In 2008 ons voorraam en deur laten vervangen, Nu is tijdens de storm de bovenkant van het raam uit het kozijn gekomen, je kunt er zo je vingers insteken, de wind waait zo naar binnen, en de regen net zo hard. Het water liep met bakken over de vensterbank en over het laminaat. Direct 's avonds via de website Schipper geïnformeerd. Per mail reageert Schipper de volgende middag met een standaard email: "De kosten voor een eenmalig storingsbezoek bedragen €117,50- inclusief BTW. " Daarna nog enkele regels over kosten en de melding "Indien monteurs bij aankomst melden dat het om houten kozijnen gaat , wordt er alsnog €115,- in rekening gebracht" Buiten het feit dat men zich zonder te kijken beroept op de verlopen garantietermijn , heb ik ook nog geen "wat vervelend voor u" gehoord. Contact was ook alleen mogelijk via de mail meldde de klantenservice telefonisch, dus terwijl het water bij ons naar binnen stroomde, zaten wij te wachten op een mailtje van de Firma Schipper, dat vaak de volgende dag, aan het eind van de middag kwam. Inmiddels ruim 2 weken verder, na een bezoek van een monteur is de zaak uiteindelijk toch naar tevredenheid geregeld, binnen anderhalf uur zat het raam er weer netjes in.
Beste heer De Jong, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Na uw melding van lekkage bij het kunststof kozijn is er inderdaad miscommunicatie en enige onduidelijkheid geweest over de garantie. We zijn blij dat we dit nu toch naar tevredenheid hebben opgelost. Ter verbetering van onze organisatie wordt uw ervaring intern besproken. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
In 2008 ons voorraam en deur laten vervangen, kostte ruim 8000 Euro. Eerst al een hoop gedoe met het glas in lood van de deur, dat niet in een andere kleur kon. Toen ik echter een leverancier had gevonden voor ander glas in lood, kon het opeens bij hun ook wel in een andere kleur. Maar goed, deur en kozijn geplaatst. Men zou nog terugkomen voor een offerte voor hordeuren, maar daar wachten we nu nog steeds op. Tijdens het eerste bezoek van de monteur voor een servicebeurt (speciaal afgesloten) gaven wij aan dat het raam/kozijn tikt en kraakt als de wind erop staat. De monteur kon niets vinden. Nu is tijdens de storm de bovenkant van het raam uit het kozijn gekomen, je kunt er zo je vingers insteken, de wind waait zo naar binnen, en de regen net zo hard. Het water liep met bakken over de vensterbank en over het laminaat. Direct 's avonds via de website Schipper geïnformeerd. Per mail reageert Schipper de volgende middag: "De kosten voor een eenmalig storingsbezoek bedragen €117,50- inclusief BTW. " Dus we bellen, over het feit dat er volgens de website 15 jaar garantie op montage zit, maar blijkbaar moet alles via de mail, dus we mailen terug. En weer gaat er een dag overheen, inmiddels wordt er een nieuwe storm verwacht, dus we dringen aan om het toch deze week te regelen. Maar nu heeft men geen monteurs ter beschikking, alleen als we 85 Euro EXTRA betalen kan er deze week nog iemand komen. Buiten het feit dat men zich zonder te kijken beroept op de verlopen garantietermijn , heb ik ook nog geen "wat vervelend voor u" gehoord. Het enige dat Schipper nu doet, is zichzelf op alle mogelijke manieren indekken. Als het niet onder de garantie valt, dan zijn we gewoon verzekerd, ik wil gewoon een raam dat niet lekt. Inmiddels 2 week verder, we schakelen maar een ander bedrijf in voor de reparatie. De kunststof kozijnen aan de achterkant, en de dakkapel komen zeker niet bij Schipper vandaan.
Na een goede ervaring in de winkel, waar we vriendelijk werden geholpen hebben we bewust ( want niet de goedkoopste ) voor SK gekozen. De montagedatum werd nagekomen, monteurs daar prima op tijd. Tot en met de 1e montage ging het best aardig, daarna vreselijk. Veel opleverpunten die maar weinig handig opgepakt en opgelost werden. De communicatie is waardeloos, vrij nemen en dan afspraak op het laatste moment niet gehaald, veel verkeerde materialen of niet geleverde onderdelen. Inmiddels bijna 3 (!) jaar verder en nog niet alle punten opgelost.
