Zeer goede ervaring met het bedrijf

Behulpzaam en goed informatief geholpen in de showroom en ook met degene die de werkzaamheden op een professionele wijze uitvoeren.

• De aankoop betreft Deuren

Goed om te horen, bedankt voor de review.

Goed advies, afspraken nagekomen, mooi materiaal

Goede ervaring! Goed advies, afspraken nagekomen, mooi materiaal toegepast. Het is gelukt om alles binnen één dag te monteren en het project is keurig en netjes afgewerkt opgeleverd.

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Bedankt voor de mooie review!

Goed advies en snelle montage

In de showroom heel goed geholpen en montage was ook al heel snel gedaan, voor 12.00 zat de schuifpui erin en alles zag er netjes uit.

• De aankoop betreft Schuifpuien

Bedankt voor de review, veel woonplezier toegewenst!

Product is zeer goed ontvangen En vakkundig en volgens de afspraken afgeleverd.Bovendien hebben we in het verleden ook een zeer goede ervaring met SchipperKozijnen gehad met het plaatsen van raamkozijn en afwerking van de bovenverdieping met de kunststof boeien . Prima bedrijf.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Hartelijk dank voor de positieve review, dat waarderen wij.

Prima vaklui en klus perfect uitgevoerd

Het plaatsen van deur en kozijn was vlot gepiept en uitgevoerd door 2 fijne werklui die zeer professioneel waren. Alles keurig opgeruimd en binnen 4 uurtjes een prachtige deur.

• De aankoop betreft Deuren

Goed om te horen, veel woonplezier met uw nieuwe deur!

Tevreden

Al eerder gebruik gemaakt van schipper. kunststof kozijnen en voordeur. Nu dakkapel. Tevreden over het werk dat geleverd is van de showroom, het inmeten tot de monteurs. Ik weet alleen niet als ik schipper bij een ander zou aanbevelen, qua prijsverhouding is er wel een duidelijk verschil

• De aankoop betreft Dakkapellen

Bedankt voor de review. Inderdaad kwaliteit kost soms iets meer, maar is de investering op de lange termijn waard. Veel woonplezier toegewenst!

Altijd fantastisch!

Al 30 jaar een zeer tevreden klant. 3 opdrachten uitgevoerd. Goede communicatie, adviezen, werken netjes en net zelfs hulp bij het invullen van de subsidieaanvraag !

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren, Schuifpuien

Dat vinden wij leuk om te horen! Bedankt voor de review.

prima planing. prima uitvoering

Mooie ramen geplaatst op professionele wijze en binnen het tijdsbestek dat daarvoor was aangegeven.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor het mooie cijfer, geniet van het wooncomfort!

Mooie voordeur

Duidelijk proces van advisering tot plaatsing. Op basis van eerdere ervaring vooraf afspraken gemaakt over de wijze van afwerking. Helaas was dit toch niet bij monteur bekend, waardoor het mis ging. Gelukkig werd het daarna toch nog direct opgelost naar wens.

• De aankoop betreft Deuren

Bedankt voor de review, fijn om te horen dat het opgelost is. We wensen u veel woonplezier toe!

Schandalige service

6 weken wachten op monteur voor reparatie schuifpui,uiteindelijk komt de monteur blijkt dat er onderdelen niet geleverd waren waardoor de monteur niet verder kon je krijgt te horen dit gaan we met spoed regelen..maar vervolgens gaat het nu nog 7weken duren het is dat ik zelf bel anders was er nog geen afspraak gemaakt!!

• De aankoop betreft Overige producten

10/4- Beste Brenda, na een prettig telefoon gesprek staat de volgende afspraak gepland, en vertrouwen we erop dat we alles naar uw tevredenheid zullen afronden. Beste Brenda, wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met Schipper heeft. Morgen wordt er telefonisch contact met u opgenomen.

