Prima, snel en schoon gewerkt.

Prima, snel en schoon gewerkt.

Positief

Wel lang moeten wachten op levering, maar plaatsing op prima manier gedaan. Prettig contact met adviseur en monteurs. Foutje in soort beglazing van voordeurraampjes netjes opgelost.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijnen, dit ging allemaal helemaal goed. Alleen bij de dakkapellen ging er iets mis met plaatsen. De nazorg hiervan had wel wat soepeler gekund. Maar zowel kozijnen als dakkapellen zijn erg mooi en nu is alles uiteindelijk goed opgelost.

• Showroom N.v.t.
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Goede kwaliteit, moeizame planning, welwillende houding.

Kwaliteit is prima. De levertijd was lang. de planning verliep anders dan gepland, ook wat moeizaam, maar hun houding was steeds heel behulpzaam.

Drama!

Mooie producten maar slechte service. Luisteren niet naar de klant, schade door plaatsing wordt niet serieus genomen, verkeerde producten geleverd en gemonteerd, slechte planning en klant staat niet op nr 1. Voor mij geen volgende keer.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw tevredenheid is voor ons natuurlijk erg belangrijk. Helaas waren er bij uw vorige order wat problemen. Deze zijn opgelost, waarna u vervolgens een nieuwe order heeft geplaatst. Hier zien we geen servicepunten over terug. Als er nog openstaande punten zijn waarvan u vindt dat ze niet zijn aangepakt, horen wij dit graag van u. We zijn er om te helpen en willen graag zorgen dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.

Snel en zorgvuldig gewerkt.

Ploeg Kozijnen is een uitstekend bedrijf voor het plaatsen van dakkapellen. De werknemers weten waar ze over praten. Tevens ben ik ook goed geholpen met alle benodigde informatie omtrent de regelgeving van de gemeente, zodat alles via de regels verliep. De monteurs hebben snel en accuraat gewerkt en alles ziet er netjes uit. Ze hebben verstand van hun vak en werken als professionals. Het plaatsen van de dakkapellen met de kraanwagen is ook zonder moeite gegaan. Ik ben erg tevreden en ik raad dit bedrijf ook aan andere.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Ploeg doet wat ze zeggen en doen het goed.

Alle afspraken keurig nagekomen. Tijdens het werk netjes gewerkt. Resultaat is helemaal naar ons zin.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat ik ook verwachtte, alles was perfect.

Een beetje bang voor deze toch wel grote operatie.....(voor mij) Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik meer dan tevreden ben. Ik kan me niet voorstellen dat deze klus nog beter uitgevoerd kan. Door welk ander bedrijf dan ook. De rustige maar zelfverzekerde werkwijze door deze ploeg.....top. Vooral de eindverantwoordelijke van de mannen was er 1-tje met veel kennis en ervaring. Duidelijk te merken.... Rustig en beheerst, soms in overleg, en belangrijk; vriendelijk naar de klant met raad en daad. Kortom, een ploeg in 2 opzichten, waar je wat mee kunt. Als straks de eindcontrole geweest is, kan ik volop genieten van alles.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Totdat je bent overgeleverd aan de nazorg is alles super!

Vanaf het eerste moment zijn wij zeer goed geholpen en hebben wij een zeer goed advies gekregen over de vervanging van onze kozijnen aan de voor en achterzijde van de woning. Mede hierdoor hebben wij ook voor Ploeg kozijnen gekozen, ondanks dat Ploeg kozijnen niet de goedkoopste partij was. Je verwacht dan ook een goede nazorg en service. Maar dat laat zeer te wensen over. Waarover verder meer. Levertijden waren lang, waar hierover waren wij van te voren zeer goed geïnformeerd. Waardoor dit ook geen probleem voor ons was. De kozijnen zijn door zeer vakkundige monteurs geplaatst en de monteurs hebben keurig werk geleverd. Na montage toch wat restpunten geconstateerd en dit de dag na plaatsing gelijk doorgegeven aan de service/nazorg afdeling per e-mail. In deze e-mail foto’s bijgevoegd, zodat gelijk duidelijk was welke restpunten wij nog geconstateerd hadden. Na een dag of 3/4 zelf maar telefonisch contact gezocht, omdat er nog geen enkele op de e-mail was gekomen. Hierop zouden wij worden teruggebeld. Anders dan een e-mail waar de belangrijkste restpunten niet in benoemd zijn, hebben wij tot op heden (bijna 2,5 weken later) nog steeds geen telefonisch contact gehad. Zelf uiteraard al meerdere keren telefonisch contact gezocht. Maar telkens is de afdeling service/nazorg niet bereikbaar. Er wordt dan ook telkens beloofd dat er voor de service/nazorg afdeling een taak of terugbelnotitie wordt achtergelaten. Maar ook dit mag niet baten. Dit is ook terug te zien in de beoordeling op bepaalde punten. Als wij vanuit de service/nazorg afdeling goed waren geholpen of er in ieder geval een keer telefonisch contact was geweest, was de totaal score veel hoger geweest.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Perfecte kozijnen. Fantastisch netjes afgewerkt. Vaklui. Kan het iedereen aanraden.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zakelijk maar vriendelijk en ze dachten altijd mee.

