Top bedrijf

goed bedrijf vriendelijke en hulpzaam personeel. Leuke open dagen goed geregeld.

niet klantvriendelijk

Gisterenmiddag (14 juli) ging ik even langs bij ploegkozijnen omdat ik toevallig in de buurt was. Toen ik binnen kwam (zonder afspraak vooraf) waren de allebei de verkopers met een klant bezig. Toen beide verkopers met de klanten klaar waren dacht ik wel aan de buurt te zijn. Ik heb toen zeker nog een half uur gewacht maar de verkopers waren beide verdwenen en ben toen maar naar huis gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze mij niet hebben gezien. Op zijn minst hadden zij mij even aan kunnen spreken. Jammer gemiste kans.

• Offertetraject N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Montage/uitvoering? N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Nazorg & service N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat vervelend dat uw bezoek aan onze showroom niet de positieve ervaring is geworden die bij Ploeg kozijnen past. Op dit moment adviseren wij ook in de showroom vooral op afspraak (vanwege het coronavirus), maar u had zeker een warm welkom mogen verwachten. Als u ons uw contactgegevens stuurt, nemen wij graag contact met u op om te laten zien dat Ploeg u echt kan ontzorgen niet alleen qua kozijnen, maar ook qua advies.

Van begin tot einde super

Heb absoluut geen spijt van het bestellen van de pui bij Ploeg kozijnen. De adviseur heeft ons goed begeleid. Door de tekeningen vooraf kregen wij een goed idee van hoe eea eruit zou komen te zien. De offerte was duidelijk en de mannen die het geplaatst hebben waren zeer aangenaam, maar heel belangrijk werkten heel secuur. De afwerking werd ook heel netjes gedaan. Niet zoals bij sommige bedrijven afgeraffeld, maar heel netjes. Je ziet niet dat de pui er niet altijd al inzat. Materialen hoogwaardig. En toen het kado emmertje met onderhoudt produkten vergeten was, kwam de accountmanager deze nog nabrengen met een flesje wijn...Het zijn de kleine dingen die het helemaal afmaken.

super

Schitterende mooie voor en garage deur gekocht bij Ploeg

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)

Top !

Heel vriendelijk geholpen. De monteurs zeer kundig. Het ziet er goed uit ! Een tevreden klant erbij

Respectloos

Tijdens de werkzaamheden hebben ze met grof geweld de tegel gesloopt. Ze konden het niet zelf maken en ik moest zelf iemand regelen. Ik mocht de tegel ook niet gelijk laten maken want hun verzekering moest het eerst goed keuren. Ik kan niet weken lang met een kapotte tegel blijven zitten dus laten maken. Uiteindelijk hebben ze. Met de de volledige tegel vergoed. Het ging om niet om grote bedragen vergelelen met wat ik voor de kozijnen hebt betaald maar respectloze klantenservice. Alsof ik de regel zelf heb stuk gemaakt. Na betalen van volledige factuur van de kozijnen was ik ineens geen klant meer kreeg ik het gevoel. Zonde!

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Beste heer Selek, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Dit is erg waardevol voor ons. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring hebt met Ploeg kozijnen. We zullen uw feedback direct delen met de betrokken collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Ploeg kozijnen

Tevreden maar niet helemaal

Eindresultaat van mijn nieuwe kozijn met 3 laags glas in keuken ben ik tevreden over. Uitvoering en afwerking prima. Minder blij met * niet goed meedenken/ communiceren in basisontwerp vwb aantal delen en ventilatieroosters * minder goed communiceren over visuele effect van nogal hoge kunstoflijst * wat knieperig omgaan met delen financiele voordeel van mijn beslissing de 3 laags glasruit, vanwege wat golvende afstandhouders, niet te vervangen door een nieuwe

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Beste heer Lohman, Hartelijk dank voor uw feedback. Deze is inmiddels gedeeld met de betrokken collega en gebruiken wij voor de verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Ploeg kozijnen

zeer positief

makkelijk pratende en over tuigende verkoper JACOB dankje wel zeer goede monteur gehad FRANK dank je wel zeer blij er mee

