Fantastische kozijnen

Ik ben al sinds 1997 klant bij Ploeg kozijnen. Dakkapellen, deuren, ramen en raamdecoraties zijn in de loop der jaren geplaatst. Zojuist zijn er 12 kozijnen en een deur geplaatst. Allen met triple glas. Vakkundig en netjes afgeleverd.

Perfect heel tevreden.

Heb lang moeten wachten .maar ben nu heel tevreden.

Goed bedrijf

Is gewoon een goed bedrijf, afspraken worden nagekomen, heldere procedures. Vakmensen.

Professioneel

Een fijne communicatie vooraf en tijdens de werkzaamheden. Ik ben goed geholpen in het maken van de juiste keuzes en tijdens de installatie was de monteur erg vriendelijk. Er is heel mooi werk afgeleverd waar ik erg tevreden mee ben.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Netjes en zorgvuldig te werk

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Advertentie in krant

Niet helemaal tevreden.

Ik heb een nieuwe dakkapel, gekregen met een dak welke een enorm klankbord is. Als het regent geeft dit heel veel geraas. Van een nieuwe dakkapel verwacht je dat hij heel afgeleverd wordt, en niet met twintig plekken waar schroeven wild uitgetrokken zijn waardoor het spaanplaat beschadigt is. Een tiental jaren geleden hebben wij een pui met draaideuren geleverd gekregen waar wij wel tevreden mee zijn, dus deze ervaring hadden wij niet verwacht.

• Showroom N.v.t.

Mooie ramen, professioneel geplaatst

We moesten er een paar maandjes op wachten, maar het resultaat mag er zijn. Van stalen ramen met enkelglas naar kunststof dubbelglas HR++, dat is wel een heel groot verschil. Met z'n drieën, precies op tijd, lieten een mooi staaltje plaatsing en afwerking zien, daarna alles netjes opgeruimd achtergelaten, top! Een kleinigheidje met de deur dat door de dame van nazorg in eerste instantie werd afgewimpeld, werd na een mailwisseling nog dezelfde dag opgelost. Alles werkt en ziet er prachtig uit. Echt een aanrader.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!!

We zijn via een aannemer bij Ploeg kozijnen terecht gekomen en werden daar bij ons eerste bezoek goed geholpen: heel vriendelijke receptie, een prachtige showroom en we werden goed voorgelicht. Februari 2023 hadden we ons eerste gesprek en begin mei werd de order geplaatst. Toen begon het wachten en nadat de levering 2x was uitgesteld door problemen bij de fabricage van de kozijnen, werden deze eind april geplaatst. Al met al een zware bevalling, maar......het resultaat mag er zijn. De kozijnen zien er prachtig uit en geven onze woning een chique uitstraling. Tijdens de verbouwing is er, afgezien van 2 kleine beschadigingen aan een (1) vensterbanktegel, niets beschadigd. Ons zal je daar niet over horen. Over het personeel niets dan lof: vriendelijk, werken hard en netjes (ruimen alles op en laten de bouwplaats elke dag schoon achter). Tijd zal het leren, maar wij zijn nu al zo tevreden, dat we voor de achtergevel al een aanvraag voor een offerte hebben uitgezet. Toch nog een puntje van "kritiek": de container en de bok bleven erg lang staan. nadat het project klaar was. Dit is vervelend voor de buren ivm het gebrek aan parkeerruimte.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? N.v.t.

Super blij met de service en het resultaat

De service vind ik super. Duidelijk en goed overleg over manier van afwerking. Vriendelijke monteurs. En leuk presentje na afloop. Nu sparen voor mijn overige kozijnen

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

De afgelopen jaren had ik enkele minder prettige en professionele ervaringen on der ander met plaatsing zonnepanelen. Het kozijn was aan vervanging toe en er waren bijzondere omstandigheden die voor mij van groot belang waren. Intact kunnen houden van vensterbank die mijn overleden vader nog gemaakt had, plaatsing latei met steenrol en het kunststof plafond. Dit is allemaal geweldig gedaan door hard werkende, uiterst professionele medewerkers van uw bedrijf waarvoor complimenten op de plaats zijn. Een prachtig kozijn in overleg met uw verkoper bepaald met het nieuwste isolerende glas is het resultaat. Mooi design, het ziet er geweldig uit.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooie showroom met goed advies. Goede communicatie. Goede werklui die netjes werken. Goed eindresultaat.

