Ik had een kubox besteld voor 31 oktober en deze zou tussen 09:30 en 13:30 geleverd worden. Ik heb daar mijn planning voor die dag op aangepast. Aangezien je een half uur van te voren gebeld zou worden, ben ik om 13:00 zelf maar eens gaan bellen. Daar kreeg ik Peter Koet van de planning aan de telefoon en hij gaf aan dat ze ruim een uur later kwamen. Deze meneer stond totaal niet open voor oplossingen en zei gewoon letterlijk dat ze om 15:00 kwamen en anders had ik maar pech. Hij ging 'het gesprek beeindigen', want hij moest 'verder met zijn werk'. In mijn ogen is een ontevreden klant en een slechte planning ook gewoon zijn werk... Ik heb gesproken over een compensatie, omdat ik een afspraak moest afzeggen die mij geld kostte. Hier zou ik afgelopen maandag over worden teruggebeld, maar ik heb tot op heden helemaal niets mogen vernemen. Wat een bagger service.... De chauffeur was overigens een zeer vriendelijke man, die mij wél gewoon netjes op de hoogte hield.
Beste Nick, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat wij door omstandigheden later waren dan gepland, helaas komt dit voor in het transport. Wij zijn blij te lezen dat het contact met onze chauffeur positief was. Met vriendelijke groet, Kubox Opslagruimte.
flexibel wat zeer goed is
Makkelijk om kubox te bestellen. Fijn dat degene die de kubox aflevert even van tevoren belt. Aan te raden.
Specifieke vragen werden netjes en volledig beantwoord door de dame aan de telefoon. Chauffeurs nemen telefonisch contact op voordat zij bij huis aankomen. Rustig worden de boxen op de vrachtwagen geladen. Alles komt heel professioneel over.
Van oriëntatie tot ophalen uitstekende service! Ideale oplossing voor tijdelijke opslag van meubels bij bijvoorbeeld een verbouwing.
.
Op afgesproken tijd geleverd en weer opgehaald.
Gewoonweg uitstekend
We hadden last-minute opslag nodig. Er werd meegedacht met de situatie en binnen 48 uur en in het weekend stond er een box voor de deur die zonder problemen pas de week erop opgehaald werd. Klasse!
Goede service en flexibel
Twee boxen gehuurd voor mijn verbouwing. Dit ging gemakkelijk en snel en na wat telefoontjes konden zij het regelen dat de container binnen een week terug was. Erg fijn! Helaas werd ik bij het brengen van de container om leeg te halen wat gepusht door de planning om deze binnen een uur leeg te lopen. Zij hadden de box weer nodig. Dit was wat vervelend en jammer. Vooral omdat ik al gesloopt was van de verbouwing en dit graag met wat minder tijdsdruk had gedaan. Al met al wel fijn dat het zo snel weer terug bezorgd kon worden.
Het online bestellen is zeer eenvoudig en laagdrempelig. De getoonde informatie is duidelijk. Helaas is de planning niet altijd even helder. In totaal 3 maal een container besteld. De eerste kwam om 7 uur 's-morgens de tweede rond een uur of 12 maar de derde kwam i.p.v. vrijdag om 7 uur pas om de volgende maandag om 7 uur. Dat veroorzaakte nog enige problemen met de overdracht van het huis.
Alles ging prima, box werd bezorgd binnen de aangegeven tijd. Helaas bleek de box nog vol te zitten met spullen. Had hiervoor vrij genomen en iemand geregeld om te helpen. Nu werd de box de volgende dag bezorgd tussen 10 en 11 uur. Kwam een uurtje te laat... verder prima contact met chauffeurs.
Duidelijke communicatie , op tijd geleverd , goede service
Wat een fantastische en niet al te dure manier om je huis leeg te hebben voor een verbouwing. De container kwam op tijd, werd zelfs nog netjes gebeld door de chauffeur dat hij er aan kwam. Helaas kwamen de dekens die we hadden meegehuurd niet. "Tja, vergeten". Verder helemaal prima
Goed contact met de mensen van Kubox, heldere communicatie, hele aardige chauffeur die meedenkt. Wat een ideale oplossing voor het opbergen van onze meubels tijdens de verbouwing van onze woonkamer.
