Snel en goed en prima prijs kwaliteit verhouding

Super!!

Onze ervaring is dat we een top verkoper hadden aan Tina. Heel open en eerlijk. Onze droom keuken is gerealiseerd.

• Vakmanschap

We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen en geholpen.

Er wordt ruim de tijd genomen, goed meegedacht. Veel uitleg en geduld over alle keuzes die genomen moeten worden. De keuken in 3D zien is een grote meerwaarde. En we denken dat we een hele mooie keuken krijgen voor een goeie prijs!

• Vakmanschap

Tweede keuken bij Satink. Wederom zeer tevreden!

Eerder bij Satink Keuken gekocht. Vanwege goede ervaring destijds zijn we voor onze nieuwe woning terug gegaan naar Satink en naar dezelfde adviseur. Wederom goed advies en scherpe offerte waaruit waardering blijkt dat wij voor tweede keer terug kwamen. Ook kunnen afspreken dat dezelfde vakman de nieuwe keuken gaat plaatsen. Al met al zeer tevreden!

• Vakmanschap

Betrouwbaar, meedenkend, genoeg tijd nemend voor de klant

Onze eerste keuken gekocht bij satink. Hele traject tot nu toe super verkopen. Verkoper dacht goed mee, nam de tijd en weet waar hij het over heeft. Eerlijk verhaal naar ons toe. Fijne winkel om te zijn. Prima sfeer. Inclusief een zaterdagmiddag borrel:)

• Vakmanschap

Geweldig mooie showroom, echt de moeite waard om naar Satink keukens te gaan!

Heel fijn geholpen door Tina. Mooi 3D ontwerp gemaakt en een goede totaalprijs. Zeer tevreden over de manier van benaderen/werken bij Satink keukens.

Eerlijk en professioneel advies

Wij zijn door Peter van der Meulen heel erg goed geadviseerd bij het zoeken naar een goede keuken. Hij luisterde naar onze wensen en heeft ons prima geadviseerd over de mogelijkheden. Resultaat is een keuken waar we blij mee gaan worden.

Satink is TOP

Wij zijn heel prettig en op een correcte wijze geholpen. Ook werd er door de verkoopadviseur mee gedacht en gaf ons goede adviezen waar we best iets aan hadden. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van onze keuken en Satink is zeer zeker een aanrader met deskundig en klantvriendelijk personeel.(Behalve die Eagles-fan). Eddy bedankt,ook nog voor de lekkere koffie.

• Vakmanschap

Goed geholpen en ondersteund met onze vragen

Prettig gesprek gehad, meerdere ideeen aangedragen en goed geholpen met een uiteindelijk een keuken naar onze zin.

• Vakmanschap

Vriendelijk n ze nemen de tijd voor je

Verkoper Jan vd Kolk en collega’s bedankt voor de ontvangst in jullie mooie showroom. Als onze keuken ook zo netjes geplaatst gaat worden zijn wij vol lof.

• Vakmanschap

Een fijne, prettige en deskundige uitleg

De prettige ontvangst, de goede rondleiding en de deskundige uitleg bij de aanschaf van een complete keuken gaf de doorslag tot onze aankoop.

• Vakmanschap

Ons bezoek en ontvangst is als zeer prettig ervaren.

Peter heeft ons zeer deskundig advies gegeven .Het gevoel van zeer deskundig te zijn en duidelijke details aan te geven hebben wij meteen besloten om met Satink door te gaan. Onze wensen werden meteen en duidelijk in beeld gebracht.Hierdoor konden wij direct beslissen tot koop.

• Vakmanschap

geeft goed advies en denkt met de klant mee

Fijne mensen, mooie winkel

We waren nog niet eerder geweest, de winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit. We zijn heel prettig geholpen door Fred en hebben samen een hele mooie keuze gemaakt. Tot nu toe heel tevreden!

• Vakmanschap N.v.t.

Goed advies

Goed geholpen, naar onze gevoelens heerlijk behandeld en scherpe prijzen kwa inbouw apparatuur

• Vakmanschap

Zeer plezierig en deskundig begeleid.

Verkoper Peter van der Meulen heeft ons vanaf de aanvang zeer prettig en tevens deskundig begeleid. Hij is een goede luisteraar en laat de klant alle ruimte om eigen ideeën te opperen. Er wordt niet " gepushed " en hij neemt alle tijd voor overleg, zodat men zich niet gejaagd voelt, bij deze belangrijke aanschaf. Dank daarvoor en met vertrouwen in de afloop. John & Astrid de Rijke

• Vakmanschap

prima meegedacht in materialen en looks

Bij het uitzoeken van de keuken werd er goed meegedacht met het samenstellen van de keuken en materialen.

na 17 jaar weer terug

17 jaar geleden heeft Satink een keuken geplaatst dit verliep erg goed nu zijn wij weer terug voor de vervanging van onze keuken. nog steeds dezelfde goede service en uitleg.

• Vakmanschap

In goeie sfeer en prettig contact tot koop van keuken gekomen.

De klik was er en de info was kundig.

• Showroom N.v.t.
  • Vakmanschap

Zeer goede kundige begeleiding bij de aankoop van een keuken

Het meedenken van onze verkoper Dennis Jansen was prima. Hij gaf zeer goed en kundig advies. We kregen meerdere opties om te kiezen qua bladkleuren. We denken zelf dat we de beste keuken hebben gekocht voor een mooie prijs.

• Vakmanschap

Heldere uitleg, niets moet.

Vriendelijk, heldere uitleg en goede prijs kwaliteit.

Superontvangst en uitgebreide aandacht voor onze wensen

We zijn hartelijk ontvangen, kregen na de koffie een uitgebreide rondleiding en vragen over onze wensen. Binnen enkele uren stond de gehele keuken inclusief tekening op papier en kregen we een hele nette offerte, welke we na een korte en soepele onderhandeling hebben geaccepteerd. Kennismaking met Satink was zeer prettig, mooie zaak met een prettige ambiance, vriendelijke en deskundige medewerkers en uiteindelijk een hele nette prijs voor een mooie keuken.

Goed advies

Bij het tekenen van de keuken en het beslissen van welke apparatuur we nemen zijn we perfect geholpen. Nu het plaatsen van de keuken nog.... 😉

Waardeloos bedrijf

Tot op heden zijn de lopende zaken nog steeds niet afgehandeld. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand pakt zijn verantwoordelijkheid. Ik heb nog nooit zulke slechte service en zo’n slecht bedrijf meegemaakt, ongelofelijk! Het cijfer 1 is nog te hoog....👎🏻