Belabberde tot geen communicatie

Persoonlijk langs geweest in de shop in Gouda. Vriendelijk te woord gestaan. Zijn bij ons thuis komen opmeten en kijken voor een gehele nieuwe voorpui. Bekeken ook de overige kozijnen die reeds eerder geplaatst zijn door hen. Daar was sprake van montage fouten. Ramen sluiten niet of gingen niet goed open. Raamdorpel helemaal ingescheurd en gechipt etc. Na bijna 3 jaar nog geen reactie. Uiteindelijk erop aan gedrongen en de montage fouten werden deels opgelost (OP EIGEN KOSTEN). Monteur en de vorige medewerkster/verkoopster hebben aangegeven dat de montage fout van de raamdorpel de fout is van hun en dat dit ofwel gerepareerd wordt of wel vergoed wordt/gecompenseerd wordt door hen. Na afloop krijgen we vlot een mail waarin staat dat de rekening voor de montage fouten binnen 7 dagen betaald moet worden en dat de raamdorpel montagefout niet door hen vergoed wordt. Dit moest eerder gemeld worden, wat dus gebeurd was. Zij konden in het systeem het mailverkeer (3 jaar geleden) niet meer vinden. Ook niet van onlangs. Kortom na het versturen van deze ontbrekende e-mails, klachten over de uitstaande offerte die nooit is opgepakt, de miscommunicatie intern en de gemaakte beloftes met de monteur en verkoper, is een excuses op zijn plaats. Maar dit blijft tot op heden uit en ook de oplossing. Zolang je maar direct betaald en de overige uitstaande posten die op hun rekening moet gebeuren blijven onbesproken en genegeerd!!! BIZAR!! Zelfs de monteurs geven aan dat er een groot communicatie probleem is en een tekort aan personeel. Je wordt bij dit bedrijf aan het lijntje gehouden. Plaatsing was prima verlopen maar daarna kom je in een berg van problemen terecht. Oplossen gebeurd niet je raakt letterlijk uitgeput ervan!

• De aankoop betreft Kozijnen, Dakkapellen

15/4 N.a.v. van uw review, ontvangen wij nog graag uw contact gegevens of een project nummer. Zou u zo vriendelijk zijn om deze toe te sturen, zodat we kunnen kijken waar het mis is gegaan. Alvast bedankt. 8/4 Beste, vervelend om te lezen op dat u deze ervaring met Schipper Kozijnen heeft. We willen graag achterhalen waar het fout is gegaan en kijken hoe we u kunnen helpen. Aan de hand van uw naam en e-mailadres in de review kunnen wij echter geen gegevens achterhalen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw contact gegevens of een projectnummer aan ons door te geven zodat wij u kunnen bereiken. Hartelijk dank voor de gedane moeite.

Betrouwbaar, degelijk en volgens afspraak

Zowel offerte opstellen, inmeten als plaatsing werden nauwgezet en volgens planning gedaan. Vriendelijke en vakkundige monteurs. De 2e ervaring met Schipper en wederom prima !

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor het mooie cijfer, fijn om te horen dat alles goed verlopen is.

Goed werk

Na een jaar wachten goed werk afgeleverd

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen

Hartelijk dank voor de review, gelukkig is de levertijd nu een stuk korter geworden. Veel wooncomfort toegewenst!

Super goed

Super goed, komen afspraken na, zijn keurig op tijd en werken zeer netjes! Zeer tevreden.

• Verkoopadvies N.v.t.
  • De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, veel woonplezier toegewenst!

Keurig werk geleverd, goede communicatie en op tijd klaar.

Zie hierboven

• De aankoop betreft Schuifpuien

Goed om te horen dat u tevreden bent, veel woonplezier toegewenst!

Goeie service, goeie kwaliteit

Er werd netjes gewerkt, vakmensen die voorkomende problemen tijdens de montage naar volle tevredenheid oplossen. Het voortraject verliep ook zonder problemen, goeie informatie en snelle reactie op vragen.

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, geniet van uw nieuwe producten.

