

Zeer slecht!

Een keuken gekocht van bijna 60 K. Voordat wij het koopcontract hadden ondertekent, werd ons verteld dat de kleursamenstelling (zwarte keuken met eiken in de vitrinekasten) flink wat extra kosten met zich meebrengt maar wel mogelijk is. Pas nadat wij het koopcontract hadden ondertekend, worden wij ermee geconfronteerd dat Simatic de keuken niet kan leveren in de gewenste kleursamenstelling. Ondanks het feit dat dat deze kleur was opgenomen in het getekende koopcontract en op het 3D ontwerp. We hadden alleen nog maar de keus tussen een vitrinekast die volledig zwart is, of is bedekt met spiegellaminaat. Een financiële compensatie werd/is ons niet aangeboden. Vervolgens loopt ook het hele traject onnodig vertraging op. De levertijd was niet meer haalbaar, maar dit zou alleen om de levertijd van de vitrinekasten gaan. En aangezien onze keuken tweedelig is, zou de rest van de keuken gewoon op tijd worden geleverd. Maar dan krijgen wij, weken later, nadat wij zelf contact opnamen, te horen dat de keuken in zijn geheel later komt, waardoor wij nu onze vakantie moeten annuleren of moeten accepteren dat de keuken bijna 2 maanden later komt. Aan de voorzijde werd vanalles beloofd, totdat wij vast zaten aan het contract. Pas daarna werden wij geconfronteerd met allerlei zaken die vooraf ondervangen hadden kunnen worden. De keuken wordt in onderdelen op de offerte gekregen zet. Als leek kun je bepaalde zaken niet ondervangen waardoor er achteraf kosten bij zijn gekomen. Ook is toen pas verteld dat de deur van de koelkast wringt tegen de handgreep van de vitrinekast. Als klant moet je dan steeds maar weer genoegen nemen omdat de keuken nu eenmaal is besteld. We zijn benieuwd of de keuken professioneel wordt geïnstalleerd, maar zijn het vertrouwen kwijt. Wij raden iedereen af om een keuken te kopen bij Satink keukens en hadden betere service verwacht en een financiële compensatie ivm de wijziging van de kleursamenstelling.

• Showroom N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Erg goede service, Jan nam goed de tijd en heeft alles kundig uitgelegd. Bedankt, Henri zandbergen

• Vakmanschap

We hebben wederom een prettig gesprek gehad met Dennis, met als uitkomst een keuken waar wij erg blij mee zijn! Ook de prijs is prima!

• Vakmanschap

Fantastisch geholpen, goed meegedacht met de nieuwbouw en superblij met het resultaat!

Voor de nieuwbouw van ons huis zochten we een keuken. Met de ervaring van een ruim 20-jaar oude Siematic keuken in ons vorige huis, die er nog altijd mooi en tijdloos uitzag, gingen we toch weer voor een Siematic. Jay Koster van Satink bracht ons in contact met hun interieur architect Perry Hanssen, die het originele concept volledig veranderde, maar met een geweldig resultaat! We zijn heel erg blij met deze service, het wordt een fantastische keuken!

Betrokken en gedegen hulp

Peter heeft ons vanaf het begin goed geadviseerd over alle mogelijkheden. Wij zijn zeer blij met onze aankoop.

Fijne hulp.

Jan vd kolk geeft goede hulp en adviezen

• Showroom N.v.t.
  • Advies/ (3D)Ontwerp N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Super goed geholpen!

De adviseur van Satink heeft ons met zijn ervaring enorm goed geholpen onze keuken samen te stellen. Er wordt enorm mee gedacht.

• Vakmanschap

Meneer bleef rustig toen ik zei dat ik verder wilde kijken, en hij is ervaren

prima! feedback voor meneer is: opletten om geen verbasteringen te gebruiken.

• Vakmanschap

Prachtige showroom en deskundig advies

Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik voor onze nieuwbouwwoning een fantastische Siematic SLX keuken gekocht bij Satink. We zijn tijdens onze twee verkoopgesprekken zeer goed begeleid door Jay Koster. We hadden vooraf al een goed beeld hoe de keuken er uit moest komen te zien, maar tijdens onze gesprekken hebben we op basis van zijn deskundigheid en goede adviezen toch nog de nodige zaken aangepast. Het eindresultaat mag er dan ook zijn, we zijn superblij met onze keuken en kunnen niet wachten tot de plaatsing in ons nieuwe huis!

• Vakmanschap

Goed advies en ontwerp, vakkundig en heel vriendelijke verkoper

Denkt mee met de klant

Hoewel we pas volgend jaar een keuken nodig hebben, maakten ze bij Satink tijd en personeel vrij om na te gaan wat bij ons zou passen. Nadat we onze wensen hadden aangegeven en een rondje door de winkel hadden gedaan, heeft Dinant alles op schaal getekend. Dit heeft uiteindelijk, na diverse wijzigingen op ons verzoek en meerdere rondjes door de zaak, geresulteerd in een overeenkomst. Met de ervaring die we tot nu toe, hebben we er alle vertrouwen in dat de plaatsing van de keuken ook bij Satink in goede handen is.

