Uitstekende service en prachtig resultaat

Voorbereiding zeer professioneel. Duidelijke offerte en geen gedoe over meerwerk. Vriendelijke vaklui.

Vakmanschap

Vriendelijke mensen in showroom en monteurs we waren zo tevreden dat we meteen voor een voordeur gingen kijken

• De aankoop betreft Kozijnen

Uitstekend vakmanschap voor een prima product

In alle aspecten van de aankoop van de Schuifpui zijn wij prima geholpen: - Showroom - Gesprek aan huis en offerte - Bestelling en Inmeten - Uiteindelijke uitvoering

• De aankoop betreft Schuifpuien

Niet best, tot nu toe.

Begin maart in de showroom in zwolle geweest om een en ander te bekijken. Offerte laten maken en mogelijke datum om te plaatsen. Zou ongeveer 13 weken gaan duren ( begin july ). Na een week of vier komt er iemand de deuren inmeten. Het oorspronkelijke plan blijkt moeilijk uit te voeren... Er komt een aanpassing op de tekening en dat duurt weer drie weken. Ik bel naar de showroom om te vragen of dit effect heeft op de plaatsing datum. Volgens de dame van de showroom niet dus blijven wij hopen op eind juni als plaatsingdata.... Lang niets gehoord. Bellen dus. Plaatsen kan niet meer voor de bouwvak. Begin september gaat het gebeuren. Er zit een en ander tegen bij slopen en montage. Kan gebeuren. Maten van deuren kloppen niet. Met spoed nieuwe besteld. Gat is met een noodoplossing dicht gemaakt. Niet echt mooi, maar leefbaar. 2 weken denken ze. Na 4 weken maar weer gebeld. Het kan nog wel 4 weken duren. Was toch een spoed bestelling? Beloven terug te bellen. Wanneer dan? Het is nu begin oktober. Morgen maar weer bellen. Bea, u mag gerust reageren, maar ik heb liever wat meer actie.

• Montage N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.

Slechte communicatie

Je moet veel achter je eigen producten aan . Er is een slechte communicatie binnen het bedrijf. Daarnaast hebben wij een foute geleverd product gekregen en dat is NOG niet opgelost! Er is ZELFS geen contact meer opgenomen om een afspraak te maken, wat mij wel toegezegd is.

• De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

slecht

6 weken geleden 1.5 uur in showroom in Amsteveen geweest om onze wensen kenbaar te maken om ons gehele huis te voorzien van kunstof kozijnen en deuren Zou binnen 5 dagen offerte krijgen. Nooit meer wat gehoord. Wat is dan de service bij klachten ? Inmiddels met een ander bedrijf in zee gegaan die wel hun afspraken nakomt. Waardeloos bedrijf

• Montage N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Beste heer, Na eerder contact heb ik gister nogmaals telefonisch gesproken met uw vader. Zoals nu blijkt, berust het niet versturen van de offerte op een misverstand. Het mailadres was wel correct en wellicht is onze mail met offerte die we op 14 augustus 2019 (binnen vijf dagen) hebben verstuurd, in het spamfilter terecht gekomen. Wat ons betreft hadden we graag de kozijnen willen vervangen in de woning van uw vader. We vinden het oprecht spijtig dat het zo gelopen is, maar wensen u een goede samenwerking met het andere bedrijf. Vriendelijke groet, Jeroen Morsch Manager Marketing & Verkoop Schipper Kozijnen

Prima vakmensen

Het enige dat wat mij betreft beter kon was de planning tussen Schipper en Veldhuis, ondanks opmerken of dat op dezelfde dag wel ging kwam geen reactie en dat bleek toch niet tegelijk te kunnen, dus dat werd een nieuwe afspraak een maand later. Verder top.

• De aankoop betreft Kozijnen

Informatie en advies was goed en duidelijk. En plaatsing conform afspraak. Het is erg mooi geworden.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

heel goed geholpen klantvriendelijk.

Als je vragen of iets had beantwoorden ze die top klantvriendelijk. De gene die kwam inmeten legde alles heel rustig uit als je het niet snapte of hij adviseerde wat anders. Niks werd geforceerd van je moet dat of dat nee heel netjes werd er gehandeld. Heel goed geholpen. Blij met mijn nieuwe raam :)

Snel en zorgvuldig werk

Ging zo snel, bijna niet gemerkt dat ze er waren. Ziet er geweldig uit.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Van begin tot einde goed geholpen.

Zeer tevreden !!

Heel erg tevreden ! Zeer te spreken over de mannen die onze pui geplaatst hebben ! Perfecte arbeid en alles keurig weer schoon achtergelaten ! Ook zeer tevreden met onze pui !!

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Ze waren op de dag dat het kozijn werd geplaatst keurig op tijd. Alles ging voorspoedig en netjes. Wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijn. Als wij in de toekomst nog iets moeten vervangen in ons huis dan laten wij het zeker door Schipper doen!

Slechte communicatie

Ik heb een offerte opgevraagd en gekregen. Over deze offerte waren nog wat vragen. Deze telefonisch en schriftelijk gevraagd. Tot op heden geen antwoord. Hiervoor al 2 keer klant geweest naar tevredenheid. Maar dit vind ik een vreemde gang van zake.