Beste Bas, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. We begrijpen dat u hier ontstemd over bent. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel en het is jammer dat er desondanks dingen niet goed gaan. Onze oprechte excuses. Er is met u inmiddels een afspraak gemaakt om de laatste punten op te lossen. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Wij zijn eerst in de showroom in Gouda geweest, hier kregen we duidelijke informatie en kregen we er een beeld bij wat er mogelijk is. We zijn geholpen door Walter Driessen, waar we blij mee waren! Hij gaf eerlijke informatie en dacht tegelijkertijd met ons mee. Degene die later kwam inmeten was vakkundig en daar konden we onze laatste vragen bij kwijt. Na kunststof kozijnen genomen te hebben zijn we terug gekomen voor een dakkapel. Ook toen weer goed geholpen door Walter Driessen.
Vakkundig advies bij verkoop, hoogwaardige kwaliteit van deuren en materialen. Montage was meer dan uitstekend, keurig afgewerkt en alle ''rommel'' afgevoerd en schoongemaakt. Heel tevreden en blij met deze aanschaf.
Het is de derde keer dat wij voor Schipper Kozijnen gekozen hebben. Goed advies, scherpe prijs en een goed gevoel dat je met een betrouwbare partner te maken hebt, hebben ons doen besluiten om met deze firma in zee te gaan.
Samen een mooie offerte gemaakt duidelijk overleg en voorlichting Zeer goede voorlichting van de inmeter De monteurs werkten hard en netjes ook in goed overleg bij oplevering alles opgeruimd en netjes
Contact verliep niet perfect omdat na aanvraag en herinnering email er kennelijk iets mis was gegaan. Uiteindelijk wel contact gehad met de verkoper maar inmiddels elders een schuifpui gevonden. Kan dus niet oordelen over de kwaliteit en prijs van hun producten
Beste heer Van der Zanden, Wegens de combinatie van aanloop van nieuwe klanten en de vakantieperiode is het helaas bij u voorgekomen dat er niet tijdig is gereageerd op uw aanvraag. We zijn blij dat u ons hierop aanspreekt, dit is niet conform onze normen. Vervolgens hebben we geprobeerd om alsnog een afspraak met u te maken. Uw reactie is volkomen begrijpelijk dat u hier van afziet, al hadden wij graag een offerte voor u gemaakt. Dank voor het aanpassen van de review. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Marjolein Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
Aanvraag in begin januari gedaan en herinnering ca 3 weken later en nog steeds geen reactie of offerte. Met zo'n instelling ben ik er al klaar mee.
Keurige service, vriendelijke mensen, mooie producten.
Prima geregeld en aardige en bekwame mensen die komen plaatsen.
Goed geholpen in de showroom. Offerte en inmeten ging netjes met goede voorlichting. Plaatsing 8 Nov. Maar door ziekte monteur ging dat niet door en werden we boven aan de lijst gezet. Dat werd 6 weken later. boven aan de lijst!!!!!!! slordig! Plaatsing was 20 Dec. Monteurs hebben bij de plaatsing van kozijnen en tuindeuren goed en netjes werk verricht. ondanks de regen. TOP! Even een aandacht punt voor Schipper. Geef even een bevestiging s mail voor de plaatsing.
Advies in de showroom was prettig en duidelijk Wijziging bij de offerte soepel verlopen Het inmeten verliep zonder problemen Alleen de levertijd werd behoorlijk overschreden. Nadat ik zelf gevraagd had hoe ver het met plaatsing stond was er ineens tijd om binnen een week te plaatsen. Wat eerder een berichtje had wel op zn plaats geweest. Het plaatsen gaf blijk van vakmanschap met een goede maatvoering Alles netjes opgeruimd.
Goed advies vervolgens keurig en correct uitgevoerd tegen een goede prijs.
