10

Duidelijk vakmensen.

Het nieuwe kozijn en de nieuwe voordeur zien er keurig uit. We zijn constant vriendelijk geholpen. Hier zijn duidelijk vakmensen aan het werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
10

Goed contact, afspraken na gekomen en schitterend eindresultaat

Informatie over het vervangen van onze kozijnen gevraagd bij Schipper in Katwijk. Nu bleek dat Katwijk niet in Den Haag kozijnen plaatst dus moesten we contact opnemen met de vestiging in Gouda. We werden positief verrast dat er door Gouda zelf met ons contact werd opgenomen. Dat voelt goed. Die verkoper was Walter. Een verkoper die luistert. Hij gaf ons goede voorstellen en enkele opties om in overweging te nemen. Geen snel verkooppraatje en geen gedram. Een verademing na onze ervaring met een andere leverancier van kozijnen. De opdracht voor een schuifpui, de buitenkant van onze erker met ramen en de voordeur met kozijnen werd geplaatst. Volgens afspraak werd er om 7:00 uur 's-ochtends door Bert en Ronald bij ons aangebeld. Het spektakel ging beginnen. We waren toch een beetje zenuwachtig. Je vraagt jezelf af of het allemaal wel goed zal gaan. In zo'n geval wensen wij iedereen (een) Bert en Ronald toe. De rust van beide mannen gaf je het vertrouwen dat het goed ging komen. Over de erker hadden we nog wat vragen. Het maakte hun gewoon niet uit hoe vaak je je vraag stelden. Elke keer deden ze hun best om het uit te leggen en gaven de mogelijkheden die er waren aan. Nooit werden we opgejaagd om een beslissing te nemen. Niet bij de erker en niet bij de afwerking. Kortom allemaal fijne (vak)mensen. En het eindresultaat? Is werkelijk schitterend. De schuifpui loopt als een zonnetje. De voordeur heeft nu 3 al drie westerstormen (Caira, Dennis en Ellen) doorstaan en geen zuchtje tocht. We zijn de trotse bezitters van de mooiste erker uit de straat. We hoeven geen schilder te vragen om de binnenmuren bij te werken. We krijgen complimenten van de buren over onze erker, voordeur en de nette afwerking. . Die complimenten geven we graag door aan Schipper Kozijnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Schuifpuien, Overige producten
1

Vanwege meetfout van schipper wordt ik nu afgescheept

Graag zou ik mijn ongenoegen laten blijken van de gang van zaken rondom onze nieuwe kozijnen. Helaas ben ik tot op heden niet tot een bevredigende oplossing gekomen. Het begon natuurlijk met het overgebleven puin en oude kozijnen, die ons in de buurt wel wat boze gesprekken hebben opgeleverd, omdat deze 2 1/2 week later opgehaald werden. Toen ik na het zemen ook nog krassen en het beschadigde metselwerk zag, was ik nog meer teleurgesteld. Helaas is dit ook niet het meest teleurstellende. Op het moment van plaatsen van ons achterraam kwam de monteur er achter dat er door Schipper verkeerd was gemeten(er was geen rekening gehouden met onze vensterbank), waardoor het kozijn niet open kon. Na overleg met Schipper en met mij is er toen besloten om een stukje van het kozijn af te zagen, zeker omdat mijn oude kozijn er al uit was en een nieuwe natuurlijk niet direct geleverd word De monteurs stelden mij gerust, dit is een hele nette oplossing en het ziet er heel netjes uit als ze klaar zijn. Ik heb er geen verstand van dus ik ga uit van de expertise en eerlijkheid van Schipper. Op het moment dat het klaar was en ik met de monteur het eind resultaat ging bekijken vond ik het niet zo mooi. Ik heb aangegeven dat ik er over twijfelde, maar dat ik niet gelijk een nieuw kozijn wilde, ik wilde er nog over nadenken. Nu wil ik een nieuw raam, want ik vind het teveel geld voor een halve oplossing. Ik heb me op internet goed ingelezen en Schipper leek mij de juiste keuze. Ik weet nu dat ik er niet goed aan heb gedaan.. Ook had ik gevraagd of er een uitvoerderformulier gemaakt kon worden(dit was 7 september), zodat ik subsidie kan aanvragen. Deze heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Ook het VKG geeft natuurlijk de leverancier gelijk(deze betalen hen natuurlijk)

