Heb in 2019 mijn gevel gerenoveerd ziet er goed uit Isolatie van de gevel is slecht steen wol 5 cm met een rd waarde van 1,5 Ben er achter gekomen dat het minimaal een rd van 3,9 moet hebben wordt niets mee gedaan mag het zelf oplossen Isolatie is conform gemonteerd word gezegd Kozijnen zijn wel mooi
Erg mooie kozijnen en deuren, goede service, prima monteurs.
Het wordt voor het eerst dat ik een review invul :( In juni 2020 een schuifpui besteld en nu nog in afwachting van de afhandeling van de laatste werkzaamheden. De afspraak staat voor 1 juni en dan zijn we dus 1 jaar verder! Het begon al bij de verkoop. De verkoper was vriendelijk en verkocht ons een mooie schuifpui. Maar pas na 2 maanden kwam de verkoper er achter dat deze opties niet mogelijk waren. Het plan moest worden aangepast. Dan maar geen triple glas. Mijn pittige maar correcte email was 'tegen het zere been' van de verkoper. Hij was even vergeten dat hij de fout maakt en ik de klant ben. Ik had bijna ruzie aan de telefoon, heel bijzondere ervaring. De afspraak voor inmeten zou binnen 2 weken worden gemaakt (het is dan juni). Dat werd na 3 weken zelf bellen, en de afspraak werd half augustus. Ik begrijp dat als je 2 maanden later pas komt meten wat er geleverd moet worden dat de levering dan ook 2 maanden later plaatsvindt. De levering zou eerst november worden, dat bleek al snel weer december te worden en uiteraard werd het januari. De levering zou dinsdag 12 januari plaatsvinden. De vrijdag er voor werd gevraagd of ze ook maandag al voorbereidingen konden treffen. Ja, dat kon maar dat bleek gewoon al het hele begin te zijn. De montage en afwerking werd uiterst vakkundig en prachtig verricht. Daarvoor veel waardering voor Bert. Vrijdag 15 januari werd de staat van oplevering geschreven. Een beschadigde strip en een nieuw slot worden nog geleverd. En daar wachten we nog op. Moet dat nou echt nog eens bijna 5 maanden duren?! Zo blijf je dus een jaar bezig. Ik twijfel of 1 juni nu echt alles afgehandeld gaat worden.
We vinden het zeer vervelend dat u deze ervaring heeft met Schipper Kozijnen. We staan voor kwaliteit op alle vlakken. Uw opdracht hebben we helaas niet in één keer kunnen uitvoeren. Dat kan helaas gebeuren. Communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Ons uitgangspunt is dat u uiteindelijk een tevreden klant zult zijn. Klantenservice Schipper Kozijnen
je moet maanden wachten, maar ik had het geluk dat de 2e keer een klasse monteur kwam die wel mijn scheve deur kon maken. Oorzaak: verkeerd geplaatste blokjes door de computer in de fabriek. Gelukkig zomer nu, dus geen verloren gestookte warmte.
Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper Kozijnen heeft. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel. Inmiddels zijn we bij u langs geweest en is alles naar tevredenheid opgelost. Schipper Kozijnen Klantenservice
Originele beoordeling
het ijzer in de kunststof deuren van schipper "werken" zo erg dat je met de deur dicht zo naar buiten kan kijken. Deur is scheef geplaatst, monteur is geweest maar kon het niet verhelpen.
Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper Kozijnen heeft. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel. Inmiddels zijn we bij u langs geweest en is alles naar tevredenheid opgelost. Schipper Kozijnen Klantenservice
Nieuwe kozijnen geplaatst. Ziet er keurig uit. En de mannen hebben alles weer netjes achtergelaten.
Keralitdelen laten plaatsen evenals nieuwe kozijnen met HR glas. Zeer nette en nauwkeurige vakmensen. Denken steeds na wat ze doen. Zijn pas tevreden als de klant ook tevreden is.
Goede voorlichting op de zaak, vriendelijke werkers van Wijers Diensten.
Prachtige kunststof deuren en kozijnen laten plaatsen. Goed geholpen en de mannen die het geplaatst hebben waren in een woord fantastisch. Snel, accuraat, netjes en zeer hardwerkend. Chapeau!!
