Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Auto was keurig schoon gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ophaal service was een uur later dan afgesproken.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto is nooit opgehaald. Ook Geen reactie gehad op mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken N.v.t.
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ad-blue bijvullen hoort bij het onderhoud van de peugeot 308 sw bluelease!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eigenlijk geen een!

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Te veel om op te noemen maar onderstaand een aantal; Komen niet op tijd halen 1,5 uur later. Na zeeer duidelijke afspraak gemaakt te hebben dat de auto vóór 17.00 uur terug moet zijn vanwege prive afspraken en vanaf 16.45 u tel contact te hebben gehad (Ja, auto is onderweg!) uiteindelijk auto om 17.25 terug. Prive in de problemen, ophalen dochter door anderen etc. Ook was auto niet schoon, deels snel gewassen aan buitenkant maar diverse delen echt niet. Voor velgen wel, achter niet. Aangegeven dat vloermat bij bestuurder echt stuk is, zou vervanging voor komen, NIET dus! Geen excuus bij afleveren. Daar staat íe. Ook niet telefonisch dat ik boos was, begrepen ze niet. Ik zou geen enkele leaserijder of particulier daar naar toe sturen. Stelletje amateurs zijn het.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vond het vaag dat ze tot de dag van de afspraak niks hadden laten weten, vervolgens zou ik nog een mail krijgen met alles wat ze hebben gedaan. Het is nu twee weken later en de mail is er nog steeds niet. Verder was ik gewend dat mn auto ten minste schoon was. Nu was mn auto nog steeds vies en had ik het idee dat er veel in mn auto was gereden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niets wat we uit springt

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Auto stinkt in het interieur naar stook olie diesel. Als je een klacht indient vergeten ze deze te registreren. Super fijn dat ze de auto wassen, maar besteed er dan 2m meer tijd aan zodat de achterkant niet onder witte strepen zit.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Auto netjes volgens afspraak opgehaald en afgeleverd. Netjes en schoon thuis afgezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes en correct te woord gestaan. De auto is weer mooi op tijd afgeleverd. Flexibel, de afspraak aanpassen was eenvoudig, en kon ik zelfs een dag van te voren nog regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

De afspraak kon makkelijk verzet worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Het was niet door gekomen dat de afspraak verzet was. De auto stonk nadat deze weer terug kwam. Geen idee wat ze gedaan hebben. Het was onprofessioneel en onduidelijk.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inplannen afspraak en haal en breng service prima! Ik heb er geen zorgen meer aan, rij gewoon naar mijn werk. Daar wordt mijn auto opgehaald en voor het einde van de dag weer teruggebracht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ik heb nu twee keer een afspraak gemaakt via de website. En beide keren heb ik moeten bellen waar ze bleven op de afgesproken dag. Beide keren was de afspraak blijkbaar niet in de agenda van de garage (Leaseprof Servicecenter Berwin in Zeist) terecht gekomen. Die dag zaten ze verder ook vol, waardoor er een nieuwe afspraak gepland moest worden.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraak kon pas een week later, en dan ook nog de laatst optie van de 3 door mij aangegeven opties. Totaal geen uitleg over de werkzaamheden. Netheid: op zich OK, alleen zaten alle riemen (nog) vast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

aardige medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: er schijnt een '2 massa vliegwiel' kapot te zijn, hoe gaan we hiermee verder?
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goedemorgen, de service is helemaal perfect. Alle complimenten voor de chauffeur die de auto kwam halen en brengen. Maar ook het telefonisch contact was super goed. Hartelijk dank voor de service. Dani Vermeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: geen.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met de garage zelf prima contact en auto zeer netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Door een onopgeslote motorstoring moet de auto opnieuw voor onderhoud. Van de garage begrijp ik dat je hier niet te lang mee moet door rijden. Er kan pas 13 maart opnieuw een afspraak worden gemaakt. Ik heb hier opnieuw over gebeld naar de klantenservice die me beloofde terug te bellen. Daar heb ik niets meer van vernomen.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Herinneringsmail dat er conform jullie gegevens onderhoud nodig is. Top! - Redelijk wat beschikbare dagen waaruit ik kon kiezen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: - Communiceer niet dat de auto schoon wordt afgeleverd als dat niet waargemaakt kan worden. Mijn auto is niet gewassen en kreeg ik weer vies terug. - Afspraak was dat mijn auto tussen 8:00-10:00 uur zou worden opgehaald. Om 11:30 uur zelf maar gebeld, omdat er nog niemand was geweest. Uiteindelijk waren ze er pas rond circa 12:30 uur. Bij aankomst werd hier geen woord over gesproken, geen sorry of miscommunicatie. - Afgesproken dat men zich zou melden bij de receptie. Heb de receptie speciaal geïnformeerd, parkeerplek gereserveerd etc. Uiteindelijk werd ik gebeld en werd er buiten gewacht. Ook prima, maar geef dat dan van te voren aan zodat er niet onnodig andere zaken geregeld hoeven te worden. - Van te voren, bij het maken van de afspraak al, heb ik aangegeven dat er naast onderhoud waarschijnlijk ook reparatie uitgevoerd moest worden. Toen de auto werd opgehaald, zeiden ze dat het enkel onderhoud was. Dan denk ik: waar is de communicatie tussen pro lease en het onderhoudsbedrijf? Vervolgens zei het onderhoudsbedrijf dat ze ernaar zouden kijken. Echter, toen ik de auto weer terug kreeg werd er gezegd dat er geen reparatie kon worden uitgevoerd omdat dat niet vergoed zou worden. Mijn auto zou daar te jong voor zijn. Waarom wordt dat niet bij het maken van de afspraak gecommuniceerd? Dan had ik eerder al een andere afspraak bij de dealer kunnen inplannen voor reparatie. Nu red ik dat niet meer voor mijn wintersport. En dan te bedenken dat ik dat nog wel duidelijk had gecommuniceerd naar jullie dat ook het onderhoud voor 3 maart moest gebeuren. - Het is dat ik vroeg naar wat ze dan wel precies hadden gedaan. Pas toen kreeg ik dat te horen. Ze stonden al bijna op het punt om weg te rijden zonder te vertellen wat er precies gedaan was voor onderhoud.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou het zeer op prijs stellen als mijn auto een wasbeurt had gekregen maar ik begrijp ook heel goed dat dit meer een wens is dan een eis!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super vriendelijk, zeer tevreden. Bovenverwachting zelfs nog na de service beurt gebeld over tekst en uitleg wat er gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Piepent remmetje, dat blijft een beetje, er is wel aangegeven dat als het na 2 weken nog piept contact op te nemen.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super fijn bedrijf. Belden zaterdags nog om de afspraak te bevestigen en om de tijd door te geven. Waren stipt op tijd en de auto zag er keurig uit. Ook belden ze weer netjes toen de auto werd teruggebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraak was niet doorgekomen bij garage, heb dus zelf moeten bellen omdat auto niet werd opgehaald. Toch kon op zelfde dag de auto nog een beurt krijgen. Dus begin was jammer, maar uitvoering uiteindelijk prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ken het bedrijf vanuit privé ... op zich prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen

Bedrijfsgegevens

Darwinstraat 20

6718 XR Ede

073-6487020

[email protected]

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.