Filters

5

Materiaal netjes, klantvriendelijkheid/nazorg slecht

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste kozijnen. Wij zijn niet tevreden over de nasleep en het komen tot afronding/klantvriendelijkheid van Schipperkozijnen. In januari 2025 zijn de (3 grote) kozijnen geplaatst. Naar tevredenheid. Helaas was het juiste afwerkingsmateriaal voor de binnenkant niet correct besteld. Dit moest eerst besteld worden en zij zouden contact met ons opnemen als het binnen was. Na een maand tegen niet afgewerkte kozijnen aangekeken te hebben., zelf gebeld. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat het allang binnen was en vroeg zich hardop af waarom nog geen afspraak gemaakt was. Meteen afspraak gemaakt voor (half) februari. Deze datum zijn zij NIET komen opdagen! Gebeld en mevrouw aan de lijn moest bepaalde afdeling hebben en ik zou teruggebeld worden, want persoon was in gesprek. Na 20 min nog niet teruggebeld (was tegen sluitingstijd) nogmaals gebeld. Zelfde mevrouw aan de lijn en meneer die mij moest bellen was naar huis gegaan. Volgende dag was ik wel netjes teruggebeld en kreeg ik excuses en werd er gezegd dat de monteur het "vergeten" was. Aangegeven dat wij dit bijzonder vonden en aangegeven dat wij het vervelend vonden weer een vrije dag te moeten opnemen hiervoor en of er gepraat kon worden over compensatie. Dat zou allemaal goed komen, Eerst netjes afronden. Tot een datum gekomen en hier is het netjes afgerond door de betreffende monteur. De rekening gekregen en geen compensatie gekregen. Na wat mailtjes heen en weer werd er gezegd dat het een administratieve fout was en kon gebeuren... in de volgende mail werd ik beschuldigd van dreigen omdat ik aangaf dat ik de klantvriendelijkheid zeer slecht vond en dat ik dit zou plaatsen ik een review. Tijdens mijn 2e mail over plaatsen van een review is een bos bloemen gestuurd, waar de prijs van werd verteld in hun laatste mail, €30,00, dit bedrag mocht ik van de rekening dan nog aftrekken ter compensatie van alles. Wij hebben het gelaten en niet van de rekening gehaald.Belachelijk voorstel

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
1

Teleurstellend

1e week oktober 2024 zijn bij ons in de gehele woning kunststof kozijnen en deuren geplaatst. De werklieden die dit deden, waren netjes, spraken alleen moeizaam/nauwelijks Nederlands of Engels. Echter, er waren wat dingen misgegaan. Kapot raampje, kapotte hor, latje dat niet paste, beschadigd aanrecht dat er net half jaar inzat, deur die tocht, andere deur die niet goed op slot te draaien is, gewone sleutelcilinder terwijl een draaiknop afgesproken was.. Contact opgenomen met Schipper; alles zou binnen 2-6 weken hersteld worden. We zijn nu 13 weken verder en helemaal niets.. Er is vanuit hen geen contact. Tot 2x toe hebben we een afspraak gehad voor herstel, maar beide keren kwam er zonder afmelding niemand opdagen. Dit valt me heel erg tegen, ik ben zeer teleurgesteld in de afhandeling. Inmiddels is het half april 2025, er is nog 4x iemand geweest en nog altijd is het niet in orde. Eerst verkeerde kleur latje, deuren met veel gedoe opnieuw en alsnog foutief afgesteld. Deuren sluiten of niet goed en tochten, of zijn niet op slot te draaien zonder het gevoel dat de sleutel afbreekt. Vandaag zou er wederom iemand komen, er is zonder bericht niemand komen opdagen. Ik ben er niet eens meer verbaasd over.. Voor de eindfactuur een aanmaning ontvangen, terwijl er zwart op wit is afgesproken dat er pas betaald hoefde te worden als alles naar tevredenheid is afgerond. Ze hebben een zeer goede en overtuigende verkoop afdeling, dat dan weer wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
7

prima

Prima contact. Duidelijk en goed geïnformeerd. Alleen jammer dat ik als inwoner van Spanbroek net even een maand te vroeg was voor in aanmerking te komen voor de kortingsactie vanwege het 50-jarige bestaan. Dat viel me dan wel een beetje tegen. Helaas voor mij. Groet, Dennis Bakker

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
8

Ramen goed, ⁰afwerking wat minder weinig overleg.

Snelle werkers,weinig overleg. Geen rekening houden met buren. Roosters kunnen niet uitgenomen worden om schoon te maken. Verder redelijk te vreden op een paar dingen na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

Harde werkers in goede conditie

we hadden gerekend op twee dagen werk, maar omdat de heren met zijn drieën waren konden ze de klus in een dag klaren. Ze hebben alles netjes opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
8

goede service, heel goed geplaatst

In de showroom goed geholpen. Nadeel was dat tussen het bezoek en tekenen offerte er 4 maanden zaten voordat iemand van Schipper Kozijnen kwam meten. Pas daarna werd de schuifpui besteld en werd alles in werking gesteld. En nu 24-2 is de pui geplaatst door goede vaklui die secuur werken. Het is prachtig geworden. Alles wordt binnen afgedekt (heel slecht weer) en later opgeruimd. Groot nadeel, de puinzak op de openbare parkeerplaats staat er nu na 1 1/2 week nog steeds.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Schuifpuien
10

Prima vakmanschap

Super service en vakmanschap

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
9

Prachtige kozijnen en goede service

Wij wonen in een monument dus zijn aan regels gebonden voor de soort en het uiterlijk van kozijnen. In filiaal Gouda kregen wij zeer gedegen informatie over de mogelijkheden. Ook voor praktische details was aandacht. De gemeente liet lang wachten op de omgevingsvergunning. Toen die er was, werd het inmeten met oog voor detail uitgevoerd. Het plaatsen van de kozijnen is gebeurd door twee mannen met hart voor hun werk. Alles werd nauwkeurig afgewerkt. Wij zijn meer dan tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
8

Tot tevredenheid uitgevoerd, met uitzondering van een kleine beschadiging aan een kast.

