Mooi product en goede en vakkundige plaatsing

Hoewel ik denk dat Schipper niet de goedkoopste is heb je hiervoor wel een heel mooi en kwalitatief hoogwaardig product. Levering en plaatsing volgens afspraak door 2 mannen die er echt verstand van hadden. Vakkundig en snel geplaatst !!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Wij zijn zeer goed geholpen met een prachtige schuifpui

De medewerkers van Schipper Kozijnen waren allen heel prettig en deskundig, van begin tot en met de totale uitvoering en afhandeling. Het uitzicht door onze pui is prachtig, alsof onze woonkamer ineens veel ruimer en mooier geworden is. Hoe de kwaliteit van de schuifpui is, kunnen we nu nog niet beoordelen. Onze ervaring met al eerder gekochte producten van Schipper was altijd heel goed

• Montage
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Vlotte, vriendelijke en nette afwerking is er geleverd.

Mooie kwaliteitsproducten zijn er geplaatst.

Zeer tevreden.

Tevreden over de totale traject ; afspraken goed nagekomen, goede communicatie en klantvriendelijk. Na de werkzaamheden alle rommel door de installateurs opgeruimd.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Dakkapellen

Op enkele kleine dingen na goed.

Montage stipt optijd. Het hele proces vanaf showroom tot plaatsing keurig verzorgd op enkele kleine dingen na. Nu moeten nog enkele klachten van de oplevering verholpen worden, maar heb daar wel vertrouwen in.

• De aankoop betreft Dakkapellen

Kwaliteitskozijnen met vakkennis

Ook de 2e keer weer zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van de kozijnen. alle ramen nu voorzien van kunststofkozijn. Super strak gemonteerd, dankzij Michel en Jeroen. Ondanks de coronabeperkingen, zeer goed geadviseerd bij aankoop, dank Walter. Een meerwaarde voor huis en gevoel. Aanbevelenswaardig.

Heel professioneel!

Onze nieuwe deur is heel mooi geplaatst. Dank je wel Schipper :)

• De aankoop betreft Deuren

Fijn bedrijf met vakmanschap!

meedenkend in oplossingen, keurig aan de afspraken gehouden en alles schoon achtergelaten! super

• De aankoop betreft Schuifpuien, Overige producten

De juiste prijs kwaliteit verhouding

Sinds het plaatsen van deel twee een klacht ingediend, dit vanwege kleur verschil. Daar word nu aan gewerkt.

Prima uitgevoerd!

Het duurde wel een tijdje voordat de kozijnen er waren. Daarna werden ze snel en goed ingebouwd.

super netjes geplaatst.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Grote klus zoals besproken en vastgelegd in offerte perfect uitgevoerd

Gezien de complexiteit van het gebeuren (duur 10 dagen) weinig problemen ontmoet. Vakkundige monteurs die meedachten om de wens van de klant op een goede manier op te lossen. After- service tot nu toe prima.

Deskundig en doelgericht

In samenspraak de puntjes op de i gezet.

Perfecte uitvoering

Alles uitgevoerd conform afspraak. Aanvullend: vriendelijke en professionele monteurs.

• De aankoop betreft Deuren

Vakmanschap en ervaring blijkt uit het uitstekend volbrengen van grote klus.

Kwamen twee dagen lang over de vloer voor het vervangen van grote schuifpui en aanbrengen van groot kozijn. Steeds keurig op tijd. Netjes werkend. Heel handig met klein hijskraantje.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Fijn contact en vakkundig en netjes gemonteerd.

Dat de montage in tijden van corona een maandje later werd gepland vinden wij heel begrijpelijk. Uiteindelijk zijn de kozijnen netjes geplaatst en afgewerkt. De monteurs zijn prettig in de omgang en er was goed te overleggen. Alles is netjes achtergelaten. Top!!

