Filters

6

voldoende, een redelijke ervaring

Haal- en brengservice

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen onderhoud gedaan terwijl dit wel was afgesproken, niet gewassen, persoonlijke instellingen gewijzigd (airco, lichten etc)
8

goede service, goed behandeld

Ideale haal en breng service

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Er staat op jullie site dat de auto bij onderhoudsbeurten schoon gemaakt word. Dit is de afgelopen 2x niet gebeurd...
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

Afspraak nakomen en een half uurtje verzetten. Schone auto bij aflevering. Auto bij receptie afgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Instellingen dashboard zijn gewijzigd en het lukt mij niet die terug te zetten. Dit heeft voor mij dan te weinig prioriteit om over te bellen, maar vind ik toch vervelend.
8

goede service, goed behandeld

prima verlopen. niemand gesproken dus geen uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijk, beleefd. Belde terug zoals beloofd en regelde het uiteindelijk goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: De garage waar in eerste instantie gekeken werd naar de storing, wist niet wat er was. Daarna veel gedoe om een juiste garage te vinden en duidelijk te maken dat ik echt een auto nodig had in de tussentijd. Zelf op zaterdag naar de garage waar ze ons niet konden helpen (foutje vd garage). Al met al veel tijd aan moeten besteden, had beter en strakker geregeld kunnen worden.
8

goede service, goed behandeld

Zeer prettige garage en personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen
7

voldoende, een redelijke ervaring

De Bossche Banden Service heeft zich bij ProLease, op mijn verzoek, hard gemaakt om geen B-merk banden onder de auto te leggen maar een A-merk. Dat is gelukt en de Pirelli's die er nu onder liggen hebben de wegligging 100% verbeterd t.o.v. de winterbanden. Een genot om mee te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Prolease heeft de door mij gemaakte afspraak van de bandenwissel bij de dealer (waar de bij uitlevering opgeslagen originele banden lagen) zonder overleg gecanceld. De dealer heeft mij daarover geïnformeerd; niet ProLease. Ik moest Prolease zelf bellen voor een toelichting en snap vanuit kostenoogpunt nog niets van het gevoerde beleid. Dat Prolease het bandenbedrijf opdraagt B-merk banden te monteren op een auto die 45.000 km/jaar rijdt vind ik verwonderlijk. Gelukkig is er de toestemming gekomen voor een A-merk. De bandenprof heeft wel een centrale afsprakendesk maar kan deze niet definitief maken totdat de lokale vestiging dit heeft bevestigd. Dat kan vandaag de dag toch beter als ik kijk naar bijv, Kwik-Fit.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

Prima, zakelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Het gaat over de bandenwissel, de Bandenprof heeft contact gehad met Prolease over de vraag of twee (slechte) banden vervangen konden worden. Dit kon/mocht niet! Niet handig lijkt me, nu moet dit binnenkort alsnog gebeuren.....
6

voldoende, een redelijke ervaring

Fijn telefonisch contact gehad, helaas was het vanwege drukte lastig om een afspraak te plannen. Duurde ± 3 weken voordat er een afspraak ingepland kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Ik heb de auto rond deze tijd pas gekregen, overgenomen van een oud-collega. Hij had al een afspraak gepland om banden te wisselen, maar op dit moment kon ik niet. Ik heb dus toen zelf een nieuwe afspraak gemaakt. Na even te wachten daar heen gegaan, bleek dat er helemaal geen winterbanden onder mijn auto lagen!?! Ik stond gelukkig binnen 10 minuten weer buiten, maar het is heel vreemd dat ik een melding krijg om een afspraak te maken voor de omwisseling, terwijl dit helemaal niet nodig is. Rentmeester gaf zelf ook aan dat zij hier niet verantwoordelijk voor zijn, dus ik vraag me wel af waar dit fout gaat.
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn banden zitten vast, naar verwachting

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: -Duurde 40 minuten, moet sneller kunnen (of manage verwachting) -Velgen zijn helemaal zwart na aflevering -Auto geeft aan dat bandenspanning niet goed is, niet naar gekeken blijkbaar.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

Zeer correct en klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

Auto weer keurig op tijd gebracht en ook gewassen en van binnen gereinigd

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: De haler en brenger kon het adres niet vinden en telefonisch de route aan hem doorgegeven. Let op de juiste doorgifte en instellen van een routeplanner.
4

slechter dan verwacht

Gevraagd voor vervangend vervoer. Die niet ontvangen van het autobedrijf. Vervolgens gebeld en er zou ernaar gekeken worden werd niet meer terug gebeld. Heeft een privé auto achtergelaten en geen vergelijkbare auto. Voor zo een service betalen wij niet en gaan ook niet meer terug naar deze autobedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken N.v.t.
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

Ik ben een vrouw en geen man :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijk en goed telefonisch bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Kwamen s 'middags pas de auto ophalen en waren iets te laat met terugbrengen 17.10 uur. Werd wel op de hoogte gehouden. Wat ik wel vreemd vond, dat ze me niet konden of wilden vertellen wat er gedaan was aan de auto. Dat wilden ze alleen aan Prolease doorgeven.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Bij vertrek nadat de auto afgeleverd was gaf de auto meteen een storing. Dit bleek (achteraf) een kapotte koplamp en later nog de melding dat bandenspanning (na bandenwissel) te laag was. Een probleem met de "lane departure" dat vooraf gaand aan de beurt gemeld was is niet opgelost, maar hiervoor werd ik doorverwezen naar de merkdealer. Gevolg is dat ik mijn auto twee keer kwijt ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

Lampje onderhoud brand nog steeds, nu samen met een heel aantal andere meldingen. Nu moet ik weer langs de garage. Snap niet dat dit niet is opgemerkt toen de auto weer werd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ottink's Auto Service perfect, keurig een email voorafgaand aan de afspraak en ook alle issues correct verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken N.v.t.
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: De website van Prolease werkt niet naar behoren, een deel van de gegevens zijn al bij Prolease bekend, maar worden niet weergegeven. Je kan niet een afspraak plannen in de agenda van de garage, je kan alleen voorkeursdata opgegeven. Beter kun je de berijder dan zelf verwijzen naar Ottink Auto Service en daar rechtstreeks de afspraak inplannen. Nu kost het alleen extra tijd en is het onduidelijk of de afspraak doorgaat tot vlak voor het moment van onderhoud.

Bedrijfsgegevens

Darwinstraat 20

6718 XR Ede

073-6487020

[email protected]

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.