Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met het resultaat. Wij delen uw reactie met de betrokken monteurs en uw adviseur.
We vinden het erg vervelend dat u nog niet tevreden bent en hebben hierover inmiddels contact met u opgenomen. Zoals u aangeeft is deze opdracht via uw aannemer gegaan. De aannemer is dan verantwoordelijk voor de correcte maatvoering. Waarbij wij vanzelfsprekend een goede uitleg hebben gegeven over de maatbepalingen bij renovatie.
Wat vervelend dat de rooftop airco niet op afgesproken plek is gemonteerd. Maar gelukkig kunnen we dat oplossen en is dat inmiddels ook gebeurd. De communicatie hierover was (naar ons idee) snel opgestart. Fijn dat alles nu naar tevredenheid is geregeld.
Wat vervelend dat de communicatie en montage niet is verlopen zoals u dat van Ploeg kozijnen kunt verwachten. De schade aan het kozijn wordt natuurlijk hersteld. Voor deze dubbele dakkapel hebben we u inderdaad 6 weken van tevoren geïnformeerd dat we niet één maar twee dagen voor de montage nodig hebben. Op deze manier kunnen we de beste kwaliteit leveren.
Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel woonplezier. En mocht u in de toekomst verhuizen, dan staat we uiteraard weer voor u klaar voor passend kozijnadvies.
Een 10, wat een mooie beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent. Niet alleen over ons eindproduct, maar ook over onze werkwijze en onze monteurs. Uw compliment geven we zeker aan hen door. We wensen u veel plezier van de nieuwe kozijnen.
Thank you for your review. We are happy to hear that you are satisfied about our consultancy process and the dormer. Our apologies that your delivery was delayed. We are also dealing with the problems on the raw materials market. We are doing everything we can to limit this as much as possible. We wish you much pleasure from your new dormer.
Bedankt voor uw verbeterpunten. De kunststof deuren en kozijnen van Ploeg moeten gewoon soepel open gaan. Nieuwe deuren kunnen echter altijd nog wat gaan werken vanwege de temperaturen. Onze serviceafdeling zorgt er dan natuurlijk voor dat deze alsnog goed afgesteld worden. Als in de toekomst een deur of raam hebt die niet soepel open gaat, neemt u dan vooral contact met ons op zodat onze serviceafdeling dit voor u kan laten oplossen. Wij wensen u veel plezier en comfort van uw nieuwe kozijnen.
Wat fijn dat u zo tevreden bent over het offerte-traject, de gemaakte afspraken en de montage. We geven uw complimenten door aan Stefan. We wensen u veel plezier met de nieuwe kozijnen.
Wat een mooi resultaat, uw nieuwe kunststof kozijn ter vervanging van het raam. Over de levertijd bent u helaas minder tevreden. Vanwege de enorme vraag naar grondstoffen zijn deze schaarser zijn geworden. Dat leidt tot hogere grondstofprijzen en langere levertijden. Wij doen er alles aan om de levertijden weer naar een acceptabel niveau terug te brengen.
Ploeg Kozijnen is sinds 1980 de leverancier van hoogwaardige kunststof kozijnen met een uitstekende service! Wij zijn gespecialiseerd in levering aan zowel de particuliere als zakelijke markt ten behoeve van renovatie en nieuwbouw. Daarnaast hebben wij een aparte afdeling die zich richt op grootschalige bouwprojecten. In de productielocatie te Nieuw-Vennep, één van de modernste van Nederland, worden de producten op maat voor onze klanten geproduceerd. De kozijnen worden gemonteerd door onze eigen montageteams. Dat is de kracht van de onderneming. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel. www.ploegkozijnen.nl
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.