Filters

4

2 sterren: slechter dan verwacht

De monteurs leveren zeer goed werk maar bij het afleveren van de bestelde materialen gaat het steeds fout, er worden verkeerde materialen geleverd, weer om ruilen, de monteurs komen een ruit plaatsen zijn er weer geen glas latten bij zet de ruit maar in de garage we komen nog wel eens een keer terug. Alles wat maar fout kon gaan is dan ook fout gegaan. En ga zo maar door, nee ik heb hier een heel slecht gevoel van over gehouden, niet aan de monteur zeker niet. T. Coenraadts.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Kunststof schuifpuien
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nette offerte, afspraken nakomen en perfecte afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien
  • Verbeterpunten/ tips: 2 ruiten dubbel glas, is vuil aan de binnenzijde, worden vervangen, controle bij leverancier was niet op orde.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg in showroom, duidelijke offerte, keurige montage. Vriendelijke monteurs. Netjes opgeruimd na afloop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Levertijd vrij lang. Wij hadden geen haast, maar andere leveranciers kunnen dit wel sneller. Afwerking binnenzijde mag iets nauwkeuriger, gespijkerde deklatjes en kitwerk met kleine oneffenheden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe zijn wij erg tevreden over het totaal. Er was alleen in de productie wat fout gegaan met de maatvoering en dat moet nog worden opgelost. Ook over het montage duo (Klaas en Folkert) zijn we goed te spreken. Het zijn vakmensen en ze werken hard en voor zo ver mogelijk, netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren|Overig
  • Overig, namelijk: Bekleding dakgoot met keralith en nieuw zink
  • Verbeterpunten/ tips: geen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Positieve van schipper kozijnen; - mooie showroom prima uitleg van verkoop team je kan bijna alles zien hoe het eruit komt te zien - garantie vkg 15 jaar - mooi materiaal

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: - monteur 2x niet komen opdagen 2 x is er niet contact met mij opgenomen betreft annulering zeer slordig totaal geen communicatie met de klant - na veel gezeur kunstof afwerk latten geplaatst ipv hout (je besteld immers een kunstof voordeur 3450€ krijg je lelijke houten afwerk latten erop geniet en niet netjes gelijmd in verstek gezaagd er wordt gezegd moet je maar afkitten en schilderen belachelijke opmerking op een deur van zoveel geld) - monteur neemt niet de moeite om een simpele schoonloopmat een randje af te snijden (2 minuten werk) ivm dat de deur iets naar binnen is geplaatst laat de klant met de troep zitten - communicatie is nul komma nul met de klant bij klachten schuiven ze het af op andere dingen - niet correct behandelen van enige klachten pas na veel telefoontjes en zeuren wordt er iets gedaan - deur was niet netjes afgeleverd door monteur betrekking op; lijm resten en gebroken ruit en houten afwerk latten binnenkant gebruikt Ik beveel schipper kozijnen niet aan omdat ik geen tijd hebt en geen zin heb om ergens veel geld neer voor te leggen en dan steeds thuis moet wachten voor monteur/projectleider Ik werk 40 uur per week dit vergeten schipper kozijn Reden 2 is dat ik ook geen zin in heb om steeds te bellen om achter me klachten aan moeten zitten ik ben immers klant geen projectleider Reden 3 kumaro kozijnen uit ijmuiden heeft bij mij een kunstof kozijn geplaatst er kwam 2 man en ze hebben in 1 keer het kozijn netjes geplaatst geen gezeur over afwerking geen gezeur over het niet komen opdagen van een monteur gewoon correct zoals het hoort
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

1e montage kozoijnen helaas verkeerd, Nieuwe kozijnen moesten gemaakt worden. snap dat het keer fout kan gaan, maar dat het zolang moet duren zouden geproduceerd worden in week 27, misschien nog net met montage redden voor de bouwvak en naders net na bouwvak. Maar al wat ik hoorde niks. Neemt ook totaal niemand contact op. in week 40 wordt ik eindelijk gebeld voor het maken voor afspraak plaatsen kozijnen en wedererom geen woord waarom zo lang het duurde. Maar ja als je vlakbij woont en bekenden heb hoor je via via dat ze vergeten waren te maken. slechte zaak en zeker dat je niks hoort. Had zeker wel wat gecompenseerd mogen worden. m vr gr H Rood

