Vakmanschap was uitstekend

Mijn ervaringen met Schippers kozijnen zijn uitstekend. Wij kunnen Schippers Kozijnen aan iedereen aanbevelen.

Uitstekend en vakkundig.

Werken netjes en perfecte afwerking.

Een 7

Ik vond het gesprek met de vertegenwoordiger van de showroom erg prettig. Hij hielp me enorm goed op gang en ik voelde me begrepen. De opdrachtgever vond ik vrij direct en niet heel empathisch. Ik vond het wel een flinke tegenvaller dat het uiteindelijk veel langer ging duren als mij in eerste instantie was beloofd. Hier had ik een vervelend gevoel bij. Gelukkig heb ik dit kunnen uitspreken naar de vertegenwoordiger Art Weering. Oprecht complimenten voor zijn gedrevenheid, vakkundigheid en vriendelijkheid. Ik kon laagdrempelig hem mailen en dankzij hem heb ik gekozen voor schipper. Uiteindelijk zijn de kozijnen netjes geplaatst en was ik daar erg tevreden over. Vriendelijke mannen ook die de kozijnen plaatsten.

Geheel volgens verwachting!

De kozijnen zijn snel en vakkundig geplaatst en binnen in de woning keurig afgewerkt. Wat me opviel was dat aan het einde van de werkdag alles binnen en buiten keurig schoon achtergelaten werd voor de volgende werkdag. De medewerkers waren zeer vriendelijk. Wij zijn nu in het trotse bezit van een geheel onderhoudsarme woning. Geen zorgen meer over hoognodig schilderwerk van kozijnen en bakgoten. Bovendien nu betere isolatiewaarden en veiliger hang- en sluitwerk. Schipper bedankt! (kostte wel wat, maar daar staat wat tegenover)

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Overige producten

Hoewel ik op de wachtlijst stond en een paar maanden heb moeten wachten, ben ik heel tevreden over alles dat heeft geleid tot een keurig resultaat. Schipper Kozijnen heeft vakmensen in dienst en is zeer klantvriendelijk en servicegericht.

prachtige kozijnen

Na lang wikken en wegen kunststof kozijnen aangeschaft. Na de gebruikelijke rondgang op internet, familie en bekende, kwam Schipper Kozijnen er het beste uit. En dat is ook gebleken. Na een helder gesprek met Walter Driessen in de showroom in Goude, hebben we de knoop definitief doorgehakt. Planning stond wat onder druk van de Corvid19, maar toch nog binnen 6 maanden een montageafspraak kunnen maken. Helaas is er een meetfout gemaakt, dus we moesten een 2e montageafspraak maken, wat binnen 6 weken is gelukt. Uiteindelijk strak, netjes en snel gemonteerd door Koen en Michel. Kortom we zijn zeer tevreden.

Duurt ontzettend lang

We hebben begin juni schuifpui besteld, en wachten nog steeds op plaatsing. Deze staat nu half februari (!) gepland. Deze termijnen werden in de winkel heel anders voorgespiegeld. Ook geen communicatie hierover; we moeten er steeds zelf achteraan bellen om te horen dat er weer een paar maanden bij komen. Geldt zowel voor planning, als inmeten, als plaatsen. Slechte of eigenlijk geen communicatie.

• Montage N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.

Prachtige kozijnen!

De aanloop was lastig door uitstel van het plaatsen maar het eindresultaat maakte alles goed. Mooi3 showroom waar alle tijd voor ons werd genomen, prachtige kozijnen, vakkundig geplaatst.

Heel slecht, geen contact

Onze dakkapel.afg sept geplaats. Veel schade aan kozijnen, en kapotte horren em vieze.plisse . Ze zouden het gaan herstellen em dat is.nog steeds.niet gebeurd en ze reageren niet op onze.mails. Hoop van harte dat het nog hersteld qorst zodat we kunnen aftimmeren.

