Wij vinden het mooi en wat een goede monteurs werken netjes en goed
Complimenten voor Niels, zeer goede vakman
In oktober 2021 is de opdracht voor een schuifpui en een vast raam goedgekeurd. Lijkt niet zo moeiijk, gewoon standaard werk. We zijn met Schippers in zee gegaan, omdat ze de snelste waren met het realiseren van dit project. Gezien dat onze verbouwing hieraan vast gekoppeld is gaf dit de doorslag. Verkoopster geeft een datum ongeveer , met de woorden , kan een week ernaast zitten , maar hou deze datum maar aan voor de planning verbouwing. Dus aanbetaling gedaan en dan begint de ellende.. De inmeting komt 3 weken later dan gezegt. Daarna duurd het weken voordat er uberhoud een montage datum komt. We zijn dan al weken over de voorgegde datum bij vetkoop. Dan 2 weken voor aanvang een belletje en mail gaat 8 weken langer duren door grondstoffen levering. Over gebeld en gemaid, maar krijg geen reactie op mijn mail. Dan na 6 weken een belletje, we gaan alles opnieuw doen. De montage ploeg die bij mij zou komen, hebben zij de laan uit gestuurd. Alles moet weer opnieuw worden ingemeten. Dat duurd ongeveer 6 weken. Dan geven ze aan dat ze niet kunnen gegaranderen of ze het binnen een paar maand kunnen plaatsen. We zijn woest, de verbouwing ligt al maanden stil, en nog geen belletje van excuus. Nee, wel een mailtje sturen, die per ongeluk naar ons is gestuurd, dat meneer naar al deze ellende geen tegemoetkoming krijgt. De verbouwings planning is een probleem van meneer zelf. Letterlijk geciteerd. Wij hebben veel extra kosten moeten maken. Na een paar maanden vertraging is de verbouwing met 35% duurder geworden. Bedankt Schipper kozijnen. Wij gaan naar de concurrent in Zwolle. Hopelijk gaan zij wel menselijk om met ons.
In oktober 2021 is opdracht gegeven. Helaas zou de levertijd inderdaad langer zijn dan als indicatie bij opdracht opgegeven. De levertijden staan al enige tijd onder druk en zijn daarom nooit definitief. Dit is ook wat we vermelden in de offertes. We betreuren het dat de levertijd uitloopt en snappen de frustratie. We konden echter niet anders handelen door het verbreken van de samenwerking met een partner, om hele goede redenen.
alles was snel en vakkundig geplaatst en de kwaliteit is top.
Onlangs een nieuwe schuifpui laten plaatsen. De communicatie tussen bestelling en plaatsing verliep moeizaam: na maanden niks gehoord te hebben was de pui er ineens. Het inplannen van de afspraak ging niet erg soepel. Het plaatsen zelf ging vlot, de monteurs waren vriendelijk en kundig. Echter zijn er wat beschadigingen aan de schuifpui te zien die we gemeld hebben. De betalingsherinnering was er eerder dan een reactie op deze klacht. Bijzondere gang van zaken. Het versterkt in ieder geval mijn gevoel dat een oplossing vinden nog lastiger wordt als ik de betaling bij ze binnen is, dus dat mag nog wel even wachten. Geconcludeerd: de pui is op zich mooi en de kwaliteit lijkt prima. Communiceren zijn ze gewoon niet erg goed in. Als de beschadigingen worden opgelost ben ik tevreden met de aankoop, maar erg onder de indruk van de gang van zaken ben ik niet.
Wij hebben het gehele huis laten voorzien van Schipper kunststofkozijnen. we zijn zeer tevreden. Alles keurig geregeld (Art van schipper kozijnen was onze adviseur/verkoper), afspraken klopten, alles liep op rolletjes. Wij willen een pluim geven aan Wijers Diensten Kozijnenservice & montage. Wij hebben een goed gevoel overgehouden van hun werkwijze, contact en afspraken. De directeur, Sander, was kundig, fijn in omgang en hij dacht mee wat resulteerde in goed adviezen. De montage werd gedaan door Edwin en Ramon, vader en zoon. Ook zij waren kundig, correct en werkten netjes. Kortom, vanaf het begin van het contact met Schipper Kozijnen tot en met de montage hebben wij als zeer goed gevoel overgehouden, bedankt daarvoor
Al paar jaar vasteklant en nog steeds tevreden met het resultaat. En een prima service van Walter Driessen.