Prima concept, superhandige dienst als je een paar weken moet overbruggen voordat je in je nieuwe huis kan. Ik was teleurgesteld door de planning van de bezorging. Ik hoorde 3 dagen voor bezorging dat de boxen zaterdag tussen 15:30 en 20:30 bezorgd zouden worden. Dit is een waardeloze tijd om de boxen te vullen, ik heb de hulptroepen gelukkig kunnen verplaatsen naar de zondagochtend. De boxen zouden daarna 4 dagen in de straat (met onze inboedel) blijven staan, gelukkig heeft Kubox ruimte gevonden om ze zondagmiddag op te halen. Met deze planning had ik de boxen beter op vrijdag kunnen laten komen, dat had met een kleine 150EURO gescheeld. Kubox was niet bereid de extra Zaterdagkosten terug te betalen. Aanbeveling aan Kubox: 1. Wees eerder duidelijk hoe de planning er uit ziet 2. Als je klanten extra laat betalen voor zaterdagbezorging, begrijp dan dat deze klanten de boxen vroeg willen hebben op zaterdag. 3. Laat de klanten zelf de breng en ophaalmomenten inplannen op de website. Verder goede service en aardige meedenkende medewerkers.
Bedankt voor het mooie cijfer en de aanbeveling Ron, je feedback zal intern zeker besproken worden.!
Wat ik niet goed vind is dat de houten verzegeling moeilijk te sluiten was. als mijn neef geen lange ijzeren pijp had gehad was het niet gelukt om de houten verzegeling erin te krijgen . Mijn 2de punt is waar zijn de containers naar toegegaan. Alkmaar ? Amsterdam? mijn neef waar mijn spullen stonden woont in Aartswoud. Mvg Ton Bier
Bedankt voor je feedback Ton, wat lastig dat de kist niet goed af te sluiten was. Wij zullen nagaan hoe we dit kunnen vergemakkelijken.
Op tijd gemaild. De chauffeur heeft zich op tijd gemeld.
Ik kon de vragen stellen die nodig waren. Ik werd gerust gesteld! Er werd naar oplossingen gezocht!
ik heb twee box gehuurd er is niets gezegd dat als je de box thuis laat bezorgen dat er dan 125 euro bij kom. ik vind dat niet zo mooi
Wat vervelend dat de kosten voor het terugleveren op een ander adres voor u niet bekend waren. Wij doen onze uiterste best om onze prijzen zo transparant mogelijk weer te geven via onze website. Wij zullen intern nagaan hoe wij hiervan kunnen leren.
Zeer vriendelijke klantenservice aan de telefoon. Duidelijke afspraken en bevestiging via mail. Vlotte levering met vriendelijke chauffeur. Nette boxen. Hadden wel ogen in gemonteerd mogen worden om spullen met spanbanden vast te kunnen zetten om te voorkomen dat spullen gaan schuiven
Eenvoudig de box besteld op mijn telefoon. Kantoor belde de volgende ochtend voor een check van de gegevens en de aflevering. Hiervan kwam netjes bevestiging per e-mail. De dag van levering belde de chauffeur zoals beloofd een half uur vooraf. Hij hield met plaatsing rekening met zo min mogelijk overlast voor voetgangers en doorgang hulpdiensten. Keurig! Het kostte ons een 1,5 uur om deze in te laden, maar dat komt vanwege de trappen bij ons huis. Echt heel tevreden. Nu huis in de verkoop en dan zien we de box over enkele maanden wel terug.
de boxen zijn ruime en schoon. Dankzij de medewerker zijn alle meubels optimaal in de box opgeslagen. ging top!
Prima!
De Lasso-Zuid 22
2371 EW Roelofarendsveen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.