keurig netjes ontvangen door vriendelijke dame, die alles duidelijk heeft verteld en laten zien. Bedrijf ziet er schoon en goed verzorgt uit
goed. Code werkte eerst niet, duurde lang om te herstellen maar inmiddels werkt het goed en zijn de spullen opgeslagen.
Hele vriendelijke medewerkster die ons hielp en dacht mee met ons. Fijn dat de openingstijden ook zo breed zijn. Tot nu toe heel erg tevreden.
NOOIT MEER! Ik had hier een box gehuurd t/m 14 januari dus zou je denken dat je ook moet betalen t/m 14 januari maar niets is minder waar. Je betaald hier per periode (4 weken), mijn nieuwe periode ging in op 13 januari en moet ik nu dus 4 weken gaan betalen terwijl ik er maar 2 dagen gebruik van heb gemaakt. Toen ik het contract ondertekende heb ik nog duidelijk gevraagd of je per dag kan opzeggen zonder dat daar extra kosten aan zitten verbonden en dit kon inderdaad, maar je betaald wel per periode en dat vertellen ze er niet bij. Al had ze mij dit verteld dan had ik er wel voor gezorgd dat ik er voor de 13de uit zou zijn. Hier met meerdere mensen contact over gehad via de mail en telefoon maar het zijn echt allemaal zeer klantonvriendelijke arrogante mensen, geen gesprek mee aan de gaan. De box zelf is verder prima en de toegankelijkheid ook maar verder vind ik ze gewoon een stelletje **********.
Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u ontevreden bij ons weg bent gegaan en dat u ons gesprek als klantonvriendelijk en arrogant ervaren heeft. Dit was beslist niet de bedoeling. U huurt bij Kubus inderdaad een box per 4 weken. U heeft bij Kubus geen opzegtermijn en kunt de laatste dag van een periode komen uitschrijven. Een nieuwe periode is inderdaad een nieuwe periode. We proberen bij het inschrijven zo duidelijk mogelijk te zijn en op alle facturen welke we 2 weken van tevoren versturen wordt aangegeven dat er een nieuwe periode aan zit te komen. We zullen uw feedback gebruiken om te kijken waar we in de toekomst eventueel nóg duidelijker kunnen zijn! Fijn dat de box en de toegankelijkheid prima waren. Mvg, Sander van Hoek, Operationeel Directeur Kubus Opslagruimte
gewoon goede service
Prima geholpen. Veel goede service en begeleiding voor iets relatief eenvoudigs als opslagruimte. Goede verzorgde faciliteiten. Top!
Telefonica contact met medewerkster Rotterdam was onaangenaam. Medewerkster Alphen op 5 Januari 16.00 uur heel awarding en behulpzaam
Mij werd heel vriendelijk en zeer duidelijk de regels en de manier van opslaan uitgelegd en aan gegeven waar ik karren ect kan vinden
zijn ontzettend goed geholpen, vriendelijk personeel die je goed wegwijs maken.
Goede uitleg en vriendelijk
keurig ontvangen en behulpzaam. Deuren in opslag tegen brand zouden wat beter kunnen ivm passeren.karretjes beperkt inrijden en parkeren beperkt toegankelijk. Heel veel juridische zaken waar voor getekend moet worden ook nu weer
goed geregeld, goede boxen
Verhuisservice besteld met mijn box. Meerdere keren heen en weer gemaild: zijn jullie er 19 dec om 1 uur? Ja hoor we zijn er dan. Op de 19e gaan we verhuizen, al onze spullen staan op straat, maar geen verhuizers. Wij meerdere keren heen en weer bellen met Kubus Alphen ad Rijn. Sorry, "communicatiefout". Of we misschien morgen kunnen verhuizen, of we het misschien zelf kunnen oplossen? Nee dat kan niet, we hebben op jullie gerekend. Uiteindelijk komen er toch 2 verhuizers maar er is geen tijd meer om meerdere keren heen en weer te rijden. Nu heb ik veel extra kosten moeten maken om het karwei, de volgende dag, zelf af te maken. Jammer, het heeft me veel stress opgeleverd en ik zou Kubus aan niemand aanraden.
Wat vervelend dat u deze slechte ervaring met ons heeft gehad! Ik zal onderzoeken wat er exact mis is gegaan en contact met u opnemen om tot een oplossing te komen voor het ongemak. Mvg, Sander van Hoek, Operationeel Directeur Kubus Opslagruimte
Jamer dat als er een auto binnen staat ik geen spullen naar binnen kan krijgen via een andere deur. Diverse malen dat als ik kom staat er een 1auto (verkeerd) binnen en kan ik niet steeds van binnen naar buiten lopen om mijn dozen naar binnen te krijgen.
Goede schone faciliteit
Toen ik laatst wou overstappen van een 30 kub unit naar een 15 kub, deed men er helemaal niet moeilijk over. Alles verliep soepel en omdat het 2 dagen was voordat de periode om was, werd het bedrag zelfs verrekend met die 2 dagen. Ik hoefde dus minder te betalen. Ook omdat ik nu een kleinere ruimte heb. Vond het dus echt bijzonder dat ik gewoon voordat die periode om was, al naar een andere unit mocht verhuizen zonder problemen. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat de periode's 4 wekelijks zijn en niet gewoon een volle maand zoals je zou verwachten.
Prima service, kortingssysteem alleen een beetje vaag
zeer tevreden
Ziet er top uit en word goed beveiligd
Ceintuurbaan 213
3051KC Rotterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.