Monteurs prima. Klantenservice slecht.

Monteurs prima. Klantenservice slecht.

Prima werk

Werknemers werken vakgericht en netjes .Het eindresultaat was netjes

Alles naar wens gegaan

Alles naar wens gegaan.

• De aankoop betreft Kozijnen, Dakkapellen

Precies als beloofd alles voor elkaar.

9 maanden moeten wachten maar dat was verteld. Maar dan binnen 1,5 dag ons kozijn met ramen en 2 deuren volledig afgewerkt geplaatst. Zels de tuin weer keurig geveegd. Wij zijn zeer tevreden!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Een fijne ervaring vanaf verkoopadvies t/m de oplevering

Voor de vervanging van mijn houten kozijnen voor & achter van mijn appartement heb ik uiteindelijk gekozen voor Schipper kozijnen. Uiteindelijk erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt: Eerlijk verkoopadvies waarbij de tijd werd genomen om mijn vragen door te nemen en vlotte & goede reacties op al mijn e-mails (ondanks de drukte). Daarnaast ook een mooie oplevering waarbij de heren netjes, rustig, bekwaam en met alle respect voor mijn woning & spullen de kozijnen kwamen installeren (wat zeker niet gemakkelijk was omdat de ruimte in bepaalde gedeeltes beperkt is). En als kers op de taart hadden zij aan het eind ook wat plinten die sinds lange tijd loszaten alsnog vastgemaakt ;) Heel fijn hoe dit is gelopen

• De aankoop betreft Kozijnen

Rustige werknemers met kennis van zaken en respect voor het eigendom van de klant

We zijn tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. Het eindresultaat ziet er goed uit. Echter een minpuntje is er wel: het bijgeleverde stokje voor het rooster. Hierover hebben we reeds melding gemaakt. Dus de beoordeling over de service van Schipper Kozijnen laat nog even op zich wachten. Ons vertrouwen op een goede oplossing is er zeker.

Uitstekend werk

Alles perfect geregeld tot stelling aan toe.

• De aankoop betreft Kozijnen

Onverwachte problemen worden in de praktijk goed opgelost

Bij het vervangen van het kozijn, deuren en ramen was de bouwkundige montagemethode van de serre onduidelijk, en zijn er een aantal aannames gedaan. Problemen die naar voren kwamen met het verwijderen van de deuren zijn door de monteurs goed opgelost, hetgeen vertrouwen schepte in het team "Bert en Ernie". Eindresultaat zijn we erg tevreden over. Bij de uitvoering is er meer mogelijk dan wordt aangegeven bij de opname voor offerte. Tip: Betere afstemming van de mogelijkheden tussen opname en uitvoering kan resulteren in meer werk/aanpassing. In ons geval was dit zeker van toepassing. Volgende stap: Vervolg afspraak voor vervanging van keukendeur en voordeur en voorruit

Vakkundig en accuraat

Het hele proces van oriëntatie tot plaatsing hebben we als zeer prettig ervaren. Gedegen advies, deskundig personeel en vlotte en nette plaatsing van de deur en bijbehorende kozijnen.

Zéér tevreden over vakmanschap van Schipper Kozijnen

Het was voor mij heel duidelijk, twee man van Schipper Kozijnen, één vakbaas en een leerling. Het is de ideale combinatie om het vakmanschap over te brengen op nieuwe medewerkers. Voor Schipper ook ideaal om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Die van ons had nog wel wat scholing nodig!

• De aankoop betreft Schuifpuien

Gewoon betrouwbaar vakmanschap met mooie kwaliteit

Keurige planning, perfecte gemotiveerde demontage en installatie en netjes afgerond. In het meegeleverde hor zat helaas een gaatje, maar die wordt omgeruild. De hoofdmonteur is bij ons bekend en is een echte vakman.

Grote klasse!

heb geen puien meer helaas! Wel misschien belangstelling voor raamdecoratie maar eerst........ De aankoop betrof de gehele achterpui

• De aankoop betreft Schuifpuien

Verkoop top, service flop...

Bij de verkoop verloopt echt alles soepel. Ook bij montage verliep alles volgens afspraak. Ondanks een probleempje met de geleverde hordeur. Dat was in 2016, nu in 2022 is dat probleempje er nog omdat het ieder jaar terug keert. Inmiddels durf ik al niet eens meer te bellen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar voor mij. Via de mail moet je weken wachten op antwoord maar uiteindelijk kan men al over 3 maanden komen, schandalig!!!! Ik zal nooit maar dan ook nooit iets meer kopen bij Schipper Kozijnen. Alleen maar excuses en maar zeggen dat we de deur niet open of dicht mogen doen. Maar dat doe je nu eenmaal met een deur!!! Je koopt het product niet om het helemaal niet te gebruiken. Waardeloos, ik zou willen dat ik die verkoper nog eens te spreken zou krijgen.

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

In 2017 is een laatste servicebezoek geweest voor de hordeur en het probleem verholpen. Inmiddels is de hordeur ruim 5 jaar oud. Het spijt ons als de plissé hordeur niet aan de verwachtingen voldoet, maar deze is nu eenmaal, bij veelvuldig gebruik, veel kwetsbaarder dan een gewone loopdeur. Hoewel onze klantenservice wel eens piekmomenten heeft, zijn we voor al onze klanten altijd bereikbaar tijdens kantooruren. Door de grote werkdruk was het helaas inderdaad niet mogelijk een eerdere afspraak te maken dan op 8 september (ruim 2 maanden verder). Klantenservice Schipper Kozijnen

Top gedaan!!!

