Beetje lang geduurd, maar uiteindelijk perfect afgeleverd

De eerste afspraak om te installeren werd verzet. Blijkbaar leveringsproblemen van de materialen. Jammer genoeg werd dat pas verteld nadat ik zelf actie genomen had. De installatie was exact een jaar na de eerste offerte! Volgens afspraak zou ik zelf voor een passend slot zorgen: de afmetingen werden keurig vermeld in de bevestiging. Helaas.. dat was ik vergeten, dus op de dag van installatie moest ik snel snel een slot zien te vinden. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar een belletje een week of wat eerder door de customer service van Ploeg had ik toch wel prettig gevonden. Zelfde als voor de leveringsproblemen. Ook voorafgaand aan de dag van installatie: geen enkel geluid van Ploeg. De installatie ging prima, netjes en gezellige lui. Dus: Ploeg is aanbevolen, maar de klantenservice zou beter kunnen.

• Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Anders
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te lezen dat onze Ploeg monteurs de installatie van uw nieuwe kozijnen netjes hebben geregeld. Een doorlooptijd van een jaar is inderdaad wel erg lang en eigenlijk ook niet gebruikelijk. We gaan de slag met uw tips ter verbetering voor onze klantenservice.

Doen wat men beloofd en afspreekt.

Gewoon heel erg goed. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces, van afspraak maken met de verkoper - het uitleggen/laten zien van de verschillende producten en mogelijkheden tot aan het daadwerkelijk uitvoeren van de verkregen opdracht. Alles loopt als een geoliede machine. Het eindresultaat is exact zoals het ons verteld is. Goede nazorg. Wij zijn uiterst tevreden. Top zaak…….

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze manier van werken en het eindresultaat. Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel woonplezier!

Kozijn goed. Dakkapel en dakramen waardeloos

Na eerder goede ervaringen , deze keer echt onder de maat

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Wij betreuren het enorm dat deze keer uw ervaring door u als onder de maat wordt ervaren. Uw eerdere ervaringen zijn de maatstaaf van Ploeg kozijnen. Uw feedback nemen wij zeer ter harte om onze dienstverlening te verbeteren.

Zeer professioneel

Van begin tot eind zeer professioneel advies en uitvoering. Afspraken worden nagekomen, netjes gewerkt en top resultaat

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Niet alleen met onze manier van werken, maar ook met het eindresultaat. Wij wensen u veel woonplezier.

Top bedrijf

Vanaf moment tot aan het plaatsen was alles duidelijk. Bij andere leveranciers hadden wij het gevoel dat er wel erg veel ruimte zat tussen prijs en gewenste product. Bij Ploeg was dit ook vanaf begin duidelijk. Tijdens de montage dag kwamen er 4 keurige personen, die de hele dag hard hebben doorgewerkt. Naast dat zij alles netjes hebben opgeruimd kwamen zij erg deskundig over.

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Internet (Google en andere zoekmachines)
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Ons huis als nieuw door prachtige kozijnen van Ploeg

Wij zijn zeer tevreden. Het begon van het advies door Jacob hij dacht echt mee en gaf ons tips waar op te letten. Vorige week zijn de kozijnen geplaatst door een team onder leiding van Gino. Wat een harde werkers en aan het eind van de dag werd alles netjes opgeruimd. Ook heel fijn dat we de raamdecoratie erbij konden bestellen en ook dat werd netjes geplaatst. Wij zijn erg blij met het mooie resultaat en ons huis is als nieuw.

Uitstekend.

Werden op tijd ingelicht wanneer de werkzaamheden zouden plaatsvinden, alleen het plaatsen van de afvalcontainer gaf wat verwarring, maar is ook goed gekomen. Plaatsing volledig naar zin en ongelooflijk knap hoe dat bij de schutting gedaan is, in een woord vakwerk!!

Super tevreden

Wat misverstanden in de oorspronkelijke offerte werden snel en soepel opgelost. Bij het inmeten bleek dat er geen kraan nodig was, daarop werd de offerte naar beneden bijgesteld en dus goedkoper :). Ook deze kunststof kozijnen werden, net als de vorige keer, soepeltjes en professioneel en in een goede sfeer geplaatst. Super tevreden met mijn 'grijs eiken look', super tevreden met Ploeg Kozijnen. Ik weet van de vorige keer nog dat er bij Ploeg ook veel aandacht en service is voor de nazorg, dus daar vertrouw ik ook nu weer op. Superblij en super tevreden.

Uitstekend uitgevoerd

Op een uiterst professionele manier zijn onze oude kozijnen vervangen door kunststof kozijnen. Klasse!!!

