1 attentiepunt: de prijs per 4 weken was een verrassing voor me. Ik was in de veronderstelling dat het per maand was. Vermijd dit soort verrassingen.
goed geholpen door een leuke vrouw
Zeer tevreden over service van de jonge dame van de receptie; prima en erg vriendelijk geholpen. Gemakkelijk te bereiken en door de week niet te druk om je goederen snel te verplaatsen.
Vriendelijk geholpen
wij reden per toeval langs en gingen naar binnen. we werden erg vriendelijk geholpen en daarom zijn we meteen akkoord gegaan.
Goede ervaring.ruimte goed te bereiken. Tip: van tevoren aan klant aangeven dat als er meerdere mensen tegelijk de opslag gebruiken men dan wel de karretjes voor goederen niet alleen gebruikt. Dit was bij ons zo, het lijkt mij wel zo sociaal om dan 1 kar af te staan aan andere klant. Als je er alleen staat is dat niet aan de orde. Ook gaven deze mensen aan van wij zijn achter in de gang bezig en als u daar ook moet zijn dan moet u nog een uurtje wachten. Gelukkig was dat niet aan de orde, anders wordt je wel heel erg boos. Zeker als je aan het verhuizen bent is je tijd beperkt en dan maar samen delen, lijkt mij. Ben wel heel tevreden over de medewerkster.
snelle adequate service!
Goede prijs en dicht bij huis
Eigenlijk is het personeel best wel klantvriendelijk, behulpzaam en denkt mee, maar het bedrijf en personeel is zo ondeskundig dat ik mijn grote vraagtekens heb bij de bedrijsvoering van Kubus Opslag Nederland. Contract werd zomaar op een dag per abuis ontbonden en toen begon het gelazer. Ik moest een vernieuwd contract tekenen met een hoger tarief (doen we dus niet), mijn toegangscode werd geblokkeerd, kreeg dubbele rekeningen met de nodige aanmaningen en in gebreke stellingen met eventueel een deurwaarder aan de deur als gevolg. Alles werd pas glad gestreken na 10 telefoontjes en de mededeling dat ik niets meer betaal. Vervolgens werd het tijd om het op te zeggen. Ik had de box niet meer nodig, dus kon de eindrekening worden opgemaakt. Tja, daarna ging het weer niet helemaal goed. Weer aanmaningen, in gebreke stellingen...... Wat een ondeskundig gedoe zeg. En dan wil ik nog geeneens hebben over de mailtjes met talloze taalfouten. Ze zijn er best wel lief en aardig maar in mijn ogen mogen er nooit zoveel fouten worden gemaakt, juist als het alleen maar gaat om een box verhuren. Hoe moeilijk kan het nu allemaal zijn?
Beste Peter, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Blijkbaar zijn er meerdere administratieve fouten gemaakt. Ik zal deze bespreken om deze in de toekomst te proberen te voorkomen. Ik neem hierna zo spoedig mogelijk contact met u op. Mvg, Sander van Hoek, Kubus Opslagruimte.
Snel en netjes geholpen, prima prijs.
Snel geregeld, goede deal
meer valt er niet over te zeggen!
Snel geholpen, en ik kon snel mijn spullen opslaan. De ruime openingstijden geven me de mogelijkheid spullen op te bergen en op te halen wanneer het mij uit komt.
Zeer goed geholpen. Vriendelijk en meedekend.
Ceintuurbaan 213
3051KC Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.