Super kozijnen perfect geïnstalleerd.

Hardwerkende medewerkers die meedenken met de klant.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Bedankt voor de review, we wensen u veel woonplezier toe!

Verkoop en installatie heel goed. Afvoer kratten afval duurt lang.

Op vrijdag 28 juni vond de installatie plaats. Hierover zeer tevreden. Minpunt: Afval pas opgehaald op 10 juli.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen dat u tevreden bent over de montage! Het ophalen van het afval heeft inderdaad te lang geduurd onze excuses hiervoor. Gelukkig is het nu weg en kunt u gaan genieten van uw nieuwe kozijnen. We wensen u veel woonplezier toe!

Vaklui die weten hoe het moet .

Een topervaring ,goede vaklui. Onze hele huis is voorzien van kunstof kozijnen . Fijne mensen die aan het werk zijn geweest . Ze weten wel een kunststuk neer te zetten . Wij zijn erg tevreden , en de sevice is ook fantasties . Wij bevelen schipperskozijnen aan , omdat dit echte vakmensen zijn . En ze doen echt wat zij beloven .

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Bedankt voor de top review, dat waarderen wij! We wensen u heel veel woonplezier toe.

Zeer goede service

De 1e montage van het kozijn/voordeur was niet conform de kwaliteitsnormen van het bedrijf. Na indiening klacht werd hier zeer professioneel op gereageerd en werd alles in het werk gesteld (demontage en opnieuw monteren) om het alsnog naar onze volle tevredenheid op te leveren. Patrick, Ron, Bert en “Ernie” hartelijk dank.

• De aankoop betreft Deuren

Dank voor uw reactie. Het is jammer dat het in eerste instantie niet gelopen is zoals het zou moeten nogmaals onze excuses hiervoor. Uiteraard zijn we blij dat u ook meldt dat onze monteurs hun werk prima hebben gedaan en dat het eindresultaat helemaal naar uw zin is. We wensen u veel woonplezier toe!

Uitsluitend

Snel en vakkundige mensen. Gezellig

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Schuifpuien, Overige producten

Bedankt voor de review! We wensen u veel woonplezier toe.

Prettig, professioneel, vakkundig van vanaf het eerste gesprek tot en met het plaatsen. Kwalitatief en mooie kozijnen.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Bedankt voor de mooie review!

Prima gedaan

Goed geholpen in de showroom en net werkgeleverd

• De aankoop betreft Kozijnen

Hartelijk dank voor de review!

Netjes geplaatst en keurig afgewerkt

Alles ging verder goed, alleen communicatie met plaatsing was minder, maar is opgelost.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat verder alles goed is gegaan. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor u klaar. Veel woonplezier gewenst!

Slecht

Jullie zeggen dat jullie geen betaling van mijn energiedepot hebben gekregen in februari, naast de 30% aanbetaling. Bedankt he!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Beste Thomas, Onze excuses voor het ongemak, dit is inderdaad niet goed gegaan. We hebben het direct uitgezocht en contact met u opgenomen. Gelukkig is de situatie nu opgelost. Fijn dat we dit samen hebben kunnen bespreken. We wensen u heel veel woonplezier toe!

professioneel

Product;prima Montage : prima Mooi en correct afgewerkt.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen

Mooie review, hartelijk bedankt.

Bijzonder tevreden over ons nieuwe kozijn.

Nieuwe kozijn boven is een vernieuwing van ons huis. Ook de plaatsing en afwerking is om aan te bevelen.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor het mooie cijfer!

Top kozijnen, opruimen kan sneller.

Het plaatsen van de kozijnen was binnen een halve dag geregeld. Wij hebben één nieuw raam en een nieuwe voordeur. Werklui waren erg aardig. Het kozijn en de voordeur zitten er heel netjes in. Alleen staat tot op heden nog steeds onze oude kozijn/voordeur in een stelling op de stoep, samen met een zak puin. We hebben diverse keren gebeld met het bedrijf en inmiddels is de plaatsing al 2,5 week geleden. Mijn buren klagen erover en er word ook allemaal puin bij de zak gegooid. Ik hoop dat het snel word opgehaald maar eigenlijk had het allang weg moeten zijn.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen dat u tevreden bent over de montage en onze producten. Helaas was het transportbedrijf niet eerder in de gelegenheid om de big-bag op te halen, onze excuses hiervoor. Wij nemen u ervaring mee om dit te voorkomen. Heel veel woonplezier toegewenst!

Vanaf begin tot plaatsing een geweldige ervaring.

Een geweldig product wat door zeer capabele mensen is uitgevoerd. Ben zeer tevreden over het gehele proces van showroom, opmeten en zeker de uitvoering (geweldige monteurs).

• De aankoop betreft Deuren

Harstikke leuk om te horen, bedankt voor de mooie review!