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: 1e montage kozoijnen helaas verkeerd, Nieuwe kozijnen moesten gemaakt worden. snap dat het keer fout kan gaan, maar dat het zolang moet duren zouden geproduceerd worden in week 27, misschien nog net met montage redden voor de bouwvak en naders net na bouwvak. Maar al wat ik hoorde niks. Neemt ook totaal niemand contact op. in week 40 wordt ik eindelijk gebeld voor het maken voor afspraak plaatsen kozijnen en wedererom geen woord waarom zo lang het duurde. Maar ja als je vlakbij woont en bekenden heb hoor je via via dat ze vergeten waren te maken. slechte zaak en zeker dat je niks hoort. Had zeker wel wat gecompenseerd mogen worden. m vr gr H Rood
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het gaat er niet om of je iets fout doet. Maar het gaat er om Hoe je het op oplost. En dat zit bij schipper wel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is netjes voor elkaar, zonder [problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Tuindeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Prijzen zijn zeer stevig.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettig' keurig op tijd geleverd netjes en vakkundig gemonteerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop N.v.t.
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Monteurs werken keurig en denken mee. Bij een probleem heeft de monteur dit dezelfde dag nog opgelost. De monteurs zijn prettig in de omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Vermeld van tevoren even dat er meer stof vrijkomt dan je verwacht, in verband met het afdekken van meubels en boekenkasten
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren|Overig
  • Overig, namelijk: Voorgevel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is niet voor niets dat nadat wij in 2009 als eerste in onze straatje van 9 woningen de voorkant hebben vernieuwd met kozijnen en deuren dat in de jaren daarna maar liefst 5 van de 9 woningen in onze straatje ook de kozijnen en deuren werden vernieuwd door Schipper Kozijnen! Dus TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meer speling in montagedag mogelijk maken, eventueel 2/3 opties geven wanneer de montage kan gaan plaats vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Perfecte afwerking, vriendelijke monteurs. Heel blij met de schuifpui!

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof schuifpuien
5

2 sterren: slechter dan verwacht

geleverde kozijnen en tuinduren zijn prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren|Overig
  • Verbeterpunten/ tips: afspraken voor montage zijn niet nagekomen tijdens montage schade aan woning door monteurs niet alle geleverde / geinstalleerde producten zijn compleet contact na montage is er niet opleverpunten nog niet opgepakt na dik 3 maanden afwerking verschilt per monteur
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze hef-schuifpui type QUINLINE is een echt kwaliteits product en zijn er zeer tevreden over. De inbouw monteurs Jan en Koen zijn zeer goede vaklui en denken goed mee met de klant en doen er alles aan om de schuifpui naar tevredenheid te monteren. Over de projectleider zijn wij minder tevreden en komt z,n afspraken niet na en een goede nazorg heeft deze nog niet tussen de oren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Als klant moet je de orderbevestiging GOED nalezen , wan in ons geval was het bestelde Plisee-hor niet vermeld en dit gaf uiteindelijk een bron van irritatie in de uitvoering bij ons. Bleek intern bij Schipper niet besteld te zijn , was dus NIET aanwezig op de dag van momtage. Projectleider erkende dat dit zijn nalatigheid was geweest,maar met 3 weken zuo dit hor alsnog geplaatst worden. Niets meer vernomen en na & WEKEN ben ik zelf maar eens gaan bellen met de planning in GOUDA. Antwoord : gaat waarschijnlijk nos 3 weken duren,aangezien de interne bestelling niet goed was verlopen. Per telefoon en Mail een datum van montage afgedwongen en dit heeft uiteindelijk geholpen. TIP voor Schipper : verbeter jullie interne logistiek en verbeter de contacten naar de klant !! Want dit doet afbreuk aan jullie mooie en goede producten ,maar doet de image van Schipper Kozijnen geen goed. Met vriendelijke groet, Pim de Jong , Waddinxveen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aankoop was snel geregeld, opties en verschillen daartussen waren goed duidelijk te zien in de showroom. Monteurs waren heel vaardig en behulpzaam. De pui zit er mooi in en loopt goed, echt een verbetering voor de woning!

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Aluminium schuifpuien
  • Verbeterpunten/ tips: ik vond nog een stanley mes in de tuin -mocht iemand die terug willen? ;)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Tuindeuren|Overig
  • Overig, namelijk: Frans balkon , keuken raam, erker
  • Verbeterpunten/ tips: Aflevering zeer slecht, geen van alle kozijnen waren gereed bij installatie ( maatvoering ramen niet juist. Bestelling van glas is opnieuw gedaan. Afwerking van keuken raam slordig.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werd systematisch gewerkt en ook voortvarend. Harde werkers en ook beleefd. Ook de levertijd viel mij erg mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: 2 keer probleem gehad met de garagedeur. Ging niet meer op slot. De 1ste keer op zaterdag vlak voor onze vakantie op 20 juni. Gelukkig was er een monteur uit HHW die 's morgens kon komen. Alleen missen we sindsdien 1 reserve sleutel en wrs heeft hij p.o. meegenomen. 2de keer was doordeweeks en de volgende dag al verholpen. Problemen ontstonden doordat de zon volop scheen 'smorgens en daardoor zette het slotsysteem wrs uit.We houden die deur voorlopig nog wel in de gaten. Enigste minpunt tijdens de verbouwing was dat er geen onderstutting was toen van 2 kamers tegelijk alle kozijnen eruit gingen en daardoor de bovenliggende muurgedeelte iets naar beneden zakte. We bemerkten dat toen de lamellen werden teruggeplaatst.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Monteurs werken netjes en zijn vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Advies en verkoop
  • Behandeling van uw order na opdracht
  • Montage
  • Nazorg en service
  • Kwaliteit van de producten
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Kennis en vakmanschap
  • Betrouwbaarheid
  • Levertijd
  • Totaal oordeel
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Gouda
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Verkoper moet beter weten wat wel of niet leverbaar is en op welke termijn

Bedrijfsgegevens

Middelweg 11

1716KB Opmeer

085 79 212 00

[email protected]

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.