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
7

Mooi product, (interne) communicatie moet echt beter

In 2008 ons voorraam en deur laten vervangen, Nu is tijdens de storm de bovenkant van het raam uit het kozijn gekomen, je kunt er zo je vingers insteken, de wind waait zo naar binnen, en de regen net zo hard. Het water liep met bakken over de vensterbank en over het laminaat. Direct 's avonds via de website Schipper geïnformeerd. Per mail reageert Schipper de volgende middag met een standaard email: "De kosten voor een eenmalig storingsbezoek bedragen €117,50- inclusief BTW. " Daarna nog enkele regels over kosten en de melding "Indien monteurs bij aankomst melden dat het om houten kozijnen gaat , wordt er alsnog €115,- in rekening gebracht" Buiten het feit dat men zich zonder te kijken beroept op de verlopen garantietermijn , heb ik ook nog geen "wat vervelend voor u" gehoord. Contact was ook alleen mogelijk via de mail meldde de klantenservice telefonisch, dus terwijl het water bij ons naar binnen stroomde, zaten wij te wachten op een mailtje van de Firma Schipper, dat vaak de volgende dag, aan het eind van de middag kwam. Inmiddels ruim 2 weken verder, na een bezoek van een monteur is de zaak uiteindelijk toch naar tevredenheid geregeld, binnen anderhalf uur zat het raam er weer netjes in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Reactie van het bedrijf

Beste heer De Jong, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Na uw melding van lekkage bij het kunststof kozijn is er inderdaad miscommunicatie en enige onduidelijkheid geweest over de garantie. We zijn blij dat we dit nu toch naar tevredenheid hebben opgelost. Ter verbetering van onze organisatie wordt uw ervaring intern besproken. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie

3

Prachtig product maar verschrikkelijke service

Na een goede ervaring in de winkel, waar we vriendelijk werden geholpen hebben we bewust ( want niet de goedkoopste ) voor SK gekozen. De montagedatum werd nagekomen, monteurs daar prima op tijd. Tot en met de 1e montage ging het best aardig, daarna vreselijk. Veel opleverpunten die maar weinig handig opgepakt en opgelost werden. De communicatie is waardeloos, vrij nemen en dan afspraak op het laatste moment niet gehaald, veel verkeerde materialen of niet geleverde onderdelen. Inmiddels bijna 3 (!) jaar verder en nog niet alle punten opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Reactie van het bedrijf

Beste Bas, Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. We begrijpen dat u hier ontstemd over bent. Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel en het is jammer dat er desondanks dingen niet goed gaan. Onze oprechte excuses. Er is met u inmiddels een afspraak gemaakt om de laatste punten op te lossen. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Loes Kaag Marketing & Communicatie

10

Met duidelijke informatie geholpen en goede service!

Wij zijn eerst in de showroom in Gouda geweest, hier kregen we duidelijke informatie en kregen we er een beeld bij wat er mogelijk is. We zijn geholpen door Walter Driessen, waar we blij mee waren! Hij gaf eerlijke informatie en dacht tegelijkertijd met ons mee. Degene die later kwam inmeten was vakkundig en daar konden we onze laatste vragen bij kwijt. Na kunststof kozijnen genomen te hebben zijn we terug gekomen voor een dakkapel. Ook toen weer goed geholpen door Walter Driessen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Dakkapellen
10

Vakkundig op alle fronten, prima service !

Vakkundig advies bij verkoop, hoogwaardige kwaliteit van deuren en materialen. Montage was meer dan uitstekend, keurig afgewerkt en alle ''rommel'' afgevoerd en schoongemaakt. Heel tevreden en blij met deze aanschaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Deuren
8

Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel

Het is de derde keer dat wij voor Schipper Kozijnen gekozen hebben. Goed advies, scherpe prijs en een goed gevoel dat je met een betrouwbare partner te maken hebt, hebben ons doen besluiten om met deze firma in zee te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

Prima

Samen een mooie offerte gemaakt duidelijk overleg en voorlichting Zeer goede voorlichting van de inmeter De monteurs werkten hard en netjes ook in goed overleg bij oplevering alles opgeruimd en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
6

Email communicatie verliep niet ideaal.

Contact verliep niet perfect omdat na aanvraag en herinnering email er kennelijk iets mis was gegaan. Uiteindelijk wel contact gehad met de verkoper maar inmiddels elders een schuifpui gevonden. Kan dus niet oordelen over de kwaliteit en prijs van hun producten

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Service
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Reactie van het bedrijf

Beste heer Van der Zanden, Wegens de combinatie van aanloop van nieuwe klanten en de vakantieperiode is het helaas bij u voorgekomen dat er niet tijdig is gereageerd op uw aanvraag. We zijn blij dat u ons hierop aanspreekt, dit is niet conform onze normen. Vervolgens hebben we geprobeerd om alsnog een afspraak met u te maken. Uw reactie is volkomen begrijpelijk dat u hier van afziet, al hadden wij graag een offerte voor u gemaakt. Dank voor het aanpassen van de review. Met vriendelijke groet, Schipper Kozijnen Marjolein Marketing & Communicatie

9

Goed bedrijf

Keurige service, vriendelijke mensen, mooie producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Schuifpuien, Overige producten
9

Prima geregeld

Prima geregeld en aardige en bekwame mensen die komen plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

goed.

