Eerlijke communicatie. Mooie producten. Nette en vakkundige medewerkers.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

De wachttijd van bijna één jaar was wel erg laaaaaaaaang, maar het eindresultaat mag er zeker wezen.

Een kortingsbon voor een volgende keer, waarschijnlijk de voorzijde zou een mooi gebaar zijn om bij jullie terug te komen.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Offertetraject N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Vaklui

Ongelofelijk wat deze mensen hebben neergezet. Ze gingen heel rustig te werk. Professionele mensen die weten waar ze het over hebben. Keurige afwerking.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zeer deskundig geplaatst met een prachtig resultaat,en ook nog eens in recordtijd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

De plaatsing van de kozijnen is perfect verlopen

Mijn ervaring is heel positief hoe het is verlopen. De monteurs waren heel vriendelijk en opgeruimd. Alles werd iedere werkdag aan het eind netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Bij de oplevering werd alles goed uitgelegd hoe de diverse sluitingen werkte. Ploeg Kozijnen is een aanrader.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Goed ,niet snel leverend en probleemoplossend

Goed, lange levertijd maar dat geven ze van te voren aan ,iets te hoge aanbetaling percentage voor deze levertijd ( was in mijn geval onderhandelbaar) maar voor de rest goed, bij productie of montage problemen zeker goed en probleem oplossend Vriendelijke klantvriendelijke medewerkers

• Showroom N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Goed geregeld, goede planning, weinig zorgen.

Bij ons zijn de ramen, kozijnen, gevelbekleding, garagedeur en tuindeuren vervangen. Het was door Ploeg goed geregeld en gepland. Prettig contact met de medewerkers en heel netjes afgewerkt.

Fijn bedrijf!

Ons gehele huis voorzien van nieuwe kozijnen, deuren en schuifpui met triple glas, Er werd vlot en precies gewerkt. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Goede dienstverlening (pre- en aftersale) en zeer vakkundige uitvoering

Mijn huis laten voorzien van dakkapellen aan voor- en achterzijde. In de voorbereidingsfase heeft Ploeg kozijnen middels goede communicatie en begeleiding zorggedragen voor het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van de dakkapellen. Tot het moment van de start van de werkzaamheden is een helder tijdpad gecommuniceerd en nagekomen. De werkzaamheden (bij het plaatsen en nazorg) zijn uitgevoerd door zeer vakkundige en service gerichte monteurs.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Prachtig resultaat na lang wachten

8 maanden na ondertekening van de order onze voordeur portaal en achterdeur portaal vervangen. Na 2 dagen was de vervanging gereed, maar echter niet afgewerkt. Helaas is de afwerking 2 weken later pas gebeurd, maar het ziet er nu prachtig uit. De monteurs werken schoon en kennen hun vak! Top kwaliteit van Ploeg kozijnen! De communicatie met klant kan echter veel beter!

Echt vakmanschap

Duidelijk afspraken en communicatie vooraf. Afspraken worden nageleefd en er wordt compleet werk afgeleverd. Goede kwaliteit door echte vakmannen en vrouwen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Verduurzaam met Ploeg, da's nooit te vroeg!

Ploeg doet wat is beloofd. Onze wensen zijn waargemaakt in overleg en met deskundig advies. Oog en oor voor detail. Nauwgezet en stipt in voorbereiding, uitvoering en afwerking. Een gerenommeerd en deugdelijk bedrijf.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zeer tevreden met de mooie kunststof kozijnen.

Goede offerte gekregen en prettig afgerond met de heer van Dansik. Mooie kozijnen, perfect geplaatst en goed en mooi afgewerkt door Aad en Hennie. Echte vakmannen. Een paar kleine mankementen, maar netjes opgelost. Kortom zeer tevreden.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Snel, vakkundig en schoon gewerkt

Het offertetraject liep voorspoedig. Veranderingen onzer zijde werden meteen meegenomen en doorgerekend. Na geven van opdracht zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De monteurs waren zeer vriendelijk, meedenkend en vakkundig en hebben geweldig werk geleverd.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Werken netjes en goede nazorg

Netjes gewerkt en monteurs gaven zelf al aan als er iets mis was. Denken gure me in de afwerking

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Nadat de plaatsing de eerste keer niet doorging ivm het weer snel een oplossing gezocht voor een nieuwe datum. Alles top gedaan. Vlotte en nette werkers. Helemaal tevreden.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Keurig geholpen in showroom, goed advies. Keurig geplaatst