Goed werk geleverd Nu nog even wachten op de schuifpui
Monteurs die klappen blijken uit te delen. Schade wordt in eerste instantie niet gemeld. Houtwerk beschadigd, word afgedaan als waar gehakt word vallen spaanders. beschonken monteur die is ontslagen maar wel nog zijn gereedschap bij ons moet ophalen, bijzonder ongemakkelijke situatie. Beschadigd kozijn omdat de deur verkeerd is gemonteerd. Veel gebreken die achteraf afgehandeld moeten worden. Extra cilinders besteld, blijkt erg moeilijk te zijn heeft 8 maanden geduurd. Er word t niet of nauwlijks op mail gereageerd, behalve als het om betaling gaat. We voelen ons niet serieus genomen, terwijl we heel veel geld hebben uitgegeven bij Schipper. Waardeloze organisatie
Beste heer en mevrouw Greuter, Allereerst willen we aangeven dat we schrikken van uw bericht. Inmiddels zijn we met elkaar in gesprek geweest en is alles naar tevredenheid opgelost. Schipper Kozijnen Klantenservice
De twee mannen (werken al 25 jaar samen) die de kozijnen hebben geplaatst zijn 3 dagen bezig geweest en hebben alles ver boven verwachting afgeleverd. Alles is in de fijnste details netjes afgekit, dichtgetimmerd, geïsoleerd etc.. Echt heel netjes. En ze waren nog gezellig ook ;-)
Na een afspraak terecht gekomen bij de showroom, een offerte laten maken. Wat langer moeten wachten voordat iemand de maten op kwam nemen. Hier werd keurig over gemaild. Op aanraden een vensterbank voor buiten erbij genomen. Vlak voor het plaatsen een vensterbank voor binnen gevraagd. Deze is er ook bijgeleverd en geplaatst. De monteurs hebben keurig gewerkt en alles goed afgewerkt.
We hebben een kozijn laten plaatsen. De levering was -gelukkig- een maandje eerder dan de planning. De mannen hebben het oude kozijn heel netjes verwijderd en opgeruimd. Alles is keurig afgewerkt en achtergelaten. Ze hielden zich ook uitstekend aan de coronaregels, wat voor ons wel belangrijk was. Enig puntje van aandacht is dat de stellage waarmee het nieuwe kozijn was gebracht, en waarmee het oude werd afgevoerd, bijna een week op de stoep is blijven staan.
we zijn ontzettend blij dat we voor Schippers hebben gekozen, in de showroom vorig jaar hadden we al gelijk een klik met Walter die ons geweldig heeft geholpen. Ook toen we onze keuzes na akkoord op de offerte nog wilden aanpassen dacht hij met ons mee en niks was teveel. Michel die bij ons thuis de kozijnen kwam inmeten dacht ook met ons mee en gaf ons de tip om voor het keukenraam luxaflex in de beglazing te kiezen. Daar zijn we heel blij mee! De kozijnen zijn geplaatst door Bert en Ronald, twee geweldige mannen die al 25 jaar samen werken, zo op elkaar ingespeeld. En ook hier werd er weer met ons mee gedacht, en was niets teveel. Geweldige service en harde en nette werkers, heel plezierig contact met hun gehad. We kijken er nu naar uit dat onze dakkapellen geplaatst gaan worden volgende week. Schippers kunnen wij iedereen aanbevelen!
Goed geadviseerd door Walter en vervolgens netjes geplaatst door Bert en Ronald. Punt van verbetering is wel de communicatie over de installatie datum. Hier herhaaldelijk achteraan moeten bellen.
Prima werk geleverd. Alles even netjes En volgens mij volgens afspraak.