Ze begrepen onze angsten, belden altijd terug en het zijn echte vakmannen ook in verkoop en customer service trouwens. Dank jullie wel!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Zowel product als leverancier zijn aanraders

Ondanks slechte weersomstandigheden (regen en wind bijna recht op kozijn) zijn de Ploeg-maten er toch in geslaagd demontage en montage uit te voeren met minimale overlast. Oude kozijnen netjes afgevoerd en na afronding van het werk de rommel prima opgeruimd. Wel een aandachtspuntje: vooraf was mij gezegd dat er geen kraanwagen zou komen maar bestelbus + aanhangwagen. Daarom had ik ook onze buren niet vooraf gewaarschuwd. Toen er later toch een kraanwagen kwam, was ons achterstraatje ruim 3 kwartier volledig geblokkeerd. Dat had ik wel graag vooraf geweten. Nog een aanbeveling: de 16 parkeerplaatsen verderop langs onze achterstraat hadden ook kunnen worden ontsloten door verwijdering van het rood-witte paaltje aan andere uiteinde. Daar is een sleutel voor nodig die veel installateurs bij zich hebben maar Ploeg dus niet. Graag standaard bij uitrusting voegen.

zeer tevreden over de werkzaamheden van Ploeg Kozijnen

Ik ben zeker zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de materialen. De monteurs waren zeer vriendelijk en klantgericht. Ondanks de slechte weersomstandigheden, veel regen, zijn de kunststofkozijnen binnen de afgesproken tijd aangebracht. De afwerking aan de binnenkant is heel mooi. Na afloop van de werkzaamheden werden de kamers schoon achter gelaten. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden over de uitgevoerde opdracht.

Erg secuur en bekwaam !!

Wat een professionaliteit hoe de ramen zijn geplaatst. de monteur communiceerde vooraf de volgorde wat er geplaatst ging worden. het werk en de kozijnen met voordeur wat is geplaatst erg tevreden !

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Rustig gewerkt Erg nette vakmensen Na afloop alles keurig opgeruimd en zelfs gezogen Hartelijk dank

Fantastische kozijnen

Ik ben al sinds 1997 klant bij Ploeg kozijnen. Dakkapellen, deuren, ramen en raamdecoraties zijn in de loop der jaren geplaatst. Zojuist zijn er 12 kozijnen en een deur geplaatst. Allen met triple glas. Vakkundig en netjes afgeleverd.

Perfect heel tevreden.

Heb lang moeten wachten .maar ben nu heel tevreden.

Goed bedrijf

Is gewoon een goed bedrijf, afspraken worden nagekomen, heldere procedures. Vakmensen.

Professioneel

Een fijne communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden. Ik ben goed geholpen in het maken van de juiste keuzes en tijdens de installatie was de monteur erg vriendelijk. Er is heel mooi werk afgeleverd waar ik erg tevreden mee ben.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Netjes en zorgvuldig te werk

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Advertentie in krant

Niet helemaal tevreden.

Ik heb een nieuwe dakkapel, gekregen met een dak welke een enorm klankbord is. Als het regent geeft dit heel veel geraas. Van een nieuwe dakkapel verwacht je dat hij heel afgeleverd wordt, en niet met twintig plekken waar schroeven wild uitgetrokken zijn waardoor het spaanplaat beschadigt is. Een tiental jaren geleden hebben wij een pui met draaideuren geleverd gekregen waar wij wel tevreden mee zijn, dus deze ervaring hadden wij niet verwacht.

• Showroom N.v.t.

Mooie ramen, professioneel geplaatst

We moesten er een paar maandjes op wachten, maar het resultaat mag er zijn. Van stalen ramen met enkelglas naar kunststof dubbelglas HR++, dat is wel een heel groot verschil. Met z'n drieën, precies op tijd, lieten een mooi staaltje plaatsing en afwerking zien, daarna alles netjes opgeruimd achtergelaten, top! Een kleinigheidje met de deur dat door de dame van nazorg in eerste instantie werd afgewimpeld, werd na een mailwisseling nog dezelfde dag opgelost. Alles werkt en ziet er prachtig uit. Echt een aanrader.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!!

We zijn via een aannemer bij Ploeg kozijnen terecht gekomen en werden daar bij ons eerste bezoek goed geholpen: heel vriendelijke receptie, een prachtige showroom en we werden goed voorgelicht. Februari 2023 hadden we ons eerste gesprek en begin mei werd de order geplaatst. Toen begon het wachten en nadat de levering 2x was uitgesteld door problemen bij de fabricage van de kozijnen, werden deze eind april geplaatst. Al met al een zware bevalling, maar......het resultaat mag er zijn. De kozijnen zien er prachtig uit en geven onze woning een chique uitstraling. Tijdens de verbouwing is er, afgezien van 2 kleine beschadigingen aan een (1) vensterbanktegel, niets beschadigd. Ons zal je daar niet over horen. Over het personeel niets dan lof: vriendelijk, werken hard en netjes (ruimen alles op en laten de bouwplaats elke dag schoon achter). Tijd zal het leren, maar wij zijn nu al zo tevreden, dat we voor de achtergevel al een aanvraag voor een offerte hebben uitgezet. Toch nog een puntje van "kritiek": de container en de bok bleven erg lang staan. nadat het project klaar was. Dit is vervelend voor de buren ivm het gebrek aan parkeerruimte.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Super blij met de service en het resultaat

De service vind ik super. Duidelijk en goed overleg over manier van afwerking. Vriendelijke monteurs. En leuk presentje na afloop. Nu sparen voor mijn overige kozijnen

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

De afgelopen jaren had ik enkele minder prettige en professionele ervaringen on der ander met plaatsing zonnepanelen. Het kozijn was aan vervanging toe en er waren bijzondere omstandigheden die voor mij van groot belang waren. Intact kunnen houden van vensterbank die mijn overleden vader nog gemaakt had, plaatsing latei met steenrol en het kunststof plafond. Dit is allemaal geweldig gedaan door hard werkende, uiterst professionele medewerkers van uw bedrijf waarvoor complimenten op de plaats zijn. Een prachtig kozijn in overleg met uw verkoper bepaald met het nieuwste isolerende glas is het resultaat. Mooi design, het ziet er geweldig uit.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Pesetaweg 45

2153 PJ Nieuw-vennep

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op