We zijn tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. Het eindresultaat ziet er goed uit. Echter een minpuntje is er wel: het bijgeleverde stokje voor het rooster. Hierover hebben we reeds melding gemaakt. Dus de beoordeling over de service van Schipper Kozijnen laat nog even op zich wachten. Ons vertrouwen op een goede oplossing is er zeker.
Alles perfect geregeld tot stelling aan toe.
Bij het vervangen van het kozijn, deuren en ramen was de bouwkundige montagemethode van de serre onduidelijk, en zijn er een aantal aannames gedaan. Problemen die naar voren kwamen met het verwijderen van de deuren zijn door de monteurs goed opgelost, hetgeen vertrouwen schepte in het team "Bert en Ernie". Eindresultaat zijn we erg tevreden over. Bij de uitvoering is er meer mogelijk dan wordt aangegeven bij de opname voor offerte. Tip: Betere afstemming van de mogelijkheden tussen opname en uitvoering kan resulteren in meer werk/aanpassing. In ons geval was dit zeker van toepassing. Volgende stap: Vervolg afspraak voor vervanging van keukendeur en voordeur en voorruit
Het hele proces van oriëntatie tot plaatsing hebben we als zeer prettig ervaren. Gedegen advies, deskundig personeel en vlotte en nette plaatsing van de deur en bijbehorende kozijnen.
Het was voor mij heel duidelijk, twee man van Schipper Kozijnen, één vakbaas en een leerling. Het is de ideale combinatie om het vakmanschap over te brengen op nieuwe medewerkers. Voor Schipper ook ideaal om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Die van ons had nog wel wat scholing nodig!
Keurige planning, perfecte gemotiveerde demontage en installatie en netjes afgerond. In het meegeleverde hor zat helaas een gaatje, maar die wordt omgeruild. De hoofdmonteur is bij ons bekend en is een echte vakman.
heb geen puien meer helaas! Wel misschien belangstelling voor raamdecoratie maar eerst........ De aankoop betrof de gehele achterpui
Bij de verkoop verloopt echt alles soepel. Ook bij montage verliep alles volgens afspraak. Ondanks een probleempje met de geleverde hordeur. Dat was in 2016, nu in 2022 is dat probleempje er nog omdat het ieder jaar terug keert. Inmiddels durf ik al niet eens meer te bellen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar voor mij. Via de mail moet je weken wachten op antwoord maar uiteindelijk kan men al over 3 maanden komen, schandalig!!!! Ik zal nooit maar dan ook nooit iets meer kopen bij Schipper Kozijnen. Alleen maar excuses en maar zeggen dat we de deur niet open of dicht mogen doen. Maar dat doe je nu eenmaal met een deur!!! Je koopt het product niet om het helemaal niet te gebruiken. Waardeloos, ik zou willen dat ik die verkoper nog eens te spreken zou krijgen.
In 2017 is een laatste servicebezoek geweest voor de hordeur en het probleem verholpen. Inmiddels is de hordeur ruim 5 jaar oud. Het spijt ons als de plissé hordeur niet aan de verwachtingen voldoet, maar deze is nu eenmaal, bij veelvuldig gebruik, veel kwetsbaarder dan een gewone loopdeur. Hoewel onze klantenservice wel eens piekmomenten heeft, zijn we voor al onze klanten altijd bereikbaar tijdens kantooruren. Door de grote werkdruk was het helaas inderdaad niet mogelijk een eerdere afspraak te maken dan op 8 september (ruim 2 maanden verder). Klantenservice Schipper Kozijnen
Wij hebben voor de 2e keer bestellingen gedaan bij schipperkozijn in opmeer. Nu ons voorgevel kozijn en 3 zijgevel kozijnen laten plaatsen door schipperkozijn. Wij zijn zeer tevreden ...aardige vakmannen zeer professioneel. Super netjes afgewerkt. Ik raad ook ander mensen aan om naar schipperkozijnen te gaan in opmeer.
In 2020 2 schuurdeuren en een voordeur laten installeren, producten zijn goede kwaliteit en mooi, advies in de showroom is goed maar... de service. Schipper is nog steeds bezig met het afronden van de installatie van de voordeur (juni 2022). De deur was eerst scheef geïnstalleerd waardoor deze niet goed sloot, hierbij is de deur beschadigd, verschillende service monteurs die langs komen met allen een andere kijk en het werk niet goed afronden, materialen die niet meegenomen worden, nieuwe afspraken maken moet je zelf achteraan anders gebeurd er niets, wachttijden zeer lang. Wij hebben de indruk dat de rekeningen zijn betaald (12Keuro) het geld is binnen wij zijn niet meer belangrijk er kan niets meer verdiend worden en zijn niet meer belangrijk terwijl je na 2 jaar nog steeds in de rommel zit en iedere keer nieuwe afspraken moet maken. Inmiddels is het kozijn afgemonteerd en de installatie voltooid.