Goed geholpen in de showroom. Offerte en inmeten ging netjes met goede voorlichting. Plaatsing 8 Nov. Maar door ziekte monteur ging dat niet door en werden we boven aan de lijst gezet. Dat werd 6 weken later. boven aan de lijst!!!!!!! slordig! Plaatsing was 20 Dec. Monteurs hebben bij de plaatsing van kozijnen en tuindeuren goed en netjes werk verricht. ondanks de regen. TOP! Even een aandacht punt voor Schipper. Geef even een bevestiging s mail voor de plaatsing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Deuren
8

In een woord perfekt volgende keer weer Schipper

Advies in de showroom was prettig en duidelijk Wijziging bij de offerte soepel verlopen Het inmeten verliep zonder problemen Alleen de levertijd werd behoorlijk overschreden. Nadat ik zelf gevraagd had hoe ver het met plaatsing stond was er ineens tijd om binnen een week te plaatsen. Wat eerder een berichtje had wel op zn plaats geweest. Het plaatsen gaf blijk van vakmanschap met een goede maatvoering Alles netjes opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

Goed advies, nette en correcte monteurs en een nette afwerking

Goed advies vervolgens keurig en correct uitgevoerd tegen een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Deuren
8

Goed werk geleverd.

Men nam de tijd terwijl het eigenlijk etenstijd was op donderdag avond. Ze zijn daar gesloten tussen 18.00 uur en 19.00 uur. Hadden we kunnen weten. Staat op de website. Zijn nog een keer terug geweest om een paar dingen nog goed te bekijken. Een kopje koffie zou trouwens wel lekker zijn als je een eind gereden hebt om daar te komen en je praat ook niet over een pakje boter. We kregen een lijst van reverenties uit onze buurt mee om te kunnen zien hoe het er uit zou komen te zien. We zijn ze langs gegaan. Er zaten ook oude kunststof kozijnen bij die niet mooi meer waren. Geen goede reverenties. Het nieuwe kunststof is beter verzekerde ze ons. Met de offerte gingen we akkoord en daarna kwam er iemand om de boel op te meten. Dit ging heel precies en hij vertelt hoe het allemaal in z'n werk gaat. Een afspraak gemaakt voor de montage. Helaas kwamen ze niet op de afgesproken datum opdagen. Foutje in de planning. Het zou weken later worden maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig kon het toen de week er op. Twee vriendelijke monteurs kwamen de kozijnen en ramen plaatsen. Dit hebben ze heel goed gedaan precies zoals de man die het had opgemeten gezegd had. Zelfs geen schade aan het behang en tegelwerk. Alles paste perfect en werd netjes afgewerkt. En iedere dag werd de rommel opgeruimd. Het ziet er allemaal mooi uit. Nu hopen dat het zo mooi blijft als ze beweren. Over de kwaliteit kunnen we dus nog niets zeggen en over de service die we misschien nog nodig hebben ook niet. De tijd zal het leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
9

Mooi spul en mooi gedaan.

Duidelijk mensen met ervaring. Niet goedkoop. Maar mooi.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Schuifpuien
1

Koop niets bij Schippers kozijnen

Vanaf dag 1 komen ze hun afspraken niet. Juni 2018 contract ondertekend voor het plaatsen van 2 dakkapellen. Installeren zou eind september/begin oktober gebeuren. Installatie was eind november 2018. Inmiddels november 2019 en restpunten zijn nog steeds niet opgelost. Ondanks meerdere beloftes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Dakkapellen

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Lekkerkerker, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben inmiddels vernomen dat u het gesprek bent aangegaan met onze collega. Hij zal het verdere verloop van uw order op zich nemen, zoals afgesproken. Wij nemen uw feedback mee in de organisatie zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen

10

Uitstekend

Snelle montage en levering. Alles keurig afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
10

Super fijne en snelle plaatsing

Vanaf offerte tot laatste aflevering tevreden over de service! Bij de volgende verbouwing zeker weer schippers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Deuren
9

zie hieronder

kwaliteit en service waren prima, zowel van de voorbereiding en offerte, als van de materialen (voor zover ik dat kan beoordelen) en montage. En de prijs was daarbij redelijk. Ik ben dus erg tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
9

Heel tevreden

Goed werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies N.v.t.
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen
10

Mijn ervaring met "Schipper Kozijnen is in een woord goed

Mooi op tijd zoals afgesproken om 0700 uur kwam de de trailer voorrijden, met daarop het te plaatsen kozijn.De monteurs waren al vooraf gereden en stonden de chauffeur van de trailer op te wachten. De oude kozijnen gedemonteerd. De nieuwe geplaatst. De werklieden hebben vakwerk geleverd. Alles netjes afgewerkt. Tevens het bouwvuil opgeruimd. En de monteurs zijn weer vertrokken. regelmatig de mannen voorzien van koffie. De ervaring was prima. Ga zo door.. Mvgr, Tom

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren
7

Goed

Alles goed velopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom
  • Verkoopadvies
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Schuifpuien
9

Niets anders dan lof

Jullie hebben vakwerk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Showroom N.v.t.
  • Verkoopadvies N.v.t.
  • Montage
  • Kwaliteit van de producten
  • Service
  • Kennis en vakmanschap
  • De aankoop betreft Kozijnen

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina