In goed overleg tot een mooie keuze gekomen. Alles werd goed gecommuniceerd en uiteindelijk door vakmensen in record tempo geplaatst. Erg goede ervaring en ik zal zeker terugkomen voor de laatste kozijnen die nog gedaan moeten worden.
Prima advies en een goede service. Monteurs zijn vriendelijk en werken netjes.
Netjes afgewerkt
Wij hadden al eerder producten besteld, bevallen na jaren nog steeds. Hebben dus voor hetzelfde bedrijf gekozen
Afspraken zijn nagekomen. De plaatsing is vlot verlopen en ook de nazorg is goed uitgevoerd. We zijn erg tevreden over het resultaat.
Na meerdere bedrijven gesproken te hebben en over de vloer te hebben gehad en ervaringen van andere bekenden die ook voor Schipper hebben gekozen, hebben wij uiteindelijk ook voor Schipper Kozijnen gekozen. Wij zijn nog steeds heel erg blij met de keuze voor Schipper Kozijnen!!. Het is geld wat je natuurlijk maar 1 keer uitgeeft, daarom is het belangrijk een goede keuze te maken. Wij zijn in Gouda in de showroom geweest, hier kan je goed zien wat voor een producten Schipper heeft en dat het dichtbij Zoetermeer gelegen is. We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen door Walter Driessen. Hij heeft ons alle mogelijkheden laten zien en ons goed geadviseerd bij onze keuzes. Ook zijn wij zeer te spreken over Michel Tettero, die bij ons het inmeten heeft verricht, maar ook gedurende het plaatsen van de kozijnen, voordeur en schuifpui een aantal keer kwam kijken of alles naar wens verliep. Begin april 2020 zijn onze kozijnen, voordeur en schuifpui geplaatst door de montageploeg Bert en Ronald. Ook fijne mannen die goed zijn in hun vak en perfect werk hebben geleverd. Ook de netheid waren wij zeer over te spreken. Elke dag netjes de rommel opgeruimd, zodat ze de volgende dag weer goed verder konden. We hebben al veel reacties verkregen op het mooie werk wat is geleverd. Uiteindelijk ook nog voor raamdecoratie gekozen die nog geleverd dient te worden. Bedankt Wim, Jolanda, Cris voor de keuze hulp die jullie hebben geboden. We zijn ook steeds netjes teruggebeld. We zijn nu in de afrondende fase. Er dient nog 1 raam van de schuifpui te worden vervangen, i.v.m. kleine beschadiging en we hebben er toch voor gekozen om een extra inzethor te willen gebruiken. Gezien het feit hoe het tot op heden is gegaan, hebben wij hier ook het volste vertrouwen in dat de laatste zaken ook goed worden uitgevoerd. Wij raden Schipper Kozijnen iedereen aan!
Beste Frank, Mooi om uw ervaringen met Schipper Kozijnen te lezen en dat u zo tevreden bent over het traject en de samenwerking met de medewerkers. Dank voor uw reactie. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Bij aankomst zeer nette benadering van de monteurs, begripvol en meedenkend. Vanwege mijn leeftijd 70+ waren de heer erg behulpzaam
Beste heer Bertelkamp, Fijn om te horen, bedankt voor uw bericht. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
In 2 delen mijn hele huis van hout naar kunststof kozijnen laten brengen door Schipper kozijnen. Bij de 1ste montage is alles helemaal TOP gegaan, verkoopadviseur die mee dacht, uitvoering gewoon TOP. Na weer gespaard te hebben de rest van het huis ook laten doen. Verkoopadviseur komt met onrealistische offertes, na heen en weer bellen is dat goed gekomen. Monteur die na 4 maanden pas kwamen opende de dag met "Je denkt toch niet dat we met zijn 2en die zware ruit naar boven dragen" Tijdens de montage zijn ze 2* een uur weg geweest voor de koffie en de lunch, ipv 2 dagen moest alles in 1 dag ivm met de huur steiger. Kitwerk is slecht, plaat onder het kozijn is krom, nu voor de 2de keer naar de showroom om reinigingsmiddel en purschuim op te gaan halen om het zelf maar weer schoon te maken. Met veel 5en en 6en wel een korting gekregen maar nog geen diner bon die wel aangeboden was. De diner bon heb ik inmiddels ook ontvangen wat de "pijn" een beetje kan vergoeden. Het zijn zulke mooie kozijnen en deuren die Schipper Kozijnen plaats dat je huis er echt van op knapt. Schipper kozijnen heeft wel geleerd van de montage bij mijn woning en beloven dat dit niet meer voor zou komen. Als je goede afspraken maakt krijg je prima kozijnen, niet goed goedkoopste maar well de beste kozijnen.
