Slecht

Ik weet niet wat er aan de hand is met degene die de samenvatting staatsrecht heeft gemaakt, maar ik denk dat deze persoon toch iets beter moet opletten tijdens het lezen van de stof. Er staan hele grove fouten in. Zou aanraden om de samenvattingen beter na te kijken en/of iemand anders in te huren. Belachelijk dit.

Samenvattingen voordurend niet beschikbaar en trage reacties die niks oplossen.

ik heb meerdere online samenvattingen gekocht bij slimacademy. De samenvattingen zijn oke, zitten genoeg fouten in. Na een studiejaar zijn de samenvattingen niet meer beschikbaar, maar na het overgaan op een nieuwe app (die niet beschikbaar is op mijn laptop) zijn er alleen maar problemen en kan ik voordurend niet bij mijn samenvattingen. Daarnaast duurt het lang voor je een reactie hebt op mail. Ook zouden ze mij geld terugstorten, vervolgens storten ze te veel terug en moet ik een deel weer terug overmaken naar hun. Hierover heb ik totaal geen uitleg of wat dan ook gehad, alleen een betaalverzoek in de mail met dat er nog een bedrag open zou staan. In dit geval reageerden ze binnen 10 minuten want ze wouden natuurlijk zo snel mogelijk hun geld weer terug. Kortom verschrikkelijk. Ik raadt dit niemand aan en zal nooit meer iets bij hun bestellen.

Beste Kim, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze diensten. Uiteraard is het absoluut niet de bedoeling dat er fouten staan in de samenvattingen. We kijken dan ook graag met je mee. Zou je ons eventueel voorbeelden kunnen geven? Je kan deze naar ons mailen ([email protected]), zodat we gemakkelijk met elkaar in contact kunnen blijven. Recentelijk zijn wij inderdaad in zijn geheel overgestapt op een nieuwe app en een nieuwe webomgeving. Door op jouw laptop in te loggen in de webomgeving, worden jouw samenvattingen beschikbaar! Via deze link krijg je de toegang: http://app.slimacademy.nl Helaas kan het gezien de drukte verschillen op welke termijn je antwoord van ons kan verwachten. Mogelijk was het drukker op het moment dat je langer op een antwoord moest wachten. Excuses daarvoor! Tenslotte zien we dat bij de terugbetaling helaas een misverstand heeft plaatsgevonden. Excuses voor dit ongemak! Hopelijk hebben we je van voldoende uitleg voorzien. Je kan ons altijd bereiken via [email protected].

Samenvattingen voor rechten zijn te beknopt en daardoor onjuist.

De samenvattingen voor rechten bevatten te weinig informatie in detail, waardoor je de correcte regels niet leert. Ik snap dat het een samenvatting is en dus beknopt moet zijn, maar als je de stof er niet goed mee kan leren is het waardeloos. Verder zijn de samenvattingen van de jurisprudentie al helemaal betreurenswaardig omdat een klein deel van relevante feiten worden genoemd en genoemde rechtsregels niet juist zijn.

Hi Tom, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze samenvattingen. Graag zouden we het volgende willen toelichten. De inhoud van onze boekjes bestaat uit alles dat wordt behandeld in de colleges. Deze stof proberen wij vervolgens kort en bondig te houden, zodat het voor studenten gemakkelijker wordt om te leren. Voor de jurisprudentie geldt dat wij de focus met name op rechtsregels leggen, en minder op de relevante feiten, omdat hier tijdens de tentamens ook de nadruk op ligt. De relevante feiten worden daarom betrekkelijk kort behandeld. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er fouten staan in de samenvattingen, en de rechtsregels zouden dus ook moeten kloppen. Graag kijken we met je mee. Zou je ons eventueel voorbeelden kunnen geven van de onjuiste rechtsregels? We helpen je graag verder! Je kan ons ook mailen naar [email protected], zodat we gemakkelijk met elkaar in contact kunnen komen.

Super fijne samenvattingen die alle stof wel bevatten

Ik vind het heel fijn om alle stof kort en bondig bij elkaar te hebben. Het maakt het leren een stuk makkelijker.

Echt super fijn!

Ik vind de samenvattingen van Slimacademy zelf echt super fijn. Vooral om te kunnen. kijken of ik zelf iets gemist heb en om een overzicht te hebben van wat ik allemaal moeten kennen. Er worden ook altijd hele fijne duidelijke plaatjes gebruikt. Ook de boekjes voor DFS zijn echt heel fijn, omdat je in 1 dun boekje alles bij je hebt!

