Alles liep perfect tot nu toe.
Super aardige chauffeur Zelfde met brengen en halen Wel zonder tegenbericht 3 dagen later opgehaald dan afgesproken was maar verder zeer tevreden
Tot nu toe een beetje stroef, want ik had een box besteld. Maar nooit eeen mail ontvangen op welk tijdstip die zou worden geleverd. Toen ik de klantenservice belde op een vrijdag kreeg ik te horen dat er niemand aanwezig was door het automatich antwoord apparaat. Uiteindelijk ze die maandag ochtend te pakken gekregen en toen gaven ze aan mij de zaterdag geprobeerd te bellen. Uiteindelijk allemaal goed gekomen maar het ging nog niet vlekkeloos.
Bedankt voor je aanbeveling Nick! Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken, fijn dat uiteindelijk alles goed was gekomen.
Eerste keer gebruikt gemaakt van kubox is goed verlopen alleen de planning was niet helemaal optimaal. Mail verstuurt door kubox 3 dagen voor levering is niet bijous aangekomen daardoor enige verwarring.
Wat jammer dat de mail niet goed was aangekomen. Bedankt voor uw mooie cijfer en aanbeveling!
Zorgvuldig
In de mail stond dat de box 27 aug werd opgehaald, maar werd de 26 al opgehaald
Na een paar keer de telefoon te pakken. En vriendelijk geholpen te zijn. Is alles goed en netjes gelopen. Iedereen die ik heb gesproken van kubox (van telefoniste tot chauffeur) super vriendelijk en meedenkend. Verbeter puntje is enkel en alleen de planning. Maar zoals gezegd is dat ook opgelost.
Ik vond het erg fijn dat mijn spullen meteen werden meegenomen
Goed, de box stond er netjes en is weer keurig opgehaald.
Snel en goed
Gewoon beter dan ik verwacht had. Goede innovatie. De truck en de apparatuur is perfect gedaan. zal moeilijk zijn in kleine straatjes.
Gemaakte afspraken worden keer op keer niet nagekomen, je moet overal zelf achteraan bellen en mailen. Werkelijk niets gaat in 1x goed en volgens afspraak. Van planning, tot bellen bij berzorging, inplannen retour brengen nog steeds niet gelukt, facturen kloppen niet met gemaakte afspraken. Helaas een grote teleurstelling. Hoop echt dat onze spullen netjes en op de gewenste datum worden bezorgd en de communicatie sterk word verbeterd. Ook het vastleggen van afspraken in een systeem wat iedere medewerker in kan zien zou jullie klantbeleving enorm kunnen verbeteren.
Bedankt voor je feedback Jeroen, wat jammer dat het e.e.a. bij jou niet goed verlopen is. Wij gaan uiteraard intern onderzoeken hoe dit mis heeft kunnen gaan.
Bij het aanvragen van een kubox is de service 24/7 bereikbaar, daarna alleen tijdens kantooruren. Twee weken vooraf melden dat je de kubox terug wil is krap. De planning werkt chaotisch of niet: eerst zou de kubox 's ochtends teruggebracht worden en 's middags opgehaald. Toen ik meldde dat ik alleen was en met een verbouwing bezig was, werd al mopperend gesteld: ok, donderdag gebracht, dinsdag weer opgehaald. Zou schriftelijk bevestigd worden, niet gebeurd. Na 10 dagen gebeld, prompt bevestiging van afspraak. Maandag ervóór een e-mail: kubox wordt woensdag tussen 9 en 13.20 al bezorgd, vrijdag tussen 8-17.00 opgehaald. Kubox kwam tegen half vier en staat er nu - zondag - nog steeds. Vrijdag de hele dag thuisgebleven, geen kubox.
Om zo zeker mogelijk te zijn van een vloeiende retourlevering willen wij de datum inderdaad minimaal 14 dagen van te voren weten. Als het sneller moet geeft dit helaas extra druk op de planning, mogelijk is het hierdoor anders gelopen dan gepland.
Erg prettig en zeker omdat de box gewoon een week op de parkeerplaats heeft gestaan. Echter vind ik het jammer dat er bij eerste contact over een bedrag van 89 euro gesproken is en dat er uiteindelijk een bedrag van 89 euro + 35 euro betaald moet worden. Een weekend toeslag. Nergens is dit vermeld tijdens de meerdere contacten die we hebben gehad. Alleen de laatste 2 contacten bleek dit ineens het geval. Tevens vind ik.de communicatie in het systeem te wensen overlaten. Bij elk contact hebben we moeten uitleggen dat het gaat om een week huur en dat hij op de parkeerplaats bleef staan. Maar daar waar de box voor ons voor diende: het opslaan van meubels voor het egaliseren van de vloer heeft zijn werk goed gedaan en wij waren er blij mee.