Slechte isolatie gevel

Heb in 2019 mijn gevel gerenoveerd ziet er goed uit Isolatie van de gevel is slecht steen wol 5 cm met een rd waarde van 1,5 Ben er achter gekomen dat het minimaal een rd van 3,9 moet hebben wordt niets mee gedaan mag het zelf oplossen Isolatie is conform gemonteerd word gezegd Kozijnen zijn wel mooi

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

Kwaliteit product

Erg mooie kozijnen en deuren, goede service, prima monteurs.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Mooi product, organisatie en communicatie waardeloos

Het wordt voor het eerst dat ik een review invul :( In juni 2020 een schuifpui besteld en nu nog in afwachting van de afhandeling van de laatste werkzaamheden. De afspraak staat voor 1 juni en dan zijn we dus 1 jaar verder! Het begon al bij de verkoop. De verkoper was vriendelijk en verkocht ons een mooie schuifpui. Maar pas na 2 maanden kwam de verkoper er achter dat deze opties niet mogelijk waren. Het plan moest worden aangepast. Dan maar geen triple glas. Mijn pittige maar correcte email was 'tegen het zere been' van de verkoper. Hij was even vergeten dat hij de fout maakt en ik de klant ben. Ik had bijna ruzie aan de telefoon, heel bijzondere ervaring. De afspraak voor inmeten zou binnen 2 weken worden gemaakt (het is dan juni). Dat werd na 3 weken zelf bellen, en de afspraak werd half augustus. Ik begrijp dat als je 2 maanden later pas komt meten wat er geleverd moet worden dat de levering dan ook 2 maanden later plaatsvindt. De levering zou eerst november worden, dat bleek al snel weer december te worden en uiteraard werd het januari. De levering zou dinsdag 12 januari plaatsvinden. De vrijdag er voor werd gevraagd of ze ook maandag al voorbereidingen konden treffen. Ja, dat kon maar dat bleek gewoon al het hele begin te zijn. De montage en afwerking werd uiterst vakkundig en prachtig verricht. Daarvoor veel waardering voor Bert. Vrijdag 15 januari werd de staat van oplevering geschreven. Een beschadigde strip en een nieuw slot worden nog geleverd. En daar wachten we nog op. Moet dat nou echt nog eens bijna 5 maanden duren?! Zo blijf je dus een jaar bezig. Ik twijfel of 1 juni nu echt alles afgehandeld gaat worden.

• De aankoop betreft Schuifpuien

We vinden het zeer vervelend dat u deze ervaring heeft met Schipper Kozijnen. We staan voor kwaliteit op alle vlakken. Uw opdracht hebben we helaas niet in één keer kunnen uitvoeren. Dat kan helaas gebeuren. Communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Ons uitgangspunt is dat u uiteindelijk een tevreden klant zult zijn. Klantenservice Schipper Kozijnen

lange wachttijden,

je moet maanden wachten, maar ik had het geluk dat de 2e keer een klasse monteur kwam die wel mijn scheve deur kon maken. Oorzaak: verkeerd geplaatste blokjes door de computer in de fabriek. Gelukkig zomer nu, dus geen verloren gestookte warmte.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Deuren

Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper Kozijnen heeft. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel. Inmiddels zijn we bij u langs geweest en is alles naar tevredenheid opgelost. Schipper Kozijnen Klantenservice

Prima werk verricht.

Nieuwe kozijnen geplaatst. Ziet er keurig uit. En de mannen hebben alles weer netjes achtergelaten.

• De aankoop betreft Kozijnen

Groot vakmanschap met oog voor detail

Keralitdelen laten plaatsen evenals nieuwe kozijnen met HR glas. Zeer nette en nauwkeurige vakmensen. Denken steeds na wat ze doen. Zijn pas tevreden als de klant ook tevreden is.

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

Zeer tevreden over kwaliteit, levering en montage.

Goede voorlichting op de zaak, vriendelijke werkers van Wijers Diensten.

GEWELDIG

Prachtige kunststof deuren en kozijnen laten plaatsen. Goed geholpen en de mannen die het geplaatst hebben waren in een woord fantastisch. Snel, accuraat, netjes en zeer hardwerkend. Chapeau!!

prima vakwerk

Goed werk geleverd Nu nog even wachten op de schuifpui

• De aankoop betreft Schuifpuien, Overige producten

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!