Heel fijn

Der samenvatting bevatten altijd alle benodigde informatie en is dus erg fijn om mee te studeren

Heel praktisch

De samenvattingen zijn erg handig om te zien wat je allemaal moet leren en om te controleren of je de stof begrijpt. Heel fijn om alles op een plek te hebben.

Op tijd geleverd met goede stof!

Mijn bestelling bij Slim Academy is op tijd binnen gekomen met de juiste stof die ik besteld had, en dat alles met een goed prijs. Ik zou ze aanraden!

De samenvattingen zijn heel breed en bijna volledig

Het studeren van de samenvattingen was goed en genoeg om geslaagd te zijn met de tentamen. Ik ben heel blij met het gebruiken van Slim samenvattingen.

Erg tevreden!

Goede samenvattingen die alle stof bevatten voor het tentamen!

Fijne boekjes om te gebruiken voor het leren

De stof staat heel fijn en overzichtelijk beschreven en er staan plaatjes bij om het nog duidelijk te maken. Ik heb er erg veel aan gehad tijdens het leren, alleen het enige jammere vond ik dat je de laatste paar colleges niet een up to date versie op papier hebt maar verder zijn het fijne boekjes.

Zeer onvriendelijk en onduidelijk bedrijf

Bij het afsluiten van een abonnement krijg je zeer onduidelijke voorwaarden en wordt dit zonder informatie vooraf verlengd. Wanneer je dit dan stopzet moet je betalen voor maanden waarin je niks hebt ontvangen. Wanneer je hierover in gesprek wil gaan wordt er niet inhoudelijk gereageerd en gedreigd met een incassobureau. Al met al heel onduidelijk en zeer onvriendelijk.

Een houvast!

In mijn eerste en tweede jaar hebben de samenvattingen mij heel erg geholpen voor de onderwijsgroepen! Voor het derde jaar moet ik het nog een beetje uitzoeken.

Goed en handig

Handig om als extra te gebruiken bij het leren

Prima samenvattingen

Samenvattingen van prima kwaliteit alleen wel vrij duur

Op zich goede samenvattingen, niet perfect.

Leveren meestal op tijd, niet altijd, klantenservice doet zijn werk, kwaliteit van de samenvattingen is beter dan Athena, dus ik ben tevreden.

Goede, uitgebreide samenvattingen.

De samenvattingen komen snel binnen en zijn mooi verzorgd. Doordat de samenvattingen zo uitgebreid en fijn om te lezen zijn, zijn ze voldoende om mijn tentamens te halen!

Duidelijk en behulpzaam

De samenvatting voor de VGT van SlimAcademy is duidelijk en concreet. De belangrijkste informatie wordt in een overzichtelijke manier weergegeven en de oefenvragen laten je zien waar je nog wat bij moet schaven. Soms staan er nog een paar fouten bij de antwoorden voor de oefenvragen, wat verwarrend kan zijn.

Handige samenvatting om erbij te hebben

Handig om snel de stof door te kunnen nemen en idee te hebben wat je moet leren.

Goed genoeg om tentamen ruim te halen

Door dit te lezen en echt te begrijpen, door ook zelf nog filmpjes kijken en extra lezen, meer dan 80% goed op mijn eerste tentamen. Dit in combinatie met mijn dyslexie zegt genoeg lijkt mij.

Hele positieve ervaring samenvatting vermindert mijn stress

Ik ervaar het erg positief, omdat ik door de samenvatting nog puntjes tegenkom die ik zelf niet wist en zo maak ik me minder druk om het tentamen.

Echt helemaal top

Alles is duidelijk, informatie klopt en het bespaart je heel veel tijd met leren

rechten

rechten

Over Slim Academy

Slim Academy is ontstaan uit een samenwerking tussen SlimStuderen.nl, Capita Selecta en ScriptieMaster. Met onze samenvattingen, tentamentrainingen op locatie en 1-op-1-scriptiebegeleiding staan wij klaar voor de student in het hoger onderwijs! Sinds 1994 staat kwaliteit centraal en daardoor verkopen wij per jaar inmiddels meer dan 200.000 producten in 6 studentensteden en staan wij met meer dan 800 student-medewerkers en 170 scriptiebegeleiders door heel Nederland voor je klaar!