Beste Sander, Wij vinden het echt bijzonder vervelend voor u dat het zo is gelopen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Daar hoort ook een goede service bij en daar lopen we ook niet voor weg. Helaas kunnen we door hoge werkdruk en een tekort aan personeel onze klanten niet altijd de service geven die we voor ogen hebben. Een nieuwe afspraak is inmiddels met u gemaakt en we vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Originele beoordeling
In 2020 2 schuurdeuren en een voordeur laten installeren, producten zijn goede kwaliteit en mooi, advies in de showroom is goed maar... de service. Schipper is nog steeds bezig met het afronden van de installatie van de voordeur (juni 2022). De deur was eerst scheef geïnstalleerd waardoor deze niet goed sloot, hierbij is de deur beschadigd, verschillende service monteurs die langs komen met allen een andere kijk en het werk niet goed afronden, materialen die niet meegenomen worden, nieuwe afspraken maken moet je zelf achteraan anders gebeurd er niets, wachttijden zeer lang. Wij hebben de indruk dat de rekeningen zijn betaald (12Keuro) het geld is binnen wij zijn niet meer belangrijk er kan niets meer verdiend worden en zijn niet meer belangrijk terwijl je na 2 jaar nog steeds in de zooi zit en iedere keer nieuwe afspraken moet maken. De rest van het huis gaat ook in nieuwe kozijnen worden gezet maar Schipper komt bij ons nooit meer over de vloer voor iets nieuws tenzij ze eindelijk de klus komen afronden.
Beste Sander, Wij vinden het echt bijzonder vervelend voor u dat het zo is gelopen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Daar hoort ook een goede service bij en daar lopen we ook niet voor weg. Helaas kunnen we door hoge werkdruk en een tekort aan personeel onze klanten niet altijd de service geven die we voor ogen hebben. Een nieuwe afspraak is inmiddels met u gemaakt en we vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Prima afgeleverd en afgewerkt
Goed geholpen in de winkel. Het duurde even voordat de deuren geplaatst werden. Op de dag van de plaatsing en heel fijn contact met de monteurs.
We zijn zeer tevreden met Schipper kozijnen, alles klopt en zeer nauwkeurig gewerkt. Alles wat is afgesproken is uitgevoerd. TOP!!!
(Alweer) Goed advies in de showroom, professioneel en goed geplaatst door zeer sympathieke en meedenkende monteur
Op 11 april wordt een defect aan onze dakkapel verholpen door Feenstra Leeuwarden als onderaannemer van Schipper Opmeer. Zij plaatsen een verduisteringsgordijn voorzetraam in het kunststoffen kozijn. Blijkbaar niet goed, want op 1 mei valt dit raam eruit en het frame is kapot. Schipper gebeld, maar dit moest per mail. Er wordt niet op gereageerd. Weer bellen. Pas op 10 mei wordt er door nazorg gereageerd. Schipper kan het niet oplossen en geven aan, dat het probleem doorgeschoven wordt naar Veldhuis in Zwaag. Op 12 mei weet dit bedrijf van niks. Weer Schipper gebeld. Het probleem is weer naar Feenstra gestuurd. Mij wordt dat niet verteld. Nu weer wachten op een reactie.. als je iets nieuws besteld, kan het direct, maar binnen de garantie word je van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Bepaald geen reclame!!
Beste heer Koop, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit op alle vlakken. Mocht er iets niet goed zijn, dan lopen we daar zeker niet voor weg. Heldere communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Inmiddels is hierover contact met u geweest. Wij vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Wij hebben het kozijn online besteld. Er wordt snel gereageerd en ter plaatste het kozijn nagemeten. Na oplevering alles netjes aangeveegd.