Te veel hooi

Nog twee te plaatsen kozijnen tijdens schrijven van deze review. Laten we positief beginnen, ik heb niet het gevoel dat het onwil is maar wij hadden een hogere klantverwachting. Deze is absoluut niet gehaald. Het gaat hier niet om tientjes werk, dus maak je wat over zou ik graag zien dat de tegenpartij eeen comfirmatie stuurt als het gelukt is. Tijdens verkoop word een periode genoemd voor plaatsen dat zou november in ons geval zijn geweest. September was daar en nog geen communicatie niks...dan gaan de alarm bellen al af, wij emailen en bellen ... uiteindelijk januari (10maanden na tekenen en twee maanden na de beloofde plaatsing datum ) het is niet erg een beetje vertraging, maar communiceer naar je klant. Twee gedeeltes zijn beschadigd voor de levering en worden nog op een later moment geplaatst. Plaatsing is goed gegaan erg nette heren die kijhard werken. Producten zien er erg goed uit. Even zelf wezen kijken bij facatures en ja daar kom je dan wel achter waarom er slecht/gecommuniceerd werd, te weinig handjes op een paar plekken die echt nodig zijn. Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op de rest. Einde van het traject, lijkt de telefoon makkelijker te worden gegrepen om iets uit te leggen dus, kan zijn dat iemand terug is of dat het te weinig handjes probleem is opgelost.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de plaatsing en bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening. Wij erkennen dat de levertijd van ons maatwerk product lang is. De levertijd gaat namelijk in na ondertekende orderbevestiging en is op dit moment 29 weken. Wij zijn het natuurlijk met u eens dat een goede communicatie in de tussentijd belangrijk is. We vinden het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden en vinden het vervelend dat dit niet bij u gebeurd is. We doen natuurlijk onze uiterste best om er voor te zorgen dat de rest goed wordt geregeld.

Gewoon heel goed werk. Fijne communicatie ook met front-office

Fijn geholpen door Jacob en de montage is ook goed gedaan

Prima geplaatst en netjes afgewerkt

Prima geplaatst en netjes afgewerkt

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

bijna helemaal goed op één ernstig detail na.

Alles verliep vlot en probleemloos. Maar één van de werkers heeft zonder enig overleg twee dikke palen geplaatst onder het raam van de dakkapel. Maar dat kan helemaal niet, omdat wij onder het raam onze koffers opbergen. Door de nieuw geplaatste palen konden de koffers er niet meer uit. Door de palen kan je er niet meer bij. Hij had dit eerst moeten overleggen en de palen konden makkelijk op een gunstiger plaats worden gezet.

Verwachtingen ruimschoots waargemaakt!

Vanaf het bezoek aan de showroom tot en met de oplevering heeft Ploeg Kozijnen het heel goed voor elkaar. In de showroom duidelijke uitleg gehad van de verschillende mogelijkheden. Duidelijke offerte ontvangen en de medewerkers die komen inmeten en de kozijnen komen monteren, werken netjes en zijn vriendelijk. Wij komen wel een keer terug bij Ploeg Kozijnen!

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders

Honderd procent tevredenheid!

Ploeg heeft mooi werk geleverd. Steeds prettige en duidelijke communicatie, en alles wat werd beloofd is geleverd. Heel blij met onze nieuwe dakkapel.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Vriendelijke mensen, werken erg netjes

Wij zijn heel tevreden over ploegkozijnen. Ze zijn vriendelijk, beleefd en ze gaan erg netjes te werk. Kortom heel blij met het eindresuktaat

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Prima product, uitstekende montage.

Na plaatsing van onze schuifpui in 2017 zijn we weer terug gekomen bij Ploeg Kozijnen. Nu voor vervanging van de tuinpui en een nieuwe voordeur. Vakmanschap was weer uitstekend wel was inmiddels het profiel van de kozijnen veranderd. Het huidige profiel is t.o.v. het vorige niet afgerond op de hoeken en dat geeft meteen een killere, zakelijke, minder huiselijke indruk. Het vorige profiel was warmer en heeft dus duidelijk onze voorkeur maar helaas…. Vandaar dit keer geen 10 als eindcijfer. Nogmaals, het vakmanschap bij de plaatsing en de begeleiding tijdens de offerte besprekingen was weer uitstekend.

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.