Professioneel bedrijf & Vriendelijk personeel

Ondanks ons nog jonge leeftijd zijn we op het moment van binnenkomst goed en vriendelijk ontvangen door Bert. Precies zoals het in de shop is verteld en uitgelegd, zo is het ook precies geplaatst. Er kwam ook nog iemand opmeten of het hele verhaal klopte. Gelukkig was daar weinig op aan te merken. We waren goed op de hoogte wat er van ons verwacht werd ruim van tevoren zodat wij ons ook hierin goed konden voorbereiden. Wij dachten net zoals vermoedelijk veel andere mensen "Ik kijk hier enorm tegenop zoals herrie, afval en hele dag bouwlui die heen en weer lopen" maar vanaf het moment dat ze zich netjes kwamen voorstellen en alles zo schoon mogelijk probeerde te houden tijdens het klussen, zakte dag eigenlijk op dag 1 al weg. De heren hebben ontzettend hard gewerkt, waren erg vriendelijk en hebben precies gewerkt zoals wij vooraf hoopte. Ook vriendelijk in de omgang en het was gewoon gezellig als ze 'pauze' hadden waar wij dan gewoon even bij aanschoven. Helaas is er wel tijdens de werkzaamheden wat schade ontstaan. Dit kan altijd gebeuren dus we zijn absoluut niet boos. Wel vind ik het jammer dat wij zelf alles moeten regelen, dat kost ons een hoop tijd. Dus 2 dagen vrij genomen om te zorgen dat er offertes gemaakt kunnen worden van de 2 verschillende schades, zal er vermoedelijk een kraan moeten komen om glas te vervangen ( weer de buurt op de hoogte brengen ) en wederom weer herrie en de gehele vlonder kost ook weer een verlofdag zodat deze hersteld kan worden. Dit zorgt toch uiteindelijk nog voor een zoutig nasmaakje aangezien we nog aardig wat gedoe voor de boeg hebben. Anders hadden ze een dikke 10 gescoord

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Van aanvraag tot nazorg is alles prima geregeld

Het meedenken met de mogelijkheden maar zeker ook met de onmogelijkheden tijdens de adviesgesprekken met Rien heeft een heel mooi resultaat opgeleverd. De geplande montage werd 5 dagen voor de start afgezegd. Dat was even schrikken, maar door Ronald en Cynthia is het bij de uiteindelijke montage heel mooi geworden. Ronald en Cynthia zijn hele vriendelijke en vakbekwame monteurs die duidelijk weten wat ze doen.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Halverwege februari 2024 zijn bij ons nieuwe kunststof kozijnen geplaatst. Het was best een 'operatie' en medewerkers van Ploeg Kozijnen zijn 6 werkdagen bezig geweest. Op vijf verschillende plaatsen kregen we nieuwe kozijnen (bijna geheel ons huis). Bij het 'samenstellen' van onze kozijnen in de showroom zijn we goed geholpen door verkoopmedewerker Sven en is er uitgebreid de tijd genomen. Ook toen we de tweede keer langs zijn geweest en de puntjes op de i hebben gezet was er alle tijd. We hebben niet lang hoeven wachten voordat we een offerte kregen. We wisten dat het enige tijd ging duren voordat men aan de slag ging na het definitief maken van de offerte. Hier zijn we goed van op de hoogte gehouden. Per mail werd je op de hoogte gehouden over de voortgang/planning. Maar het was het wachten waard. Bij ons zijn gedurende deze 6 dagen twee bouwvakkers voor 'vast' gekomen: Ronald en Cynthia. Wat hebben zij het goed gedaan!!! Werkte heel netjes, dachten mee, overleg waar nodig, flexibel en harde werkers! We merkte aan alles dat zij kwaliteit wilde neerzetten en goed werk wilde afleveren. Dank daarvoor! Kortom: wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Blij met het eindresultaat!