• De aankoop betreft Overige producten

Beste John, Kwaliteit, service en vakmanschap staan hoog bij ons in het vaandel, dat bent u ook van ons gewend. Terecht dat u hier ontstemd over bent. Dit is intern direct besproken en er is hierover inmiddels contact met u geweest. Bea Laarman Teamleider Klantenservice

prima bedrijf, aanrader

vanaf de eerste dag toen wij onze wensen op tafel legden tot de laatste werkzaamheden alleen maar lof.

• De aankoop betreft Kozijnen

jammer van eens zo'n goed bedrijf!

in de crisis jaren heb ik al mijn kozijnen vervangen voor kunstof. dit is toen perfect gedaan. echter ik was een raam vergeten: het wc raam. een offerte aangevraagd. Dit ging vrij snel. een paar maanden later kwam de inmeter. Daarna beleef het stil. totdat ik zelf ging bellen en mailen... en op een gegeven de aanvraag annulleerde. Daarvoor was er geen een keer gereageerd. Nadat ik mijn annuleringsmail stuurde werd ik de volgende dag al gebeld. Dit was niet de bedoeling. Na maanden wachten werd binnen een maand het kozijn geplaatst. Ik vind het jammer dat je hen wel door de crisis heen helpt en de voor hun vette jaren was dit laatste raam niet echt belangrijk voor hen. Schipper kozijnen is of beter gezegd was een begrip in Noord Holland. Maar ik geloof dat dit nu niet meer zo is. Ik ben in ieder geval teleurgesteld geweest in hen. De volgende keer weet ik niet zeker of ik het nog door Schipper Kozijnen laat doen. Er zijn betere en goedkopere in de markt

• De aankoop betreft Kozijnen

Geachte heer Keijser, Wij betreuren het feit dat de montage voor uw gevoel zo lang heeft geduurd. De levertijd van de kozijnen wordt in de offerte besproken en ligt tussen de 14 en 16 weken. De inmeter is 4 weken na uw bevestiging komen inmeten en het kozijn is 10 weken daarna gemonteerd. Iedere klant verdient onze volle aandacht, het maakt daarbij niet uit wat er besteld wordt. Wij zijn het met u eens dat vanuit de kant van Schipper Kozijnen binnen die 10 weken wachttijd meer communicatie gewenst is. Hier zijn we inmiddels mee aan de slag gegaan. Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen

Schippers kozijnen is top!!

Op de bewuste dag komen er 4 man om 7.00 uur ons oude kozijn eruit halen en ons nieuwe kunststof kozijn plaatsen. 4 beleefde mannen die hard en netjes werken. De mannen wisten precies wat hun taak was en dat was mooi om te zien. Kozijn zat erin en we kregen netjes uitleg hoe het slot en de schuifhor werkten. Alles werd netjes opgeruimd en mijn achtertuin was weer helemaal top. Superblij met het resultaat en superblij met Schipper kozijnen.👍👍 Op naar ons volgende project.😁

Bip Bap Bipper....er is maar één Schipper

Perfecte monteurs.... humor en toch serieus werken...klasse

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Duidelijk,je weet waar je aan toe bent

Vanaf gesprek in showroom tot uitvoering ging goed .we hebben een complete gevel vervangen voor en achterkant.

goede en mooie montage

vanaf de offerte tot en met montage alles volgens afspraak verlopen

Wij zijn erg tevreden over Schipper Kozijnen. Al diverse keren zaken met Schipper gedaan en altijd tot volle tevredenheid.
  • Contact met vestiging: Amstelveen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Betere communicatie met de vestigingen onderling. Dat wil nog weleens langs mekaar heengaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraken moeten echt duidelijker, heb zelfs het idee dat showroom, inmeter en uiteindelijk de monteurs langs mekaar heen werken. De een zegt dit, de ander dat, komt gewoon niet overeen. Wanneer de monteurs met een slijptol of cirkelzaag aan de gang gaan, zou het te wensen zijn dat ze eerst alles afdekken voor de vonkenregen of stofwolken die het huis in geblazen worden. Na weken vind je nog overal stof. Omdat wij wel heel tevreden zijn over het product, hebben wij nog een offerte gevraagd voor een schuurdeur en apart kantelraampje, maar uiteindelijk vanwege de exorbitant hoge kosten hiervan afgezien.
  • Afspraken nakomen
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Contact met vestiging: Opmeer
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Overig
  • Overig, namelijk: Raamhorren

2 sterren: slechter dan verwacht

Die heb ik niet krijg alleen een hele rare na smaak van schippers kozijnen. Als ik alles had geweten had ik alles bij een andere firma gekocht!!
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Groningen
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Voordeuren
  • Verbeterpunten/ tips: Bereikbaarheid via de tel. Afspraken nakomen. Klant terug bellen.

Geachte heer Pijp, Onze excuses voor het niet tijdig reageren op uw verzoek tot contact. Inmiddels heeft de projectleider u vandaag gebeld om de opleverpunten door te nemen. Binnenkort nemen wij contact met u op om het verloop van de order met u te bespreken. Wij willen graag uw verbeterpunten voor ons daarin meenemen. Bea Laarman Klantenservice Schipper Kozijnen

• Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen

Goed advies en perfecte verzorging en installatie
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Contact met vestiging: Zwolle
  • De aankoop betreft: Kunststof kozijnen|Zonnescherm / Rolluiken

Over Schipper Kozijnen BV

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!