Montage uitgevoerd zoals toegezegd, inclusief waarschuwing voor risico op schade tijdens montage. Tevreden over product. Binnen de tijd uitgevoerd. Jammer van kleine beschadiging aan kast naast keukenaanrecht blad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
10

Top Service!

Top service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Dakkapellen
9

Prettig

Goeie kozijnen en glas, prettige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies N.v.t.
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

Zeer goed

Heel tevreden vanaf het moment van bestellen, monteren en afleveren. Monteurs zeer kundig en werken heel netjes. Ons huis is een stuk warmer met de nieuwe deuren en kozijnen. Wij hebben onze buren ook geadviseerd om naar Schipper Kozijnen te gaan en ook zij hebben een aankoop gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
10

Goed advies en nakomen van gemaakte afspraken

In de showroom kregen wij goede uitleg en adviezen. De gemaakte afspraken t.a.v. plaatsing zijn nagekomen met een mooie voordeur als eindresultaat. Tussen bestelling en plaatsing goed op de hoogte gehouden m.b.t. voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Deuren
10

Zeer zeer tevreden

Wij hadden geen idee hebben waar we moeten beginnen zijn we heel goed geholpen. De verkoper dacht met ons mee, ook ten tijde van het inmeten en monteren zijn we goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
10

Prima service

In juni 2024 een uitgebreide afspraak gehad in de showroom. Ik kreeg meteen een offerte. Het werk (vervanging houten kozijnen door kunststof en nieuwe kunststof tuindeur, alles met HR++ glas en nieuwe gevelbekleding aan achterzijde) werd in januari 2025 uitgevoerd. Alles in twee dagen uitgevoerd. Uitvoering was prima georganiseerd. De eerste dag waren er drie mannen aan het werk. De tweede dag 1 man. De beste! Hij stelde er een eer in om alles pico bello af te leveren. En hij was ook een prettig persoon om een koffietje mee te drinken. Ongevraagd heeft hij ook een deur in huis, die klemde, opnieuw afgesteld. Dat hoefde hij niet, maar kan ik zeer waarderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
10

Ik kom nog een keer terug

Ik kom hier nog een keer terug, prachtige voordeur en woonkamer kozijnen fijne mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
6

Matig

Bij het verwijderen is stucwerk beschadigd, dit had voorzichtiger gekund. Van de 2 mannen vertrok er 1 om 14:00 uur, waardoor de andere, ***** ,ruim 12 uur is bezig geweest. De dag voor de kerstvakantie, wat samen met bovenstaande veel stress veroorzaakte. Dit alles komt de kwaliteit van het werk niet ten goede, hoewel **** zijn uiterste best heeft gedaan. De pui met deuren moest gesteld, maar ***** had geen inbussleutel. Gelukkig had ik die zelf. Ik was even weg en niet bereikbaar. Bij thuiskomst werd mij verteld dat het elektriciteitssnoer van de bel niet goed was. Het nieuwe snoer paste niet door het oude gat, dus nieuw gat geboord. Dit snoer is buiten zichtbaar, nog nooit zoiets gezien. Dit moet nog verholpen. Bij de pui moet de rechter deur met kracht ergens doorheen getrokken worden. Vermoedelijk moest er toch teveel gesteld worden. Bij nalopen stond **** bij deze deur en ik bij de andere, dus ik merkte dit pas later. Er kan netter gewerkt worden, er moest heel wat opgeveegd later, ook glas van het balkon. De bok met restmateriaal heeft een maand voor mijn deur gestaan en werd pas opgehaald toen ik daarom vroeg. Het verbaasde me dat de mannen geen hes van Schipper Kozijnen droegen en begrijp dat het zzp’ers zijn die worden ingehuurd. Het spijt me te moeten zeggen dat ik professioneler werk van Schipper Kozijnen had verwacht . Altijd goede verhalen gehoord, mijn buurman heeft er vroeger gewerkt. De samenwerking met **** was fantastisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
10

Excellent customer service - from the first consultation to the delivery of the window frames.

I would highly recommend Schipper Kozijnen - their professionalism and customer service was excellent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
8

Secuur, snel, professioneel, betrouwbaar, goeie communicatie

Voelde goed, prettig, betrouwbaar en deskundigheid over materialen, procedure over klus aan nemen en leveren van product

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

klasse

de mannen weten wat ze doen en waren heel vriendelijken duidelijk in hun uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
10

Serieus vakkundig bedrijf

Zie titel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Schuifpuien
10

Prima

Prima informatie alles goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Dakkapellen
10

Goed

Keurig afgewerkte montage, nette vakbekwame en aardige monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
10

Mijn ervaring is goed.

Vakkundig en vriendelijk personeel en keurig afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Schuifpuien
10

Prima uitgevoerd, mooi resultaat.

Vanaf bezoek showroom tot uitvoering van de werkzaamheden duidelijke afspraken en informatie. Alleen jammer dat we zelf moesten bellen voor een montage afspraak. De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd, deskundig personeel, binnen de afgesproken termijn. Resultaat: zeer mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen

Bedrijfsgegevens

Middelweg 11

1716KB Opmeer

085 79 212 00

[email protected]

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 55 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.