We zijn ontzettend vriendelijk en goed geholpen bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken.

Personeel denkt heel goed mee en hebben veel kennis van zaken.

grandioos

Super goed en bekwaam geholpen geholpen door Jan

• Vakmanschap

Zeer vakkundig en snel geholpen door Dinand

Al eerder een keuken bij Satink gekocht, dus de keuze om daar onze droomkeuken uit te zoeken was dan ook snel gemaakt. Erica & Gina

• Vakmanschap

Verkoop zeer fijn en goed service achter af zeer slecht

Ik heb 1.5 jaar geleden een keuken gekocht bij Peter van meulen na installatie heb ik zeer onprettige ervaring op gelopen door de zeer slechte service dat heeft me zeer aan het twijfelen gebracht voor onze nieuwe keuken maar toch besloten. Om weer met Peter contact op te nemen en hij heeft het zeer fijn op gepakt waar door we onze nieuwe keuken weer bij satink hebben gekocht het moet wel duidelijk zijn dat mensen zoals Peter van der meulen er voor zorgen dat een bedrijf kan blijven bestaan!!

TOP!

Fantastisch geholpen door verkoper Peter van der Meulen van Satink. Hij luistert goed naar de wens van de klant. Hij adviseert wat misschien handiger en/of beter is, waar je als leek niet over nadenkt bij het kopen van een keuken. Na alles goed te hebben besproken en uitgezocht heeft hij een ontwerp gemaakt wat wij zelf niet van tevoren hadden kunnen bedenken. TOP! Superblij met het eindresultaat!

Super!!

Ten eerste meerdere keukens gekocht bij Satink. [ in de loop der jaren ] Hele mooie zaak. Bij entree gastvrij ontvangen. Open en overzichtelijk. Goed advies. // Prijstechnisch waar voor je geld. Super verkoper : dhr. Dinand Plekkenpol. Een aanrader!!

• Vakmanschap

Een super keukenzaak waar zowel de verkoop als aftersales geweldig zijn !

Ik ben zeer tevreden over het vakmanschap van zowel verkoopadviseur als de monteur

Fantastisch geholpen door Santink

Goede adviezen en luisteren naar de klant, en hierop een ontwerp gemaakt waar we zelf niet waren opgekomen. Bedankt

Een woord: TOP

Wij zijn door Dinand Plekkenbol zeer fijn geholpen. We hopen op een fijne samenwerking/communicatie de komende tijd.

• Vakmanschap

Mooie showroom, goed advies, goede kennis van producten

Wij hebben uitstekend advies gekregen bij Satink voor onze droomkeuken. Wat ik vooral prettig vond is dat wij alle uitgekozen producten ook in het echt konden zien in de mooie showroom.

Meedenken

Ik ben goed geholpen en kreeg goede adviezen. Met een mooi eind resultaat.

• Vakmanschap N.v.t.

zeer deskundig

Vriendelijk. Deskundig Kan goed luisteren, waardoor ze de klant goed in kan schatten. Goed inzicht wat de klant wil.

• Vakmanschap

Heel prettig en vakkundig geholpen

Wij zijn vriendelijk ontvangen door de dames bij de receptie, en prettig en vakkundig begeleid bij het samenstellen van onze droomkeuken door Peter. Bedankt!

Satink: Behulpzaam, vriendelijk en vakbekwaam

Wij hebben afgelopen zomer een keuken gekocht bij Satink keukens in Zwolle. Door de vele verhalen van opdringerige keukenverkopers gingen wij met frisse tegenzin op zoek naar onze droomkeuken. Na enkele keukenzaken te hebben bezocht waren we er snel uit! We hebben onze prachtige droomkeuken gevonden bij Satink keukens. Wij zijn geholpen door Eddy Stoffer een vriendelijke verkoper. Een man met passie voor keukens, behulpzaam en vakbekwaam is (dit zonder opdringerig te zijn). Er wordt ruim de tijd genomen om de klant te wordt te staan, ook al loopt dit ver buiten sluitingstijd. Het inmeten en leveren en het plaatsen van de keuken is gegaan zonder problemen. Wij zijn dan ook erg content met onze keuken. Satink keukens bedankt!

Positief

We zijn goed geholpen door Tina die alle tijd voor ons had.

• Vakmanschap

Uitstekend geholpen door verkoper.

Verkoper Peter van der Meulen naam ruim de tijd voor ons om onze wensen aan de horen. Daarnaast gaf hij praktische dingen aan.

• Vakmanschap

Professioneel geholpen en alle tijd voor mij.

Goed mee gedacht. En goede prijs.

• Vakmanschap

Een super aanbieder van zeer mooie en complete keukens

Op dinsdag 21 juli 2020 hadden wij een afspraak met Fred Zandbergen van Satink keukens. Een zeer vriendelijke en kundige verkoper die geen vraag te gek vind. Alle wensen zijn doorgenomen en bekeken. Na een zeer goed advies in een royale tijd van 3,5 uur gingen wij de deur uit met een goed gevoel en het vooruitzicht op een prachtig samengestelde keuken met alles erop en eraan.

• Vakmanschap

Fijne samenswerking en mooie keukens

x

Goed geholpen

Fred heeft ons goed geholpen met het bedenken van de indeling van de keuken. Hij heeft oog voor details en verstaat zijn vak goed. De showroom biedt voldoende voorbeelden om inspiratie op te doen.

Mijn droomkeuken gerealiseerd!!

Dankzij Eddy's professionele hulp, meedenken, humor en vooral ook geduld gaat het lukken om mijn droomkeuken te realiseren. Kan niet blijer zijn, zowel met de keuken als met de mensen van Satink!!

Topkeuken

8-6’20 is onze matzwarte keuken geplaatst en we zijn er superblij mee. Jan vd Kolk Verkoper bij Satink bedankt, klomp Sr & Jr bedankt voor de zeer nette plaatsing van onze keuken. Voorbereiding G.Dul & Leusink stuc. Zo moet een keuken verkocht en geplaatst worden. In 2️⃣woorden TOP BEDRIJF

Leuk en goed

We krijgen straks een super keuken!!!

Alle geduld en aandacht.

Heel fijn geholpen, alle tijd en aandacht voor ons. Professioneel personeel.

• Vakmanschap

Vakkundig en sociaal meedenkend.

Ontspannend op ons gemak gevoeld, voor een tweede keer een keuken gekocht bij Satink, dat spreekt voor zich. Prima zaak.