Door alle medewerkers goed geholpen.
Prima gewerkt
Wij zijn zeer goed geholpen bij het maken van onze keuze. Plaatsing werd snel en vakkundig gedaan.
De heren hebben keurig gewerkt, zit er mooi in en ruimen ook alles weer op. Heel blij mee!
fijn, gezellige mensen die hun vak verstaan en een uitmuntende service verlenen
Een buurman raadde mij Schipper Kozijen aan. Mijn ervaringen tot dan toe met andere kozijn- en dakkapelbedrijven waren ronduit slecht. Gewapend met een gezonde argwaan ben ik het traject met Schipper Kozijnen ingegaan. Mijn argwaan bleek volstrekt ongegrond. Goed advies van Walter Driessen, en vervolgens zeer goede en zorgvuldige begeleiding door de heer Tettero. Er waren wat technische en andere uitdagingen in het project. Die zijn goed en zorgvuldig opgepakt en afspraken werden goed nagekomen, en dat in een tijd waarin ogenschijnlijk heel Nederland aan het verbouwen was! De gloednieuwe pui ziet er uit als een nieuwe auto - ik ga ervan uit dat hij lang en goed dienst zal doen.
Tussen de aankoop en plaatsing zijn zonder overleg veranderingen doorgevoerd, afspraken en data niet nagekomen. Het ergste is de afhandeling nu mijn dakkapel ook nog is gaan lekken. Uiteraard gebeld om aanspraak te maken op de montage garantie. Dan word je toch direct heel duidelijk gemaakt dat het echt niet de bedoeling is om te bellen. Je moet het webformulier invullen en dan gaan zij jou bellen. Een week later was dat natuurlijk niet gebeurd. Dan toch maar weer bellen... "O, vervelend ik ga zorgen dat u gebeld wordt". een week later helemaal niets. Na de vierde keer bellen kon er vier weken later iemand komen. Dat mijn gerenoveerde zolder volledig was verruïneerd hadden ze geen boodschap aan. Op de dag van reparatie werd er met het zelfde gemak afgebeld. Op mijn vraag hoe en wanneer de lekkage nu dan opgelost zou gaan worden kreeg ik de reactie, "hoe bedoelt u"? Na veel stennis en discussie gingen zij dan zorgen dat er een andere dakdekker bij mij de lekkage zou gaan oplossen. Vervolgens is het licht volledig uit gegaan en heb ik nooit meer iets gehoord. Je geld is bij ons uitgegeven en vervolgens kun je de *** krijgen.
Beste Dennis, We vinden het oprecht heel vervelend dat door lekkage waterschade is ontstaan aan uw zolder. We hadden de intentie om de lekkage daarom ook zo snel mogelijk voor u op te lossen. Helaas kon de eerste afspraak inderdaad niet doorgaan en zal een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Afgelopen week hebben wij u niet kunnen bereiken. We zullen dit blijven proberen. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Ons project kende meerdere tegenslagen.Te beginnen bij het verplaatsen van de plaatsingsdatum.Kan gebeuren snappen wij.Dag van montage blijkt de boel niet te passen? Vreemd er is toch een in meting gedaan er moet dus een stuk kozijn weggeboord worden wat onze pech is, ons huis is van beton, niet van bakstenen.Met als gevolg een huis vol puin en stof. Hoewel de werkmannen echt wel hebben geprobeerd dit zoveel mogelijk te beperken. Dan wordt er tijdens de verbouwing wederom gevraagd een dag te schuiven, want andere klant zit ook te wachten. Ach oke dan.De dag van oplevering. Eindelijk alles klaar dachten we. Niet dus. De horren zijn niet geleverd, en ook deafstandsbediening mist. Dit wordt na geleverd. 0p dat moment komen wij er ook achter dat de mondelinge afspraak over het aantal horren niet correct is opgenomen in de offerte. Afspraak was; alle ramen voorzien van horren. Dat zijn er 6 i.p.v 5.Er worden er maar 5 geleverd. Afstandsbediening laat nog even op zich wachten. Op dit moment hadden wij service en coulance verwacht van jullie. Dan bedoel ik dus dat hor zonder gezeur gewoon leveren. Gezien de tegelslagen en onze flexibiliteit. Maar nee deze blijft uit. Vervolgens moet ik zelf bellen om te vragen hoever het staat. Dikke pech zeg, bouwvak. Even geduld mevrouw. We bellen u na de bouwvak.Op 29 december heb ik lang genoeg gewacht en bel ik zelf. Ah kerstvakantie, we bellen u terug. 