Tweede x gebruik gemaakt van een kubox. Heel fijn dat er een weekend optie is. Heb je het hele weekend de tijd dat ding optimaal te vullen. Over vier maanden zie ik m’n spullen in m’n nieuwe huis wel weer terug. In de tussentijd is er hier ruimte voor Funda foto’s, bezichtigingen en andere zooi in pakken
Zie bovenstaande zin
Dankzij de chauffeur hadden we onze spullen in een kwartier in een container opgeborgen, waarna hij de andere bestelde container zonder problemen leeg weer meenam.
Prima en accurate service, goede communicatie
In augustus en september 2020 heb ik een uitstekende ervaring gehad met Kubox. Ze reageerden snel, waren accuraat en klantgericht. De keuze om hen weer in te schakelen om mijn huisraad op te slaan was dan ook snel gemaakt. Meteen viel op dat de organisatie nu volledig geautomatiseerd is ten opzichte van eerder. Dit werkt snel, alleen er stond ook een prijs tegenover, deze lag aanzienlijk hoger dan in 2020. Ik ontving op mijn email een aflevertijdstip op 7 januari en een ophaalmoment op 8 januari. Dit is voor mij, wonend in Amsterdam een belangrijk gegeven, aangezien ik de gemeente er van moet verwittigen dat de Kubox op een openbare parkeerplek komt te staan. Op 7 januari kwamen zij keurig de Kubox afleveren. Toen ik vervolgens op zaterdag 9 januari bij mijn huis kwam, bleek de Kubox er nog te staan. In 2020 kreeg ik na het bellen van het alarmnummer van Kubox, hen zelf aan de telefoon en binnen een uur was alles geregeld. Nu zit er een kantoor tussen, die het bericht doorzet. Ik zou teruggebeld worden. Twee uur later was ik nog niet teruggebeld en heb ik opnieuw naar de centrale gebeld. 'Het kantoor was nu gesloten, maandag bent u de eerste.' was het antwoord wat ik van de centrale ontving. Dit betekende dat mijn Kubox, zonder vergunning en midden op straat in Amsterdam met al mijn spullen er in, nog 3 dagen extra is blijven staan. In plaats van dat ik de maandag er op ben teruggebeld door Kubox, kreeg ik een ineens een mail; 'Uw Kubox is ingepland, afleverdatum 7 januari, ophaaldatum 11 januari.' ... Erg onprofessioneel en klantonvriendelijk. Zeker als een 'noodnummer' in het weekend niet bereikbaar blijkt te zijn.
Bedankt voor je uitgebreide feedback Anna en wat jammer dat je laatste ervaring niet net zo goed was als je eerste! Wel fijn dat je wéér voor Kubox gekozen hebt! Het tarief is sinds 2020 anders ingericht, namelijk hoe langer je huurt hoe voordeliger je huurprijs is. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor nood, om zo altijd te kunnen acteren waar nodig. Helaas was er in dit specifieke geval een miscommunicatie met onze alarmcentrale, waardoor je niet goed bent doorverbonden naar onze dienstdoende collega. Je feedback zal uiteraard meegenomen worden om onze processen verder te verbeteren, bedankt hiervoor. Wij gaan er vanuit dat je verdere ervaring met onze dienstverlening goed verloopt.
.
Zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers!
Omdat; -Duidelijk en prima te benaderen site. -Klantvriendelijk to the point en prima advies. -Geen bijzonderheden t.a.v. hetgeen is afgesproken. -Kosten baten voor de huur van de opslagboxen in mijn optiek prima -Hartstikke handig een opslagbox om snel de boedel in te pakken en op te laten slaan.
Simpel, duidelijk, goede service.
Vriendelijke en snelle klantenservice, boeken is erg eenvoudig, veranderen van de planning is meestal mogelijk: flexibiliteit!
De website lijkt heel duidelijk, maar er waren na het boeken van de Kubox een aantal vragen die pas toen naar voren kwamen. Zo was het niet duidelijk dat de Kubox dezelfde dag geleverd en opgehaald wordt. Als je in het weekend de box rustig wil inladen (wat wij deden) betaal je 35 euro extra weekendtoeslag. Gratis laten bezorgen op een ander adres geldt daarnaast alleen als je langer dan drie maanden de box opslaat: ook iets wat we pas later zagen, dus nog eens 50 euro extra betalen. Dit is allemaal niet een enorm issue, maar de communicatie hierover mag echt duidelijker vermeld worden op de website. Tot slot: wij hebben geen mail ontvangen over het exacte tijdstip van levering / ophalen van de box. We hoorden pas dat de chauffeur kwam toen hij 30 minuten van tevoren belde. Bij het ophalen werd er zelfs helemaal niet meer gebeld en dit gebeurde een dag later dan in de oorspronkelijke planning stond aangegeven.
Kubox is echt ideaal. De box wordt thuis bezorgt. Ruim van te voren is bekend hoe laat de boxen bezorgt worden. Voldoende tijd om de box in te ruimen en er wordt goed meegedacht qua ruimte. Boxen worden goed afgesloten weer meegenomen en vervolgens weer gebracht op de plek waar het moet zijn. Je hoeft dus niet zelf steeds heen en weer te rijden. Als we ooit weer gaan verhuizen zullen we zeker weer van kubox gebruik maken.
Het mail- en telefonisch contact verliep zoals men mag verwachten en de chauffeur belde voortijdig hoe het e.e.a. af te handelen daar hij niet met zijn vrachtwagen het park waar wij gevestigd zijn op kon komen. Prima service ook in die zin, dank u. Met vriendelijke groet, Wubbo Veldhuis
We hebben de box voor 4 januari besteld en waren heel blij dat de box al op 31 december kwam. Wegens verbouwing hadden wij de vuil container voor 5 januari besteld. We waren niet zo blij dat zonder overleg de ophaaldag van de box 6januari is verschoven. Dit stond in kleine lettertjes in de mail, mast daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Ik had immers mondeling een afspraak gemaakt voor de 4e.
Vriendelijk geholpen
Top systeem en service!
2 x kuboxen besteld online, snel en gemakkelijk en héél betaalbaar
Super vriendelijk
Wat een goede oplossing voor onze verhuizing! Hierdoor hoeven we onze spullen maar één keer in en uit te pakken, de boxen worden bij ons nieuwe huis gezet zodra we daar in kunnen. Je krijgt een tijdslot per e-mail zodat je weet wanneer ze worden gebracht en opgehaald. De chauffeur die kwam ophalen was er echter al ruim vóór de opgegeven tijd. Ik kwam net op tijd om hem tegen te houden, anders was hij zonder boxen weer vertrokken. De boxen zien er netjes uit, je krijgt een code voor het hangslot en de chauffeur die de box brengt heeft iets bij zich om te ‘verzegelen’. Een aanrader!
Ondanks alle drukte werd er een passende oplossing gevonden voor brengen en ophalen.
Woon op een Park dus alles moest met de heftruck alles prima verlopen
Top service. Goed geholpen via telefoon. Chauffeur die de boxen kwam brengen was zeer vriendelijk en meedenkend. Mijn eerste ervaring is uitstekend.
Simpel wordt voor de deur geplaatst en voordeliger dan een verhuizer
Mooi op tijd prima oplossing voor opslag
super goede service en heel klantvriendelijk -> aanrader!
De Lasso-Zuid 22
2371 EW Roelofarendsveen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.