
Prima
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review en deze fantastische cijfers!! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Voor ons nieuwbouwhuis hebben wij een keuken aangeschaft bij Keukenvision. Wij zijn goed geholpen in de showroom en de communicatie gedurende het gehele proces was erg duidelijk. Bovenal zijn we heel blij met het eindresultaat van onze keuken.
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en communicatie, en dat de keuken helemaal naar wens is. Bij KeukenVision worden we er blij van om zo’n mooie bijdrage te mogen leveren aan uw nieuwe thuis. Heel veel plezier gewenst met uw prachtige keuken! Met vriendelijke groet, KeukenVision
Aflevering, communicatie, efficientie M.n. montage en afvalverwerking zijn top
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de aflevering, communicatie en efficiëntie. We streven ernaar om de montage zo soepel mogelijk te laten verlopen. Heel fijn om te mogen vernemen dat dit naar tevredenheid is verlopen! Mocht u in de toekomst vragen of wensen hebben, dan staan wij graag voor u klaar. Heel veel plezier toegewenst met uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Wij zijn heel goed geholpen in Naaldwijk! De verkoper luisterde goed en wist gelijk waar wij naar op zoek waren! Ook na de verkoop kregen wij snel contact met de verkoper. De keuken is inmiddels geplaatst en wij zijn er erg blij mee! Dit bedrijf is zeker aan aanrader!
Geachte heer/mevrouw, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! Uiteraard ook namens uw verkoper. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, KeukenVision Naaldwijk
Een keuken kopen is toch best spannend, maar we zijn heel fijn geholpen. De verkoper nam alle tijd voor ons, en hij dacht heel goed mee om de keuken zo optimaal mogelijk in te richten. De keuken is vorige week gemonteerd, en ook dat is prima verlopen. Wij zijn er ontzettend blij mee!!
Advies over de keuken, ging prima. Uiteindelijk wel alles wat verkeerd kan gaan ook gebeurt. Hier een opsomming, waarna je zelf je keuze kan maken of je nog bij deze organisatie wilt kopen: - Meerwerk geen paar honderd euro, maar ineens een paar duizend euro. ( ook dingen vergeten in te tekenen ) - Apparatuur niet meer leverbaar, alternatieven gezocht. - In alle haast ineens een deadline want anders kwam de levering niet goed. Snel naar het filiaal onder werktijd. - Niet bereikbaar, dan een klant, dan vakantie, dan ziek. - Kosten meerwerk willen oplossen met een pannen set ?! - Eindelijk de levering, deze betaald op lokatie. O sorry de oven zit er niet bij. Die komt nog..... :( - Nee hoor de kast komt niet voor het raam. Deze kan gewoon open. ( niet dus ) - Verkeerde kleuren , gelukkig op tijd zelf opgemerkt. - and so on...... Kortom, slordig en onprofessioneel bedrijf. Ze vinden je eerder irritant dan dat ze je serieus nemen. Niet alleen ik, maar echt iedere nieuwbouw woning van in de buurt heeft deze problemen gehad. En dan heb ik het over onze rij ( 8 woningen ) alle acht hetzelfde. Los van de rest in de wijk. Mijn advies, zoek iemand anders. En als het in het project zit. Kies voor casco en laat alleen leiding werk doen !
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wij hechten veel waarde aan uw ervaringen, zodat we onze dienstverlening continu kunnen verbeteren. Uit uw verhaal begrijpen we dat er enkele tegenvallers waren tijdens het proces van uw keukenaankoop. We willen benadrukken dat we er altijd naar streven om elke klant een vlotte en probleemloze ervaring te bieden. Het spijt ons dan ook te horen dat dit in uw geval anders is verlopen. Uw opmerkingen zullen we gebruiken om onze processen te evalueren en, waar nodig, aan te passen. Uw feedback is daarbij enorm waardevol voor ons! Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard klaar om deze met u te bespreken en op te lossen. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Onze ervaring met Keukenvision is bijzonder positief. Wij zijn vanaf het begin goed begeleid in het traject met een prachtig geplaatste keuken als eind resultaat! We zouden deze firma zeker aanraden!
De adviseur heeft mijn goed geadviseerd, en de Voortmangroep heeft het advies en de tekening vakkundig gemaakt.