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

prima mensen, maar pech met het materiaal

na een lange voorbereiding werden in maart nieuwe deuren en kozijnen geplaatst. Na afloop 6 verbeterpunten waaronder vervangen van de 2 tripleglas deuren. 14 mei in de herkansing. Nu bleek het verkeerde glas geleverd, zodat we nog steeds wachten op de afronding van de klus.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Beste M.P. van Mansum, Hartelijk dank voor uw feedback, erg waardevol. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. We hebben uw reactie direct intern gedeeld met de betrokken collega's en zitten erbovenop. Mocht u nog verdere vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op via info@ploegkozijnen.nl. Met vriendelijke groet, Ploeg kozijnen

Erg tevreden met prachtige kunstof deuren en ramen.

Het bezoek aan de showroom, 2x, verliep prettig. Goed advies gekregen. Het plaatsen nam 2 dagen in beslag, netjes gewerkt door beide heren.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Keurige plaatsing van mooi product.

De plaatsing is in overleg door deskundige medewerkers verzorgd. Ook de aansluitingen op bestaand werk zijn fraai opgelost.

Prima badkamerhor geleverd.

Sneller dan verwacht. Prima uitleg gekregen om de hor zelf te plaatsen.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Zeer tevreden over het team dat een nieuwe voordeur en twee ramen hebben geplaatst.

Heel goed. Prettige mensen en prima werk.

Ik ben heel tevreden

Communicatie was heel goed. Het werk werd snel, efficient en schoon geleverd. Sloopmateriaal werd keurig afgevoerd. Na afloop was het werk en omgeving en was de constructie zelf schoon en perfect volgens plan. Prettig en vakkundig personeel! Chapeau.

mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit kozijnen, met maatwerk op aanvraag van de klant. Aftersales ook prima, er waren een paar zaken fout gegaan maar wel allemaal keurig opgelost. -- Niet de goedkoopste aanbieder denk ik. Maar vertrouwd adres.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Eenmaal aan de slag, knap werk geleverd

planningtechnisch ging er nogal wat mis waardoor de werkzaamheden een maand later en in 2 niet aansluitende dagen werd uitgevoerd ipv 1 dag

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Via flyer/ burenkaart in brievenbus
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Beste heer Burgers, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij betreuren het te lezen dat u over de levertijd/planning minder tevreden bent. Uw feedback is doorgestuurd naar de betreffende collega's, om dit soort situaties een volgende keer te voorkomen. Desondanks veel plezier gewenst met uw nieuwe Ploeg kunststof kozijnen. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Ploeg kozijnen

staat hieronder al

Punctueel, vakkundig, vriendelijk personeel

Goed werk gedaan

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Prima bedrijf met een goede services

volledige huis gedaan bij Ploeg met perfecte service en nette mensen

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Kwaliteit, goed en efficiënt uitgevoerd

Vlot offerte traject, duidelijke offerte, prima afspraken. Montage goed georganiseerd. Vakkundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Kozijnen passen top en staan goed. Zeker een volgende keer ook weer kozijnen van Ploeg.

Heel prettig

Het hele project is van begin tot eind goed en netjes verlopen,en als we vragen hebben of er is iets wordt het snel opgelost.

Buitengewoon goed bedrijf.

Opdrachten in alle vormen goed volbracht.

Vakbekwaamheid. Goede communicatie Goede opvolging Juiste afhandeling

Prachtig eindresultaat

De monteurs werkten snel, netjes en zorgvuldig.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met resultaat en ook over de ploeg werknemers die alles geplaatst hebben. Ze hebben erg netjes en precies gewerkt.

Over Ploeg kozijnen

Ploeg kozijnen is al sinds 1980 toonaangevend op het gebied kunststof kozijnen. In de productielocatie te Nieuw-Vennep, één van de modernste van Nederland, worden de producten op maat voor onze klanten geproduceerd. Wij werken voor particulieren, Verenigingen van Eigenaren, woningcorporaties en aannemers. De kozijnen worden gemonteerd door onze eigen montageteams. Dat is de kracht van de onderneming. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel. www.ploegkozijnen.nl