Claassen TOPwerk met een menselijke maat

Wij zijn bijzonder tevreden, zowel over het afgeleverde werk, maar bovendien over de mannen die het werk hebben gedaan. Ze leveren niet alleen vakwerk af, maar zijn ook zeer plezierig in de omgang. Al met al een fijne ervaring met Claassen.

Fijne benadering en deskundig personeel

Er wordt keurig gewerkt, alles netjes opgeruimd. Monteurs overleggen wanneer er andere of betere opties zijn. Ze benaderen de klant heel vriendelijk.

Goed en kundige monteurs

De monteurs wisten precies wat ze moesten doen. Ruimde elke dag het afval op en lieten alles netjes achter

Vakmannen en nog meer

Zowel in de showroom als bij het plaatsen vriendelijke vakkundige mensen. Ze kwamen op tijd, werkten door en maakten mijn huis mooi, veel mooier!

Een fijn team van mensen.

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken. Met 2 dagen had ik op de bovenste verdieping kunststof kozijnen. Het ziet er prachtig uit. Alleen nu nog het laatste raam ( glas) in de kleinste slaapkamer, die was niet mee gekomen. Nu even enkel glas geplaatst. Dit gaat ook goedkomen, daar heb ik alle vertrouwen in. Voor mijn woongedeelte wil ik tzt ook laten inmeten door Marcel en het plaatsen door een top team.

Afspraken nagekomen, uitstekend personeel en werkzaamheden voortreffelijk uitgevoerd

Zie bovenstaand

Wij hebben 19 kozijnen laten plaatsen en zijn dik tevreden top monteurs . Zoek maar niet verder dit is het bedrijf wat je zoekt.

Goede ervaring, kundig en zeer netjes

Deze week kozijnen op de bovenste verdiepingen laten vervangen en ook 3 dakramen laten plaatsen. Zeer kundig en netjes wordt er gewerkt o.l.v. Michael Dit bedrijf is zeker een aanrader. Gr Fam de Bruijn

Echt een aanrader!

Wij hebben alle kozijnen op de bovenverdieping laten vervangen voor kunststof kozijnen. En het resultaat mag er zijn! De monteurs zijn erg vriendelijk, beschaafd en werken bijzonder netjes. Na elke werkdag ruimen ze keurig op. Een bijzondere ervaring! Alle kozijnen zijn keurig afgewerkt en het ziet er super strak uit. Wij zijn erg blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan.

van af het eerste contact met een bezoek aan de showroom (zeer mooie en complete showroom) het uitbrengen van een duidelijke complete offerte afspraken over montage, afwerking ed de montage, zeer vriendelijke en betrouwbare monteurs super nette afwerking. ook nog aangesloten bij het VKG. Ik raad iedereen aan om in elk geval ook hier een offerte aan te vragen en de showroom te bezoeken

super

een woord super. mooie showroom zeer vakkundig uitleg en heel goed mee gedacht gelijk mooie passende raam decoratie. vakkundig monteurs, zeer vriendelijk en alles keurig afgewerkt en opgeruimd

Top bedrijf

Prima offerte gekregen. Op de gok gisteren naar de showroom gereden en ondanks dat ze eigenlijk gesloten waren ivm vakantie toch een rondleiding gekregen en de offerte doorgesproken. 's avonds meteen een nieuwe offerte gekregen. Top service..kwaliteit. Voelt vertrouwd en goed aan. Aanrader

Heel netjes gewerkt en service gericht

Lang hebben wij erover gedaan een voor ons geschikte leverancier voor kozijnen te vonden. Bij Claassen hebben we die gevonden in zowel het voortraject met kennis en verstand van zaken, een bijzonder prachtig mooi en goed product in een verzorgde ruime voorziene showroom als in het contact en bij de uitvoering van het werk door een set rustige, kundige en nette vaklui. Onze doorlooptijd was wat langer door wat extra’s omdat de vakkundigheid en aandacht voor het product ook zorgvuldig werd ingepland. Met resultaat! Wij zijn superblij met de aanwinst van veel gemak en het verzorgde uiterlijk van ons huis! Daarbij was het ook een goede ervaring tijdens het werk omdat er oog was voor de planning om het voor ons welbevinden optimaal te hebben. Heel hartelijk dank!

Snel een offerte,werken netjes en snel en precies.

• Ervaring met: Kozijnen

Alles netjes en in goed overleg.Inbraak voorkomen door goede sloten

• Ervaring met: Kozijnen

Zeer tevreden met het resultaat! Goed advies over de productmogelijkheden en meedenken tijdens de verbouwing. Er wordt netjes en veilig gewerkt. Ook de binnenzijde wordt mooi afgewerkt (pluspunt). Aanrader wanneer je besluit om kunststof kozijnen te nemen.

• Ervaring met: Kozijnen

Prettig contact. Ik wist niet dat levering ook montage betekende. Gelukkig kwam het goed uit omdat ik vrij was. Communicatie is erg belangrijk.

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen

uitstekend goed en mooi geworden

• Ervaring met: Kozijnen

Grote showroom, uitgebreide rondleiding met uitleg gehad over alle mogelijkheden en opties. Duidelijke offerte. Meedenkend met de klant, zowel bij de aanvraag als bij de montage. Vriendelijk en kundig personeel bij de montage met hele goede kennis van zaken. Kortom: zeer zeker een aanrader als u nieuwe kunststof deuren en/of kozijnen wil.

• Ervaring met: Kozijnen

Fijn bedrijf,fijne werknemers,niks op aan te merken.

• Ervaring met: Kozijnen

Goed advies / keurige afwerking / vriendelijke personeel goed in hun werk .

• Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen

We zijn erg blij met het resultaat, het huis is er echt van opgeknapt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In showroom duidelijk uitleg. Afspraak bij levering en montage van kunstof ook goed. bereikbaarheid na montage en vragen krijg je niet altijd duidelijk antwoord. er staat zo plots een auto met het leveren van glas waar je niks van weet. Piet mag wel wat duidelijker zijn met afspraken maken dan weet je waar je aan toe bent. Voor de rest zijn wij uitstekend tevreden. Klachten die er waren zijn prima opgelost.

• Ervaring met: Kozijnen

prettig bedrijf om zaken mee te doen. vaklui aan het werk.