Plaatsing voor en achter kunststof kozijnen triple glas en achterdeur. Oplevering voor en boven (feb 23) minpunten: 1x keukenraam verkeerd ingemeten, 1x verkeerd glas (geen WarmEdge), keralit boeideel dakkapel over oude boeideel geplaatst ipv vervangen zoals afgesproken in de order. pluspunten: Mensen zijn heel vriendelijk en gebreken zijn hersteld. Oplevering achter (feb 24) Een ander team als de eerste keer, ik kan niet anders zeggen als dat zij mooi werk hebben afgeleverd, alles is vlekkeloos verlopen en we zijn blij met het eindresultaat!

Een prettige ervaring

Ploeg stond altijd klaar voor overleg. Vooraf duidelijke informatie over de levering. De installateurs waren heel vriendelijk en bereid tot een gesprek. Er is ook heel schoon gewerkt.

Fijne ervaring

We werden goed geholpen. Er werd meegedacht. Van te voren meedegedeeld hoelang het ongeveer zou duren, voordat we aan de beurt waren. 2 maanden van te voren keurig bericht wanneer ze zouden beginnen. Jongens kwamen op de afgesproken tijd, werkten netjes en vertelden duidelijk de planning. Ook overleg als wij iets anders wilden of hun iets tegenkwamen. Al met al zeer tevreden

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooie dakkapellen voor een goede prijs

Dakkapellen voor en achter in 1 dag geplaatst. Mooi strak en voorlopig geen omkijken meer naar.

• Showroom N.v.t.

Prachtig resultaat

Mooie, robuuste kozijnen laten plaatsen. Fijne vaklui die de montage uitvoeren.

Prima montage en service

Supernetjes

Uitermate tevreden over Ploeg kozijnen

Het was het wachten meer dan waard. Wij genieten nu volop van onze nieuwe kozijnen en voordeur aan de voorgevel. Een stuk stiller in huis, geen tocht in de hal en dus warmer in huis. De monteurs zijn vriendelijke en behulpzame mannen, werken netjes en het resultaat mag er zijn. Wij genieten er dagelijks van en we sparen nu snel door voor de achtergevel ;-)

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Geweldige service en top installatie!!!!!

Heel tevreden over Ploeg. Van offerte tot installatie alles prima verlopen.

zeer goed

werken volgens afspraak en netjes

Great job!

Great service and really nice and attentive personnel. Very professional service from start to end. Something rare to see, but everyone I met in the whole process from sales to after care, including measuring, design, planning, assembly, invoicing/payment and maintenance was very kind, thoughtful and careful with the wishes of us as customers and with our house and our family. The delivery of the product was outstanding: the workers were efficient, quick, effective and sympathetic. The results were also really good and exceeded our expectations. The whole experience was very good, we were always informed about was going to happen and things were always done in time. Congratulations on what is for sure years of accumulated experience in serving customers. We are also very happy with the new windows and doors, of course! THANK YOU!

Top goede afwerking

Over Ploeg kozijnen

Sinds 1980 is Ploeg Kozijnen dé specialist in hoogwaardige kunststof kozijnen met uitmuntende service! Of het nu voor particuliere woningen, zakelijke projecten, renovatie of nieuwbouw is, wij leveren kwaliteit. Onze moderne productielocatie in Nieuw-Vennep produceert op maat, en onze eigen montageteams zorgen voor vakkundige plaatsing. Ontdek de kracht van Ploeg Kozijnen - waar kwaliteit en klantgerichtheid voorop staan. Bezoek ons op