11 januari bel ik wederom met de vraag wat is de status van onze hor en afstandsbediening.Dat moet uiteraard even uitgezocht worden en we bellen u terug.Ik krijg te horen dat de hor niet in de offerte staat dus daar heb ik geen recht op. We komen tot de compromis dat er ergens wat mis is gegaan in de communicatie en die hor komt toch. Wat fijn!!De bediening kan niet in combinatie met de hor is het volgende probleem.Komt er op neer dat er een keus gemaakt moet worden. Hor of bediening.Ik kies de hor met de vraag of er dan ook een compensatie komt mbt tot de rekening. maar nee. niks
Beste Petra, Het verloop van het project is helaas niet gelopen zoals we dat voor ogen hadden. Dit vinden we echt heel vervelend voor u. De uitvoering is klaar en in goed overleg is deze week de order naar uw tevredenheid afgerond. Vriendelijke groet, Klantenservice
Heel fijn met alle personen en goed eind resultaat heel netjes gewerkt en alles weer op geruimd en mee genomen afval.
Wij zijn heel erg tevreden en blij met de kozijnen en deuren! Alles is netjes en in overleg geplaatst.
In 2021 kunststof kozijnen laten plaatsen, keurig volgens afspraak alles gedaan. Enkele kleine punten na afloop werden ook netjes opgelost, kan niet anders zeggen dan goede service door zowel de verkoper Walter Driessen en de mannen die alles geplaatst hebben.
Na 8 maanden wachttijd werd onze nieuwe schuifpui in een halve dag keurig geplaatst. Prijs-kwaliteit: goed.
Prima service als er iets mis is wordt er gezocht naar een oplossing ook Bij zaken wordt er zo snel mogelijk gereageerd was vooral tevreden over de service.
Alles was prima geregeld en keurig afgewerkt.
Schippers communiceert niet, waardoor je telkens geen idee hebt waar je aan toe bent. De producten zien er super uit, maar het is lang wachten zonder enige vorm van communicatie.
Beste Hidde, Fijn om te horen dat u onze producten zo mooi vindt. Het is echter vervelend voor u dat de communicatie niet geweldig is. Hier gaan we intern mee aan de slag. Inmiddels is hierover ook contact met u geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Alles netjes en goed verlopen
Goede kwaliteit, prima service
Wij hadden nieuwbouw gekocht met daarin de matige kwaliteit kiep schuifpuien van Schipper. Na 10 jaar was echt alles wat er stuk kon gaan kapot. Beslag, rails, kiepstand, gewoon open doen ging ook niet meer. Voor veel geld laten repareren. En na 1,5 jaar is het alweer stuk en geen garantie meer, maar na overleg toch besloten dat het toch onder de garantie valt. Hopelijk na deze reparatie meer geluk en werkt t systeem langer. Is toch niet fijn als je even wilt luchten en dat de schuifpui niet meer dicht gaat en dat gelukkig in deze milde winter....
Originele beoordeling
Wij hadden nieuwbouw gekocht met daarin de slechte kwaliteit kiep schuifpuien van Schipper. Heel vaak gingen de deuren niet eens open en als dat wel het geval was, brak er wel een onderdeel af. 1,5 jaar geleden zijn heel veel onderdelen vervangen voor een behoorlijk pittig bedrag. En nu is het alweer stuk en geen garantie meer en mogen we weer diep in de buidel tasten om alles weer te laten repareren. Voor ons nooit meer schipper kozijnen! Liever iets dat wel langer dan 1,5 jaar werkt. Ook de monteurs die het bij ons kwamen repareren zeiden al dat ze vaak net na de garantie alweer terug moesten komen en dat is bij ons dus ook weer het geval. Wij hopen dat onze VVE voor andere schuifpuien gaat kiezen, want dit is echt troep!!!!
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.