Alles netjes afgewerkt
Na een prettig adviesgesprek hebben we de keuken gekocht. Hij is netjes afgeleverd en gemonteerd. Er misten 2 kleine onderdeeltjes, maar dat werd snel en accuraat besteld en gemonteerd. Al met al zéér tevreden.
Goed meegedacht door de verkoper.
Mooi bedrijf. Goed advies en keuze mogelijkheid. Keuken netjes geleverd. Keuken snel geplaatst. Verpakking materiaal netjes afgevoerd/
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw korte maar krachtige review! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Nette aflevering, degelijke kwaliteit, komen afspraken na. Niet alles is goedgedaan, maar zijn goed opgelost. We zijn nog wel in afwachting van een melding die we ca 2,5 maanden geleden hebben ingediend, maar nog niet afgehandeld
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de nette aflevering en de kwaliteit van onze producten. We streven er altijd naar om onze afspraken na te komen en problemen snel op te lossen. Wij hebben begrepen dat de openstaande melding inmiddels is opgelost! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw geduld en hopen dat u volledig tevreden bent met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, KeukenVision
Voor ons nieuwbouwhuis bij KeukenVision terechtgekomen. Goed geholpen en een keurige aflevering. De montage was super en ook het verpakkingsmateriaal werd opgehaald!
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te mogen vernemen dat u ons bedrijf met zulke fantastische cijfers heeft beoordeeld! Wij wensen u, uiteraard ook namens de verkoper en het montageteam, nog vele jaren plezier met uw keuken! KeukenVision
De hele keten van moment van aankoop tot en met installatie was top.
Alles een 8
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Een 8 overal is een mooi resultaat, en we zijn blij dat u tevreden bent. Als er nog punten zijn waarop we kunnen verbeteren om een 9 of 10 te behalen, horen we dat graag. We waarderen uw feedback enorm! Met vriendelijke groet, KeukenVision
Vakkundige verkoper, die onze ideeen uitstekend wist te vertalen. Praktische tips en adviezen. Wel even het bekende bakkeleien over de prijs, maar dat heeft geen noemenswaardige impact op onze prettige ervaring. KeukenVision Amsterdam was een geweldige plek voor inspiratie en om in alle rust onze droomkeuken samen te stellen. De verkoper is kundig en een prettige persoonlijkheid.
Keukenvision (Voortman groep)was de aangeraden keuken partner van onze aannemer. Wij hebben niet verder gekeken en daar hebben we nu spijt van. De verkoop verliep heel vriendelijk en alles was mogelijk. Echter nadat de koop gesloten was begonnen de zaken stroef te verlopen. Gemaakte beloftes over levering, bleken volgens de planning afdeling niet te kunnen worden nagekomen. Na veel bellen, bleek er een plekje vrij gekomen te zijn en kon de keuken toch rond de gewenste datum worden geleverd. Maar dat was meer geluk, dan planning. Bij installatie gingen enkele dingen mis. Er was op een verkeerde plek in de muur geboord, en een lade was verkeerd gezaagd. Tevens waren enkele onderdelen beschadigd. Pas een maand later was alles opnieuw geleverd en kwam er een installateur voor de 2de keer. Helaas bleek de geleverde lade grijs te zijn, terwijl de keuken wit is. De rest is toen wel in goede staat opgeleverd. Weer een maand later kwam er een volgende installateur met een nieuwe lade, wederom grijs, terwijl de keuken nog steeds wit is. Hierop wederom een klacht ingediend. Toen zijn ze zelf gaan uitzoeken waar het mis ging en bleek dat witte lades niet meer geleverd kon worden. Het voorstel van Keukenvision (Voortman groep) was nu om dan maar de grijze lade te plaatsen en anti-slip matten te leveren zodat het niet meer te zien was dat de lade grijs was, dan koop je dus een keuken voor een flink bedrag en hoor je doodleuk dat je kleur niet meer geleverd wordt, dus dat ze je als compensatie een matje ("upgrade") geven. In totaal zijn we nu bijna 9 weken na de eerste installatie datum en hebben wij nog steeds een probleem met de lade. Wij hebben spijt dat we bij Keukenvision (Voortman groep) onze keuken gekocht hebben en helemaal spijt dat we het hele bedrag al betaald hebben. Helaas zijn wij niet de enige. Via de aannemer begrepen wij dat meer mensen in onze wijk klachten over Keukenvision hebben. Ik zou niemand dit bedrijf aanraden.