• Vakmanschap N.v.t.

oog en oor voor de klant

Voor het uitzoeken van een nieuwe keuken kwamen wij toevalligerwijs terecht bij Satink. Hier hebben wij geen spijt van. Er werd goed geluisterd en meegedacht over onze wensen en mogelijkheden door Peter. Het resultaat is een prachtige keuken. Het duurt alleen nog ruim een jaar voor die in ons appartement geplaatst gaat worden maar ook dat zien we met vertrouwen tegemoet.

Vriendelijk en vlot

Mijn ervaring met Satink is prettig, bij binnenkomst werd ik goed ontvangen en daarna professioneel geholpen met het samenstellen van de keuken

• Vakmanschap

Onze keuken gekocht bij Satink Zwolle en in een woord geweldig. Mega goed geholpen door Tina met vanalles. Elke vraag konden we stellen en we werden heel uitgebreid geholpen. Ook was er genoeg keus en kan je echt je keuken ontwerpen naar welke prijsklasse je in gedachten hebt. Ook met de lunch een heerlijk broodje en wat soep gekregen dus in 1 woord gewoon geweldig.

Heel fijn gesprek en advies gehad van Satink Keukens

De medewerker van Satink Keukens heeft eerst met mij besproken wat ik precies zoek. Hierbij vooral geluisterd en op basis van mijn input het juiste advies kunnen geven opdat we samen de juiste keuken voor mij kunnen vinden.

• Vakmanschap

Zonder afspraak binnen gelopen geweldig geholpen.

De showroom ziet er ruim uit goede keus en straalt een welkom uit. We hadden geen afspraak gemaakt maar konden toch direct geholpen worden. Er werd ruim de tijd genomen en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Ook de vervolgafspraak verliep naar wens. Fijn Personeel met humor en en glimlach. Hartelijk dank.

Prettig en professioneel

Duidelijke uitleg door de adviseur met prettige communicatie

Alle wensen vervuld

Onze adviseur Jay nam alle tijd om onze wensen te vertalen naar de uiteindelijke tekening. We zijn 4 x terug geweest om e.e.a. aan te passen en telkens had hij alle tijd voor ons. Hij begreep wat er anders moest in het kader van de nieuwbouwplannen waarbij Satink de projectleverancier is. Jay had de tekening en specificaties al in zijn computer.

• Vakmanschap

Dennis=prettig, persoonlijk, deskundig, professioneel. Satink=zeer aansprekende klantreis.

Het contact met Satink Zwolle kwam tot stand op advies van Van Norel Bouwbedrijf, dat de nieuwbouw van ons appartement binnen het Duo Nova-project gaat realiseren. Deze samenwerking werkt prima omdat Satink/Dennis het project kent en de lijnen met Van Norel kort zijn. Al bij een 1e oriëntatie had Dennis ons al "geschoten", waarna in een aantal prima gesprekken effectief naar het ontwerp van de uiteindelijke keuken en bijkeuken werd toegewerkt. Dit mbv een computer-programma dat je direct meeneemt, met om je heen diverse keuken- opstellingen om de "feel" te vergroten. Dennis is een adviseur pur sang; we hebben hem al bij vrienden met verbouwplannen aanbevolen. Chapeau, dus! We hebben alle vertrouwen in de concretisering van de vervolgstappen.

Prima advies!

Wij zijn zeer prettig geholpen bij Satink. Meedenkend, goed advies en tot een mooi resultaat gekomen.

• Vakmanschap

Mooie collectie en vriendelijke medewerkers

Wij zijn positief over Satink. Wij zijn hier terechtgekomen doordat zij een projectleverancier zijn van onze aannemer. Een nieuwe keuken met alles erop en eraan zijn keuzes, keuzes, keuzes, lastig dus. Maar Rianka, in ons geval, nam alle tijd voor ons en dacht goed mee. Ze is een kundige en vooral erg aardige medewerker. Wij zijn goed geslaagd en hebben geen druk ervaren om een beslissing te moeten nemen, fijn alles in goed overleg. De keuken wordt overigens pas over een kleine anderhalf jaar geplaatst dus daarna kunnen we pas definitief zeggen hoe het bevalt. Maar het aankoopproces was in elk geval veelbelovend.

top

goed, duidelijk, klantgericht geholpen geen verassingen, het eerlijke verhaal met voordelen en nadelen benoemt en niet alles hoeft/kan ontspannen gesprek, Jay heeft ons echt prima geholpen

Huub van Doornestraat 4

8013 NR Zwolle