Van begin tot einde prima afgehandeld

Na een snel bezoek aan showroom offerte ontvangen met tekening van de schuifpui. Aanpassing van de tekening n.a.v. mijn opmerkingen kwam ook vlot. Door drukte was er wel een lange wachttijd, maar dat was wat ons betreft geen probleem. Na inmeten kwam al redelijk snel de uitvoering van de klus. Monteurs kwamen op de afgesproken tijd, zorgden voor goede afdekking van de kamervloer en hebben de klus keurig uitgevoerd. Alle afval keurig opgeruimd en de ruimte keurig achtergelaten.

• Service N.v.t.
  • De aankoop betreft Schuifpuien

Bedankt voor de beoordeling, fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Veel woonplezier toegewenst!

Keurig netjes werk geheel volgens afspraak

Er was maar 1 nadeel we moesten een aantal dagen vroeg uit de veren. De kozijnen en voordeur zijn netjes en geheel afgewerkt geplaatst en na elke dag werk werd alles schoon achtergelaten. De werklieden waren heel vriendelijk en harde doorwerkers. We zijn heel blij met de kozijnen

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen, bedankt voor de top review dat waarderen wij. Geniet van de nieuwe kozijnen en het uitslapen ;-) .

Gewoon super goed

Super goed geregeld en vakmannen die de kozijnen plaatsen

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor het mooie cijfer, veel woonplezier toegewenst!

Blij met het hele proces en de kozijnen

Van het eerste gesprek t/m de plaatsing wordt er goed met je meegedacht, hierdoor uiteindelijk mooie kozijnen en voordeur die naar volledige tevredenheid geplaatst zijn.

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen, bedankt voor de review. Geniet van het wooncomfort!

Snelle levering en geheel volgens afspraak.

De door ons bestelde kozijnen zijn volgens afspraak geleverd en geplaatst. Prima serivce

• De aankoop betreft Kozijnen

Bedankt voor de review, dat waarderen wij!

top

netjes en goed werk afgeleverd

• De aankoop betreft Kozijnen

Dank dat u een review geplaatst heeft. Veel woonplezier toegewenst!

Van de showroom tot aan de montage zeer tevreden

Bij de eerste kennismaking in de showroom in Opmeer werden mijn vrouw en ik gewezen op de mogelijkheden die er zijn en ter plaatse besloten wij om een contract te tekenen voor de aanschaf van een Kozijn en een schuifpui, die wel een lange levertijd had van bijna een jaar, maar geen probleem voor ons. Later werd alles ingemeten met duidelijke uitleg en uiteindelijk de montage een week geleden door Dennis en Noah die er werkelijk een plaatje van gemaakt hebben. Ook rolden zij een looppad uit over de vloer van de voordeur tot de werkplek om alles zo schoon mogelijk te houden, dus alle lof voor deze aardige en kundige monteurs. Het ziet er allemaal strak uit en zonder schade aan stucwerk, waar ik wel rekening mee gehouden had. Super.

• De aankoop betreft Kozijnen, Schuifpuien

Bedankt voor de mooie review! We gaan de complimenten overbrengen.

Heel blij met de kozijnen

Super netjes gewerkt en afgeleverd. De kozijnen zitten er fantastisch uit en het voelt ook gelijk comfortabeler in huis

• De aankoop betreft Kozijnen, Deuren

Goed om te horen, veel woonplezier toegewenst.

Ik ben door Schipper Kozijnen met hoge mate van professionaliteit ontzorgt.

Professionele aanpak en kwaliteit geleverd bij het plaatsen van mijn nieuwe openslaande tuindeuren. Ben er super blij mee en vooral ook blij dat de mannen oog hadden voor detail. Top werk geleverd.

• De aankoop betreft Deuren

Bedankt voor het mooie cijfer, dat waarderen wij!

Over Schipper Kozijnen

Schipper Kozijnen staat al 50 jaar voor de beste kunststof en aluminium kozijnen, dakkapellen en schuifpuien. We maken ze in onze eigen fabriek, met alle aandacht. De kwaliteit van onze producten zit ook in onze dienstverlening. Want we zijn een fijn bedrijf met 200 vakkundige, betrokken en trotse medewerkers. We doen alles voor onze klanten; dat voel je meteen!