Beste Remco, U heeft ervaren welke kwaliteit en service Schipper levert. Heel vervelend dat u nu deze ervaring met ons heeft. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is hierover contact met u geweest en natuurlijk ontvangt u van ons de toegezegde dinerbon. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
In 2 delen mijn hele huis van hout naar kunststof kozijnen laten brengen door Schipper kozijnen. Bij de 1ste montage is alles helemaal TOP gegaan, verkoopadviseur die mee dacht, uitvoering gewoon TOP. Na weer gespaard te hebben de rest van het huis ook laten doen. Verkoopadviseur komt met onrealistische offertes, na heen en weer bellen is dat goed gekomen. Monteur die na 4 maanden pas kwamen opende de dag met "Je denkt toch niet dat we met zijn 2en die zware ruit naar boven dragen" Tijdens de montage zijn ze 2* een uur weg geweest voor de koffie en de lunch, ipv 2 dagen moest alles in 1 dag ivm met de huur steiger. Kitwerk is slecht, plaat onder het kozijn is krom, nu voor de 2de keer naar de showroom om reinigingsmiddel en purschuim op te gaan halen om het zelf maar weer schoon te maken. Met veel 5en en 6en wel een korting gekregen maar nog geen diner bon die wel aangeboden was. Helaas door het 2de contact geen aanrader meer, erg zonde het zijn zulke mooie kozijnen en deuren die ze plaatsen.
Beste Remco, U heeft ervaren welke kwaliteit en service Schipper levert. Heel vervelend dat u nu deze ervaring met ons heeft. Onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is hierover contact met u geweest en natuurlijk ontvangt u van ons de toegezegde dinerbon. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Plaatsing kozijnen en voordeur na 6 maanden, "afhandeling" en reactie op klachten duurt telkens zeer lang, té lang. En als je dan een afspraak gemaakt hebt, zoals vanmorgen, dan komen ze niet, als je belt waar ze blijven, hoor je dat dan pas, de afspraak was 2 maanden(!) geleden de eerst mogelijke afspraak, zou meteen om 08.00 uur zijn en net gebeld, 15 minuten als eerstvolgende beller in de wacht, "helaas ik kan niets voor u doen er komt niemand??" Alleen een strip onder de deur plaatsen, volgens monteur die de strip niet bij zich had op de afspraak op 6 maart (na klacht op 19/2), kon hij de strip in 5 minuten plaatsen, dus 08.00 uur afspreken, want anders zou hij weer pas om 14.00 uur komen.... (ipv tussen 08.00 en 12.30 uur) Schipper vindt het heel moeilijk om afspraken na te komen, klanten "service" zou ik het niet willen noemen. Kozijnen zijn mooi, maar daarna moet je er niets meer van verwachten, die 50 jaar ervaring vind ik daar echt niet in terug.
Bijzonder vervelend dat de afspraak is fout gegaan door een interne fout bij ons. Terecht dat u hierover ontstemd bent. Dat betreuren we ten zeerste en bieden hier nogmaals onze excuses voor aan. Er is inmiddels contact met u geweest, uitleg gegeven en in goed overleg met u een nieuwe afspraak gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
Plaatsing kozijnen en voordeur na 6 maanden, "afhandeling" en reactie op klachten duurt telkens zeer lang, té lang. En als je dan een afspraak gemaakt hebt, zoals vanmorgen, dan komen ze niet, als je belt waar ze blijven, hoor je dat dan pas, de afspraak was 2 maanden(!) geleden de eerst mogelijke afspraak, zou meteen om 08.00 uur zijn en net gebeld, 15 minuten als eerstvolgende beller in de wacht, "helaas ik kan niets voor u doen er komt niemand??" Alleen een strip onder de deur plaatsen, volgens monteur die de strip niet bij zich had op de afspraak op 6 maart (na klacht op 19/2), kon hij de strip in 5 minuten plaatsen, dus 08.00 uur afspreken, want anders zou hij weer pas om 14.00 uur komen.... (ipv tussen 08.00 en 12.30 uur) Schipper vindt het heel moeilijk om afspraken na te komen, klanten "service" zou ik het niet willen noemen. Kozijnen zijn mooi, maar daarna moet je er niets meer van verwachten, die 50 jaar ervaring vind ik daar echt niet in terug.
Bijzonder vervelend dat de afspraak is fout gegaan door een interne fout bij ons. Terecht dat u hierover ontstemd bent. Dat betreuren we ten zeerste en bieden hier nogmaals onze excuses voor aan. Er is inmiddels contact met u geweest, uitleg gegeven en in goed overleg met u een nieuwe afspraak gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Goede, vakkundige mensen die met je meedenken zonder opdringerig te zijn en een goed advies geven.
Ziet er zeer goed uit ,keurig netjes geplaatst ,volgens afspraak en pas betaald na plaatsing.
zeer bekwamen en vriendelijke monteurs die echt verstand van zaken hebben.
Aardige mensen. Goede uitleg. goede voorlichting. kijken goed naar de wens van de klant. Prachtige Kozijnen. Wij zijn Meer dan tevreden.
Reviews zijn bedoelt om kritisch naar je eigen bedrijf te blijven kijken. Een lovende review is goed voor een bedrijf. Daarmee onderscheidt het zich van de anderen. Een kritische en met name een negatieve review geeft aan dat er ergens iets niet geheel correct is verlopen en vraagt om actie. Als de actie wordt ingezet met als enig doel de negatieve review zo snel mogelijk om te zetten naar een positieve, zonder echt te luisteren naar (het ontstaan van) de klacht, begrijp je het als bedrijf dus niet. Mijn negatieve ervaring begint met een slechte (interne) communicatie van de klantenservice medewerksters. Vervolgens een onvolledige analyse van het probleem, miscommunicatie op afdeling planning en uiteindelijk het niet echt serieus begeleiden in de verdere afwikkeling. Frontoffice en backoffice zijn echt niet op orde ! Funest, want het product is prima. De ervaren monteur heeft de klacht uiteindelijk goed en snel kunnen verhelpen. Waarvoor dank.
Beste heer De Keijzer, Wij zijn inderdaad blij om te horen als iets niet goed gaat. Ter verbetering van onze organisatie is uw ervaring direct intern besproken. Vervolgens is geschakeld en zijn er afspraken gemaakt om alles naar uw tevredenheid te regelen. Dit doen we als eerste voor de klant. Ten tweede voor onszelf. Kwaliteit, service en vakmanschap staan namelijk hoog bij ons in het vaandel. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Marketing & Communicatie
De aankoop van de openslaande deuren hebben onze woning weer een nieuw aanzicht gegeven! Wij zeer content over de service en de montage van Schipper. Dakkapel volgt deze zomer
Opdracht in mei 2017 opgestart, nu bijna 3 jaar verder en zijn maar accoord gegaan met hun voorstel😡, wat een drama, kan er wel een boek overschrijven, maar nog steeds niet geleverd wat was afgesproken, mooie praatjes. Zijn niet de enige hier in de straat kan nog erger, mensen hier in de straat zijn al 4 jaar bezig en hebben een advocaat in de armen genomen, tranen springen je in de ogen!!! Schipper Kozijnen nooit weer, mooie praatjes maar dan!!
Wij wilden onze achterpui doorbreken en vervangen door openslaande deuren naar de tuin. Het contact met de adviseur en de inmeter van Schipper was prettig en ze dachten goed met ons mee. Het sloopwerk en het plaatsen van het nieuwe kozijn was zo gebeurd, de (overigens erg vriendelijke) mannen waren vóór de lunch alweer vertrokken, ze hebben mooi vakwerk achtergelaten. We zijn erg blij met het resultaat.
In ons gesprek met Walter Driessen zijn wij goed geholpen en hebben wij alle mogelijkheden kunnen bespreken en bekijken. Ook tijdens de montage super aardige monteurs die heel netjes gewerkt hebben. Er zijn een aantal dingen mis gegaan bij de levering maar alles is naar tevredenheid opgelost. We zijn enorm blij met onze schuifpui en kozijnen.
Eigen personeel werkt schoner (oplettender) dan ingehuurd personeel/firma. Over het algemeen werd er goed en snel gewerkt.
Schipper ingeschakeld bij lekkage aan een van onze kunststof kozijnen. Netjes via de website een melding aangemaakt , kreeg ik geen reactie, bleek dat ze een letter zijn vergeten in mijn e-mailadres. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, monteur geweest op 28-2-2020 , is nog geen 5 minuten bezig geweest. Heeft wat versteld aan het kozijn en gaf aan nu moet het goed zijn. Dag erna zelfde lekkage en weer de vloer nat. Heb dit aangegeven bij Schipper, maar volgens de medewerker moet ik een nieuwe afspraak maken en ook weer €117,50 euro betalen omdat dit een nieuwe afspraak is. Op de site staat toch echt garantie op de werkzaamheden en kan nergens vinden dat dit niet geldt bij lekkage. Bah wat heb ik een nare smaak van dit bedrijf. Update: na bovenstaand schrijven is de lekkage alsnog onder garantie voorwaarden verholpen. Na een goed gesprek met Jeroen Morsch ook begrepen dat de interne communicatie en processen verhelderd worden voor de nieuwe klantenservice medewerkers en dat mijn oprechte verbaasdheid terecht was. Hierdoor wel eind goed al goed.