Wij hebben voor de 2e keer bestellingen gedaan bij schipperkozijn in opmeer. Nu ons voorgevel kozijn en 3 zijgevel kozijnen laten plaatsen door schipperkozijn. Wij zijn zeer tevreden ...aardige vakmannen zeer professioneel. Super netjes afgewerkt. Ik raad ook ander mensen aan om naar schipperkozijnen te gaan in opmeer.

Goed product, slechte service

In 2020 2 schuurdeuren en een voordeur laten installeren, producten zijn goede kwaliteit en mooi, advies in de showroom is goed maar... de service. Schipper is nog steeds bezig met het afronden van de installatie van de voordeur (juni 2022). De deur was eerst scheef geïnstalleerd waardoor deze niet goed sloot, hierbij is de deur beschadigd, verschillende service monteurs die langs komen met allen een andere kijk en het werk niet goed afronden, materialen die niet meegenomen worden, nieuwe afspraken maken moet je zelf achteraan anders gebeurd er niets, wachttijden zeer lang. Wij hebben de indruk dat de rekeningen zijn betaald (12Keuro) het geld is binnen wij zijn niet meer belangrijk er kan niets meer verdiend worden en zijn niet meer belangrijk terwijl je na 2 jaar nog steeds in de rommel zit en iedere keer nieuwe afspraken moet maken. Inmiddels is het kozijn afgemonteerd en de installatie voltooid.

• De aankoop betreft Deuren

Beste Sander, Wij vinden het echt bijzonder vervelend voor u dat het zo is gelopen. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit. Daar hoort ook een goede service bij en daar lopen we ook niet voor weg. Helaas kunnen we door hoge werkdruk en een tekort aan personeel onze klanten niet altijd de service geven die we voor ogen hebben. Een nieuwe afspraak is inmiddels met u gemaakt en we vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen

Prima op tijd gem9nteerd en afgeleverd

Prima afgeleverd en afgewerkt

• De aankoop betreft Kozijnen

Goed geholpen in de winkel. Het duurde even voordat de deuren geplaatst werden. Op de dag van de plaatsing en heel fijn contact met de monteurs.

Zeer tevreden met Schipper kozijnen

We zijn zeer tevreden met Schipper kozijnen, alles klopt en zeer nauwkeurig gewerkt. Alles wat is afgesproken is uitgevoerd. TOP!!!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Erg blij met de nieuwe kozijnen

(Alweer) Goed advies in de showroom, professioneel en goed geplaatst door zeer sympathieke en meedenkende monteur

• De aankoop betreft Kozijnen

Slechte ervaring met herstellen van gebroken verduisteringsvoorzetraam

Op 11 april wordt een defect aan onze dakkapel verholpen door Feenstra Leeuwarden als onderaannemer van Schipper Opmeer. Zij plaatsen een verduisteringsgordijn voorzetraam in het kunststoffen kozijn. Blijkbaar niet goed, want op 1 mei valt dit raam eruit en het frame is kapot. Schipper gebeld, maar dit moest per mail. Er wordt niet op gereageerd. Weer bellen. Pas op 10 mei wordt er door nazorg gereageerd. Schipper kan het niet oplossen en geven aan, dat het probleem doorgeschoven wordt naar Veldhuis in Zwaag. Op 12 mei weet dit bedrijf van niks. Weer Schipper gebeld. Het probleem is weer naar Feenstra gestuurd. Mij wordt dat niet verteld. Nu weer wachten op een reactie.. als je iets nieuws besteld, kan het direct, maar binnen de garantie word je van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Bepaald geen reclame!!

• De aankoop betreft Kozijnen, Dakkapellen

Beste heer Koop, Wij vinden het bijzonder vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Schipper Kozijnen staat voor kwaliteit op alle vlakken. Mocht er iets niet goed zijn, dan lopen we daar zeker niet voor weg. Heldere communicatie met u als klant is hierin dan wel erg belangrijk. Inmiddels is hierover contact met u geweest. Wij vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Vriendelijke groet, Klantenservice Schipper Kozijnen

Goede service, reageren snel, nette oplevering

Wij hebben het kozijn online besteld. Er wordt snel gereageerd en ter plaatste het kozijn nagemeten. Na oplevering alles netjes aangeveegd.

Kwaliteit uitstekend, plaatsing rommelig

Schipper kozijnen werkt samen met een aannemer die de dakkapel plaatst. Blijkbaar heeft deze aannemer ook weer een partij in onderaanneming. Dit was op voorhand niet bekend. De 3e partij was niet op de hoogte van gemaakte afspraken en kwam met aanvullende eisen mbt voorbereiding. Met de aannemer was afgesproken dat deze de afwerking zou verzorgen. Deze gaf echter pas op de dag van plaatsing aan dat hij hiervan zou afwijken. Na veel veel discussie heeft de oplevering een week geduurd waarbij de aannemer de laatste afspraak was "vergeten". Dit heeft ons veel tijd gekost en consequenties gehad voor werk.

Netjes en verzorgd

Ik ben blij met het plaatsen van de schuifpui. Ik zou nog wel graag teruggebeld willen worden. Ik heb een vraag over het handvat.

Gewoon goed

Goede afspraken, vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding. En alles binnen tijdsbestek gerealiseerd.

• De aankoop betreft Overige producten

Duurde lang voor jullie kwamen

Raam zit goed in

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!