Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na wat problemen is het prima opgelost en zijn wij heel tevreden. Het kika beertje gaat met mij mee naar het ziekenhuis waar ik volgende week met de chemo begin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij Schipper steeds het gevoel dat er veel persoonlijke aandacht is. Men kent de klant, er wordt goed ingespeeld op de persoonlijke situatie en mogelijkheden, bereikbaarheid en service prima, net en beleefd personeel. Het personeel was bereid om m'n vensterbank nog even op maat te zagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Doordat de klus wat groot was voor 1 dag (zo bleek tijdens het werk), werd de afronding mogelijk enigszins gehaast uitgevoerd. Het aanhelen van de parketvloer was van tevoren met de "inmeter" afgesproken. Ik had hiervoor twee planken klaarliggen. De wijze waarop dit moest gebeuren was niet goed aan de monteurs overgedragen en zij hadden in eerste instantie niet de gewenste oplossing bedacht, waardoor ze de plank in de dikte hadden afgezaagd en dit later weer moesten opvullen. Heel jammer van de mooie dure plank. Ook hadden ze helaas het restant van de parketplank meegenomen (wsch. weggegooid) terwijl ik het restant nog nodig had voor een ander deel van m'n vloer. Dat merkte ik pas veel later, dus heb ik niet gemeld. Vond ik wel jammer. kost me weer geld om een nieuwe plank te kopen t.z.t. De tijdnood/haast einde klus was er mogelijk oorzaak van dat men daags erna tot 2x toe terug moest komen om opnieuw af te stellen, omdat ik de deur niet op slot kon krijgen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is nagekomen zoals was afgesproken. De monteurs waren goed voor hun taak berekend, dus conclusie: Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het 4 seizoenen glas is in ieder geval warmte werend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Vlekken op binnen kozijn en vensterbank die er niet af te krijgen zijn. Hoeknaden sluiten niet goed aan ook binnenzijde. Hebben dit nog niet eerder gemeld i.v.m. vakantie.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Twee zeer goed op elkaar ingespeelde monteurs, die efficiënt werkten. Nooit met lege handen naar de auto. Keurig alles opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vanaf het eerste contact in de showroom tot na de oplevering van de kozijnen en deur niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Ik zou het niet weten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Professioneel advies, men denkt mee over de mogelijkheden. Duidelijke prijsafspraken. Vakmanschap t.a.v. Montage. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben een tevreden klant want er werd veel tijd voor je vrij gemaakt over je wensen. En prijs/kwaliteit van het product is erg goed te noemen. Tevens is het leuk dat schippers kozijnen een opendag heeft gehouden over hoe de kozijnen in elkaar worden gezet. Ook niet vergeten de keurig geleverde offerte waarin alles duidelijk is vermeld en een juiste overzicht over het geheel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na de uitvoering ook naar de klant toe gaan met de vraag of men tevreden is. Dus niet alleen tijdens de verkooporder maar ook daarna.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Dakkapellen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De mannen waren elke dag op tijd en begonnen direct te werken. Het waren prima vakmensen en het resultaat is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn bij twee andere firma's geweest voordat we bij jullie binnenstapte. Onze ervaring met de andere twee was slecht (totaal genegeerd bij bezoek aan showroom en van het andere bedrijf een offerte die tot twee keer toe niet deugde) Bij binnenkomst van de showroom werden we direct welkom geheten en werd verzocht even geduld te hebben omdat een andere klant geholpen werd. We kregen een uitstekend advies. Bij het opmeten thuis voor de offerte werd ook alles tot in de puntjes besproken (bij offerte andere bedrijf was deze man binnen 5 min. weer weg) en was ook op papier heel uitgebreid. De levering was precies op tijd. De montage ging supersnel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Overig
  • Overig, namelijk: gordijn voor kunststof kozijn
  • Verbeterpunten/ tips: ik heb er geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

kozijnen zien er netjes uit, goede verkoopadviseur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: monteurs waren niet op tijd en waren erg gestresst de laatste dag. Monteur gaf aan dat boven geen vensterbank kon worden geplaatst, terwijl dit later nog wel gebeurt is. Bokken moet nog steeds opgehaald worden. Twee keer verkeerd raam voor voordeur besteld.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met Ko Dekker als zeer positief en betrouwbaar ervaren en was reden voor ons om bij Schipper te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Bij montage reeds opgemerkt dat van 3 deuren de klinken stoten en beschadigd zullen raken. Door monteur is bij een deur probleem opgelost, bij de andere deuren moesten we het zelf maar oplossen met Tesa plakkers. Montageschroeven van kozijnen niet zo netjes, zou deze vlak of verzonken verwachten. Folie op voordeur laat los. Mail met deze punten is 1 juli aan Simone Spaander gestuurd en nog niets van gehoord
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij vonden de afmontage niet in orde. De aannemer moest alles nog afwerken. Dit is later besproken , we hadden dit tijdens de koop moeten bespreken. Ik vind dit niet oké. Je moet producten gewoon netjes afleveren. Ook verschillende sleutelnrs. niet echt handig. Verder hebben we later een luxaflex voor de achterdeur besteld, die valt er steeds af. Hoe we dit gaan oplossen weet ik nog niet. gr. A. Visscher

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien
  • Verbeterpunten/ tips: beter overleg/ afspraken bij de aankoop maken, over afmontage, sleutels, reliëf in de buitendeur etc.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afspraken nakomen, keurige installatie en ook de nazorg bij klachten was prima. Zelfs de belastingverlaging is aan ons terug gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Probleempje met communicatie waarbij we op laatste moment hoorden dat de eerste installatie niet door kon gaan. Dit had bij voorkeur eerder gekund zodat we geen vrije dag hadden hoeven opnemen.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Verkoper Dhr. P. S. heeft de verkoop van de kozijnen aan mij gered. Hij is vriendelijk, behulpzaam en kundig. Ik heb goed advies gekregen. (Als ik het met Dhr.C. K. had moeten doen was ik als nog naar Mulder gegaan! Wat een hondse behandeling!! Zeer onprofessioneel en onzakelijk!)