Bedankt voor je reactie. Jammer dat de communicatie niet optimaal was, dit zullen wij intern bespreken. De kosten en toeslagen hebben wij op onze kostenpagina allemaal toegelicht, om verassingen achteraf te voorkomen. Wij zullen kijken of wij dit nog beter kunnen communiceren.
Goed
Ik heb ook wel wat opmerkingen: -De opslagruimte werd 3 uur te vroeg bezorgd. Ik was niet thuis, wel in de buurt, maar moest een bezoek daarvoor afbreken. -De opslagruimte zou vandaag, 23 augustus worden opgehaald worden tussen 8 en 17 uur, maar dat blijkt 24 augustus te zijn tussen 14:06 en 18:21 uur. - en dan die tijden (14:06 en 18:21 uur) sorry maar die kunnen jullie beter afronden.
Bedankt voor je review. Het komt inderdaad voor dat wij de Kubox eerder bezorgen, wij bellen altijd van te voren even dat wij eraan komen. De feedback over het afronden zullen wij intern bespreken, bedankt daarvoor!
Kan beter. Geen mail gehad wanneer ze komen. Zelf achteraan gebeld, 3x! Uiteindelijk een dag te vroeg gebracht. Ze zouden de dag erop de box ophalen, toen ik zelf belde was dat een week later geworden! Nu komen ze hem hopelijk morgen ophalen. En bij de box 10 verhuisdozen besteld. Deze waren ook vergeten..... Ik hoop dat retour brengen na de verbouwing beter gaat!
Zoals genoemd in de bevestiging van uw bestelling kan het voorkomen dat de box eerder wordt geleverd en later wordt opgehaald. Wij zullen intern bespreken hoe wij dit beter kunnen communiceren.
Na brengen van de boxen bleek dat ze niet de zelfde dag opgehaald werden, hebben 1 week voor de deur gestaan. Op vrijdag brengen en maandag ophalen was niet mogelijk dus extra betalen voor bezorgen in weekend! Het retour brengen " retour wanneer u wilt" Nou echt niet! Was via de site niet een datum in te plannen. Na telefonisch kontact uiteindelijk wel. Chauffeur hielp zelfs mee met uitladen zodat de boxen meteen weer meekonden, dat was top! Helaas was de datum zo dat die 1 dag in de nieuwe maand viel , en tsja dan moet je dus het volledige maand bedrag betalen ! Niet klantvriendelijk en niet flexibel! En natuurlijk ook weer extra kosten omdat het in het weekend was. Kon niet anders ivm regelen Sjouwploeg en ook nu op vrijdag brengen en maandag ophalen geen optie. Kortom klantvriendelijkheid en flexibiliteit kan beter!
Bedankt voor je feedback Annemieke, wat fijn dat de chauffeur even meehielp. Wij zullen onderzoeken waar wij hierin kunnen verbeteren.
Adequate afhandeling, snelle reactie op vragen. Jullie planner Johan is absoluut goud waard: snel reageren, soepel inspelen op de omstandigheden enz. Van een andere medewerker van Kubox kregen we gratis dekens om kwetsbaren spullen in te verpakken.
Planning bezorgen 15.8 tussen 15.35 en 19.35 bezorgen echter ip 14.8 om 16.00 uur. (Toevallig thuis dus geen probleem) Via factuur 3000 2298 70045519 D.d 23.5 Eur 9,90 betaald) Voor 2 opslagdekens Waren niet aanwezig Dus graag geld retour op rekening Mvgr Frans Bakker Hopen dat retourneren op goede tijdstip plaats vind
Bedankt voor uw reactie. Het kan inderdaad voorkomen dat de bezorging eerder plaatsvind, je kunt de Kubox wel inladen op het afgesproken moment. Het geld voor de niet geleverde dekens krijgt u uiteraard retour, onze excuses daarvoor!
De boxen worden zo dicht mogelijk bij je woning gezet. Ideaal. De chauffeur geeft een goede en duidelijke uitleg en je kan aan de slag. Enige nadeel vonden wij dat de tijd van brengen tussen 9.13 en 14.13 was... Dat is een verschil van 5 uur.. Gelukkig belde de chauffeur echt een half uur van te voren.
Met Kubox een goede oplossing om tijdelijk opslag te nemen
De opslagcontainers zijn perfect als je tijdelijk spullen uit huis moet hebben. Er was alleen niet doorgegeven wanneer de containers weer opgehaald zouden worden. Daardoor waren ze bijna eerder weg dan bedoeld. Was snel opgelost met een telefoontje.
Afgesproken tijdstip van zowel brengen als halen is niet gelukt. Vervelend als je 1,5 uur moet wachten met een heel team helpers Ronduit onhandig dat 1 vd 3 containers zo instabiel stond dat we alleen met veel geduld en gepruts en met een soort koevoet de deur dicht konden krijgen om deze af te sluiten en te verzegelen.
keurig op tijd geleverd op de afgesproken dag en opgehaald , vriendelijke chauffeurs en goede prijs
De Lasso-Zuid 22
2371 EW Roelofarendsveen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.