Op 4 nov- 2010 een afspraak gemaakt met C.K. te Gouda over een restitutie betaling aan mij. Deze betaling is correct uitgevoerd. De plaatsing van de nieuwe schuifpui en de andere kozijnen ziij correct geplaatst en aan de binnenkant mooi afgewerkt. Een geheel tevreden klant
Originele beoordeling
Op 4 nov- 2010 een afspraak gemaakt met C.K. te Gouda over een restitutie betaling aan mij. Inmiddels enkele mails gestuurd aan C.K en naar de service te Opmeer, maar geen enkele reactie. Op 20 jan- 2021 gebeld met C.K. te Gouda deze zegde mij toe het in orde te maken en contact op te nemen met Bianca te Opmeer om de betaling uit te voeren. C.K. vermelde, "ik kom mijn afspraken na'' en ga je vanmiddag terug bellen. Er is dus niet gebeld of naar mij gemaild. Ik ben benieuwd of er nu een reactie komt, en de afspraak nagekomen wordt.
Na vele maanden vertraging werd een deel van de kozijnen geleverd. Helaas niet alles en een ruit was al kapot bij aflevering. Het werd mijn huiswerk om te achterhalen wie wanneer de ontbrekende ramen kwam brengen. In deze periode zaten we met houten paneeltjes in de gang en badkamer. Lekker donker en lekker isolerend! Bij het alsnog monteren van een van de ontbrekende ramen ontstond een barst in het raam. Maanden later kwam een monteur zonneschermen naleveren waarvoor ik moest tekenen. Die handtekening is gebruikt onder een verklaring dat alles zou zijn opgeleverd. Direct aan de bel getrokken: het gebarsten raam! Dat zou er intussen wel zijn maar is intern zoek bij de firma Schipper. Sinds de kerst stilte, afgezien van de eindfactuur! Die dus toch is verstuurd hoewel de projectleider weet dat de oplevering nog niet volledig is. Bestelling geplaatst begin maart. Het is nu half januari.
Beste mevrouw De Jong, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit op alle vlakken. Uw opdracht hebben we niet in één keer kunnen uitvoeren. Dat kan helaas gebeuren. Communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Inmiddels is hierover contact met u geweest en zijn er afspraken gemaakt over de nog uit te voeren werkzaamheden. We zijn blij dat alles naar uw tevredenheid is afgerond. Klantenservice Schipper Kozijnen
Secuur, meedenken, keurig werk afgeleverd.
We werden goed geholpen tijdens onze aankoop. En de installatie ging niet geheel volgens planning maar werd goed verholpen. Ze hebben kwaliteit geleverd en klantvriendelijk. Wij zijn dik tevreden.
Mijn ervaringen met Schippers kozijnen zijn uitstekend. Wij kunnen Schippers Kozijnen aan iedereen aanbevelen.
Werken netjes en perfecte afwerking.
Ik vond het gesprek met de vertegenwoordiger van de showroom erg prettig. Hij hielp me enorm goed op gang en ik voelde me begrepen. De opdrachtgever vond ik vrij direct en niet heel empathisch. Ik vond het wel een flinke tegenvaller dat het uiteindelijk veel langer ging duren als mij in eerste instantie was beloofd. Hier had ik een vervelend gevoel bij. Gelukkig heb ik dit kunnen uitspreken naar de vertegenwoordiger Art Weering. Oprecht complimenten voor zijn gedrevenheid, vakkundigheid en vriendelijkheid. Ik kon laagdrempelig hem mailen en dankzij hem heb ik gekozen voor schipper. Uiteindelijk zijn de kozijnen netjes geplaatst en was ik daar erg tevreden over. Vriendelijke mannen ook die de kozijnen plaatsten.
De kozijnen zijn snel en vakkundig geplaatst en binnen in de woning keurig afgewerkt. Wat me opviel was dat aan het einde van de werkdag alles binnen en buiten keurig schoon achtergelaten werd voor de volgende werkdag. De medewerkers waren zeer vriendelijk. Wij zijn nu in het trotse bezit van een geheel onderhoudsarme woning. Geen zorgen meer over hoognodig schilderwerk van kozijnen en bakgoten. Bovendien nu betere isolatiewaarden en veiliger hang- en sluitwerk. Schipper bedankt! (kostte wel wat, maar daar staat wat tegenover)
Hoewel ik op de wachtlijst stond en een paar maanden heb moeten wachten, ben ik heel tevreden over alles dat heeft geleid tot een keurig resultaat. Schipper Kozijnen heeft vakmensen in dienst en is zeer klantvriendelijk en servicegericht.
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.