Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ken het bedrijf vanuit privé ... op zich prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Was top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Volgende keer vantevoren informeren op welk tijdstip de auto ongeveer wordt opgehaald.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

afspraak ging niet door

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ik heb online een afspraak gemaakt voor onderhoud. Er kwam alleen niemand opdagen op de afgesproken datum om mijn voertuig op te halen. Daarom nieuwe afspraak moeten maken.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service. De auto was van binnen en buiten schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Er hing dagenlang een benzine/diesel lucht in de auto. is naar verloop van tijd weggetrokken maar heb ik als storend ervaren.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De auto werd pas om 18.00 uur terug gebracht, daar was ik niet echt blij mee en niet conform afspraak (17.00 uur). Als ze geen tijd hebben, dan graag van tevoren hierover overleg, zodat eventueel een andere afspraak kan worden gemaakt. Nu kwam ik te laat op mijn afspraak! Over de uitgevoerde werkzaamheden hebben we niet gesproken, dus ik weet niet of deze correct zijn uitgevoerd, vandaar mijn keuze nvt. De auto zag er in ieder geval heel netjes uit, gewassen en gestofzuigd, dus dat was echt super gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De haal- en brengservice kon zonder omhaal worden omgezet in een leenauto. Topservice! Vooraf was er al duidelijk en snel contact via e-mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Niets negatief. Enig klein punt voor verbetering: Het was gewoon onderhoud. Bij ophalen auto werd niets meegedeeld, dus ga er vanuit dat er geen bijzondere zaken zijn geweest. Achteraf had dit wellicht even kunnen worden gemeld.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Leen auto had schade wat niet aan mij is gemeld. Na telefonisch contact vanuit mijn kant werd gemeld dat dit inderdaad al bekend was.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

netjes gebeld dag voor de geplande afspraak. Auto was heel schoon afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel goed! Auto KOrt verleend uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Auto Kort heeft uitstekende service verleend, echter het proces klopt niet. Ik vul een onderhoudsformulier van that's lease in, ik word heel snel gebeld door auto KOrt, we plannen een afspraak, de auto wordt opgehaald, Auto Kort vraagt aan wat ze mogen uitvoeren en krijgen te horen in het geval van mijn auto - een onderhoudsbeurt kan niet uitgevoerd worden (wel vloeistoffen bijvullen) omdat de auto bijna uit de lease gaat . Auto Kort heeftmijn auto opgehaald, gewassen en hebben eigenlijk geen geld verdiend. Lijkt mij ergens niet goed gaan in dit proces.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijke terugkoppeling op het moment dat de eerder afgesproken tijden veranderen. Auto schoon terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes, service gericht, goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: doordat het blijkbaar geen renault dealer is, konden ze het waarschuwingslampje voor onderhoud niet uitdoen. Na melding hiervan wordt het alsnog heel keurig opgelost. dus niet echt verbeterpunt, maar eerder aandachtspunt.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Service prima, haal- en brengservice is een uitkomst en dat de auto vervolgens schoon terugkomt is ook een erg fijne bijkomstigheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Bij het afleveren van de auto mag nog wel even een samenvatting gedaan worden wat er met de auto gebeurd is. Ligt wel een briefje in de auto, maar eventuele vragen kunnen dan niet gesteld worden.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer goede afhandeling door Kirsten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: ophalen door gebruik makende van mensen die gepensioneerd zijn is lastig in te schatten wanneer ze komen. tevens ben ik gewend vanuit andere bedrijven dat de auto gewassen wordt geretourneerd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit was alleen een APK keuring. Valt niet veel over te melden

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Accuraat, snel en servicegericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ik kreeg, nadat de auto was terug gebracht en de monteur weg was, van de receptie te horen dat de persoon onvriendelijk was. Ikzelf heb dit niet ervaren. Mijn contact was wel positief.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn dat er gebeld werd om een afspraak te maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: IK heb gevraagd om naar de boxen te kijken, maar ze zijn nog steeds stuk en weet niet of ze er überhaupt naar gekeken hebben want ik heb geen overzicht gekregen van de werkzaamheden. Daarnaast waren de ruitenwissers hard aan vervanging toe. Bleken niet vervangen te zijn want ze kraakte nog flink, ik heb toen gemaild met de vraag of ze vervangen waren en kreeg vervolgens antwoord dat ze uitvoerig getest zijn en er goed uit kwamen. Maar als ze getest waren hoorde je bij de eerste slag gekraak, wat mij al een duidelijk teken lijkt dat ze aan vervanging toe zijn. Heb deze dus nog bij een andere garage laten gevangen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig gebeld te worden en geinformeerd te worden over wat wel en niet gemaakt mocht worden. Is toch ook een taak van de leasemaatschappij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: - Vaag persoon haalt de auto op, geen legitimatie of niets alleen een belletje van te voren dat 'iemand' de auto komt halen. - Kentekensticker van autobedrijf over eigen bedrijfssticker heen geplakt.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Haal en breng service was heel aardig en netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ik heb helemaal geen idee wat voor werkzaamheden uitgevoerd zijn. Aan mij is niks verteld over deze werkzaamheden.

Bedrijfsgegevens

Darwinstraat 20

6718 XR Ede

073-6487020

[email protected]

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.