Filters

9

goede service, goed behandeld

Prima bedrijf, goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: De commentaar gaat over Proloease, niet de garage; jullie hebben op je site nog steeds als optie dat de auto wordt opgehaald en thuisgebracht. En als optie een vervangauto. Voor de meeste garages die jullie gebruiken zijn die opties niet haalbaar, dus laat het dan weg. En laat de berijder dit zelf bespreken met de garage. Het wekt valse verwachtingen en je bent altijd meer tijd kwijt dan je had ingecalculeerd, doordat je de auto moet brengen en de garage je weer naar huis moet brengen. Eind van de dag weer andersom om de auto op te halen.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
7

voldoende, een redelijke ervaring

Afgesproken tijdstippen haal/breng werden nagekomen. Tevoren lijstje met punten meegegeven, die werd achteraf doorgenomen (ook hebben ze aangegeven wat ze niet die dag lukte om te doen: prima communicatie).

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Konden niet de navigatie/klok fixen. Zouden ze een nieuwe afspraak voor maken. Tot heden niet gebeurd. Daarnaast is het linkerachterportier niet helemaal goed gefikst.
8

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Volgende x zou de vervangende auto al klaar moeten staan bij het brengen van de "eigen" auto. Zeker als er vantevoren nog over gebeld is.
4

slechter dan verwacht

Telefonisch vriendelijk Snelle reactie

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: - In de brief staat aangegeven dat de auto schoon gemaakt zou worden dit is niet gedaan. - nav de APK nieuwe afspraak ingepland om een sensor te vervangen (3 okt om 10:00). Deze afspraak is niet nagekomen, niemand is komen opdagen. - Afspraak APK na 09:00 uur ophalen. Een meneer kwam 15 min eerder en wist niet voor wie en voor welke auto hij kwam. Hierbij bij de receptie veel onduidelijk omdat hij geen gegevens had. - Vorige afspraak toen de airco het niet deed, auto 2 weken weg geweest. Niemand wist mij te vertellen wat er gebeurd was. Hij had blijkbaar lang onder een boom gestaan, de auto kwam heel vies terug. Tevens was haal en breng service niet mogelijk?
8

goede service, goed behandeld

De service partner in kwestie heeft zeer netjes en flexibel gehandeld. Niets minder dan lof voor deze partner. De auto heeft sinds dag 1 niet zo goed gereden als nu!

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: De afspraak heb ik tweemalig moeten maken en er achteraan moeten bellen vanwege "communicatiefouten" - e.a. de service partner wist niets van de afspraken af. Ook het telefoonnummer van de helpdesk uit Ede was onbereikbaar. Vervelend, niet het einde van de wereld. Hopelijk volgende keer beter.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

de auto was netjes gewassen bij aflevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

Nadat ik aangaf dat het spoed was is er snel gehandeld en kon de auto na 2 dagen al terecht. Ook zeer goede service van vd Voort, ze houden je goed op de hoogte van het proces. Ook blij met de leenauto, erg netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

reparatie duurde langer ivm vervangen distributieriem. Heb gelijk vervangend vervoer gekregen en spullen uit auto werden ook gebracht. Telefonisch contact met Guus was ook helder en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: ze waren vergeten om de auto even door de wasstraat te halen, heb wel netjes een gratis waskaart gekregen en zelf naar de wasstraat gereden. Leenauto VW UP was zo goed als leeg (1/4 tank bij aflevering) ik kon er net 100 km mee rijden, die hadden ze wel vol mogen afleveren
10

perfect, zeker aan te bevelen

Super monteurs en goeie service

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
6

voldoende, een redelijke ervaring

Auto is onderhouden en keurig optijd retour gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Volgens de afspraken planner op de prolease site zou de auto ook gewassen worden, dit is echter niet uitgevoerd
6

voldoende, een redelijke ervaring

de auto was op tijd terug en in rijdende staat met werkend start-stop systeem

  • Aanbevelen? Nee
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: auto-bedrijf was in eerste instantie (bij vorige afspraak) vergeten dat de auto voor software naar dealer moest, kwamen daar op de dag van de afspraak pas achter nadat ik ze had gebeld waar ze bleven, waardoor afspraak verplaatst moest worden. Bij 2de poging is er onderhoud uitgevoerd en gewenste reparatie verricht, als berijder heb ik geen update gehad wat er precies gebeurd is en waarom een deel van de werkzaamheden niet gelukt is (scheef stuur). Deze info heb ik pas gekregen toen ik zelf belde met het bedrijf. Qua netheid; lastig te beoordelen want geen idee wat jullie hebben afgesproken hoe ze de auto retour leveren? Auto was in elk geval niet gewassen, wel was het matje bij de bestuurder schoner dan eerst
10

perfect, zeker aan te bevelen

Alles conform afspraak en net als de vorige keer heel aardig en vakkundig. Volgende keer ga ik uiteraard weer een afspraak maken met hetzelfde bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Geen
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Auto was niet gewassen, maar weet niet of dit er altijd standaard bij zit.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
9

goede service, goed behandeld

keurig netjes schoon terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: - communicatie over wanneer de auto terug kwam was er niet - om 1730 uur terug op kantoor. - na 17 uur gebeld, geen gehoor
8

goede service, goed behandeld

Prima contact etc. Mooi op tijd opgehaald en afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Onderhoudsboekje niet ingevuld. Na de afspraak niet op de hoogte gebracht wat er is gedaan etc. Misschien te hoge verwachting vanuit mij: Maar wasstraatje was fijn geweest.
6

voldoende, een redelijke ervaring

No clean up service?

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden N.v.t.
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Nakomen van gemaakte afspraken N.v.t.
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
8

goede service, goed behandeld

Ze kwamen mijn auto optijd halen bij mijn werk, wat echt super fijn is! Goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering
  • Negatieve ervaring/ verbeterpunten: Achterbank van auto was niet schoon, vooral op de grond was er niet er niet gestofzuigd. Moest zelf wel bellen met de vraag wanneer mijn auto klaar was (het was inmiddels 16:30, auto was 8:00 uur opgehaald) vervolgens werd ik later wel netjes gebeld met hoelaat er werd vertrokken vanuit locatie.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Flexibiliteit van afspraak maken
  • Haal en breng service
  • Klantvriendelijkheid
  • Tel. bereikbaarheid
  • Correcte uitvoering v.d. werkzaamheden
  • Uitleg over uitgevoerde werkzaamheden
  • Nakomen van gemaakte afspraken
  • Netheid v.d. auto bij aflevering

Bedrijfsgegevens

Darwinstraat 20

6718 XR Ede

073-6487020

[email protected]

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.