Professionaliteit ten top

Bij aankomst in de winkel goed ontvangen en zeer goed advies ontvangen. De keuze voor onze voordeur was snel gemaakt en de offerte was prima. In dit voortraject waren wij al erg bij met onze keuze voor Schipper kozijnen. Het inmeten ging goed en soepel. Bij het plaatsen van de voordeur met kozijn door de 2 monteurs begon sochtends vroeg maar man man wat een vakmanschap en kwaliteit! Zowel het plaatsen als afwerking van zeer hoge kwaliteit! Ze hadden zelfs onze muur weer gemetseld. Tot onze grote verbazing stonden de heren weer voor onze deur om een kit rand te doen dit omdat dit de vorige dag niet kon vanwege de natte muur! Schipper kozijnen en monteurs super bedankt voor het plaatsen van onze nieuwe voordeur!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Onze mening over het bedrijf is goed.

Goede info, prettige gesprek met ervaren verkoper leuke sfeer. Duidelijke afspraken. Na plaatsing van de kozijnen en sier glas in lood zou meteen de rekening worden verstuurd. Na 2x moeten bellen kwam de rekening net op tijd voor het sluiten van onze eind datum van ons bouwdepot. Al met al is Schippers een aanrader! Fam de Zwart

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

geweldig bedrijf met harde werkers en het zijn vakmensen

In een woord geweldig

• De aankoop betreft Kozijnen

Zeer gedreven en deskundige medewerkers

De uitvoerende medewerkers deden het werk uitstekend.

• De aankoop betreft Overige producten

Super tevreden met advies en uiteindelijke plaatsing door de monteur: echte vakmensen!

De monteurs die bij ons kwamen waren zeer kundig en servicegericht. Perfecte plaatsing van alles en een hele mooie afwerking afgeleverd, super blij mee.

Uiteindelijk goed.

Twee schuifpuien besteld. Één kunststof en één aluminium schuifpui. Het aluminium schuifpui was eerst in de verkeerde kleur geplaatst. Is vervangen. Daarnaast was de hor eerst in de verkleerde kleur, vervolgens verkeerde maat, uiteindelijk in de goede kleur en maat geplaatst. Al met al heeft e.e.a. te lang geduurd. Wel heeft de firma Schipper, naar onze overtuiging, steeds de intentie gehad om er op een goede manier met de klant uit te komen. Dat is belangrijk. Gemaakte fouten zijn hersteld. Met een korting voor de overlast en enkele krassen in een glas in het project op een goede manier afgesloten.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Zeer vakkundig, netjes, goede kwaliteit

In 2009 onze eerste ervaring gehad met Schipper Kozijnen, wat een service. Alles netjes geplaatst, goede kwaliteit etc. Nu na het overlijden van mijn man nog een kozijn en paneel laten doen en weer zo vriendelijk geholpen. Ook weer professionele klusmannen die de klus kwamen klaren en weer zeer netjes opgeleverd. Zeer aan te raden!

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

Goede voorlichting,erg klantvriendelijk en prima installatie . Ook voor de nazorg werd er snel gereageerd.

• De aankoop betreft Kozijnen

Alles verliep volgens afspraak en het resultaat is zeer naar wens.

Wij hebben al eerder werk uit laten voeren door Schipper Kozijnen en ook nu is alles weer naar tevredenheid uitgevoerd. het nieuwe raam ziet er heel netjes uit.

• De aankoop betreft Kozijnen

zeer goed en professioneel zeker in deze moeilijke tijd

zeer goed en goede monteurs die netjes en schoon werken en toch humor hebben in deze corona tijd . Ook de nalevering en montage plus de oplevering was zeer goed kortom een aanbeveling zeer zeker waard

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

kwaliteit en service zijn top

Kwaliteit van de kozijnen en deuren is top. Personeel heel vriendelijk. Verbeterpunt is weggelegd voor de planning.

Super bedrijf

Goede service, denkt goed mee. Heb 3 jaar terug al wat gekocht daar en meteen weer daar wat gekocht. Goede klant service in Opmeer, daarna kwam iemand langs om in te meten die dacht ook erg goed na met mij. En de mensen die het kwamen monteren is echt super. 1 van de 2 mag denk geen namen noemen hier op deze site maar er was er 1 bij die werk als een buffel het is niet normaal hoe hard hij werkt. En de afwerking is ewoon super bij hun. Heb ze ook bij me zus aanbevolen en die was ook zeer over hun te spreken.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Weer super goed werk geleverd !!!

