zeer goed

werken volgens afspraak en netjes

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres

Great job!

Great service and really nice and attentive personnel. Very professional service from start to end. Something rare to see, but everyone I met in the whole process from sales to after care, including measuring, design, planning, assembly, invoicing/payment and maintenance was very kind, thoughtful and careful with the wishes of us as customers and with our house and our family. The delivery of the product was outstanding: the workers were efficient, quick, effective and sympathetic. The results were also really good and exceeded our expectations. The whole experience was very good, we were always informed about was going to happen and things were always done in time. Congratulations on what is for sure years of accumulated experience in serving customers. We are also very happy with the new windows and doors, of course! THANK YOU!

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders

Top goede afwerking

keurig

Erg netjes en schoon afgeleverd elke dag. Ziet er netjes afgewerkt uit. Vriendelijke hardwerkende werkers! Helaas een klein gebrek van een ophanging van een luxaflex eerder. Hier is al over gecommuniceerd.

Uitstekend werk verricht

Dakkapel laten plaatsen door dit bedrijf. Het personeel was zeer vriendelijk, vakkundig en het zijn harde werkers. Zou zeker weer een beroep doen op dit bedrijf mocht ik ze nodig hebben in de toekomst! Zeker een aanrader!!

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Eerlijke communicatie. Mooie producten. Nette en vakkundige medewerkers.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

De wachttijd van bijna één jaar was wel erg laaaaaaaaang, maar het eindresultaat mag er zeker wezen.

Een kortingsbon voor een volgende keer, waarschijnlijk de voorzijde zou een mooi gebaar zijn om bij jullie terug te komen.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Offertetraject N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Vaklui

Ongelofelijk wat deze mensen hebben neergezet. Ze gingen heel rustig te werk. Professionele mensen die weten waar ze het over hebben. Keurige afwerking.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zeer deskundig geplaatst met een prachtig resultaat,en ook nog eens in recordtijd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

De plaatsing van de kozijnen is perfect verlopen

Mijn ervaring is heel positief hoe het is verlopen. De monteurs waren heel vriendelijk en opgeruimd. Alles werd iedere werkdag aan het eind netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Bij de oplevering werd alles goed uitgelegd hoe de diverse sluitingen werkte. Ploeg Kozijnen is een aanrader.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Goed ,niet snel leverend en probleemoplossend

Goed, lange levertijd maar dat geven ze van te voren aan ,iets te hoge aanbetaling percentage voor deze levertijd ( was in mijn geval onderhandelbaar) maar voor de rest goed, bij productie of montage problemen zeker goed en probleem oplossend Vriendelijke klantvriendelijke medewerkers

• Showroom N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Goed geregeld, goede planning, weinig zorgen.

Bij ons zijn de ramen, kozijnen, gevelbekleding, garagedeur en tuindeuren vervangen. Het was door Ploeg goed geregeld en gepland. Prettig contact met de medewerkers en heel netjes afgewerkt.

Fijn bedrijf!

Ons gehele huis voorzien van nieuwe kozijnen, deuren en schuifpui met triple glas, Er werd vlot en precies gewerkt. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Goede dienstverlening (pre- en aftersale) en zeer vakkundige uitvoering

Mijn huis laten voorzien van dakkapellen aan voor- en achterzijde. In de voorbereidingsfase heeft Ploeg kozijnen middels goede communicatie en begeleiding zorggedragen voor het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van de dakkapellen. Tot het moment van de start van de werkzaamheden is een helder tijdpad gecommuniceerd en nagekomen. De werkzaamheden (bij het plaatsen en nazorg) zijn uitgevoerd door zeer vakkundige en service gerichte monteurs.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Prachtig resultaat na lang wachten

8 maanden na ondertekening van de order onze voordeur portaal en achterdeur portaal vervangen. Na 2 dagen was de vervanging gereed, maar echter niet afgewerkt. Helaas is de afwerking 2 weken later pas gebeurd, maar het ziet er nu prachtig uit. De monteurs werken schoon en kennen hun vak! Top kwaliteit van Ploeg kozijnen! De communicatie met klant kan echter veel beter!