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Aluminium schuifpuien|Voordeuren|Overig
  • Overig, namelijk: kunststof schuurpui
  • Verbeterpunten/ tips: Zorg dat je klanten tevreden houdt en stelt!!!! Als er iets fout gaat (wat kan gebeuren)....zoals bij mij werkelijk ALLES is fout gegaan, zorg dan dat je de klant echt tevreden stelt en schadeloos stelt. Dat doe je dus niet door na ruim 2,5 jaar zeuren van de klant (in de hoop dat de klant de moed wel zal opgeven en het laat gaan) enkel het bedrag aan SCHADE te vergoeden. Tot op heden heb ik nog veel verdriet, frustratie en woede als ik aan de verbouwing denk en als ik de verprutste dingen zie. Onbegrijpelijk dat een gerenommeerd bedrijf als Schipper kozijnen zo met klanten om kan gaan!!!! Als ik niet op de één of andere manier ALS NOG de 2,5 jaar ellende gecompenseerd krijg en hier met de directeur van Schipper Kozijnen een goed gesprek over kan hebben, is het voor mij helaas niet mogelijk om iets positiefs tegen anderen te vertellen over Schipper kozijnen. Had ik dit van te voren allemaal geweten dan was ik zonder twijfel naar Mulder gegaan. Ik ben zeer teleurgesteld: mijn spullen zijn vernield, er is prutswerk geleverd, 2,5 jaar bellen, brieven sturen, loze beloftes....en dan heb ik het nog niet eens over het afzien, kou-lijden, behandeld worden als oud-vuil en ga zo maar door. ZZP-er Dhr. E. J. heeft het project gered voor Schipper kozijnen. Als hij er niet was geweest had ik wellicht nog zonder puien gezeten……. De kwaliteit van een bedrijf kun je niet alleen aan zijn producten aflezen, maar vooral aan zijn service. In dit geval was de service: GEEN! Bij mij krijgt iedereen veel kansen om het goed te doen . Als er iets fout gaat geef ik heel veel kansen en tijd om de fouten te herstellen, maar als de fouten genegeerd en/of er niets mee gedaan wordt ....tja dan is mijn grens bereikt en ben ik een zeer ontevreden klant die duidelijk voor haar mening uit komt en anderen de waarheid verteld wat in dit geval, tot nu toe, onmogelijk positief kan zijn voor Schipper kozijnen Foto’s van alle prutswerk kan ik op aanvraag leveren.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Montage en produkten prima geregeld. Als er tenminste met eigen personeel wordt gewerkt. Met ZZP-ers was de voorlaatste keer een ramp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Het onderhoudscontract voor de eerste 2 projecten bij ons wordt voor elk project apart opgemaakt. Samenvoegen voor een prijs was niet mogelijk.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie vormgeving, kleuren van de kozijnen/deuren/dakkapel. Goed hang en sluitwerk. Perfecte montage en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren|Dakkapellen
  • Verbeterpunten/ tips: Groene kleur van de tuindeur wordt iets minder. Lichtere plekken. Deur staat op de zonkant.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn zeer tevreden over het afgeleverde product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Kunststof schuifpuien
  • Verbeterpunten/ tips: - Er mag iets meer aandacht worden besteed aan de afwerking van de kozijnen. Voornamelijk de houten betimmering rondom de kozijnen is niet altijd netjes afgewerkt. - Voor het afleveren van de (kunststof) kozijnen hebben we meerdere malen (telefonisch) contact gehad. Tot tweemaal toe dacht Schipper Kozijnen dat het om houten kozijnen ging, terwijl we tijdens het eerste consult toch uitvoerig hebben gesproken over kunststof kozijnen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

bij de eerste installatie ruit geknapt, nieuwe ruit moest natuurlijk even op gewacht worden, levertijd redelijk, en uiteindelijk goed geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: zou wel fijn zijn als levertijd termijn concreter opgegeven kan worden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

de kwaliteit van de geleverde producten is okay; dat is ook het enige dat positief is. Mij een aanmaning sturen voor een rekening waarvan het materiaal nog niet geleverd is vind ik een schandaal. Ben zelf ondernemer en dit zou voor mij reden tot ontslag van de betreffende medewerker zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Overig
  • Overig, namelijk: lamellen voor de kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: er is kennelijk binnen het bedrijf een strijd gaande tussen de verkoop in Groningen en het hoofdkantoor. etc. Ik heb er voor gezorgd door de goede samenwerking die ik altijd met Simon heb gehad dat Schipper kozijnen dat jullie een onderhoudscontract voor onze flat kregen. Heb ik nu spijt van gezien het vervolg. We hebben ook naar horren gevraagd waar de richtprijs ongeveer € 100 zou zijn en nu komt als prijs € 175 naar voren. Wel een grote afwijking t.o.v. het richtbedrag. Als u nadere informatie wenst mag u mij bellen. M.vr.gr. Rudi Olinga 050 5711018/06 53146793
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige mensen die snel en netjes hun werk deden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen

Bedrijfsgegevens

Middelweg 11

1716KB Opmeer

085 79 212 00

[email protected]

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.