• De aankoop betreft Dakkapellen

Wij vinden het zeer vervelend voor u dat u deze ervaring met Schipper heeft. Onze welgemeende excuses. Ter verbetering van onze organisatie is uw ervaring daarom ook intern besproken. Inmiddels is ook contact met u geweest en een afspraak gemaakt om alles naar tevredenheid af te ronden. Klantenservice Schipper Kozijnen

zeer teleurgesteld in de deskundigheid en geleverde dakkapel

Bij inmeting heb ik aangegeven dat ik de maximale toegestane breedte wil hebben, maar helaas is de opgeleverde dakkapel significant kleiner. Bij de oplevering gaf de projectleider aan dat ik een vergunning nodig heb, maar dat is niet geval en dat heeft hij ook nooit eerder aangegeven. Er zal contact opgenomen worden met mij, maar tot heden niks vernomen. Een deel van mijn dakisolatie is verwijderd en is daarna nog niet meer teruggezet, hierdoor is het koud en kans op lekkage. Er zijn ook werkzaamheden dat afgerond moet worden, maar dat is helaas onduidelijk. Het is inmiddels al 5dgn, maar helaas niks vernomen.

Kozijnen zijn prachtig geworden

Twee uiterst kundige werknemers hebben de kozijnen en ramen geplaatst.

• De aankoop betreft Kozijnen

Zeer goed bedrijf met kundige werknemers

Goede ervaring. Keurig netjes werk geleverd.

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Deuren

Voor eventueel andere opdrachten kom ik zeker terug.

Een vakkundig uitgevoerde klus

Goed uitgevoerde plaatsing van voordeur, secuur, zogvuldig, met groot vakmanschap uitgevoerd.

• De aankoop betreft Deuren

Waardeloos

Zouden op woensdag 4nov komen tussen 8.00 en 12.30.. Heb de hele ochtend zitten wachten niks. Om 13.30 wilde ik weggaan om mijn hond uit te laten die de hele verloren ochtend had zitten wachten. Geen telefoon of mailtje dat het wat later zou worden. Toen kwam net het busje aan rijden met de monteurs. U bent een uur te laat zei ik ,nou dan maak je maar een andere afspraak.. Heel de ochtend voor j.l zitten wachten lekkere reactie ... Prima service..

• Verkoopadvies N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit van de producten N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Dit is inderdaad heel vervelend voor u en niet zoals Schipper Kozijnen voor ogen heeft. Het kan gebeuren dat eerder geplande werkzaamheden uitlopen, maar dan had u hierover zeker geïnformeerd moeten worden. Onze monteurs zijn hierop aangesproken. Nogmaals onze excuses. Klantenservice Schipper Kozijnen

Alles zag er keurig netjes ui De mannen hebben het netjes af geleverd en gemonteerd. Compliment Producten is wel duur , kwaliteit is goed. Ik vind alleen jammer dat na het plaatsen binnen 8 dagen moet betalen ,met 14 dagen na plaatsen vind ik normaal . Communicatie kan beter, bv dingen doorgeven.

• De aankoop betreft Overige producten

Slechte communicatie en leveren niet conform constructie/vergunning

Dit bedrijf is van de buitenkant mooi geëtaleerd, maar de bedrijfsvoering heeft behoorlijk nog wat werk te doen. Het heeft 1 jaar na aankoop geduurd voordat wij het dakkapel kregen. Antwoord geven op de mails.......gebeurd niet of heel traag. De mannen van de uitvoering waren vriendelijk, en leken verstand te hebben van zaken. Maar weken af van de constructietekening/vergunning waardoor we nu niet weten of het veilig is om een vlizozolder te maken. We vragen om advies/verantwoording. Geen geluid. Tijdens montage bleek dat de horren niet waren geleverd, vervolgens met beschadiging wel geleverd. Na vele malen te hebben herhaald dat ze niet zo met ons als klant om moeten gaan, is het vertrouwen weg in dit bedrijf. Een smak geld neergelegd, zonder 1 belletje om excuses aan te bieden of een oplossing aan te dragen. Inleven in de klantbeleving en daarnaar acteren heeft SchipperKozijnen nog nooit van gehoord.