Men nam de tijd terwijl het eigenlijk etenstijd was op donderdag avond. Ze zijn daar gesloten tussen 18.00 uur en 19.00 uur. Hadden we kunnen weten. Staat op de website. Zijn nog een keer terug geweest om een paar dingen nog goed te bekijken. Een kopje koffie zou trouwens wel lekker zijn als je een eind gereden hebt om daar te komen en je praat ook niet over een pakje boter. We kregen een lijst van reverenties uit onze buurt mee om te kunnen zien hoe het er uit zou komen te zien. We zijn ze langs gegaan. Er zaten ook oude kunststof kozijnen bij die niet mooi meer waren. Geen goede reverenties. Het nieuwe kunststof is beter verzekerde ze ons. Met de offerte gingen we akkoord en daarna kwam er iemand om de boel op te meten. Dit ging heel precies en hij vertelt hoe het allemaal in z'n werk gaat. Een afspraak gemaakt voor de montage. Helaas kwamen ze niet op de afgesproken datum opdagen. Foutje in de planning. Het zou weken later worden maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig kon het toen de week er op. Twee vriendelijke monteurs kwamen de kozijnen en ramen plaatsen. Dit hebben ze heel goed gedaan precies zoals de man die het had opgemeten gezegd had. Zelfs geen schade aan het behang en tegelwerk. Alles paste perfect en werd netjes afgewerkt. En iedere dag werd de rommel opgeruimd. Het ziet er allemaal mooi uit. Nu hopen dat het zo mooi blijft als ze beweren. Over de kwaliteit kunnen we dus nog niets zeggen en over de service die we misschien nog nodig hebben ook niet. De tijd zal het leren.
Duidelijk mensen met ervaring. Niet goedkoop. Maar mooi.
Vanaf dag 1 komen ze hun afspraken niet. Juni 2018 contract ondertekend voor het plaatsen van 2 dakkapellen. Installeren zou eind september/begin oktober gebeuren. Installatie was eind november 2018. Inmiddels november 2019 en restpunten zijn nog steeds niet opgelost. Ondanks meerdere beloftes.
Geachte heer Lekkerkerker, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben inmiddels vernomen dat u het gesprek bent aangegaan met onze collega. Hij zal het verdere verloop van uw order op zich nemen, zoals afgesproken. Wij nemen uw feedback mee in de organisatie zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen
Snelle montage en levering. Alles keurig afgewerkt
Vanaf offerte tot laatste aflevering tevreden over de service! Bij de volgende verbouwing zeker weer schippers!
kwaliteit en service waren prima, zowel van de voorbereiding en offerte, als van de materialen (voor zover ik dat kan beoordelen) en montage. En de prijs was daarbij redelijk. Ik ben dus erg tevreden !
Goed werk geleverd
Mooi op tijd zoals afgesproken om 0700 uur kwam de de trailer voorrijden, met daarop het te plaatsen kozijn.De monteurs waren al vooraf gereden en stonden de chauffeur van de trailer op te wachten. De oude kozijnen gedemonteerd. De nieuwe geplaatst. De werklieden hebben vakwerk geleverd. Alles netjes afgewerkt. Tevens het bouwvuil opgeruimd. En de monteurs zijn weer vertrokken. regelmatig de mannen voorzien van koffie. De ervaring was prima. Ga zo door.. Mvgr, Tom
Alles goed velopen
Jullie hebben vakwerk geleverd.
Verkoopgesprek kon iets beter.De verkoper was kort in dienst en was een aantal dingen vergeten door te berekenen. De montage was professioneel.Prima vaklieden.De montage was binnen 1 dag gereed.
Alles verliep soepel, afspraken werden nagekomen, gezellige, vakkundige monteurs, Bert en Ronald! We komen terug!
Advies & verkoop in Amstelveen is matig. Jammer dat de adviseurs daar geen plezier hebben in hun werk! Advies / vakkundigheid is daar matig. Eenmaal als dakkapel is geplaatst en er moet nog werk afgemaakt worden, word je van hot naar her gestuurd ipv oplossen met de klant die de dakkapel al heeft betaald! Intussen heb je zo vaak je verhaal moeten vertellen aan mensen die daar werken , van de projectleider tot aan klantenservice en ga zo maar door! Goede begeleiding vanaf het 1ste moment ,? Jullie mogen de mooie woorden op jullie website aanpassen! Teleurstellend voor zo een mooi familie -bedrijf!
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.