Optimale levering

Raam zit er mooi in. Het enige wat tegenviel was het bij verkoop gestelde inschatten van een chemische draagbalk van 900. De opmeten zei dat hij dat niet kon inschatten en dat het ons eigen risico was. Daar had men duidelijker over moeten zijn. Voor de rest een 10. Ook het opruimen binnen en items terugplaatsen chapeau

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, we nemen uw opmerking mee en gaan dit intern bespreken. Veel woonplezier toegewenst!

heb me de twee dagen van werkzaamheden volledig ontspannen gevoeld.

Vertrouwen in de werkwijze van Schipper is wederom versterkt. Zonder voor mij zichtbare problemen ( waar ik toch niets baan kan doen) is werk in twee dagen afgrond. ben blij dat ik voor Schipper gekozen heb. Stiekem even vertellen dat ik bij voorbaat nergens andsers een offerte heb aangevraagd. Het was goed zo!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Wat fijn om te horen, bedankt voor de mooie review!

Netjes en volgens afspraak gemonteerd!

Mooi product, en erg netjes volgens afspraak gemonteerd.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor het mooie cijfer, wij wensen u veel woonplezier toe!

Montage goed, transport slecht

Plaatsing van het kozijn ging goed. Personeel dacht goed mee over de exacte locatie en plaatsing. Ook uitleg was prima. Ze hadden vooraf wel wat transparanter kunnen zijn dat je dakkapel koopt bij bedrijf A en dat bedrijf B het gaat maken en plaatsen. Niet erg maar vertel gewoon hoe het zit. De dakkapel kwam beschadigd aan. Beetje jammer voor een dakkapel dat onder gunstige omstandigheden is gebouwd en ook direct een reparatie plek heeft op het dak. (Nu voorzien met een dikke laag kit). Had dit graag anders gezien voor dit geld. Ook het slot van het kozijn is nog steeds defect.

• De aankoop betreft Dakkapellen

Beste meneer Kruit, Vervelend om te horen, ik heb deze kwestie intern doorgezet en er wordt contact met u opgenomen. We vertrouwen erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden.

Prima monteurs en creatief

We hebben 2 monteurs gekregen een Pool en een hele stevige jongeman, ze waren geweldig hebben de klus prima opgelost petje af.

• De aankoop betreft Kozijnen

Goed om te horen, veel woonplezier toegewenst!

Netjes en snel, mooi resultaat

In 1 dag tijd alles gemonteerd, oude kozijnen eruit, nieuwe er in, afgekit en opgeruimd

• De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Bedankt voor de review, dat waarderen wij.

Zeer goede ervaring met het bedrijf

Behulpzaam en goed informatief geholpen in de showroom en ook met degene die de werkzaamheden op een professionele wijze uitvoeren.

• De aankoop betreft Deuren

Goed om te horen, bedankt voor de review.

Goed advies, afspraken nagekomen, mooi materiaal

Goede ervaring! Goed advies, afspraken nagekomen, mooi materiaal toegepast. Het is gelukt om alles binnen één dag te monteren en het project is keurig en netjes afgewerkt opgeleverd.

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Bedankt voor de mooie review!

Goed advies en snelle montage

In de showroom heel goed geholpen en montage was ook al heel snel gedaan, voor 12.00 zat de schuifpui erin en alles zag er netjes uit.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Bedankt voor de review, veel woonplezier toegewenst!

Product is zeer goed ontvangen En vakkundig en volgens de afspraken afgeleverd.Bovendien hebben we in het verleden ook een zeer goede ervaring met SchipperKozijnen gehad met het plaatsen van raamkozijn en afwerking van de bovenverdieping met de kunststof boeien . Prima bedrijf.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Hartelijk dank voor de positieve review, dat waarderen wij.

Prima vaklui en klus perfect uitgevoerd

Het plaatsen van deur en kozijn was vlot gepiept en uitgevoerd door 2 fijne werklui die zeer professioneel waren. Alles keurig opgeruimd en binnen 4 uurtjes een prachtige deur.

• De aankoop betreft Deuren

Goed om te horen, veel woonplezier met uw nieuwe deur!

Tevreden

Al eerder gebruik gemaakt van schipper. kunststof kozijnen en voordeur. Nu dakkapel. Tevreden over het werk dat geleverd is van de showroom, het inmeten tot de monteurs. Ik weet alleen niet als ik schipper bij een ander zou aanbevelen, qua prijsverhouding is er wel een duidelijk verschil

• De aankoop betreft Dakkapellen

Bedankt voor de review. Inderdaad kwaliteit kost soms iets meer, maar is de investering op de lange termijn waard. Veel woonplezier toegewenst!

Middelweg 11

1716KB Opmeer

+31 50 573 6757

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!