• De aankoop betreft Dakkapellen

Beste mevrouw Vlas, We betreuren het dat u de samenwerking met ons op deze manier heeft ervaren. Daarnaast willen wij ons excuseren voor het feit dat terugkoppeling aan u langer dan gebruikelijk op zich heeft doen wachten. Schipper levert maatwerk producten waarbij iedere situatie specifiek is. Sowieso worden onze producten uitgebreid getest op hun kwaliteitsniveau en onder garantie verstrekt. Inmiddels is er gelukkig goed contact met u geweest om de zaken op te lossen. Daarbij is aangetoond dat de toegepaste constructie voldoet aan de gestelde eisen en ruim voldoende is om de vlizozolder te maken. Klantenservice Schipper Kozijnen

Prachtig product en zeer goede vaklui (monteurs)

In september heb ik Schipper een 7 gegeven na een valse start maar die is goed opgelost. Maar nu deze week de kozijnen en deuren zijn geplaatst kan ik daarvoor alleen maar alle lof geven!!! Prachtige deuren en kozijnen geleverd. De monteurs (vader en zoon uit Zuidwolde) zijn echte vaklui, super vriendelijk en werken netjes en snel. Daar moet Schipper zuinig op zijn dit soort mensen. Echt toppers! Bij thuiskomst alles keurig opgeruimd dus daar was ik iedere avond heel blij mee. Dus ik ben zeer tevreden, mij huis heeft een facelift gehad en ik ga er jaren van genieten. Aanrader!!!

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Medewerkers van Schipper Kozijnen maken waar wat ze beloven!

Met een aantal huizen op rij hebben wij oude schuifpuien laten vervangen door nieuwe aluminium schuifpuien met HR ++ glas, zowel aan de voorzijde als de achterzijde. Nadat we bij een drietal bedrijven offertes hadden opgevraagd hebben we uiteindelijk gekozen voor Schipper Kozijnen, hoewel deze niet de goedkoopste was. Terugkijkend zijn we tevreden over deze keuze. Verschillende factoren spelen daarbij een rol (in willekeurige volgorde): een showroom dichtbij met goede voorlichting waar we alle producten precies konden bekijken en uitproberen; individueel maatwerk (iedere bewoner kon eigen keuzes maken in kleur, type glas, aanvullende voorzieningen zoals horren en zonweringen, etc.); de betrouwbare planning (leverdatum was weliswaar ver weg, maar op dag af nauwkeurig; alle 9 huizen in één week geïnstalleerd; elk huis kreeg precies wat was besteld), prima logistiek proces en vakkundige installatie door onderaannemer Sander Wijers; de prettige verstandhouding met alle betrokken medewerkers, dat gaf vertrouwen; niet doorslaggevend maar wel mooi meegenomen was dat de aluminium schuifpuien gefabriceerd werden door "De Verbinding" waar maatschappelijk ondernemen hoog in het vaandel staat. Hoe de schuifpuien zich op langere termijn houden en in welke mate ze bestand zijn tegen alle mogelijke weersinvloeden valt nu nog moeilijk te beoordelen. Maar wij hebben er wel vertrouwen in dat in geval van klachten deze serieus genomen zullen worden.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Smorgens netjes op tijd aanwezig, er wordt vlot en net gewerkt.

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen

Schipper schrijft terecht Service met een grote S!

Plaatsen is 1 ding(ging perfect) maar daarna. Veel bedrijven laten het hierna afweten en geven niet thuis. Schipper Kozijnen niet. Ook jaren na plaatsing is de service grandioos en in ons geval zelfs kostenloos. Chapeau!

Geweldige vaklieden, uitstekende klantenservice

Schipper Kozijnen heeft ons 2 uitstekende vaklieden gestuurd, voor renovatie van kunststof kozijnen. Het was 31°C+ geen wanklank, fantastische mensen. De tijd was te krap berekend, dus kwamen ze op afspraak het restant vervangen. Alles voor de afgesproken prijs zoals in overleg werd afgesproken. Ondanks dat de kozijnen hier al 20 jaar waren, is er geen enkel kleurverschil te bemerken. We zijn uiterst tevreden en bevelen Schipper Kozijnen van harte aan!

• De aankoop betreft Kozijnen, Overige producten

Plaatsers hebben keurig gewerkt en keurig werk afgeleverd

Drie dagen werklui over de vloer. Gelukkig was het buiten mooi weer en konden ze het zaagwerk buiten doen. Verder werkten ze keurig. Dagelijks lieten ze alles opgeruimd achter. Eindresultaat prima. Helemaal volgens afspraak.

helemaal super

Van begin tot eind goede begeleiding en informatie heel goed ingemeten en besproken wat wel en niet kon Plaatsing verliep zeer netjes , kozijnen met hr++ glas geweldig tochtvrij en een stuk stiller in huis

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed en snel leveren en werken

Mijn ervaring is heel goed, vakkundig en snel Gewerkt,

• Verkoopadvies N.v.t.

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!