Voor de derde maal (project)gekozen voor schipperkozijnen ! Zoals eerdere geplaatste kozijnen, deuren, en horen. Zijn we weer heel erg tevreden over de producten en kwaliteit. Al bij de binnenkomst van de showroom geholpen door Walter Driessen, het advies en meedenken van de mogelijkheden en zeer klantvriendelijk. De project leider Michiel Tettero die weer het zo goed mogelijk in goede banen leid, en zich aan de afspraken houdt en eventueel problemen heel fijn en prettig oplost. En natuurlijk niet te vergeten de monteurs Bert en Ronald (weet niet alle namen) die keurig werk hebben geleverd, dit is natuurlijk ook heel erg belangrijk. Kortom van het begin tot het eind een zeer tevreden klant.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Alles naar wens met de nodige snelheid geplaatst.

De medewerkers van Schipper Kozijnen waren precies op tijd om de werkzaamheden aan te pakken. Met de nodige voorbereiding zijn de 3 raamkozijnen geplaatst en afgewerkt. Waar vuil of stof is ontstaan is netjes opgeruimd. Dus prima vakwerk.

• Showroom N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen

Eerlijk advies en dito prijzen

Goed advies en heldere uitleg over de kozijnen. Komt afspraken na.

Mooi werk afgeleverd.

Goed werk afgeleverd.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Er is goed en netjes gewerkt, alleen niet helemaal volgens de planning.

We werden op vrijdag 1 mei wel verrast. Volgens de planning zou die dag onze voordeur en het keukenkozijn worden gemonteerd. Op woensdag 6, 7 en 8 mei was de bovenverdieping voor- en achter gepland, maar alles werd op die 1e mei gebracht en de montage vond al plaats op 4 en 5 mei, waarna op 6 mei de afwerking is gedaan. Minpuntje: de rekken met onze oude houten kozijnen en voordeur werden niet direct opgehaald, wel de volgende dag het steigermateriaal. De rekken werden pas -na een telefonisch verzoek- op 13 mei opgehaald. Pluspunt: onze nieuwe kozijnen en voordeur zien er geweldig uit. We zijn er blij mee!

Vakmanschap

Ronald en Eduard waren beleefd en hebben hun werkzaamheden secuur, snel en uiterst netjes uitgevoerd. Hoewel het kostenplaatje behoorlijk aan de hoge kant was, zullen we een volgende keer terugkomen.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Betrouwbaar, transparant en keurige oplevering.

Onze ervaring met Schippers is uitstekend. Van begin tot einde wordt er transparant en klantgericht gewerkt. Wij vonden het erg fijn om tijdens de oriëntatie de materialen en opties live te kunnen bekijken in Zwolle. Dit heeft onze keuze beïnvloed en voorkomen dat we wellicht een verkeerde keuze zouden hebben gemaakt. Het inzetten van de kozijnen ging razend snel, netjes en keurig afgewerkt. Vakwerk! En het was nog gezellig ook.

Fijne mensen, uitstekend werk

Van adviesgesprek, tot showroom, tot de uitvoering van het werk (gedeeltelijk plaatsen van kozijnen), hier allemaal een goed gevoel over gehad. Offerte was iets duurder als sommige anderen, maar kennis is er, kwaliteit van product is goed, en uitvoering ook.

• De aankoop betreft Kozijnen

Prima Mijn vrouw Erik waren uitermate tevreden met het mooi afgeleverde werk .

Netjes snel vriendelijk gewerkt Vraag Wat zijn de opties voor een bij de schuifpui passend vliegen/muggen horregaas gaarne een reactie

• De aankoop betreft Schuifpuien

op de dag zelf ging alles perfect. op tijd aanwezig netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd en snel klaar. zou zo weer terug gaan als ik kozijnen nodig zou hebben.

• De aankoop betreft Kozijnen

Prachtige kozijnen geplaatst door vakmensen

In goed overleg tot een mooie keuze gekomen. Alles werd goed gecommuniceerd en uiteindelijk door vakmensen in record tempo geplaatst. Erg goede ervaring en ik zal zeker terugkomen voor de laatste kozijnen die nog gedaan moeten worden.

Heel goed.

Prima advies en een goede service. Monteurs zijn vriendelijk en werken netjes.

• De aankoop betreft Deuren

Netjes afgewerkt

Netjes afgewerkt

• Showroom N.v.t.

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!