• Showroom
  • Op welke manier kent u Ploeg kozijnen? Montage van Ploeg kozijnen bij een ander adres

Gewoon fantastisch product

Het team van Ploeg kwam,zag en overwon! De mannen hebben een goed stuk werk geleverd. Maar dan doe ik het voortraject te kort. Ook dat is goed verlopen, van offerte traject, planning, aanpassing offerte, inplannen, communicatie en de nazorg. Het hehele proces binnen Ploeg kozijnen is goed op elkaar afgestemd. Zelfs tijdens de corona periode. We kregen tussendoor bericht dat vanwege grondstof problemen het kon voorkomen dat de planning niet gehaald zou worden,dat viel achteraf mee.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Hoge kwaliteit, deskundig, zorgvuldig en netjes.

Goede en prettige communicatie bij advisering, keuze en offerte. Deskundige, creatieve en zorgvuldige montage door sympathieke monteurs.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Zeer kundig en vriendelijk team!!

Team kwam zeer kundig over. Er werd netjes gewerkt, goed overlegd onderling maar ook met mij. Totaal geen overlast gehad, deden meer dan hun uiterste best voor een goed resultaat. Ondanks het onnodig beklag van buurtbewoners bleven de heren rustig en keurig.

Super tevreden

Mooie kozijnen,en uitstekende montage.

Een prachtig resultaat

In twee dagen zijn mijn grote raamkozijn en en het kozijn van de voordeur vervangen met de deur. De mannen waren stipt op tijd, werkten heel nauwkeurig en ruimden alles keurig op. Aad stuurde het werk goed aan en liep alles zorgvuldig na of alles wel klopte.Het resultaat was prachtig.

Prima geregeld volgens afspraak

Van het uitzoeken tot en met plaatsen, is prima geregeld.

Fantastisch

Goede en professionele mensen die in twee dagen fantastisch werk leveren. Het leuke was dat er een vrouw bij het team aanwezig was die uiterst secuur was en prachtig werk heeft geleverd. Zijn bijzonder blij met het resultaat. Net als acht jaar geleden in Badhoevedorp

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Alles was prima geregeld van begin tot einde

Het hele traject is op ontspannen en uiterst vriendelijke manier verlopen. Wij hadden nergens omkijken naar !

Top bedrijf!

Netjes gewerkt, netjes afgewerkt ziet er strak uit allemaal! Hoef niet eens te verven of iets!

Top bedrijf.

Vanaf het moment dat ik een afspraak had in de showroom tot en met de uitvoering van de dakkapellen en kozijnen is echt top geweest. Absoluut een vakkundig en professioneel bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan mag nemen. Ik heb 4 dagen deze mannen over de vloer gehad en wat werken deze keurig netjes. Einde van de dag alle rommel opgeruimd. Ik ben dan ook super tevreden over dit team. Complimenten aan Raymond en Ronald die hier alle dagen waren. Ik weet alleen niet hoe hun collega heet die hier begin van de week was maar voor hem ook alle lof. Bedankt heren!

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Levering en plaatsing nieuwe voordeur prima verlopen

Onze nieuwe voordeur is een verrijking van ons huis. De plaatsing verliep voorspoedig

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Professioneel van offerte tot montage en afwikkeling restpunten

Prima communicatie rondom offerte en bestelling. Montage door vakkundige en nette monteurs. Restpunten snel opgepakt en netjes afgewikkeld.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Nee

Ploeg biedt service en producten op een hoogstaand niveau.

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie van de ramen en deur is alles professioneel opgevolgd.

Nette werklui

• Nazorg & service N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Mooie deur + paneel en goede installatie

De deur is erg mooi en super solide. De verkoop en informatieuitwisseling gingen heel prettig. De Ploeg dame en heer die de oude deur hebben vervangen en de nieuwe deur plus het hele zijpaneel hebben gemonteerd en gemaakt waren erg vriendelijke en vakkundig. Ze hebben zeer netjes gewerkt en het staat allemaal 'als een huis'.

• Mogen wij u benaderen als referentie van Ploeg kozijnen? Ja

Offerte traject, werkzaamheden en kozijnen allemaal dik in orde!

Vanaf het eerste adviesgesprek tot de oplevering van de kozijnen was alles zeer netjes geregeld. Kunststof kozijnen van hoge kwaliteit, werkzaamheden en afwerking tot in de puntjes uitgevoerd, waarbij de collega's heel netjes werken. Complimenten en ik zou iedereen Ploeg kozijnen aanbevelen.

Over Ploeg kozijnen

Ploeg Kozijnen is sinds 1980 de leverancier van hoogwaardige kunststof kozijnen met een uitstekende service! Wij zijn gespecialiseerd in levering aan zowel de particuliere als zakelijke markt ten behoeve van renovatie en nieuwbouw. Daarnaast hebben wij een aparte afdeling die zich richt op grootschalige bouwprojecten. In de productielocatie te Nieuw-Vennep, één van de modernste van Nederland, worden de producten op maat voor onze klanten geproduceerd. De kozijnen worden gemonteerd door onze eigen montageteams. Dat is de kracht van de onderneming. Kwaliteit en klantgerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel. www.ploegkozijnen.nl