Schipper kozijnen werkt samen met een aannemer die de dakkapel plaatst. Blijkbaar heeft deze aannemer ook weer een partij in onderaanneming. Dit was op voorhand niet bekend. De 3e partij was niet op de hoogte van gemaakte afspraken en kwam met aanvullende eisen mbt voorbereiding. Met de aannemer was afgesproken dat deze de afwerking zou verzorgen. Deze gaf echter pas op de dag van plaatsing aan dat hij hiervan zou afwijken. Na veel veel discussie heeft de oplevering een week geduurd waarbij de aannemer de laatste afspraak was "vergeten". Dit heeft ons veel tijd gekost en consequenties gehad voor werk.
Ik ben blij met het plaatsen van de schuifpui. Ik zou nog wel graag teruggebeld willen worden. Ik heb een vraag over het handvat.
Goede afspraken, vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding. En alles binnen tijdsbestek gerealiseerd.
Raam zit goed in
In 2020 kozijnen laten plaatsen. Maart 2021 gaat kozijn één lekken. Na tientallen gefrustreerde mailtjes en telefoontjes is dit in September pas opgelost. Begin februari is kozijn twee gaan lekken, in beide gevallen is er geen loodslab aangebracht door onderaannemer Knol Bouw. We zijn alweer verschillende belletjes en mailtjes verder maar behalve een kort bezoek door één van de medewerkers horen we niets. Hopelijk worden reviews beter gelezen dan de mail.
Beste heer Apeldoorn, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat er lekkage is ontstaan bij de kozijnen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Als die niet goed is, lopen wij hier niet voor weg. Door de grote werkdruk is het helaas niet gelukt de herstelwerkzaamheden op korte termijn uit te voeren. U heeft inmiddels contact gehad met onze Klantenservice om een concrete afspraak te maken voor het oplossen van de lekkage door plaatsing van lood. Met vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen
Super gewerkt door de mannen. Alles netjes achter gelaten. Netjes afgewerkt. En alles op afgesproken tijd. Niets stuk of beschadigd Super levering. 1 min puntje is de levering van het glas van de voor en achter deur. Had privacy glas moeten zijn. Hopende dat dit tot ieders tevredenheid word opgelost. Denk het wel. Familie uit Zijldijk
Wij vinden het mooi en wat een goede monteurs werken netjes en goed
Complimenten voor Niels, zeer goede vakman
In oktober 2021 is de opdracht voor een schuifpui en een vast raam goedgekeurd. Lijkt niet zo moeiijk, gewoon standaard werk. We zijn met Schippers in zee gegaan, omdat ze de snelste waren met het realiseren van dit project. Gezien dat onze verbouwing hieraan vast gekoppeld is gaf dit de doorslag. Verkoopster geeft een datum ongeveer , met de woorden , kan een week ernaast zitten , maar hou deze datum maar aan voor de planning verbouwing. Dus aanbetaling gedaan en dan begint de ellende.. De inmeting komt 3 weken later dan gezegt. Daarna duurd het weken voordat er uberhoud een montage datum komt. We zijn dan al weken over de voorgegde datum bij vetkoop. Dan 2 weken voor aanvang een belletje en mail gaat 8 weken langer duren door grondstoffen levering. Over gebeld en gemaid, maar krijg geen reactie op mijn mail. Dan na 6 weken een belletje, we gaan alles opnieuw doen. De montage ploeg die bij mij zou komen, hebben zij de laan uit gestuurd. Alles moet weer opnieuw worden ingemeten. Dat duurd ongeveer 6 weken. Dan geven ze aan dat ze niet kunnen gegaranderen of ze het binnen een paar maand kunnen plaatsen. We zijn woest, de verbouwing ligt al maanden stil, en nog geen belletje van excuus. Nee, wel een mailtje sturen, die per ongeluk naar ons is gestuurd, dat meneer naar al deze ellende geen tegemoetkoming krijgt. De verbouwings planning is een probleem van meneer zelf. Letterlijk geciteerd. Wij hebben veel extra kosten moeten maken. Na een paar maanden vertraging is de verbouwing met 35% duurder geworden. Bedankt Schipper kozijnen. Wij gaan naar de concurrent in Zwolle. Hopelijk gaan zij wel menselijk om met ons.
In oktober 2021 is opdracht gegeven. Helaas zou de levertijd inderdaad langer zijn dan als indicatie bij opdracht opgegeven. De levertijden staan al enige tijd onder druk en zijn daarom nooit definitief. Dit is ook wat we vermelden in de offertes. We betreuren het dat de levertijd uitloopt en snappen de frustratie. We konden echter niet anders handelen door het verbreken van de samenwerking met een partner, om hele goede redenen.
Middelweg 11
1716KB Opmeer
Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.