Echt vakmanschap

Duidelijk afspraken en communicatie vooraf. Afspraken worden nageleefd en er wordt compleet werk afgeleverd. Goede kwaliteit door echte vakmannen en vrouwen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Verduurzaam met Ploeg, da's nooit te vroeg!

Ploeg doet wat is beloofd. Onze wensen zijn waargemaakt in overleg en met deskundig advies. Oog en oor voor detail. Nauwgezet en stipt in voorbereiding, uitvoering en afwerking. Een gerenommeerd en deugdelijk bedrijf.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zeer tevreden met de mooie kunststof kozijnen.

Goede offerte gekregen en prettig afgerond met de heer van Dansik. Mooie kozijnen, perfect geplaatst en goed en mooi afgewerkt door Aad en Hennie. Echte vakmannen. Een paar kleine mankementen, maar netjes opgelost. Kortom zeer tevreden.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Snel, vakkundig en schoon gewerkt

Het offertetraject liep voorspoedig. Veranderingen onzer zijde werden meteen meegenomen en doorgerekend. Na geven van opdracht zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De monteurs waren zeer vriendelijk, meedenkend en vakkundig en hebben geweldig werk geleverd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Werken netjes en goede nazorg

Netjes gewerkt en monteurs gaven zelf al aan als er iets mis was. Denken gure me in de afwerking

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Nadat de plaatsing de eerste keer niet doorging ivm het weer snel een oplossing gezocht voor een nieuwe datum. Alles top gedaan. Vlotte en nette werkers. Helemaal tevreden.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Keurig geholpen in showroom, goed advies. Keurig geplaatst

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Te veel hooi

Nog twee te plaatsen kozijnen tijdens schrijven van deze review. Laten we positief beginnen, ik heb niet het gevoel dat het onwil is maar wij hadden een hogere klantverwachting. Deze is absoluut niet gehaald. Het gaat hier niet om tientjes werk, dus maak je wat over zou ik graag zien dat de tegenpartij eeen comfirmatie stuurt als het gelukt is. Tijdens verkoop word een periode genoemd voor plaatsen dat zou november in ons geval zijn geweest. September was daar en nog geen communicatie niks...dan gaan de alarm bellen al af, wij emailen en bellen ... uiteindelijk januari (10maanden na tekenen en twee maanden na de beloofde plaatsing datum ) het is niet erg een beetje vertraging, maar communiceer naar je klant. Twee gedeeltes zijn beschadigd voor de levering en worden nog op een later moment geplaatst. Plaatsing is goed gegaan erg nette heren die kijhard werken. Producten zien er erg goed uit. Even zelf wezen kijken bij facatures en ja daar kom je dan wel achter waarom er slecht/gecommuniceerd werd, te weinig handjes op een paar plekken die echt nodig zijn. Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op de rest. Einde van het traject, lijkt de telefoon makkelijker te worden gegrepen om iets uit te leggen dus, kan zijn dat iemand terug is of dat het te weinig handjes probleem is opgelost.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de plaatsing en bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening. Wij erkennen dat de levertijd van ons maatwerk product lang is. De levertijd gaat namelijk in na ondertekende orderbevestiging en is op dit moment 29 weken. Wij zijn het natuurlijk met u eens dat een goede communicatie in de tussentijd belangrijk is. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden en vinden het vervelend dat dit niet bij u gebeurd is. We doen natuurlijk onze uiterste best om er voor te zorgen dat de rest goed wordt geregeld.

Gewoon heel goed werk. Fijne communicatie ook met front-office

Fijn geholpen door Jacob en de montage is ook goed gedaan

Prima geplaatst en netjes afgewerkt

Prima geplaatst en netjes afgewerkt

Pesetaweg 45 2153 PJ Nieuw-vennep

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op