Beste heer Mars, Bij navraag hierover bij onze afdeling Onderhoud en Reparatie blijkt dit ook een misverstand te zijn. Helaas is het niet altijd mogelijk direct de oorzaak van een lekkage op te sporen. Ik heb begrepen dat na een 2e bezoek van de monteur, onder garantie, het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
Originele beoordeling
Schipper ingeschakeld bij lekkage aan een van onze kunststof kozijnen. Netjes via de website een melding aangemaakt , kreeg ik geen reactie, bleek dat ze een letter zijn vergeten in mijn e-mailadres. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, monteur geweest op 28-2-2020 , is nog geen 5 minuten bezig geweest. Heeft wat versteld aan het kozijn en gaf aan nu moet het goed zijn. Dag erna zelfde lekkage en weer de vloer nat. Heb dit aangegeven bij Schipper, maar volgens de medewerker moet ik een nieuwe afspraak maken en ook weer €117,50 euro betalen omdat dit een nieuwe afspraak is. Op de site staat toch echt garantie op de werkzaamheden en kan nergens vinden dat dit niet geldt bij lekkage. Bah wat heb ik een nare smaak van dit bedrijf.
Beste heer Mars, Bij navraag hierover bij onze afdeling Onderhoud en Reparatie blijkt dit ook een misverstand te zijn. Helaas is het niet altijd mogelijk direct de oorzaak van een lekkage op te sporen. Ik heb begrepen dat na een 2e bezoek van de monteur, onder garantie, het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie
deskundige vakmensen
Vriendelijke en proffesionele verkoper . Veel verstand van het Product, en geeft je zo nodig ook goed advies wat je eventueel beter kan doen. Ook word je niet gepusht iets te kopen en is alles eerlijk en open. Montage verliep ook super. Koen en collega’s hebben perfect werk geleverd. Wij zijn zo tevreden dat wij ook terug komen voor een nieuwe voordeur.
Goedemorgen Walter Driessen, Het is nogal wat wanneer je besluit om goed voor isolatie dubbelglas etc te kiezen. Maar bij binnen komen werden wij welkom geheten door Walter. Een jonge man met potentie!
Het nieuwe kozijn en de nieuwe voordeur zien er keurig uit. We zijn constant vriendelijk geholpen. Hier zijn duidelijk vakmensen aan het werk.
Informatie over het vervangen van onze kozijnen gevraagd bij Schipper in Katwijk. Nu bleek dat Katwijk niet in Den Haag kozijnen plaatst dus moesten we contact opnemen met de vestiging in Gouda. We werden positief verrast dat er door Gouda zelf met ons contact werd opgenomen. Dat voelt goed. Die verkoper was Walter. Een verkoper die luistert. Hij gaf ons goede voorstellen en enkele opties om in overweging te nemen. Geen snel verkooppraatje en geen gedram. Een verademing na onze ervaring met een andere leverancier van kozijnen. De opdracht voor een schuifpui, de buitenkant van onze erker met ramen en de voordeur met kozijnen werd geplaatst. Volgens afspraak werd er om 7:00 uur 's-ochtends door Bert en Ronald bij ons aangebeld. Het spektakel ging beginnen. We waren toch een beetje zenuwachtig. Je vraagt jezelf af of het allemaal wel goed zal gaan. In zo'n geval wensen wij iedereen (een) Bert en Ronald toe. De rust van beide mannen gaf je het vertrouwen dat het goed ging komen. Over de erker hadden we nog wat vragen. Het maakte hun gewoon niet uit hoe vaak je je vraag stelden. Elke keer deden ze hun best om het uit te leggen en gaven de mogelijkheden die er waren aan. Nooit werden we opgejaagd om een beslissing te nemen. Niet bij de erker en niet bij de afwerking. Kortom allemaal fijne (vak)mensen. En het eindresultaat? Is werkelijk schitterend. De schuifpui loopt als een zonnetje. De voordeur heeft nu 3 al drie westerstormen (Caira, Dennis en Ellen) doorstaan en geen zuchtje tocht. We zijn de trotse bezitters van de mooiste erker uit de straat. We hoeven geen schilder te vragen om de binnenmuren bij te werken. We krijgen complimenten van de buren over onze erker, voordeur en de nette afwerking. . Die complimenten geven we graag door aan Schipper Kozijnen.
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.