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de levering en installatie van uw keuken. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. We begrijpen uw frustratie en willen dit graag verder onderzoeken om een oplossing te vinden. Neemt u alstublieft contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar de beste manier om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Veel mogelijkheden worden uitgebreid besproken.
Voor ons nieuwbouw huis , kwamen we bij Keukenvision terecht. Alle tijd werd er voor ons genomen en we kregen voor ons goed advies. Installatie werd ook heel netjes gedaan. Wij vinden het een aanrader
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent met de afwikkeling van de keuken in uw nieuwbouwwoning. Bij Keukenvision streven we ernaar om onze klanten uitgebreid te adviseren en de installatie van de keuken op een professionele en nette manier uit te voeren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Vanaf eerste gesprek en het samenstellen van de keuken tot en met de aflevering prettig en goed geregeld.
De keuken ziet er prima uit. bij het monteren bleek er een fout gemaakt te zijn in het ontwerp waardoor de vaatwasser niet onder het blad paste. hierdoor moest de hele keuken 2cm hoger geplaatst worden. Bij monteren zat er een storing in de kokendwaterkraan, de monteur heeft dit gemeld. na 3 dagen zelf achteraan gebeld omdat ik nog niks gehoord had, aan de telefoon krijg ik te horen dat het nog een paar dagen kan duren voordat ik wat hoor. Vind het erg raar dat het oplossen van een storing zo lang moet duren...
Geachte heer/mevrouw, Dank u voor het delen van uw feedback. We zijn blij te horen dat de keuken naar wens is, maar vinden het spijtig te vernemen dat er problemen zijn opgetreden met het ontwerp en de heetwaterkaan. We begrijpen dat een vertraging bij het oplossen van storingen niet wenselijk is. De storing is voor u gemeld bij de leverancier en wij hebben inmiddels mogen vernemen dat de storing verholpen is! Als u verdere vragen heeft of ondersteuning nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, KeukenVision
Wij zijn goed geholpen bij Keukenvision in Naaldwijk. Alleen met mailen moesten we nog wel is achteraan bellen om een antwoord te krijgen op onze vragen.
Geachte heer, mevrouw, Fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Uw opmerking met betrekking tot het beantwoorden van uw mails zullen wij dan ook intern bespreken. Als u nog verdere vragen heeft of ergens hulp bij nodig heeft, vernemen wij dit graag! Met vriendelijke groet, KeukenVision
Goed geholpen in de showroom, jammer dat er niet een keuken opstelling stond die voor mijn project als standaard was opgegeven. Min puntje is dat het afval na montage niet wordt opgeruimd waardoor je 3 x naar het grofvuil kan rijden.
De keuken uitzoeken ging heel makkelijk. We hadden een fijne verkoper/adviseur (Marcel). Hij legde alles goed uit en nam de tijd voor ons. De montage van de keuken vonden wij minder. De monteur ging slordig en grof te werk. Bij het monteren zijn de muren beschadigd en is er een paneel beschadigd van de keuken. We hebben een mail gestuurd naar keukenvision met foto's van de beschadigingen, dus hopen op een goede services.
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het bijzonder op prijs dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat de monteur zo ruw te werk zou zijn gegaan! Helaas hebben wij uw email niet ontvangen. Wij zouden u graag willen verzoeken om uw mail nogmaals te versturen naar [email protected], zodat wij deze voor u in behandeling kunnen nemen. Wij zien uw reactie heel graag tegemoet! Met vriendelijke groet, KeukenVision
Warmoezenierstraat 9
2671 ZP Naaldwijk
In de 50 jaar dat wij bij Voortman met keukens bezig zijn, hebben we veel geleerd. Vooral dit: dat elke keuken uniek is. Omdat iedere klant uniek is. We hebben immers allemaal onze eigen lifestyle en voorkeuren. Voor al die verschillende mensen ontwerpen we een keuken die heel precies op hun situatie, smaak en wensen is afgestemd. Dat doen we ook voor u, helemaal op maat volgens uw persoonlijke ideeën en wensen. Een keuken voor vele jaren woon- en kookplezier. Die keuken, uw droomkeuken, brengen we bij Voortman Keukens graag tot leven.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.